Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: veren makuinen suklaa  (Luettu 3150 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
gravity
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 24.02.2008 17:19:41 »

näin unta että (muistaakseni) olin siwassa ja söin suklaarasiasta suklaata ja eräs naispuolinen kaverini osoitti yhtä suklaata jasanoi minulle että "huhujen mukaan tää suklaa sisältää verta!" en uskonut ja sanoin ettei varmaan oo ja puraisin palan siitä ja se todella maistui verelle! se maku erittäin voimakas todentuntunen! rupesin unessa sylkemään suklaata pois ja heräsin siihen että syljin oikeasti lakanoille joka oli aivan kuolainen... verenmaku oli vieläkin suussa.olin herätessäni peloissani ja jotenkin häpeissäni... nukahdin muutamia sekunteja taas heräämisen jälkeen.
 kertokaa mitä tämä merkitsee... normaalisti en melkeimpä koskaan muista uniani! ja ainaka kuin sitten muistan jonkun se on todella outo ja intuitioni sanoo että ne merkkaa jotain. auttakaa
 P.S. suklaa oli ihan tavallisen maitosuklaan näköinen ja sisältä vaalea... ei millään tavalla verenmakuisen näköinen
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 24.02.2008 19:05:01 »

Veri
Veri unessa edustaa elämää, rakkautta ja intohimoa aivan kuten pettymyksiäkin. Jos näet unessa, että jonnekin on kirjoitettu "veri", uni saattaa kertoa jostain tilanteesta elämässäsi joka on pysyvää eikä sitä näin ollen voi muuttaa.
Jos vuodat verta tai menetät verta, kärsit loppuunpalamisesta tai tunnet olevasi emotionaalisesti tyhjiin imetty. Uni voi myös kuvastaa katkeria kohtaamisia sinun ja ystäviesi välillä: vanhat tekosi palaavat vainoamaan sinua.
Jos näet verellä kirjoitettua tekstiä, edustaa se energiaasi, jonka olet laittanut johonkin projektiin. Olet tehnyt niin palkon töitä asian eteen, ettet suostu luopumaan siitä.
Jos juot verta, sinussa on aimo annos elinvoimaista energiaa ja voimaa.

Suklaa
Suklaa unessa kertoo itsen palkitsemisesta. Uni voi myös vihjata, että olet aivan liian monessa menossa mukana, joten sinun tulisi oppia hillitsemään itseäsi. Muuten palat loppuun.

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 24.02.2008 22:40:12 »

ootko "yllytyshulluna" lähtenyt tekemään jotain "verenmaku suussa"?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: