Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kissan lääkityksestä...  (Luettu 17086 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #30 : 29.05.2007 17:22:46 »

Leijonamieli.... Cry

.... vaikka koville ottava niin oikea päätös - vaikka senhän tiedät ilman sanomattakin..... voih  Cry mulla varmasti tän kesän jälkeen tai piankin edessä sama - tuon Metsätonttukoiran kanssa täyttää joulukuussa 14v. ..... ja alkaa vanhuus rapistuttaa, eli hampaat lähtee, nyt on ilmeisesti tullut jo kaihi - silmiin tullut sellainen kalvo, ja kynnetkin tippuu - vaikka ravitsen sitä hyvin ja sulavalla ravinnolla jossa huomioin kaiken - eli mitä se tarvii.... vielä sillä häntä heiluu ja hyppäsi tässä yhtenä päivänä tuolille ja siitä pöydälle, ja syö ja juo ja nukkuu ja jaksaa ulkoilla - vaan silti .... välillä yöllä oikein täytyy katsoa että vieläkö se hengittää... Embarrassed

Minä vein meidän edellisen koirankin, joka eli melkein 16v. piikille... ja sitten se tuhkattiin ja haudattiin rauhalliseen metsäpaikkaan ex-anoppilan maille.

Rakkaudella t. Aaviisuinen ja Metsätonttukoira
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #31 : 29.05.2007 22:23:52 »

Voi että...  Cry Voimia teille kaikille Leijonamieli.  smitten angel

Saa nähdä kuinka meidän käy... Toistaiseksi Eetulla edelleen elämänkipinää. Syö ja tuossa taas juoksentelikin. Toivon, että sitten kun sen aika on Eetu lähtisi luonnollisesti, ettei tarvitsisi "avittaa". Mukana haluan kuitenkin olla jos siihen ratkaisuun täytyy päätyä jossain vaiheessa. Saatoin aikoinaan kanimmekin paremmille laitumille.  Cry smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #32 : 30.05.2007 16:09:26 »

Niin, luopuminen on uuden alku, mutta vaikeinta on olla "tuomarina", tehdä se päätös, mikä on sydäntä ja omaa empatiakykyä vastaan.

Älä muuta sano. Cry Minäkin olen joutunut ko. päätöksen eteen, ja vaikka lääkäritkin sanoivat ettei mitään ole tehtävissä, se oli silti todella kamala tilanne.

Lämpimät osanottoni! Aika vain auttaa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: