Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herätessä huono olo  (Luettu 21372 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #30 : 19.02.2007 16:05:54 »

Arkipäivän toimet ja pakolliset jutut kyllä pitävät maadoituksesta huolen.Jaksellaan. Smiley

Niin, paremmin kuin hyvin.  Wink Muistelee tänäänkin hyvin maadoittavaa puuhaa, eli vaihtamaansa kakkavaippaa.  2funny Tästä kohta jo riennettäväkin lisämaadoituksen pariin, eli neitien kanssa ulos ja kauppaan kun päikkäreiltä nuorimmainen heräsi juuri.
tallennettu
katja75
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Profiili
« Vastaus #31 : 23.03.2007 00:17:59 »

Mistähän voisi mahdollisesti johtua se, että minulla on nyt useana aamuna herätessäni ollut sellainen kummallisen huono olo. Päätä jomottaa, oksettaa ja on aivan mieletön jano. Ja tämä olo on siis riippumaton siitä mitä/miten olen syönyt ja juonut ja kuinka paljon tai hyvin olen nukkunut. Niin ja alkoholilla tai millään muillakaan päihteillä ei ole osuutta asiaan,  vaikka onkin kovin krapulamaiset oireet.  Grin Raskaudestakaan ei voi olla kyse.  Huh Tätä huonoa oloa kestää n. tunnin tai puolitoista, jonka jälkeen olo helpottaa ja normalisoituu. Mitähän tämä on ja mistä voisi johtua?  idiot2 Mitähän minä taas oikein unissani teen...  :Smiley

minulla on aivan samanlaisia oireita aamuisin Undecided
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #32 : 23.03.2007 00:20:21 »

Mistähän voisi mahdollisesti johtua se, että minulla on nyt useana aamuna herätessäni ollut sellainen kummallisen huono olo. Päätä jomottaa, oksettaa ja on aivan mieletön jano. Ja tämä olo on siis riippumaton siitä mitä/miten olen syönyt ja juonut ja kuinka paljon tai hyvin olen nukkunut. Niin ja alkoholilla tai millään muillakaan päihteillä ei ole osuutta asiaan,  vaikka onkin kovin krapulamaiset oireet.  Grin Raskaudestakaan ei voi olla kyse.  Huh Tätä huonoa oloa kestää n. tunnin tai puolitoista, jonka jälkeen olo helpottaa ja normalisoituu. Mitähän tämä on ja mistä voisi johtua?  idiot2 Mitähän minä taas oikein unissani teen...  :Smiley

minulla on aivan samanlaisia oireita aamuisin Undecided

Onneksi minulla tuo huono olo on loppunut.  angel Voimia sinulle!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: