Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ripsivärit, suositelkaa!  (Luettu 23838 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 19.11.2009 19:56:03 »

Entäs Revlon.
Tämän sarjan kajal on ainakin hyvä  coolsmiley


Menee off topic, mutta harvoin käytän kajalia.
Tykkään miälettömän aistikkaista ja ilmekkäistä silmistäni ihan vain ripsarilla, katos.  :Smiley Grin 2funny
...mutta jos käytän, yleensä bilehileisiin, niin Bobbi Brownin geeli kajal, joka pitää laittaa
erityisellä siveltimellä ja sepä ei valu, karkaile, eikä tuhraa, vaikka menisi vaahtobileisiin. Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #16 : 03.12.2009 15:53:49 »

Mä olen pitkään ollut koukussa Kanebon 38-ripsariin. Kestää, kestää ja kestää - ehkä liiankin hyvin, koska jos ei putsaa meikkejä kunnolla ennen nukkumaanmenoa, niin ripsiin jää semmoinen klönttäkerros Tongue  Lisäksi efekti jää aika neutraaliksi, arkiripsarina ja esim. jumpassa ihan OK, juhliin ehkä joku vähän "tehokkaampi" ripsari...

Pari edellistä kertaa olen jättänyt suosiolla vakio-Kaneboni ostamatta, kun olen halunnut löytää ripsarin, joka olisi A) opiskelijan kukkarolle kiltimpi, ja B) buustaisi ripset sellaisiksi, että ripsaria voisi käyttää myös juhlissa.

Sellainen löytyi...

Nimittäin Max Factorin False Lash Effect, jota ainakin Sasha ja joku muu suositteli (Artemis?). Upeat ripset, melkein tekoripsen näköiset Cheesy  Eikä könttää. Sopii sekä arkeen että juhlaan, hinta erittäin kohdillaan (olisko Suomessa n. 17 €) ja ainakin vedenkestävä versio sopii myös kosteisiin aktiviteetteihin Wink  

Tällä hetkellä mulla on käytössä tarjouksesta ostettu Max Factor 2000 Calories. Ihan kiva ripsari, antaa kyllä volyymia ihan kiitettävästi ja sopii edellisen tapaan sekä arkeen että juhlaan. Tosin ei vedenkestävä, joten ei toimi jumppasalissa, uima-altaassa tai laskettelurinteessä.

Mulla on aika tuuheat ripset ja suht tummat, mutta kärjet on vaaleat, joten siksi pidentävä ripsari on ihan pop + hiukkasen lisävolyymia. Ripsarin lisäksi käytän eyelineria ja vihreille silmille sopivaa luomiväriä (vaaleanpunainen, lila) sekä valokynää silmänalusten peittämiseen. Muuten mulla meikki on tosi naturelli, ehkä kevyesti poskipunaa ja värillistä huulirasvaa, arkena en välttis käytä edes meikkivoidetta (ja sen kyllä huomaa, kun naama on sian perseen värinen...) - paitsi ehkä sitten, kun joutuu edustamaan Cheesy

Lainaus
Minun täytyy myöntää, että kun kerran kokeilen jostain sarjasta
ripsaria ja se osoitautuu huonoksi, niin bannaan ja blockaan kaikki niiden ripsarit!  Grin

Sasha: joo sama juttu! Maybelline on pannassa, samoin Lumene. Rimmeliä tai Anytimea tms. en ole edes kokeillut, sillä en usko, että (liian) halvalla saa hyvää...

Ja edelleen Sashalle: ilmeisesti tuota Bobbi Brownia voi ostaa nettikaupasta? Suomessa ei ainakaan ole saatavilla. Ainakaan hinnat ei olisi mitenkään päätähuimaavia (no, en tiedä, miten sitten rahti- yms. kulut)... Nuo eyelinerit houkuttelivat aika pahasti... Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 03.12.2009 16:19:07 »

Kyllä kait voi tilata, en tiedä, mikä estäisi? Huh
Hinnasta en tiedä tilaamalla.

....mutta ettäkö Suomessa ei (vieläkään) ole Bobbi Brownia..? Shocked Huh

Se on nimittäin loistavan laadukas sarja, omaa useamman voittamattoman hittituotteen
ja on hyvin kohtuullisissa hinnoissa. Smiley


tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #18 : 03.12.2009 16:22:25 »

 Mua ärsyttää kun saan oikean silmän ripset aina ok, mutta vasen menee aina niille kärpäsenjaloille  tickedoff, mikä ihmeen silmäpuoli oon kun en onnistu laittamaan yhtä hyvin kumpaankin. Tuolla mun Lancomen ripsarilla tulee hyvää jälkeä mutta näemmä käyttäjässä vika. Ehkä alan laittamaan ripsaria vain oikeaan silmään  Grin
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #19 : 03.12.2009 16:26:40 »

Kyllä kait voi tilata, en tiedä, mikä estäisi? Huh
Hinnasta en tiedä tilaamalla.

....mutta ettäkö Suomessa ei (vieläkään) ole Bobbi Brownia..? Shocked Huh

Se on nimittäin loistavan laadukas sarja, omaa useamman voittamattoman hittituotteen
ja on hyvin kohtuullisissa hinnoissa. Smiley



Ei saa, ei Sad  Ja olen lukenut mm. britti-Cosmosta, että ko. sarjaa suositellaan aika paljon ja että on todella hyvä, hinta-laatusuhde kohdillaan Smiley

Lainaus
Mua ärsyttää kun saan oikean silmän ripset aina ok, mutta vasen menee aina niille kärpäsenjaloille  tickedoff, mikä ihmeen silmäpuoli oon kun en onnistu laittamaan yhtä hyvin kumpaankin. Tuolla mun Lancomen ripsarilla tulee hyvää jälkeä mutta näemmä käyttäjässä vika. Ehkä alan laittamaan ripsaria vain oikeaan silmään  Grin

Joo, mulla ihan sama vika... Oikean silmän ripset lähes poikkeuksetta onnistuvat, vasemman silmän ripsien eteen joutuu näkemään vähän enempi vaivaa ja tulee niitä kärpäsenjalkoja köntsillä Sad  

Ruvetaanko sitten harrastamaan yhdessä Kellopeliappelsiini-meikkiä  2funny
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Norna
Vieras
« Vastaus #20 : 03.12.2009 19:11:47 »

 

Ruvetaanko sitten harrastamaan yhdessä Kellopeliappelsiini-meikkiä  2funny

 Puhuit heti ympäri, retrotrendin uudelleennousu myös tässä  Smiley
tallennettu
Salamanteli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #21 : 05.12.2009 11:15:48 »

DolceVita ja mc82: Ei ehkä kannata ottaa lisää väriä, kun laittaa ripsaria toiseen silmään.  Wink Sitä väriä on yleensä harjassa tarpeeksi ja sitä saa helposti lisättyä kerroksittain, jos tulee alkuun liian vähänlaisesti. Kun laittaa ensin vaikka oikeaan silmään, niin vasempaan tulee aikas paljon enempi sitä ripsaria, jos harjan dippaa takas puteliin.  Shocked

Toinen vaihtoehto on säästää jostain luottoripsarista harjaosa ja käyttää sitä harjana siten, että otta putelin harjaan väriä ja hankaa siihen vanhaan harjaan, jolla levittä värin. Lopputulos on näin paljon tasasempi ja näin sitä väriä voi ottaa vaikka lisääkin toisesta harjasta, ei tule kovin herkästi liikaa. Kantsii aina vaan pestä tämä vanha harja käytön jälkeen, ettei ripsariin (tai ripsiin) mee kuivia kökköjä ja väri levittyy tasasesti.  Noita harjoja voi muuten ostaakin, jos ei satu nurkissa oleen vanhaa.

Sitten on vielä yksi konsti, jota itse käytän nykyään.  Grin Levitän ripsarin ensin siihen vasempaan silmään ja harjaan vanhan ripsarin harjalla.  2funny Huh, mikä sepustus!  buck2

Ja sitten vielä niistä itse ripsiväreistä:
YSL Mascara Volume Effect Faux Cils on ehdottomasti ykkönen!  smitten Yllättäen se ei aiheuta mulle mitään punotusta tai kirvelyä, vaikka oon tosi herkkäsilmäinen.
Kanebon 38 ei oikeen sopinut mulle, aika mitäänsanomaton näissä ripsissä ja jotenkin liian rasvaisen näkönen mun makuun.  Tongue Taas ystävälleni tämä on ihan ehdottomasti paras ripsari! Ehkä se arkikäytössä onkin ihan ok, mutta itse kaipaan vähän enemmän.  Wink
Max Factorin 2000 Calorie mulla oli ennen tota YSL:n ripsaria ja olin siihen ihan tyytyväinen ennen kokeiluani. Aika perus bileripsari, arkikäytössä se oli mulle vähän liikaa.
Kokeilulistalle päätyy varmaan vielä suositellut Dior Diorshow, Max Factor False Lash Effect ja L'oreal Telescopic.  Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #22 : 05.12.2009 12:05:41 »

Tällä hetkellä suosikkini ripsarisaralla on Max Factorin Masterpiece Max.  Tuota False Lash Effectiä vois teidän kokemusten perusteella kokeilla seuraavaksi.

Vasen silmä mullakin on ongelmallinen.  Siinä ripset tököttää suorina, ja vaikka ripsiväriä on laittanut runsaammastikkin, peilistä katsottuna näyttää siltä ettei ripsaria juuri oo.  Tämän takia oon alkanu käyttää ripsientaivutinta, se auttaa asiaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #23 : 09.12.2009 13:33:40 »

Ripsentaivutin on ehdoton juttu naiset! Muutenhan ne tököttää varmasti suorana. Taivuttimella saa kauniin kaaren ripsiin ja sitten vaan räps räps  Kiss  Grin
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #24 : 09.12.2009 14:58:20 »

Ripsentaivutin on ehdoton juttu naiset! Muutenhan ne tököttää varmasti suorana. Taivuttimella saa kauniin kaaren ripsiin ja sitten vaan räps räps  Kiss  Grin


Komppaan. Ilman ripsentaivutinta en tulisi toimeen. Ripseni ovat ehkä normiripsiä pidemmät, mutta taivutin saa ne näyttämään ultrapitkiltä.
Tai tuo ne ainakin esille kauniisti.

Höpönlöpöä on puhe ripsentaivuttajan haurastuttavan ripsiä, mitä aina välillä kuulee.
Ei niitä sentään repiä tarvitse, taivuttaa vaan. Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #25 : 09.12.2009 15:46:50 »

Joo ei ne mitään haurastuta. Olen taivutellut ripsiä 15 vuotta ja edelleen ovat pitkät ja hyväkuntoiset  Smiley Se vaan pitää tehdä hellästi, eikä runnoen  Grin

Ja se todella pidentää ripsiä entisestään  smitten

Hyvin usein näen naisia joilla ripset ovat suorassa, ne eivät silloin pääse oikeuksiinsa sillä ripset näyttävät silloin lyhyemmiltä eikä edes ripsiväri niitä tuo esiin.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #26 : 09.12.2009 17:37:31 »

Jee, saan joululahjaksi luultavasti tuon Max Factorin kehutun ripsarin, katotaan nyt voittaako tuon mun Kanebon/Sensain coolsmiley Jos yhtäänkään suttaantuu päivän aikana pitkin naamaa niin takas kaneboon! Toisaalta talvella ei ole nuita allergioita niin paljon riesana kuin kesällä, mutta tietenkin sateet yms vaikuttaa
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #27 : 20.12.2009 14:30:44 »

Nyt ollut pari viikkoa käytössä Diorshow Iconic ja ilman muuta paras tähän mennessä kokeilluista ripsareista Kiss Tulee hyvin pituutta, tuuheutta ja sopii mun herkille silmillekkin. Ei klumppaa ja lähtee aika hyvin poiskin. Lancomet, Lumenet aiheuttaneet ärsytystä. H.Rubinsteinin Spectacularistakin aikoinaan tykkäsin. Useita Cliniquen Deep Impactia mennyt, sekin ollut hyvä.Lumenen premium vai mikä se oli lensi heti roskiin,kun ei sitten meinannut lähteä irti millään  tickedoff
Vuosia olen etsinyt todella hyvää ripsaria,joka pidentää ja tuuheuttaa lyhyitä ja hailakoita ripsiäni. Ja ei aiheuta allergiaa..
Luin jostakin että Sharon Stone käyttää samaa,joten ostin  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 22.12.2009 17:14:20 »

LOL...!  Grin




Minulla on luonnostaan pitkät ripset ja ongelma vesiliukoisten kanssa on,
että ne tuhraa päivän myötä yläluomen ja kulmaluun mustaksi,
alaripset alaluomen,
joten joudun käyttämään vedenpitävää, ellen halua näyttää viehättävästi pandakarhulle. Grin




Jotta ripsiväri ei suttais ennenkaikkea ala- mutta myös yläluomea, mä laitan AINA sekä ylä-että alaluomeen ohuella pensselillä läpikuultavaa irtopuuteria; sen jälkeen vasta muu meikki silmiin. Se tepsii siis niin hyvin....

No kyllä kait jokainen normaali järkinen osaa laittaessa tulleet tahrat siivota pois, uglystupid2
mutta kysymys ei ole tuosta,
vaan siitä, että vesiliukoinen ripsari päivän aikana hieroontuu yläkulmiin
ja alaluomiin, kun ne ottaa ihoon kiinni alhaalla ja ylhäällä normaaleissa silmän liikkeissä,
koska iho(-ni) aina hiukan kostea.

Jos laitan vesiliukoista ripsaria, niin minun pitää olla putsaamassa tahroja 15 min
välein silmän ympäriltä pois.

Vedenkestävä ripsari on ollut ratkaisu tuohon. Smiley
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #29 : 23.12.2009 02:36:12 »

Mulla ei auta mitään ripsentaivuttimet,ihan yhtä tyhjän kanssa. Ei taivu nämä tyngät yhtään mihkään  Grin


tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: