Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Epätoivottua seuraa  (Luettu 3464 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« : 27.04.2014 13:51:35 »

Heippa, olen jo pitkään miettinyt sellaista asiaa, että miten transiiteista näkisi vai voiko sellaista nähdä, että elämään on tullut henkilö, jonka toivoisi häipyvän saman tien? En nyt tarkoita ollenkaan parisuhteiden tai rakkaussuhteiden alkamisia vaan että elämään tulee henkilö esim. työkaveri, esimies, tuttava , jonka kanssa joudut olemaan tekemisissä melkein päivittäin vaikka et haluaisi. crazy2

Henkilö tuntuu todelliselta energiasyöpöltä. Kommunikointi tuntuu aivan mahdottomalta kun tavallinen keskustelukin on tuskallisen raskasta. Yrität kuinka kovasti ja miten tahansa niin homma ei vaan suju. Jos tällainen tyyppi on esimiehesi onko ainoa vaihtoehto ottaa lopputili vaikka sitä et töiden kannalta haluaisi ja se olisi huonoin vaihtoehto muutenkin? Entä jos henkilö tulee ystäväpiiriisi niin onko ainoa vaihtoehto jättää ystävät vain tämän yhden takia??

Näkisikö transiiteista ehkä milloin tällaisesta voisi vapautua? Vai onko se todellakin viesti vaihtaa maisemaa? Cheesy
Mikä transiittiplaneetta olisi paras vapauttaja?

Oletteko vaihtaneet työtä trans  saturnus  aspect_squ uranus tai  saturnus aspect_squ kuu aikana?

 
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #1 : 27.04.2014 17:48:07 »

Hei!

Mulla on täsmälleen sama ongelma! Meinasin jopa kirjoittaa siitä tänne eilen! Olisiko siis sittenkin joku transiitti  Shocked Itse mietin olisiko mahdollista tehdä jotain energiasiteiden katkomisia kyseiseen henkilöön. Olenkin yrittänyt pari kertaa. Tilanne ei ole helpottanut mun kohdalla koska joudutaan myös näkemään viikoittain  Sad
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #2 : 27.04.2014 21:35:28 »

Epätoivottua seuraa! tickedoff uglystupid2 crazy2 idiot2 knuppel2 Angry Grin
Ainoa side energiasyöppöön tai epätoivottuun henkilöön on palkkapussin tuleminen säännöllisesti tilille.  Cool Toisinaan työyhteisön kannalta olisi parempi että hankkiutuisi eroon hankalista persoonallisuuksista, jotka käyttävät pelkästään hyväksi työntekijäänsä, vailla tukea ja ystävyyttä.  tickedoff  Pahansuopuus ja suun muikistelu sekä työpaikkakiusaus ovat varsin yleisiä ongelmia monellakin työpaikalla ja silloin kysymyksessä ei ole transiittien asento vaan tarkoin harjoitettu pennalismi ja työpaikkakiusaus. idiot2 knuppel2  Työpaikan eettiset ja moraaliset säännöt ovat unohtuneet ja työsuojelulta on tukittu korvat työssäviihtyvyyden kannalta. Grin Shocked   Työpaikka, jossa näin toimitaan ei todellakaan ole ansainnut sinua tai työpanostasi, jolloin tällaiset päällepäsmärit ja energiasyöpöt saattavat omistaa persoonallisuushäiriön nimeltään Narsistinen persoonallisuushäiriö. crazy2 Angry   Jos tapaat narsistisen ihmisen niin parasta on että menet menojasi, jollet halua tulla kiusatuksi ja jopa hakatuksi työpaikallasi tämänlaatuisen henkilön toimesta. crazy2 knuppel2   Jokaisessa tapauksessa olet liian arvokas ihminen jäädäksesi riippumaan tällaisten ilkeämielisten ja sellaisenaan epäoikeudenmukaisen kohtelun alaiseksi, jolloin parasta on, että lähdet pois ja samalla jatkat omaa elämääsi jossain muualla. Smiley Wink
 Energiasyöppö ja samalla hankalan persoonallisuushäiriön omaava henkilö ei milloinkaan jätä kiusaamistaan kesken vaan jatkaa samaa rataa kunnes joku hänen pomonsa nostaa hyllylle ennemmin tai myöhemmin. buck2   Valitettavasti totuuden tullessa ilmi on vahinkoa tehnyt henkilö usein saanut jo korvaamatonta pahaa aikaan työyhteisössä ja samalla muutaman assistentin joukkoihinsa, jolloin todistusvoima on vaikeaa ja kiusaamisen näyttöön osoittaminen joskus mahdotonta kun kukaan ei uskalla ottaa kissaa pöydälle ja aina löytyy uusi kiusattava tilalle. Angry Lips Sealed crazy2 knuppel2 idiot2 tickedoff uglystupid2
 Jos kiusaaja on esimies niin silloin on vain parempi kun poistuu porukasta vähin äänin ja samalla antaa asian tulla julkisuuteen asianomaisia työsuojelukanavien kautta esim kanteleminen työsuojelupiiriin saattaa aloittaa tutkinnan ko. työpaikalla ja se on sitten kokonaan jo toinen juttu miten sitten mennään. Joskus on mentävä aina työtuomioistuimeen asti jos on pakko mutta tarnsiiteilla ja muulla ei tuon asian kanssa ole mitään tekemistä vai onko?HuhHuh Vaitiolo ja asiaan puuttumattomuus on myös esimiesten virhe sillä työyhteisön työrauhan ja tuloksellisuuden kannalta tulee työpaikalla olla kiusaamiseen nähden nollatoleranssi. Vastuu kuuluu jokaiselle työntekijälle erikseen ja jos ongelmia esiintyy niin esimiehillä tulee olla keinoja asian korjaamiseksi. se on laissa  sanottu. police smiley6600  Kilauta kaverille jolla on asiasta tietämystä ja sitten esimiehelle ja jos sekään ei auta niin esimiehelläkin on joskus esimies.... coolsmiley coolsmiley Vaitiololla vain vaikeutat omaa tilannettasi ja neekerit saavat jatkaa sadismiaan ilman rangaistusta.... Embarrassed Lips Sealed Undecided  Tämällainen on kuitenkin varsin yleistä työpaikoilla ikävä kyllä mutta sellaisessa työssä ei kukaan voi viihtyä ellei sitten hyväksy moista tekemistä itse en ainaskaan halua olla sellaisessa mukana enkä toivo että kukaan muukaan. Smiley Wink Cheesy Cool smiley6600 smitten 2funny On olemassa myös hyvien ihmisten työpaikkoja joissa on hyvä henki jolloin etsin sellaisen joka varmasti löytyy.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #3 : 28.04.2014 21:52:17 »

No, transiitti saturnus oppositio kuulle (ja marsille)
valoitti minulle eräästä ihmisestä kantapään kautta, että ei kuulu elämääni.
tosin, olin tuntenut hänet jo, mutta nuo transiittit valoitti jääräpäisyyttäni, että nyt oli todellakin aika repäistä itseni irti
energiasyöpöstä!

Sinänsä hassua, mutta minä koen transiitit niin, että vaikka sinulle kuka tahansa sanoisi valmiit vastaukset "miten elää" transiittia, niin se kuitenkin menee omalla painollaan.  Smiley

periaatteessa saturnus transitoi, joten ehkä se mittaa kestävyyttäsi ja sietokykyäsi.


tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: