Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Epävarmuutta...  (Luettu 18121 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 13.06.2015 11:36:43 »

Ehkä paikalla ei vain ole ollut lainkaan selvänäkijöitä? Tällä alueella on ollut hiljaista varsinaisten näkijöiden osalta viime aikoina.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
oolavi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #16 : 13.06.2015 13:26:16 »

Ehkä paikalla ei vain ole ollut lainkaan selvänäkijöitä? Tällä alueella on ollut hiljaista varsinaisten näkijöiden osalta viime aikoina.

Todennäköisesti. Olisi kiva saada piakkoin joltakin näkijältä vastaus, joka vähän valottaisi mahdollisuuksia ja miten toimia.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 13.06.2015 13:41:33 »

Tämän nettisivuston etusivulta löytyy teknoversiot riimujen ja tarotkortin nostamisesta, ehkä toimisi hätäapuna tilanteeseen:

http://www.astro.fi/future/runes_future

http://www.astro.fi/future/tarot_future

Mutta toimintaa voi pohtia ihan maalaisjärjelläkin: Olet ihan kiitettävän rauhallinen ollut toimissasi hänen kanssan, et ainakaan ole ahdistanut häntä lähentymisyrityksillä, mikä on varmaan hyvä varsinkin jos hän on epävarma tunteistaan. Toinen juttu on se, että kannattaa olla rehellinen eikä esittää mitään, manipulointipeleillä kun harvoin pystyy kestävää ja hyvää suhdetta rakentamaan.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #18 : 13.06.2015 15:01:57 »

häntä lähentymisyrityksillä, mikä on varmaan hyvä varsinkin jos hän on epävarma tunteistaan. Toinen juttu on se, että kannattaa olla rehellinen eikä esittää mitään, manipulointipeleillä kun harvoin pystyy kestävää ja hyvää suhdetta rakentamaan.

Jep jep! Ja varsinkin kannattanee varoa esittämästä innokkaampaa kuin mitä todellisuudessa on?   Huh
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 13.06.2015 15:10:05 »

Kannattaa välttää esittämästä YHTÄÄN MITÄÄN, sillä sellaiselle ei kestävää tervettä suhdetta rakenneta... Vaikeasti saavutettavan leikkiminen on aivan yhtä epärehellistä manipulointia, kuin yli-innokkaan leikkiminen.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #20 : 13.06.2015 15:53:01 »

Voin kokemuksesta sanoa että yrittää ottaa maltillinen ja lempeä lähestymistapa tämän asian kanssa. Itse olen ollut ja niin epätoivoisen rakastunut että soitin varmaan 10 eri ennustajalla ja moni sanoi että kyllä ja moni sanoi ei.
Itse suosittelen että kerro miltä sinusta tuntuu ihan suoraan mutta ei painostavasti ja hän varmaan vastaa. Tällaisessa epätietoisuudessa eläminen ei pidemmän päälle tee sinulle hyvää. Joskus pitää uskaltaa kysyä ja jos toinen ei tiedä, niin sitten tehdä päätöksen sen perustella. Vaikeita asioita. Tsemppiä!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 13.06.2015 16:26:10 »

(Ketjun aloittaja on jo itse asiassa ottanut maltillisen lähestymistavan, Sideman vaan taas viritteli uudelleen keskustelua joka on jo kerran käytykin tässä ketjussa...)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
oolavi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #22 : 13.06.2015 16:29:12 »

Kiitos tsemppaavista viesteistä ja vinkeistä.

Olo on ollut kuukausia sitten kuin koiralla talutushihnassa. Juuri, kun olen vetämässä itseäni tästä tilanteesta pois, niin vedetään takaisin lähemmäs. Olen kaippa vaihtoehto B. Hän on puhunut kuinka on halunnut tavata/jutella, mutta kun itse osoitan kiinnostuksen niin ei ollakaan niin kiinnostuneita tapaamaan tai juttelemaan sen jälkeen. Helppoahan se on taas katsella muiden perään, kun tietää sen Plan B:n odottavan. Näin on siis ollut, mutta en tiedä mikä tilanne on tällä hetkellä todellisuudessa.

Ehkä on parempi antaa hänen vain olla nyt, kun olen antanut mahdollisuuden edetä, jos hän haluaa. Ehkäpä alkaa taas talutushihnan lenkkiä tulemaan tulevaisuudessa, mutta senpä aika näyttää. Toivottavasti tämä draama jäisi nyt sikseen mitä kauan sitten on ollut ja keskityttäisiin tässä hetkessä vain niihin oikeisiin tunteisiin ja sitä mitä hän itse haluaa.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 13.06.2015 16:46:33 »

Tuo ei itse asiassa kuulosta hyvältä ollenkaan vaan joltain näistä kolmesta vaihtoehdosta:

1) Hän on niitä jolla on oltava koko ajan joku kierroksessa koska ei osaa olla yksin ja sinä olet ns. varahenkilö niihin tilanteisiin kun muuta kiinnostavaa ei ole näkyvillä. Kertoo ikävää hänen itsetunnostaan/henkisestä tasapainostaan eikä lupaa hyvää ihmissuhdetta myöskään.

2) Vallantunne jonka saa sinun pompottamisesta tuntuu hyvältlä (yleisin syy tuollaiseen myös se heikko itsetunto.)

3) Ei oikeasti pysty pysähtymään pohtimaan mitä oikein haluaa.

Mikään näistä ei tuo hyvää ennustetta parisuhteelle ja sinun kannaltasi voisi olla hyödyllistä oikeasti irrottautua hänestä, eli kerta kaikkiaan kieltäytyä yhteydenpidosta surutyön ajaksi, jotta saat hänet ns. pois systeemeistä. Voit vaikka sanoa hänelle, että olet kyllästynyt veivaamiseen/pompotukseen etkä halua että hän ottaa yhteyttä ollenkaan ellei ole ihan varma että haluaa ihmissuhteen kanssasi.

Ja se voi olla hänelle myös hyödyllinen oppimiskokemus ja sikäli sinulta rakkaudellinen teko.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #24 : 13.06.2015 18:56:13 »

Minusta ei ole järkeä lähteä tuomitsemaan ihmisiä kuitenkaan mihinkään lokeroihin, vaan lähinnä vain ottaa tilanteet vastaan sellaisina kuin ne tulevat. Jos toisen käyttäytymisen syitä ei tiedä, niin niitä ei tiedä. Hänellä voi olla jotakin sellaista, mistä hän ei ole halunnut kertoa, tai nyt on jokin vaihe, jonka hän tarvitsee elämäänsä. Tämä kaikki voi sitten näkyä ulospäin ties minkälaiseksi tulkittavana toimintana, mutta jos ei tiedä, niin ei tiedä, ei kannata tuomita.

Lähinnä voi miettiä sitä, että kuinka kauan on valmis itse odottamaan. Voi olla, että hän ei koskaan tule kertomaan sitä mitä ei nyt kerro, tai voi olla, että asiat ratkeavat vielä. Tai voi olla, että se ratkeaminenkaan ei riitä, vaan jotakin silti puuttuu. Ei näistä voi tietää muuta kuin katsomalla, jos haluaa ottaa sen riskin. Mahdollisuuksia on tietysti muitakin, jos haluaa avata sydämensä niille.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 14.06.2015 09:36:55 »

Kuka on tuominnut? Minä vain mainitsin kolmekin ERI mahdollisuutta siihen, miksi  meno on tuollaista eipäs-juupas menoa.
Enkä sanonut että asia on satavarmasti niin, vaan että se KUULOSTAA minusta joltain niistä.

Ajattelen asiaa lähinnä ketjun aloittajan kannalta, mieti itse miltä tämä tuntuisi sinusta:
Lainaus
Juuri, kun olen vetämässä itseäni tästä tilanteesta pois, niin vedetään takaisin lähemmäs. Olen kaippa vaihtoehto B. Hän on puhunut kuinka on halunnut tavata/jutella, mutta kun itse osoitan kiinnostuksen niin ei ollakaan niin kiinnostuneita tapaamaan tai juttelemaan sen jälkeen.

Minun fokukseni tässä on ketjun aloittajan hyvinvoinnissa ja vain siinä. Tuollainen ei yleensä tee kenellekään kovin  hyvää, eli olipa syy tytön käytökseen sitten ihan mikä tahansa - vaikka hyvä ja hyväksyttävä jne. - niin itsensä suojaamiseksi voisi olla hyvä pistää vaan ne välit kokonaan poikki ainakin siksi aikaa, että saa sen surutyön asiasta tehtyä. Sellainen hankaloituu kovasti tuonkaltaisesta veivaamisesta.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2015 09:40:48 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #26 : 14.06.2015 12:30:47 »

Löytyisiköhän Kaama suutrasta (Kama sutra: himon/halun aforismit) vinkkejä tilanteeseen?
Wikin mukaan siinä käsitellään mm. tällaisia aihealueita:

III kirja: Kosiskelu [muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

Morsiamen valitseminen
Luottamuksen saavuttaminen
Kosiskeluleikit
Kosiskelutemppuja ja juonia
Rakkausavioliitto
Flirttailu

« Viimeksi muokattu: 14.06.2015 12:32:38 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 14.06.2015 12:33:27 »

Löytyisiköhän Kaama suutrasta (Kama sutra: himon/halun aforismit) vinkkejä tilanteeseen?

Ei löydy, koska siinä on aina kyse tilanteesta, jossa naiselta ei ole mitään kysytty kun hänet on jonkun miehen kanssa naimisiin laitettu, eli naisella ei vaihtoehtoja ole. Eikä mahdollisuutta veivata oman mielensä mukaan, ovat kyseisessä kulttuurissa pikkutytöstä asti opetettuja tottelemaan miehiä. Kama Sutran ohjeet on lähinnä tarkoitettu siihen, ettei järkytettäisi avioon kysymättä pakotettua neitsyttä liikaa ensikokemuksilla niin, että menee maku seksistä loppuiäksi.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #28 : 14.06.2015 13:15:49 »

Löytyisiköhän Kaama suutrasta (Kama sutra: himon/halun aforismit) vinkkejä tilanteeseen?

Ei löydy, koska siinä on aina kyse tilanteesta, jossa naiselta ei ole mitään kysytty

Sinulla taitaa olla vähän musta-valkoinen kuva intialaisesta kulttuurista. - Väitetään
että Maharishi Mahesh Yogi kävi kysymässä Mother Divinelta lupaa tai mahdollisuutta yrittää luoda hänen
Shankaraacaarya Guru Devalta oppimillaan metodeilla "Valaistuneisuuden miniaikakautta" (muutama
tuhat vuotta?) meneillään olevan Kali-yugan (jäljellä noin 430 000 vuotta?) keskelle! Vastaus oli tiettävästi myönteinen...

 Cheesy

tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 14.06.2015 13:24:06 »

Sinulla taitaa olla vähän musta-valkoinen kuva intialaisesta kulttuurista.

Minulla on vain realistinen kuva intialaisesta kulttuurista. Se ei lukuunottamatta pikkuruista länsimaistunutta yläluokkaa eroa menneiden vuosisatojen meiningistä sitäpaitsi edelleenkään. Ja Kama-Sutra on kirjoitettu aikana, jolloin taatusti ei naisilta kysytty kenen kanssa he naimisiin haluaisivat (joitain yksittäisiä poikkeuksia ehkä ollut). Lisäksi lapsiavioliitot olivat hyvinkin tyypillisiä. Ja sati, eli hilpeä tapa polttaa leski elävältä miehensä hautaroviolla. Itse asiassa vaikka sekin on nykään laitonta, sitä edelleen ihaillaan suuresti ja sitä myös tapahtuu.

Mutta tämä keskustelunjuonne kuuluisi kyllä taas ihan muualle kuin tähän ketjuun. Minua ei hirveästi edes kiinnosta keskustella, sillä olen muodostanut oman mielipiteeni ihmisoikeusjärjestöjen ja intialaisten naisten elämänkertojen perusteella, mutta jos haluat asiasta vääntää, ole hyvä ja perusta siihen tarkoitukseen oma ketju.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2015 13:25:38 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: