Sivuja: 1 ... 276 277 [278] 279 280 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5655149 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #4155 : 30.09.2008 22:24:24 »


Onnea Jinxille!

Elämä potkii eteenpäin...  Smiley


 smitten    maarita        smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4156 : 01.10.2008 10:02:53 »

Hyvvee hoomenta..

Sori mä ihan unohdin onnitella Jinxiä  Embarrassed

Kun olin niin tohkeissani siitä että netti vihdoin toimi.. Grin

Paljon onnea!!  Cheesy smitten Kiva että työ vastaa sun molempien ammattien osaamisalueita,
tulee sellanen kuva että sut on kuin luotu tekemään juuri sitä..Afro

Mä mietin onko olemassakaan sellaista duunia mikä vastais mun osaamisalueita...
Kun aion vielä opiskella jotain taidejuttuja, kirjallisuutta ehkä, sitten käyn reikikurssit, enkeliterapiat sun muut sellaiset kiinnostaa...

Varmaan perustan jonkun oman yrityksen joskus, josta saa kaikkia vaihtoehtoisten hoitomuotojen palveluita  idiot2 jos saan sitten muutaman kaverin siihen kanssa tekemään jotain  Grin hei astrolaiset, haluutteko mun alaisikseni? mä olisin varmaan huono pomo kun oon MC  vaaka ..  crazy2
Sellanen höveli, lepsu, päättämätön..

Ainakin tarvisin yritykseeni jonkun asiansa osaavan sihteerin, joka opastais muakin ymmärtämään papereiden päälle, koska paperi on mun arkkivihollinen numero 1.
Koomista sinänsä, että mulla on intohimoinen rakkaussuhde paperiin piirtämisen ja kirjoittamisen kautta,
mutta muuten kaikki painettu teksi sais mennä hevon hemmettiin.. Paitsi hyvät lukemiset asia erikseen..


tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4157 : 01.10.2008 10:52:47 »

jaa-a, mä joudun uusintahaastatteluun. tai pääsen. mut se kertoo vaan niitten epävarmuudesta mun suhteen? en tiiä. kunpa osaisin olla yhtä rauhallinen siellä ku maanantaina. ja fiksu!! mullei oo kokemusta tommosesta toisesta kierroksesta ollenkaan..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4158 : 01.10.2008 16:58:10 »

mikäs teitä vaivaa ku ette oo jutellu mitään?

onko mun pakko tulla kertomaan oman juttuni alle, että kyllä.. en palaa vanhaan työhöni loman jälkeen.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #4159 : 01.10.2008 17:03:36 »

Siis, saiksää sen työn???
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4160 : 01.10.2008 17:19:56 »

no sain!!!!!! Cheesy Cheesy Cheesy  coolsmiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #4161 : 01.10.2008 17:28:09 »

Ou mai kaad, hienosti tehty!!!

Onneksi olkoon, Pomo!!!

Kyl sun nyt kelpaa lomailla, mahdakko pöksyissäs pysyä!!!
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4162 : 01.10.2008 17:30:34 »

no en oikeen Smiley uskomatonta.. mä kävin kaupassa enkä ostanu ees karkkia sieltä!! ku aattelin et ei mun tee mieli. arvatkaa tekiskö NYT..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4163 : 01.10.2008 17:50:47 »

Onnee marix!  smitten

Eli hyvää onnee työasioissa liikkeellä x-loppuisilla nimimerkeillä...  Cool
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4164 : 01.10.2008 17:54:56 »

haha tigriX Cheesy astrologisesti mulla ja jinxillä ei taija olla mitään yhteistä? et ei voi ettiä sieltä mitään..?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4165 : 01.10.2008 17:56:26 »

Oli pakko tehdä pientä säätöö omaan nimeen...

Anteeksi vaan jos olen kammottava matkija  Tongue
 Cheesy Grin


Mä en tiedä mikä vaivaa, mutta mulla palaa hermot joka asiaan nyt...
On sellanen rauhaton ja kummallinen olo, en oikein tiedä mitä tekisin.

Mua sekottaa noi  vesimies miehet..

Nyt se joka asuu parinsadan kilometrin päässä sano että hän vois tulla täällä käymään jos vaan haluan..
Joo ja se toinen tulee kanssa kohta käymään... Se joka asuu lähempänä, sano mulle eilen illalla
kaikkee mitä en ehkä ihan vielä ollut valmis kuulemaan ja sanoin sille että voisitko pliis ottaa nyt pari askelta taakse päin..

Miks mä pelkään tätä kaikkea näin paljon, vaikka oonkin toivonut..?

Sanooko mun vaistot että nää miehet ei oo kumpikaan mulle oikeita, vai oonko mä vaan niin varautunut ja peloissani etten halua toimia vaikka ois onni edessä??  idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4166 : 01.10.2008 18:13:59 »


onneksi olkoon sullekin!

kyllä minäkin vielä joskus, ja sitten vaan makselemaan opintolainoja ja muita velkoja ILOLLA. nyt ulkoisesti köyhänä mutta sisäisesti rikkaana eteenpäin...


joka asia tapahtuu omalla ajallaan Smiley

Niin, uskonpa että kyllä se duuni löytyy ajallaan kun siihen vaan jaksaa uskoa...


Mä en tiedä miksi oon aina ajatellut että musta tulee isona tosi menestynyt (ammatillisesti) ja jaksan yhä ihan sokeesti uskoa siihen, tässäkin vaiheessa kun oon valmistumassa kohta ammattiin, jota en todennäköisesti aio tehdä muuta kuin siihen asti että saan toisen ammatin tai olen erikoistunut johonkin mikä oikeasti kiinnostaa....


Jotenkin lohdullista on se, kun töissä näkee vaikkapa 50v tyyppejä jotka kertoo valmistuneensa pari vuotta sitten ja heistä tuntuu että nyt on se "oma juttu" löytynyt...

En tarkoita siis että olisi kiva siihen ikään asti vaeltaa päämäärättömästi, mutta se on ihana ajatus että minulla on koko elämä aikaa tähän! Kaiken tai minkään ei tarvitse olla huomenna selvää ja valmista! On aikaa etsiä!

Jotenkin vaan tuntuu siltä että mun kohtalo voi olla se että opiskelen itselleni tosi monta ammattia, enkä ikinä pääse luomaan uraa kun opiskelen vaan. 
idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4167 : 01.10.2008 18:36:31 »

Minullakin menee koko ajan menot yli tulojen, mutta jotenkin kummasti pääsen aina just ja just balanssiin ja saan maksettua jutut.. Siis olenhan minäkin ottanut opintolainaa, mutta se nyt on ihan normaali käytäntö..

Enpä tunne hirveen montaa opiskelijaa, jotka ois pärjänneet ilman..

Joskus mietin miten suuri siunaus olisi rikkaat vanhemmat tai ees sellaset, jotka olis antaneet huonekaluja tms. edes jotain pientä avustusta.. Mutta sen jälkeen mietin että on siunaus myös se, että on annettu mahdollisuus oppia ottamaan itse vastuu kaikesta.. Koska jossain vaiheessa se pakostikkin on edessä että on ihan omillaan (ellei suoraa äiteen ja isseen helmoista mee rikkaisiin naimisiin....)

No, kaikkien elämänopetuksiin ei kuulu taloudelliset asiat, joten he saavat kaiken helpommin.

Mutta se on varma että jokaisella meillä on ne omat asiamme, jotka vaativat käsittelyä ja työstämistä tässä elämässä paljon..

Minä myöskin olen hyvin kiitollinen siitä kaikesta mitä mulla nyt on, lähden ajattelemaan asioita jo siitä vaikka että olen hyvin onnekas kun on yleensä katto pään päällä ja saa puhdasta vettä...

Ja jos jälkeen päin sais valita uudelleen että ottaisko rikkaan perheen vai nämä mitä nyt on, niin nämä valitsisin, koska ovat rakkaita sieluja ja antavat rikkautta henkisellä tasolla niin paljon ettei raha sitä korvaisi.  Smiley
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4168 : 01.10.2008 19:21:01 »


Onnea ja Onnenpotkuja kaikille:

Jinx  smitten marix smitten Dawnchildx  smitten Tigrix  smitten

Toivottelee Neelax .... mun nikistä tulee tuollain kyllä mieleen vaan joku ulostuslääke  Grin
jatkan siis Neelana  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4169 : 01.10.2008 19:37:36 »

Cheesy Grin

Juu.. Siis onnex ei enää tarvii käyttää x:ää textareissa.. Tongue :Smiley Grin

(siis en sanonut tätä suinkaan pahalla jos joku käyttää..)



Mä huokailen.. Mä oon ihastunut.. Mä oon ihastunut..
Mä oon ihastunut kahteeeen  vesimies:heen...


Miksi oi miksi niitä on kaksi?  idiot2


Ne on niin samanlaisia mutta toisaalta erilaisia.... Mutta samanlaista ja parasta on se huumori ja mielikuvitus ja se outous..... Me nauretaan niin paljon kaikelle samanlaiselle. Ne on älykkäitä, mutta ei pilkunnussijoita, kuten ne kaks neitsyttä (anteex neitsyet  Grin en yleistä vaan puhun kahdesta yksilöstä)

Toisen vesimies kanssa on oikeeta verbaliikkamiekkailua, se nääs on lukenut paljon kieliä ja on yhtä pakkomielteinen sanaväännöksistä sun muista kuin minä....


Mua jännittää!! 
crazy2




tallennettu
Sivuja: 1 ... 276 277 [278] 279 280 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: