Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eläinten hoitavat energiat!  (Luettu 14453 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #30 : 27.07.2008 13:55:39 »

 smitten smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #31 : 27.07.2008 15:15:01 »

Varsin ikävää, Ippuska  Cry
Olen korvakuulolla, jos joku mainitsee kisuja kaipaavansa.

Tuosta allergiasta vielä -kissanpentujen hilse saattaa ärsyttää enemmän, kuin aikuisen kissan. Ja kun sinulle on tehty testi, siinä käytetään aikuisen kissankeskiverto allergeeneja. Siinä mielessä harhaanjohtavaa, mutta tuollaiset yleistykset ovat pakko.
Itselläni kissanpennut aiheuttavat pahoja oireita limakalvoille, mutta silti meilläkin on ollut pentuja. Olen syönyt antihistamiinia ja imuroinut imuiroimistani... hyvä etten pentujakin  Grin Kun ns.murrosikä (juoksu tai kolleilla merkkaaminen alkanut -munat pois) on oireeni hävinneet  idiot2
Hieman samaa oli koirapennun suhteen, mutta ei paha...  Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #32 : 27.07.2008 16:20:18 »

Jaspis, tuohan on uutta tietoa ainakin minulle, kiitos siitä!

Nyt on kisuperheellä jo uusi koti tiedossa ja kaikenlisäksi eräässä tuttavaperheessä jossa on kaksi pientä lasta ja olivat juuri etsimässä kahta kisulia! MUTTA vielä ratkaisu riippuu eräästä seikasta joka selviää muutaman päivän sisällä  smiley6600 *peukkuylöshymiö*   angel

Antihistamiinilla sekä huonerajoituksilla tästä vielä vähän aikaa eteenpäin mennään. En millään uskalla enkä jaksa odottaa, JOS oireeni ehkä lakkaisivatkin/lievenisivät, koska viime yö oli kauhea ja tänään päikkäreillä taas sama henkitukos toistui  Huh

Sorry taas OT folks!!
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008 20:50:57 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 28.07.2008 10:44:58 »

Otin uudelleen esiin vanhan PAKSUN Alice Baileyn kirjan Tutkimus valkoisesta Magiasta. Sehän on kirjoitettu v. 1932, mutta on hyvin paljon ennustava kirja tähän hetkeemme ja paljon vielä tulevaisuuteen.

Otin ihan summassa yhden sivun auki ja KAS! Siinä on tietoa mm. tulevasta energiamuutoksista mm. eläimissä.
Pääotsikko aiheelle oli Sielun valo ja Ruumiin valo. Sivulla olin itse alleviivannut huomion, jossa sanottiin että 'Ihmiskunnan työ on siirtää ja käsitellä voimia'.

Suora lainaus: "Eläinkunnassa vaikutus tulee olemaan tuskan ja kärsimyksen eliminoiminen ja paluu takaisin Eedenin Puutarhan ihanaan olotilaan. Kun ihminen toimii sieluna, hän parantaa, stimuloi ja vitalisoi."  Ymmärrän tekstistä, että myös eläin tulee toimimaan samalla tavoin sieluna.

Kuinkahan kaukana tulevaisuudessa tämä tulee olemaan, vai koemmeko jo osana jotain tällaista?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: