Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Piikkimatto kokemuksia  (Luettu 30133 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 15.01.2010 19:09:43 »

Jeps marika. Kokeileppa taivuttaa päätä puolelta toiselle ja ristiin taakse niin että olkapäät ovat paikallaan. Jos kaula lihakset ovat kovin jumissa huomaat kiristystä siinä kohdassa missä kaula kiinnittyy olkaan. Hierojani murjoi noita lihaksia viimeksi, se kuulemma saa leuat naksumaan, puremaan hampaita, aiheuttaa päänsärkyä ja ongelmaa siinä että ei pysty puhumaan kunnolla kun poskilihaksetkin vetävät sitten kramppiin.

Tiedän, vatsan sisäänveto on mulla kans  Smiley Ihan kuin pelkäisi että jos hengittää vatsaan saakka niin maha jää pulleaksi  Grin Ei vaiskaan, mulla on vaan tapana tukea vatsalihaksilla istuessani, kun selkä on vaivannut. Joten ei tule sitten hengitettyä vatsalla...
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #16 : 15.01.2010 19:33:54 »

Jeps marika. Kokeileppa taivuttaa päätä puolelta toiselle ja ristiin taakse niin että olkapäät ovat paikallaan. Jos kaula lihakset ovat kovin jumissa huomaat kiristystä siinä kohdassa missä kaula kiinnittyy olkaan. Hierojani murjoi noita lihaksia viimeksi, se kuulemma saa leuat naksumaan, puremaan hampaita, aiheuttaa päänsärkyä ja ongelmaa siinä että ei pysty puhumaan kunnolla kun poskilihaksetkin vetävät sitten kramppiin.

Tiedän, vatsan sisäänveto on mulla kans  Smiley Ihan kuin pelkäisi että jos hengittää vatsaan saakka niin maha jää pulleaksi  Grin Ei vaiskaan, mulla on vaan tapana tukea vatsalihaksilla istuessani, kun selkä on vaivannut. Joten ei tule sitten hengitettyä vatsalla...

No kokeileppa sitten miltä tuntuu, kun istut oikein ryhdikkäästi,

-roikuta käsivartesi rentona vartalosi sivuilla
ja sen jälkeen taivuta ne kyynärpäästä  kohti kattoa
ja vie ne tuossa asennossa eteenpäin niin pitkälle kuin kykenet....
Lähde viemään niitä hitaasti yhteen kasvojesi edessä,
niin että tunnet lavoissasi kiristyksen
...toista ja toista...hae se kulma ,
 missä liike todella tuntuu....

Sitten liikuttele käsivarsiasi  auki ja sisään...
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #17 : 18.01.2010 16:41:50 »

Tässä loisto linkki, ohjeita eri vaivoihin käytettäessä  Smiley

http://www.rubiinigroup.com/images/stories/shaktimatto.pdf
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #18 : 18.01.2010 17:42:28 »

Mä oon myös tykännyt tosi paljon piikkimatosta.
Meillä kanssa lapset köllii maton päällä ja nukahtavat tosi helposti sen päälle.
Itse nukahdan melkein aina piikkimaton päälle ja käytän sitä etenkin iltaisin. Rentouttaa ihanasti ja nopeesti.
Joku oli laittanut maton takaraivon alle, jiihaa mä kokeilenkin sitä paikkaa tänä iltana  Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #19 : 18.01.2010 22:08:00 »


Kiitos Artemis tuosta hyvästä linkistä.  smitten

tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #20 : 25.01.2010 23:17:23 »

Tuli uutenvuonna anoppilassa testattua noista piikkimatoista se ns. halpisversio. Tykkään kovasti, tulee aina anoppilassa käydessä mattoiltua ahkerasti Wink  Matto rentouttaa ihan ihmeesti ja on aivan ihana fiilis, kun hetken lekottelun jälkeen veri lähtee selän pintaverisuonissa oikein kohisemaan. n. 10 min mattoilun jälkeen on ihana, lämmin fiilis ja mieliala kohenee huomattavasti - uni tulee illalla ihan hetkessä.

Tosin mulla on se ongelma, ette mattoilua voi harrastaa just ennen nukkumaanmenoa. En saa muuten heti unta ja pyörin sängyssä. Mattoilu pitää ajoittaa pariin tuntiin ennen nukkumaanmenoa.

Tuli muuten hankittua kalliimpi versio, OBH Nordican Yantramattan (menikö oikein Huh), kotiin. Ero on muuten halpismattoon verrattuna kuin yöllä ja päivällä. Yantramattanissa tuntuma on paljon kovempi. Piikit tuntuvat terävämmiltä ja muovi ylipäänsä paljon kovemmalta. Ekalla kerralla oli pakko laittaa tyynyliina maton ja selän väliin ja silloinkin tuntui, ettei pystynyt täysin rentoutumaan. Tosin hetken spennaamisen jälkeen kipu katosi lämpimän fiiliksen tieltä. Nyttemmin muutaman harjoittelukerran jälkeen ei tarvita enää mitään suojuksia Smiley

Niin, ja itse siis otan mattokuuria paljaalle selälle Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #21 : 28.01.2010 14:43:57 »

Itsekin hommasin piikkimaton ja eilis-iltana kokeilin ensimmäistä kertaa. Laitoin sen selän alle ja köllöttelin noin vartin verran. Yöllä tuli heräiltyä useampaan otteeseen, kun hikoilin melkoisesti ja tänään ollut pientä huimausta. Kellään muulla samanlaisia kokemuksia ekan käyttökerran jälkeen?
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #22 : 28.01.2010 23:59:36 »

Noin viikon nyt käyttäny mattoa. Jännä kapistus...Olis pitänyt vaan tilata netistä suoraan se kaikkein isoin versio  Tongue .
Jostain syystä se matto on ainut missä saan ajatusrumban poikki ja huomaankin makoilevani sillä joka päivä tunnista pariin. Ekalla kerralla nukahdin neljäks tunniks ja seuraavana päivänä olin tosi rento, mut aivan pihalla  Cheesy.

Nukahtaminen pelottaa, koska unet on maton myötä muuttuneet todella voimakkaiksi ja päivisinkin tulee ihmeellisiä "muudi-bluusseja", itken noin 20  min ja kurkkua kuristaa miljoona  idiot2- sitten taas loistava olo.
Kallonpohjaa en ole onnistunut saamaan auki, vaan takareidet ja hartiat. Ihanalta tuntuu myös takaraivolle  smitten

Makoilen matolla ennen nukkumaan menoa ja jännin tunne sängyssä ennen nukahtamista on varpaiden sykkiminen ja (ihan kun) jalkojen kutistuminen..siis tuntuu kun ne lyhenis  Huh
Fibrokivut sain käsistä pois, vaikken kovin kauaa pystynyt makaamaan kyljelläni  Smiley

Ootteko huomannu juovanne enemmän vettä? Nimim. jatkuva jano  Shocked
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #23 : 29.01.2010 10:01:42 »

Itsekin hommasin piikkimaton ja eilis-iltana kokeilin ensimmäistä kertaa. Laitoin sen selän alle ja köllöttelin noin vartin verran. Yöllä tuli heräiltyä useampaan otteeseen, kun hikoilin melkoisesti ja tänään ollut pientä huimausta. Kellään muulla samanlaisia kokemuksia ekan käyttökerran jälkeen?

Ei ole tuollaista kokemusta, mutta itsellä oli lievää pahoinvointia ekan kerran jälkeen. Lähti varmaan kuonat liikkeelle niin tehokkaasti Smiley

Eppana, nuo mielialanvaihtelut on normaaleja, kun lihakset rentoutuvat se vapauttaa kuulemma tunnepuolen jumituksiakin Smiley
Itsellä on unet voimistunut myös valtavasti maton myötä. Tuo juominen on hyväksi, sillä kun kuonat lähtee liikkeelle on hyvä huuhtoa elimistöä!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 29.01.2010 16:32:19 »

Minäkin olen yrittänyt löytää piikkimattoa, jopa joululahjaksi pyysin. Ei vain ole tullut kohdalleni.

Mietin vain että jos se ei käykään minulle, kun minulla on paljon luomia selässä. Pitäisi olla vaatteet päällä ja onko apu siis sen väärti.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #25 : 29.01.2010 16:38:23 »


Kyllä luulen, että se vaikuttaa myös ohuen vaatteen läpi. Suositus onkin sellainen jos on arka iho.

Tuo mainostettu OBH-Nordigan olen kuullut olevan hyvälaatuinen. Olisko niitä samoissa liikkeissä kuin muitakin pienkoneita ym.
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Loreleian
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #26 : 03.02.2010 13:17:49 »

Aivan ihana kapistus. Meillä on sellainen Shakti matto, jonka valmistuksesta muistaakseni menee tuloja intialaisille orpokodeille. Smiley On todella vaikuttava kokemus maata siinä, jotenkin helposti vaipuu kevyille transsimatkoille.  Grin Avokki (joka ei muuten kauheasti meditoi) sanoi että maton avulla pystyy keskittymään tosi pitkiäkin aikoja.
Psoriasikseen kuulema auttaa kanssa, mutta kannattaa pitää ohut kangas välissä, muuten voi tulla sellaisia pieniä psoripisteitä niihin piikkien kohtiin kun iho ärtyy kai liikaa.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #27 : 03.02.2010 14:44:50 »

Itse saan parhaat endorfiini huppelit siitä kun laitan maton lantion seudulle; alaselkä, pakarat ja takareidet Smiley
Avaa muuten lonkankoukistajumituksia loistavasti ja minulla on poistanut iskias kivut!

Kokeilkaa myös naamalle! Se tuntuu alkuun kidutukselta mutta ai että tekee hyvää kun hetken malttaa olla. Varsinkin hampaiden narskuttajille tekee hyvää posken alueelle, rentouttaa kipeitä ja jäykkiä poskilihaksia. Muistakaa narskuttelijat laittaa matto myös kaulan alueelle, sillä kaulalihakset vetävät noita poskilihaksia jumiin myös.

tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #28 : 30.04.2010 20:15:14 »

Ihana ON piikkimatto  Cheesy
Ei kannata käyttää mitään vaatteita välissä vaan paljaalla iholla on paras  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #29 : 30.04.2010 21:16:16 »

kiva. mä ooon ollu koko ajan sitä miältä että ei misää tapaukses semmosta. ja ny pitääki kääntää takkia. ja huamena o eres kaupat auki  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: