Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unisymboleiden pieni ABC  (Luettu 1512881 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #240 : 10.06.2010 14:27:58 »

Lentämisunet

Lentämisunissa on tärkeää tunnelma, jonka vallitessa lentäminen tapahtuu. Iloisessa ja tyytyväisessä mielentilassa tapahtuva korkealla lentäminen kuvaa vapautunutta ja onnellista elämäntilannetta. Lentäminen ahdistuneessa tai pelokkaassa tilassa kertoo toiveista tai pyrkimyksistä päästä irrottautumaan huolien täyttämästä elämäntilanteesta. Lentäminen saattaa kuvat halua ja pyrkimystä vapautua kontrolloidusta, vartioidusta tai muuten sidotusta elämäntilanteesta. Lentokorkeudella on myös merkitystä. Jos lentää matalalla saattaa se olla vihje siitä, että vapautuminen edellä mainituista elämäntilanteista on vaikea toteuttaa. Sen sijaan korkealla lentäminen kuvaa päinvastaista tilannetta. Lentäminen voi olla myös eräänlaista seksuaalista laukeamista, ja kun lentäessä vapautuu energiaa, on se samalla seksuaalisen energian vapautumista. Lentokone symboloi freudilaisen tulkinnan mukaan erektiota.


Lentämisestä on ollutkin jo puhetta, mutta hautautunut ketjun syövereihin, joten lisäsin tämän.
En olekaan ennen kuullut, että lentäminen voisi olla myös unimaailman tapa vapauttaa seksuaalista energiaa! Smiley

Itse lentelin viime yönä aika matalalla, ellen jopa yhdessä huoneessa. Järjestelmällisyys jotenkin liittyi myös siihen. Sopisi hyvin tähän elämäntilanteeseen jossa koen että ihan täysillä en nyt pysty lennellä yläilmoissa, vaikka mukavan kepeästi lentelin siinäkin missä lensin.. Smiley Kepeyttä, iloa, vaikkakin rajoitetusti. Jospa olen hyväksynyt nyt rajoitukseni paremmin.

Tässäkin unessa, kuten kaikissa, tunnelma on todellakin se avainsana. Smiley

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #241 : 10.06.2010 15:27:32 »


Olipa hauska,tyytyväinen toteamus,Metsänkeiju,kun matalalla lentelit  2funny
Silloin kun minullakin on rajoituksia elämässä,lentelen sisällä,korkeintaan pihapiirissä,siinäkin jonkin täsmällisen kuvion mukaan.
Sitten taas kun olen irroittautunut,niin teen niitä lentoja korkealle,jopa niin etten pääse helposti maanpinnalle takaisin,silloin yleensä on joku luovempi homma menossa,josta en haluaisi arkiaskareihin palata.
Myös sellaisia lentounia on, että lentelen pelkän huvin vuoksi,jos elämä on arkista,silloin siinä unessa on sellaista tuulettelun tunnetta.
tallennettu
Pööpö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #242 : 17.06.2010 21:32:57 »

Heippa!
Mua jäi nyt kauheesti vaivaamaan viimeöinen uneni, jossa näin Jeesuksen. Elikkä unihan meni näin: Olin parvekkeella ja katselin ulos. Sitten näin kun upea valtava sininen lintu, sellainen vähän riikinkukon näkönen, lensi ulkona. Kattelin siinä sitten että mikäs ihmeen lintu tuo oikein on ja kutsuin kaikki kattomaan sitä siihen. Sitte se laskeutui vastapäisen talon katolle ja muuttui Jeesukseksi. Mulla tuntu ihan kauhea tunne sydämessä ja olin jotenkin aivan kauhuissani, kun näin sen. Säikähdin todella.  Kohta se sitten katosi johonkin. Myöhemmin sinne tuli kuvausryhmä kuvaamaan paikkaa, jossa Jeesus oli nähty.
Ja siis minähän itse olen jonkinlainen ateisti, enkä usko Jeesukseen tai raamattuun. Sanokaas mitä teille tulisi unestani mieleen, tuo uni jäi todella vaivaamaan. Mitä Jeesus unessa tarkoittaa?
tallennettu

Aurinko Neitsyt
Nouseva Härkä
Kuu Leijona
Merkurius ja Venus Vaaka
Mars Rapu
Saturnus kalat
Neptunus ja Uranus Kauris
Pluto ja Jupiter Skorpioni
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #243 : 21.06.2010 15:21:20 »

^ Mitä jeesus voisi sulle symbolisesti merkitä? Ateistina esim. jotain mahdotonta, huijausta, hmm.. mieti erilaisia tunnetiloja tai asioita mitä se voisi merkitä sinulle, sieltä voisi löytyä siemen muuten tutkia sitten untasi.. ja mieti tuleeko sellaisia asioita vastaan mitä päivätajunnassa on unen näkemisen aikoihin tapahtunut.. Smiley Mitä sininen sinulle symboloi? Yleensähän se kuvataan viisauden ja rauhallisuuden värinä.. myös kaikki yksityiskohdat mitä muistat, linnusta ym. sekä tunnelmat on tärkeitä tulkittavuuden kannalta.
Onko unen näkemisen aikoihin jokin asia pelottava/tuottaa epävarmuutta? Säikähdit niin kovin sitä lintua kun se muuttui jeesukseksi. Säikytkö jotain muutosta? Transformaatio, henkinen, tuli myös mieleeni.. semmoinen saattaa myös pelottaa. Varsinkin jos asiat/muutokset on sellaisia, mihin et ole uskonut (ateisti näkee jeesuksen), jotain tullut eteen (tai tulossa) mikä ei aiemmin ole mahtunut maailmankuvaasi/ajatuksiisi, säikähtäminen on luonnollinen reaktio..

Sitten se kuvausryhmä.. joku/jotkut tulivat tallentamaan tätä tapahtumaa, kiinnostunut lauma.. Mieti symbolisesti.. esim. ystäväporukkasi on kiinnostunut tästä asiasta, ehkä sen todentamaan, tai työ-yhteisö tms. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #244 : 22.07.2010 14:18:01 »

Laitan tähän kaksi unta mitkä mua ihmetyttää,osaisko joku tulkita:
Näin ihme unen yöllä,mun luokse lenti jollain aluksella mies,no se tuli ihan mun suuhun kiinni ja kun katsoin seuraavan kerran, niin siinä potkutteli ihan pieni poika vauva.Se siis ihan kuin olisi minulle antanut sielunsa ja muuttui vauvaksi.Sitten samassa unessa rankutin appiukolle että olethan sinä pitänyt meidän tyttöä sylissä ja sanoin nimenkin oisko ollut sofia,toinen katsoi ihmeissään etten ole sen nimistä nähnytkään. Cheesy Niin ja samassa unessa olimme koko perhe leikkimässä laavassa,ja se ei polttanut ollenkaan.
Sitten viime öinen:
mun yksi tuttu pappi oli tässä unessa.Oltiin muka miehen kanssa päätetty avioliittovala uudistaa.Ja kutsuttiin tää pappi siihen tehtävään,mutta tämä pappi alkoikin sitten minua liehitellä,se halailli ja silitteli jne ja silloin kun halattiin, niin minulle tuli todella hyvä olo ja rauha sieluun.Hän vei minut lentämään ja lennettiin ilman koneita, jonkun kultaisen madonnan patsaan päälle,ja se loisti oikein sitä kullan hehkua.Minua pelotti olla niin ylhäällä ja hyppäsin alas sieltä.
Sitten tää pappi vei mut kotiinsa,ja siellä oli patjoja varmaan seitsemän jokainen eri huoneessa,jokaisessa erillaiset lakanat ja peitot ja tää pappi oli muka niissä kaikissa nukkunut ja sikaillut ihan kunnolla ,kun jokaisin tyynyn vieressä oli kauhea kasa ruisleivän muruja.Silloin tuli ajatus vaikka minulla on nyt sielussa rauha niin kyllä minä ennemmin otan sen oman rakkaan aviomieheni,ja sitten oltiinkin menossa jo kirkkoon jossa me ne valat uudelleen sanellaan ja mulla oli papin musta paita päällä,ihan ihme uni oli jälleen.
tallennettu
Redwolf
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #245 : 31.08.2010 10:53:16 »

Kommentoisitteko toistuvaa untani, pliis!

Näen unta, jossa on koiria (kaksi tai kolme).

Koirat joutuvat vaaraan, jonka yleensä aiheuttaa karhu tai leijona. Yritän unessa aina saada koirat suojaan karhuilta tai leijonilta, yleensä onnistuen.

Onko kyseessä jostakin osaamisestani jota en osaa hyödyntää vai mistä on kysymys?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #246 : 31.08.2010 22:29:25 »

No koitetaan hiukan valaista untasi.
Ensiksi koirathan edustavat uskollisia ystavia, mutta leijona taas ylpeytta, rohkeutta ja myos himoa ja vietteja ja karhuhan symbolisoi feminisyytta.
Miksi minulle tulee mieleen hiukan kaksiosainen kommentti, toisaalta olet hyvin huolehtiva uskollisten ystaviesi kanssa ja toisaalta olet kasvanut aikuiseksi ja sinulla on muutkin asiat mielessa kun ystavat-siis naita omia menoja joita tama leijona edustaa-ilmeisesti sinulla on paljon tahdonviomaa ja rohkeutta menna eteenpain elamassasi ja nama elaimet edustavat eripuolia itsestasi.
tallennettu
hemun24
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #247 : 09.09.2010 10:52:15 »

Oon varmaan sokee, tai sitten pläräsin listan liian nopeeta läpi, muttat, mitä mahtaa meinata öinen tähtitaivas? Smiley
tallennettu
silla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #248 : 11.09.2010 01:30:02 »

Hei,

Luulin viimeyönä nähneeni painajaista, koska olin "salaisen poikaystäväni" kanssa keittönpöydän äärellä hämärässä ja siinä pöydällä oli vanha kangas/puukantinen kirja, jossa oli jotain vanhan näköistä tekstiä tai symbolia kannessa ja totesin siitä kirjasta unessa ääneen että: tuo kirja sisältää kaikkea pahaa ja pelottavaa, pahempaa kuin yhdessäkään kauhuelokuvassa ja siirsin sitä kirjaa sivummalle ja meillä oli ilmeisesti jokin vakavansuuntainen keskustelu meneillään tai oli päättymässä, mutta minulla oli sen jälkeen helpottunut ja luottavainen olo ja tuntui että ongelmat olivat ratkeamassa.

Voisiko tämä tarkoittaa että meidän "kriisivaiheet" ovat ratkeamassa, koska meillä oli tätä päivää edeltä kahden päivän täysi hiljaisuus, mutta otin häneen itse yhteyttä, mutta äänensävy oli myönteinen meidän juteltua. Hänelle oli sattunut pieni onnettomuus, joka kuitenkin siirsi asioiden selvittelyä. Minulla on menneisyydessä ollu ns. huonoja kokemuksia, joista ollaan puhuttu yhdessä, enkä oikeastaan muiden kanssa koskaan. Oliskohan nämä kokemuksen vihdoin purkautumassa pois ja voitaisiin aloittaa puhtaalta pöydältä. Salainen poikaystävä tarkoittaa sitä, ettei olla virallisesti suhteessa, vaan katsotaan rauhassa, mitä tästä tulee, ennen kuin otetaan molempien lapset mukaan kuvioihin.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #249 : 17.09.2010 12:38:21 »

Oon lähiaikoina nähnyt melko paljon unia. On alkanut mietityttämään vaan että miksi ihmeessä 'varsinasen unen' lisäksi saatan nähdä hetkittäisiä pätkiä siitä että kalastan :------D Kalaa on tullut aina, melko isoja vonkaleita vieläpä Cheesy Kalastus tapahtuu järvessä, seison siinä rantavedessä ja virvelöin Smiley Ja aina on ollut ilta, niin että aurinko on laskenut jo puiden taa ja sieltä hohkaa sitä lämmintä valoa. Kerran näin tosin että oli kirkas keskipäivä ja kalastin turkoosissa meressä olevalta laiturilta (;

Että mitähän tää kalastus saattais merkitä ? Cheesy
tallennettu
Kuun etsijä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Kuu on opettajani. Ei koskaan petä tai loukkaa.


Profiili
« Vastaus #250 : 15.11.2010 15:32:28 »

Voisiko joku auttaa?
Olen jo pari päivää miettinyt mitä tämä, unessani tapahtunut kohtaus, mahtaa tarkoittaa:

Kävelen katua pitkin ja huomaan suuren sisäoppilaitoksen joka on jakautunut kahteen osaan. Kaksi pienempää sivuilla ja yksi suuri valkoisentalon näköinen rakennus edessäni. Kun olen mennyt yhteen niistä pienemmistä sisäoppilaitoksista, huomaan että joku suuri joukko ihmisiä tulee minua kohti. Pian huomaan että olen jossain niistä sisäoppilaitoksen huoneista, varmaan jossain makuhuoneessa, ja yksi niistä ihmisjoukonseassa olleesta tytöstä istuu minua vastapäätä ja puhuu minulle kuin tutulle, vaikka en tunnista häntä. pian hän antaa puhelinnumeronsa. Huomaan taas pian seisovani uudestaan ulkona näiden rakennusten edessä,mutta keskellä keskiyötä ja aavemainen tunnelma ympärilläni...

Aika roimasti tekstiä  Grin  ,mutta toivon että joku edes auttaisi.

Tämä rakennus nimittäin kummittelee ajatuksissani joka päivä kun menen kouluun.  Shocked

Enkä ole katsonut moneen kuukauteen kauhuelokuvia joten tietääkseni tämä ei voi johtua elokuvista...  Cry

Eikä se tunnu lakkaavan ennen kun saan selville mitä se tarkoittaa...  buck2  Cry buck2
tallennettu

Tähdet, Kuu ja Aurinko,
antavat minulle mahdollisuuden:
Toivotan teillekin turvallista ja iloista jatkoa.
Calla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #251 : 19.11.2010 18:50:29 »

Hei, löysin hiljattain tämä sivuston ja olenkin löytäny jo paljon hyödyllistä tietoa! kiitos siitä Smiley

Minulla tietyt unet ovat usein toistuvia mutta sisällöltään hieman erilaisia, ja arvostaisin suuresti jos joku voisi valaista näitä hieman.. nämä ovat siis vain pieniä pätkiä unistani sillä harvoin muistan koko unta enää aamulla.

- dinosaurus-unet. Olen nähnyt saman unen jo ainakin 3 kertaa. Kotipaikkani (tämä siis vanhempieni koti, asun itse jo muualla) pihalla on iso dinosaurus jota pakenen naapurin laiturin alle. Muita ihmisiä ei näy ja taivas on harmaa.

- vesi. Melkein jokaöinen teema. (Kyseessä sama talo ja sama järvi kuin ensimm. kohdassa) Uin järvessä ja koitan päästä rantaan. Vesi on yleensä matalaa ja kosken vesikasveja/pohjaa jaloillani. Vedessä on yleensä käärmeitä/haita/krokotiileja/pirajoita/ruumis tai jotain muuta vaarallista jota koitan paeta. Kerran tapoin hain jollain välineellä (mahd.muovinen keppi). Lähellä on myös silta joka on usein unissani. Unet yleensä hyvin pelottavia/ahdistavia.
Pari yötä sitte näin taas unta kyseisestä järvestä. Seisoin keskellä järveä laiturilla ja katsoin kotiimme päin, ja yhtäkkiä tajusin laiturin olevan järven pohjassa ja itse olin puolittain veden varassa.
Kyseiset unet ovat johtaneet siihen etten uskalla enää kunnolla uida tässä järvessä oikeassa elämässä.

- usein uin myös virrassa/veden paisumuksessa tai melon; joudun yleensä valitsemaan kahden reitin välillä.

- käärmeet. Jättiläiskäärmeet hyökkäävät samasta järvestä kohti rantaa jossa seison. Kerran luminen tie oli päällystetty käärmeillä jota pitkin minun piti kävellä.

- näen itseni myös usein juoksemassa samoja teitä pitkin lapsuudenkotini lähettyvillä. Joskus joku jahtaa minua ja koitan ottaa käsillä maasta vauhtia että pääsisin nopeammin eteenpäin. Taivas on näissä unissa myös harmaa ja synkeä.

- usein toistuvia teemoja ovat myös laskettelu/kiipeäminen (usein koita päästä jyrkkää/pystysuoraa rinnettä/kalliota tai jotain sen tyyppistä ylös, joka on päällystetty raidallisella matolla ja koitan vetää itseäni ylös sitä pitkin) - > unia seuraa yleensä putoaminen.

- usein menetän myös kaikki tai ainakin osan hampaistani unissa.  Kerran silmäluomieni alta tippui/ryömi pieniä valkeita matoja ja lääkäri sanoi että olisi vapaa vasta 2 vk päästä joten huuhtelin silmiäni kuumalla vedellä.

Siinä nyt nuita muutamia, lista on oikeasti hyvin pitkä ja hyvinkin häiriintynyt Cheesy

Toivottavasti joku viitsii kommentoida Smiley

tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #252 : 10.12.2010 14:02:59 »

Voisiko joku auttaa?
Olen jo pari päivää miettinyt mitä tämä, unessani tapahtunut kohtaus, mahtaa tarkoittaa:

Kävelen katua pitkin ja huomaan suuren sisäoppilaitoksen joka on jakautunut kahteen osaan. Kaksi pienempää sivuilla ja yksi suuri valkoisentalon näköinen rakennus edessäni. Kun olen mennyt yhteen niistä pienemmistä sisäoppilaitoksista, huomaan että joku suuri joukko ihmisiä tulee minua kohti. Pian huomaan että olen jossain niistä sisäoppilaitoksen huoneista, varmaan jossain makuhuoneessa, ja yksi niistä ihmisjoukonseassa olleesta tytöstä istuu minua vastapäätä ja puhuu minulle kuin tutulle, vaikka en tunnista häntä. pian hän antaa puhelinnumeronsa. Huomaan taas pian seisovani uudestaan ulkona näiden rakennusten edessä,mutta keskellä keskiyötä ja aavemainen tunnelma ympärilläni...

Aika roimasti tekstiä  Grin  ,mutta toivon että joku edes auttaisi.

Tämä rakennus nimittäin kummittelee ajatuksissani joka päivä kun menen kouluun.  Shocked

Enkä ole katsonut moneen kuukauteen kauhuelokuvia joten tietääkseni tämä ei voi johtua elokuvista...  Cry

Eikä se tunnu lakkaavan ennen kun saan selville mitä se tarkoittaa...  buck2  Cry buck2

Rakennukset ovat sinä kaikkine puolinesi. Onko sulla eri rooleja eri ihmisille,koska pelkäät ettet kelpaa niille, jos ne saa selville sun huonot puolet? Pelkäätkö kohdata pimeät puolesi rehellisesti? Sun ei tarvitse pelätä sitä, koska sulla on se tyttö opastamassa sua.
Saattaapi olla sun korkeampi minä, henkinen oppaasi, jopa enkeli.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #253 : 10.12.2010 14:08:14 »

Hei, löysin hiljattain tämä sivuston ja olenkin löytäny jo paljon hyödyllistä tietoa! kiitos siitä Smiley

Minulla tietyt unet ovat usein toistuvia mutta sisällöltään hieman erilaisia, ja arvostaisin suuresti jos joku voisi valaista näitä hieman.. nämä ovat siis vain pieniä pätkiä unistani sillä harvoin muistan koko unta enää aamulla.

- dinosaurus-unet. Olen nähnyt saman unen jo ainakin 3 kertaa. Kotipaikkani (tämä siis vanhempieni koti, asun itse jo muualla) pihalla on iso dinosaurus jota pakenen naapurin laiturin alle. Muita ihmisiä ei näy ja taivas on harmaa.

- vesi. Melkein jokaöinen teema. (Kyseessä sama talo ja sama järvi kuin ensimm. kohdassa) Uin järvessä ja koitan päästä rantaan. Vesi on yleensä matalaa ja kosken vesikasveja/pohjaa jaloillani. Vedessä on yleensä käärmeitä/haita/krokotiileja/pirajoita/ruumis tai jotain muuta vaarallista jota koitan paeta. Kerran tapoin hain jollain välineellä (mahd.muovinen keppi). Lähellä on myös silta joka on usein unissani. Unet yleensä hyvin pelottavia/ahdistavia.
Pari yötä sitte näin taas unta kyseisestä järvestä. Seisoin keskellä järveä laiturilla ja katsoin kotiimme päin, ja yhtäkkiä tajusin laiturin olevan järven pohjassa ja itse olin puolittain veden varassa.
Kyseiset unet ovat johtaneet siihen etten uskalla enää kunnolla uida tässä järvessä oikeassa elämässä.

- usein uin myös virrassa/veden paisumuksessa tai melon; joudun yleensä valitsemaan kahden reitin välillä.

- käärmeet. Jättiläiskäärmeet hyökkäävät samasta järvestä kohti rantaa jossa seison. Kerran luminen tie oli päällystetty käärmeillä jota pitkin minun piti kävellä.

- näen itseni myös usein juoksemassa samoja teitä pitkin lapsuudenkotini lähettyvillä. Joskus joku jahtaa minua ja koitan ottaa käsillä maasta vauhtia että pääsisin nopeammin eteenpäin. Taivas on näissä unissa myös harmaa ja synkeä.

- usein toistuvia teemoja ovat myös laskettelu/kiipeäminen (usein koita päästä jyrkkää/pystysuoraa rinnettä/kalliota tai jotain sen tyyppistä ylös, joka on päällystetty raidallisella matolla ja koitan vetää itseäni ylös sitä pitkin) - > unia seuraa yleensä putoaminen.

- usein menetän myös kaikki tai ainakin osan hampaistani unissa.  Kerran silmäluomieni alta tippui/ryömi pieniä valkeita matoja ja lääkäri sanoi että olisi vapaa vasta 2 vk päästä joten huuhtelin silmiäni kuumalla vedellä.

Siinä nyt nuita muutamia, lista on oikeasti hyvin pitkä ja hyvinkin häiriintynyt Cheesy

Toivottavasti joku viitsii kommentoida Smiley



Nää on sun omia sisäisiä mörköjä sun muita pimeitä puoliasi, joita tällä hetkellä käsittelet unen kautta. Kun opit tuntemaan itsesi läpikotaisin niitä pimeitä puolia myöden, niin pelot ja painajaiset haihtuu.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #254 : 22.01.2011 15:40:49 »

Delfiinit unissa

Delfiinit esiintyvät unissa melko harvoin, mutta useimmiten kokemus on sangen miellyttävä unennäkijälle. Kuten tosielämän kertomuksissa myös unimaailmassa delfiinit estävät usein ihmisiä hukkumasta, delfiinit koetaan aina suojelevina ja rauhoittavina hahmoina unissa. Niiden ystävällistä kommunikaatiota kuvaillaan sanattoman syväksi, varmuutta antavaksi ja muinaisen viisaaksi. Tämänkaltainen unikokemus saattaakin johdattaa unennäkijän kosketuksiin oman henkisen laatunsa kanssa ja tuoda koskettavan yhtenäisyyden tunteen luonnon ja hengen maailmaan. Heräämistä delfiiniunista kuvataan olotilana rauhalliseksi, onnelliseksi sekä levolliseksi ja unissa alkanut delfiinien opastama matka voikin jatkua oman itsen syvissä vesissä myös päivätajunnan aikaan.
 smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24
  Tulostusversio  
 
Siirry: