Äänestys
Kysymys: Mikä on voimaeläimesi?
Kissa - 24 (10.5%)
Koira - 8 (3.5%)
Susi - 26 (11.4%)
Karhu - 22 (9.6%)
Hevonen - 16 (7%)
Kotka/Haukka - 22 (9.6%)
Tiikeri/Leijona - 27 (11.8%)
Peura/Hirvi - 6 (2.6%)
Delfiini - 20 (8.7%)
Jänis - 5 (2.2%)
Härkä - 1 (0.4%)
Joutsen - 5 (2.2%)
Jokin muu, mikä? - 47 (20.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 197

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on sinun voimaeläimesi?  (Luettu 89545 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #60 : 10.11.2010 12:22:48 »

Toi hiiri on hyvä voimaeläin  Smiley

Tässä kuva monen voimaeläimestä eli karhusta, tosin kuvassa vielä suht pienenä ja vaarattomana, tai miten sen ottaa -
tallennettu

.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #61 : 10.11.2010 12:34:44 »

Minun voimaeläimeni on valkopääkotka, mutta myös susi. Molemmissa on uljautta, mutta myös uskollisuutta sekä yksinäisyyttä, jonka itsessäni tunnistan. Niin taivaassa kuin maassa.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #62 : 10.11.2010 13:21:57 »

Albatrossi, tuo perinteinen seilaajien onnentuoja.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #63 : 10.11.2010 13:41:52 »

hämähäkki ja norsu.
 buck2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #64 : 10.11.2010 15:01:28 »

Delfiini tuntuu läheiseltä, ja Kauris. smitten

e: Olen pienestä asti ollut myös Lehmä-fani. Wink Jotenkin vaan tykkäsin kauheasti ja keräsinkin lehmäjuttuja.. Koirat on myös rakkaita ja koen että niihinkin mulla on erityinen yhteys! smitten
« Viimeksi muokattu: 10.11.2010 15:12:56 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #65 : 10.11.2010 18:11:12 »

Delffiini ja koira ihan rakkaimpia eläimiä ja ravut uskokaa tai älkää,mutta mulla on tuolla akvassa kanssa parit ravut ja ne on niin ihkuja Cheesy
tallennettu
karol~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #66 : 24.12.2010 01:26:14 »

ihan tässä fyysisessä elämässäkin hevoset tosi rakkaita, olleet aina. Ja monessa muussakin elämässä olleet tiettävästi mukana.
Olen myös saanut kanavoituna tietona yksisarvisen olevan voimaeläimeni (joka liittyy jotenkin myös kaksoisliekkiini...se onkin toinen juttu, ja ei vielä niin selvä  Wink)
tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
Avelina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #67 : 14.01.2011 16:34:43 »

Sudet ovat tavalla tai toisella aina pienestä lapsesta asti kiehtoneet minua, ovat toisinaan myös unissani esiintyneet.
Toinen voimaeläimeni on koira, lapsuudesta asti taloudessani on ollut koira/koiria. Ovat aina olleet täysiä perheenjäseniä, terapeuttisia. Ei tule varmaan ikinä olemaan aikaa jolloin en omistaisi koiraa.  smitten
tallennettu

Déjà vu
minävaan
Vieras
« Vastaus #68 : 14.01.2011 16:52:20 »

Kameli, pöllö ja norsu
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #69 : 19.01.2011 09:39:45 »

Metsäkauris ja ihan tavallinen sorsa, etenkin naaraspuoleinen sinisorsa. Metsäkauris on annettu meditaatiossa ja sorsa tuli viimekesänä.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #70 : 19.01.2011 16:25:43 »

Olen melko varma että voimaeläimeni on koira. Niin usein, oikeastaan aina kun muistan, seikkailee unissani ainakin toinen kahdesta samojediuroksestani (: Autttavat minua tai sitten minä autan niitä  smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #71 : 22.01.2011 22:05:26 »

Ehdottomasti susi. Tuo omasta laumastaan huolta pitävä ja uharutuva olento, joka vierastaa vieraita ja onturhaan jahdattu ja leimattu.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #72 : 23.02.2011 00:07:44 »

Viime yönä uneeni tuli koira.. kun pyysin oppaaltani vinkkiä.. Se oli siinä "entinen/vanha koirani". Yksi oppaani siis, voimaeläimeni, luulen. smitten Ihana, ruskea/valkoinen (ekassa kuvassa ruskea, toisessa valkoinen) molossi/mastiffi.. smitten
Koiran ominaisuuksia siis nyt..

Koira

PÄÄTEEMA: Jalous, uskollisuus, opettaminen.
Koira on lojaali ystävilleen ja yhteisölle. Se on osittain villi ja se käyttää tätä ominaisuuttaan puolustaakseen läheisiään hyökkäyksiltä ja vastoinkäymisiltä. Koira ymmärtää yhteisön tärkeyden samoin kuin Susi ja sen sivistynyt puoli tekee Koirasta uhrautuvaisen ja ihmisystävällisen.
PARANTAVA VOIMA: Koirahengen voima palvelee heitä, jotka palvelevat: lääkäreitä, hoitajia, pappeja ja hyväntekeväisyystyöntekijöitä. Koiran parantava voima suojelee niitä, jotka omistautuvat muille.


Koira

Koira on kojoottien ja susien sukulainen. Kojootteja ja susia keskyttämällä ihminen on jalostanut itselleen luotettavan ystävän.
Koira, vaikkakin on kotieläin, kuuluu selkeästi merkittävien voimaeläinten joukkoon. Pohjois-Amerikan intiaanit kasvattivat koiria omaksi suojakseen ja varoittamaan tunkeilijoista. Nämä koirat olivat usein puoliksi villejä. Osin villeistäkin koirista kehittyi luotettavia ystäviä ja kumppaneita leikkeihin ja kaikkeen pelailuun.
Historian saatossa eri kulttuureissa koirat ovat aina yhdistetty vartiointiin.
Muinaisen Egyptin symboliikassa koiraa edusti Anubis-jumala.

Elementti: Maa

Voima: Ystävällisyys

Ominaisuudet:

Koiran voimaa on kyky rakastaa, vaikka sinua kohdeltaisiin huonosti. Koiran voima edustaa halua olla luotettava ja uskollinen ystävä.
Koira opettaa meitä auttamaan toisia ihmisiä ja ihmiskuntaa jollain tavalla. Koiran voiman omaavan ihmisen ammatti voi selkeästi liittyä ihmisten palvelemiseen. Koira auttaa meitä uskollisuuden löytämisessä.
On tärkeää olla luotettava ystävä lähimmäisille ja toisaalta on tärkeää olla uskollinen itselleen. Uskollisuus itselle tarkoittaa elämämme päämääriä ja halua toteuttaa itseään.
Pystymmekö antamaan lähimmäisillemme varauksetonta rakkautta ja olemmeko valmiit ottamaan sitä vastaan?
Koiran voimaan liittyy myös oman reviirin säilyttäminen. Olemmeko merkinneet oman reviirimme riittävän selkeästi?
Jokainen meistä tarvitsee tilaa elää ja oman reviirin.
Erityisen tärkeää se on koiran voiman omaaville ihmisille. Jos toiset ihmiset tunkeutuvat reviiriimme, käy helposti niin, että unohdamme itsemme ja meistä tulee liian lojaaleja toisia ihmisiä kohtaan.
Silloin unohdamme oman sielumme.

Mitä voimia saat:

Koira on haukahdellen tullut voimaeläimeksesi.
Koiran voima on sinussa heräämässä. Eteesi on tulossas tilanteita, joissa tapaat ihmisiä, jotka tarvitsevat apuasi. Koiran voiman avulla löydät helposti itsestäsi pyyteettömän ystävyyden heitä kohtaan, jotka ystävyyttäsi tällä hetkellä tarvitsevat. Sinun täytyy sukeltaa entistä syvemmälle sydämeesi ja löytää sieltä kaiken kattava universaalirakkaus näitä läheisiä kohtaan. Kaikki kuitenkin tapahtuu sinun ehdoillasi. Pystyt antamaan juuri sen verran ystävyyttä ja rakkautta kuin itse haluat.
Et voi yrittää enempää kuin voimavarasi riittävät. Ystävyyteen voi liittyä paljon erilaisia hallintadraamoja ja näkymättömiä lankoja. Älä kuitenkaan lähde mukaan tällaiseen, sillä se ehdyttää energiaasi. Tällaisissa tilanteissa sinun on tärkeää säilyttää oma reviirisi. On tärkeää tunnistaa ne ihmiset, jotka todella tarvitsevat apuasi ja ne, jotka pyrkivät vedättämään energioitasi.

Koiran voima herättää sinussa ystävällisyyden ja uskollisuuden.
Ennen kuin pystyt jakamaan sitä muille, sinun täytyy löytää uskollisuus itseäsi kohtaan. Haluatko todella auttaa ihmisiä?
Mihin voimavarasi riittävät? Saavutatko hyvänolontunteen auttaessasi läheisiäsi? Uskollinen itsellesi olet silloin kun teet juttuja sydöämelläsi, et väkipakolla. Koiran voima on herättämässä sinussa ainutlaatuista hyvyyden voimaa. Sen avulla pystyt muuttamaan negatiivisuudenkin rakkaudeksi.

Täällä toi viiminen pätkä, ja joistakin muistakin eläimistä yhtä kattava http://clairvoyanthealer.blogspot.com/2010/08/markku-backman-voimaelain-kortit.html

Ja just tänään pohdin, kuinka haluan auttamistyöhön/ihmisten kanssa. :Smiley
 smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Melina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #73 : 24.02.2011 23:49:52 »

Olen Lumileopardi  Smiley
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #74 : 15.05.2011 20:36:05 »

Tällä hetkellä koen että mun voimaeläimeni on joku sirkuttava pikkulintu, ja ehkä siinä ohella maailman älykkäin lintu Keea   laugh
tallennettu

.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: