Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaminen  (Luettu 132402 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #135 : 19.10.2006 19:01:25 »

GS, nyt vähän kärsivällisyyttä. Antaa Sawotaren tulla ja mennä kuten haluaa.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #136 : 19.10.2006 19:07:40 »

Hienoa sawotar! Olitkin vastannut ja näit asiat juuri oikein! Ajatellas millaisessa porukassa olen ollut, olit aivan oikeassa että samanlaisia epeleitä ne on! Hienoa!(ja vielä sama syntymävuosi kanssani molemmilla) Vastaile rauhassa muille vaan, jos pystyt ja ehdit niin kerro sitten minun prinssistäni jee!   smitten smitten smitten

Kyllä sinulla tuo näkökyky on, hienoa!
angel angel angel angel
Kaikkea hyvää sinulle!  Kiss
« Viimeksi muokattu: 19.10.2006 19:18:18 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #137 : 19.10.2006 20:14:47 »

Hei Sawotar,

saanko minäkin liittyä jonon jatkoksi? Minua mietityttää nykyinen suhteeni ja sen tulevaisuus sekä suhteeni erääseen toiseen herraan.

Mikäli jotain tästä näet ja viitsit katsoa, olisin erittäin kiitollinen.

Abyatur  smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #138 : 19.10.2006 22:49:43 »

Hei rakkaat kanssasisareni smitten On vähän kiirettä kotirintamalla ja vastailen jaksamiseni mukaan angel olen vastaillut YV:nä nyt ja sähköposteihin Smiley Kuitenkin haluan 100%:sti keskittyä jokaisen asiaan erikseen, siksi tarviin omaa aikaa ja rauhaa ja kotona nyt ei oikein ole sellaista ainakaan vielä ;)mut vastailen heti kun voin smitten

*Rakkauden valoa kaikille ja nautinnollista odotusta* angel
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #139 : 19.10.2006 23:03:02 »

Elä sie hättäile Sawotar!

Vuotellaan ja naatiskellaan.. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #140 : 20.10.2006 08:01:50 »

Katelkaa taroteja odotellessa jos ei muuta tule mieleen. Hienoa todella että palstalla on taas näkijä. Sellainen täällä pitäisi aina olla. Kun vielä osaa noin tarkkaan katsoa.  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sawotar
Vieras
« Vastaus #141 : 20.10.2006 15:41:00 »

Sinulle pukkaa nyt kysymyksiä oikeen kunnolla, mutta yritänpä minäkin vielä tunkea joukkoon uuden kysymyksen kera!  Cheesy
Mikähän se olisi se minun ammattini, mennäänkö kovasti mehtään jos psykologiksi aikoisin ja asettaisin rimani siihen??? Aikuisopiskelua siis...KIITOS ja kukkanen!!!

Hei auringonkukka smitten tulee niin paljon kyselyjä, että sekasin meinaa mennä Cheesy mutta yritän pysyä jotenkin edes mukana, tosin pitää huilata välillä eikä uuvuttaa liikoja :Smiley
Hyvälle näyttäs opiskeluvalintasi, eli oikeaan suuntaan olet menossa sen suhteen smitten olet aika tasainen luonne ja määrätietoinen, eli tiedät mitä on tulossa ja osaat vaatia sitä itseltäsi, kuhan muistat levätä angel
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #142 : 20.10.2006 15:47:50 »

Sawotar-enkeli!

Minä kaipaisin todella kipeästi hieman neuvoja. Jo useamman vuoden toimeentulomme on ollut vaikeaa ja jostain syystä kaikki mitä mieheni kanssa yritämme tuntuu epäonnistuvan ihan uskomattomalla logiikalla. Karmalla epäilemättä on sormensa pelissä, mutta ylivoimaiselta tämä tuntuu! Työ- ja rahaongelmia edelsi myös paljon muita raskaita menetyksiä, joten pelko koko elämää kohtaan on kasvanut lähes sietämättömäksi. Ja mikä pahinta: jaamme tämän ahdistuksen koko perhe ja myös perheenjäsenemme ulkomailla. Vastuuta on yksinkertaisesti liikaa, emmekä pysty elättämään edes itseämme Sad

Tulemmeko siis vielä saamaan toimeentulomme vai hajoaako perheemmekin vielä tämän taakan alla??? Sad((

Hei mesolet smitten Näen kyllä harmaita pilviä päälläsi, mutta niiden välistä tulee helpotusta, teidän taakkaa helpottaisi, jos vähennätte sitä ensisijaisesti teidän täytyy ajatella omaa perhettä, ja selkeesti karmaa suoritatte, liittyykö tähän joku vanha mies? Huh tulee sellainen kuva eteeni, joka aiheuttas teille huolia?ei kannata hajoittaa perhettä vaan tiukentakaa entisestään, koska kaikkia teistä tarvitaan, kaikki ylimääräinen pois, mitkä ei enää palvele teidän tarkoituksia, on jotenkin sekainen näkymä, että en kykene ihan selvästi näkemään ja teidän pelko estää sen näyn Undecided

*Lähetän rakkauden energiaa teille selviäksenne karmasta* smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #143 : 20.10.2006 15:54:35 »

Köh...  Embarrassed
Sitten kun jaksat ja aikaa on...
Pystyisitkö selventämään sitä, jatkuuko "kärsimysnäytelmäni" elämän eri alueilla, vai onko valoa jo näkyvissä ?
Ennenkaikkea se, menetänkö sen, mitä niin kovin pelkään ?
Ja jos menetän, niin poikiiko se jotakin parempaa, vai meneekö kaikki sen myötä sitten vain kohti entistä huonompaa... ?
Suurkiitos jo etukäteen !
Hei Ozzette smitten mitenkähän me saatas taottua sinulle, miten sä olet ainutlaatuinen ihminen ja yhtä rakastava kuin muutkin kanssakulkijat, sinua parempaa itseäsi ei ole muita kuin itse smitten sinun mielialasi vaihtelee aika hurjasti..uskot...et usko..uskot et...sinun eteesi tulee kuva koulusta, oletko hakemassa opiskelemaan vai oletko opiskelemassa vai suunniteletko?Mitä kovemmin pelkäät menetystä, sen varmemmin se pelkosi toteutuu joten yritä oppia hallitsemaan pelkosi ja anna asioiden tulla ja mennä niiden omalla painollaan, niin varmimmin ne pysyy smitten en näe mitään menetyksiä vaan lähinnä ahdistusta ja pelkoa, mutta valoa näen tulevaisuutesi suhteen, kuhan uskallat heittäytyä elämän pyörteeseen luottavaisin mielin smitten

*Lähetän sinulle rakkauden energiaa tunne miten sydämeesi virtaa rakkaus* smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #144 : 20.10.2006 15:56:03 »

Hei Sawotar!

Pyydän minäkin pientä katsausta elämään.

Näkyykö uutta rakkautta? Entä lisää lapsia?

T: Vehmis

Hei vehmis Smiley Lapsia en näe nyt ja rakkauden näen ristiverinen lyhyehkö mies kukkapuskan kanssa smitten
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #145 : 20.10.2006 17:17:02 »

Kiitos tuhannesti, Sawotar, energiasta  Smiley

Sekaiselta varmaan tosiaan näyttää tilanteemme, on ollut yhtä  tempoilua niin kauan Undecided

Vanha mies on täydellinen mysteeri, kummassakaan perheessämme ei nimittäin vanhoja miehiä ole ollut enää vuosikymmeniin (sodat ja sydänvaivat vieneet). Vaikuttaisiko meihin joku toiselta tasolta? Huh

Karman palaminen (eräästä menneestä elämästämme mieheni kanssa perintönä) kestänee vielä tovin, mutta toivon mukaan on jo heikkenemään päin.
tallennettu
Niizu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #146 : 20.10.2006 19:11:48 »

Hei Sawotar smitten!!
Liityn kanssa jonon jatkoksi ja kyselisin sen rakkauden perään Kiss? Pitkään olen yksin taapertanut ja toiveena on ollut, että löytyisi minullekin joku Smiley. Lapsia olen itselleni "nähnyt" kaksi kappaletta, tyttö ja poika, mitä itse näet?
Kiitos tuhannesti etukäteen ja enkeleitä smitten smitten
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #147 : 20.10.2006 20:07:14 »

 Cheesy Kiitos Sawotar, et arvaakan kuinka tsemppaa kun tietää että suunta on edes oikea! Tai kyllähän sen sisinkin jo kertoo, mutta....Varmistusta oli vähän saatava!  Wink
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
tupuna48
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #148 : 21.10.2006 11:55:37 »

Hei Sawotar. Minäkin rohkenen kysyä sinulta rakkaudesta ja terveydestä sekä taloudellisesta tilanteesta. Onko valoa näkyvissä näillä rintamilla?
Terveisin tupuna Cheesy
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #149 : 21.10.2006 20:01:44 »

Wahuu, suurkiitos Sawotar !
Heh, ainahan olenkin sanonut, että mielialani menevät AINA vuoristorataa, että olen kuin tuuliviiri... Ja että OLEN todellinen "luupää"...  Smiley
Juuri eilen keskustelimme siskoni kanssa syntyjä syviä ja hänelle jo ilmoitinkin, että ENÄÄ EN turhaan pelkää ja "hötkyile" vaan annan elämän kantaa ! OLEN tehnyt kaikkeni ja nyt en voi muuta kuin katsoa, mitä tulevaisuus tuo... Olen onnellinen, kävi niin tai näin !
Kiitokset vielä kerran Sawotar !
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: