Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapsirakkaus ja lapsivapaus  (Luettu 47881 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #75 : 25.03.2009 10:17:39 »

Mä alan myös hiljalleen kallistua omalla kohdallani siihen, ettei mun tartte omia lapsia saada, koska mun mielestä kaikki maailman lapset on suloisia ja voin rakastaa niitä. Lisäksi, oisikohan sitä kuitenkaan halukas uhraamaan elämäänsä jollekin toiselle...  idiot2 Sitä vaan elää kuten elää.

Olen samaa mieltä kanssasi. Jos mulla ois oma lapsi, niin mun elämä kallistuisi ihan päälaelleen. Arki muuttuis ihan kokonaan. Siskon poikaa kun katson aina välillä, hän yötä mun luona, niin kyllä se on ihan tarpeeksi energiaa vievää. Huomaan väsyvän aika helposti kun pitää kaikkea hyysäillä, tehdä tuota jne. Olen oikeen iloinen, että saan olla hänelle täti smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #76 : 25.03.2009 11:48:33 »

En ole lapsirakas enkä halua lapsia, vaikka syntymäkarttani aika Rapu-painotteinen onkin ( aurinko, DC,  merkurius ja  mars). Mutta Kuu on Kaksosissa ja 5. huone myös. Ja AC Kauriissa, nehän eivät tunnetusti mitenkään hirveästi lapsista innostu... nuo sen kai sitten selittävät, jos ovat selittääkseen...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #77 : 15.04.2009 21:51:46 »

Alzbeta, sulla tuntu olevan tosi samanlaisia ajatuksia kun mulla  Smiley

Mä taidan olla oikein perinteisen äidillinen persoona. Siis olen, enkä vain vaikuta siltä. Äitiys ei kuitenkaan houkuttele yhtään. Olen kuullut sanottavan, että musta oikein huokuu sellanen äidillisyys; huolehtivaisuus, lempeys jne. Päiväkodissa en kuitenkaan voisi kuvitella työskenteleväni!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Norna
Vieras
« Vastaus #78 : 16.04.2009 10:37:52 »

Katsotaan, kuinka paljon saan nyt myllytystä äideiltä :Smiley

 Ööh? Musta tällainen on tosi kummallista enkä mä tajua millaista käytöstä multa äitinä odotetaan, miten mut luokitellaan? Pitäisikö kauheasti nyt puolustella omaa valintaansa äitinä tai ehkä alkaa hyökkäämään ja tuomitsemaan? Onko se automaattinen oletus ìhmisestä joka on valinnut toisin elämässä?
 Ja miltä äideiltä  Grin, tässä ketjussa äitiys ja vanhemmuus on abnormi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #79 : 16.04.2009 11:10:51 »

JEP

vaikka itselläni on vapautta lapsen hoidosta nyt aika paljon, on hän minulle rakas ja jopa antanut aihetta pariin projektiin!  Cheesy karmallinen suhde, varmaan on valinnut minut, mielellään seuraan lahjojensa kehittymistä, koska on aika lahjakas kuvataide, tanssi, laulu + suosittu ja humoristinen.  smitten   aurinko  neitsyt  askendentti  leijona

seksielämääkin voisi touhuta nyt jos huvittaisi, ajan puolesta.. hoh-- intensiivisin ihailijani on itsekin eronnut ja isä.   coolsmiley

ps jokainen teistä on jonkun lapsi.

varsinkin  rapu on todella lapsellinen..  Grin 
« Viimeksi muokattu: 16.04.2009 11:28:43 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #80 : 16.04.2009 14:31:36 »

Ööh? Musta tällainen on tosi kummallista enkä mä tajua millaista käytöstä multa äitinä odotetaan, miten mut luokitellaan? Pitäisikö kauheasti nyt puolustella omaa valintaansa äitinä tai ehkä alkaa hyökkäämään ja tuomitsemaan? Onko se automaattinen oletus ìhmisestä joka on valinnut toisin elämässä?
 Ja miltä äideiltä  Grin, tässä ketjussa äitiys ja vanhemmuus on abnormi.

Grin Niin joo, ei täällä äitejä ole. Ei ne ehdi miettiin mitään planeettasijainteja. Ne on ihan muilla foorumeilla vertailemassa äidinmaidonkorvikkeita tai tonkimassa kakkavaippoja  Grin Toi oli vitsi. Mutta pienessä pilassa totta toinen puoli. Just yks nuori äiti julisti mulle, miten hän ei ole yhtään muuttunut ihmisenä äidiksi tulemisensa jälkeen. Tämä on ehkä totta hänen näkökulmastaan. Äitiys täyttää maailman ja vie osan siitä ihmisestä, jonka olet tuntenut, mennessään. Kai se on täysin luonnollista... Kasvua. Äitien ja lapsettomien välille tulee kuilu. Äidit eivät kykene entiseen tapaan keskittymään asioihin. Siis tarkoitan ihan sitä kun puhut toiselle esim. jostain yhteiskunnallisesta (ei hänen lapseensa liittyvästä) asiasta. Ajatus katkeaa kun lapsi haluaa syliin ja sylistä pois. Ja syliin...eikun sylistä pois. Saat aloittaa saman asian moneen kertaan ja loppujen lopuksi äiti tyytyy hymähtämään jotain laskiessaan samalla tunteja lapsen edellisestä syötöstä. Ja sitten kun hän aloittaa kertomaan jotain, liittyy se useimmiten hänen lapseensa, jolle pitää puhua koko ajan siinä samalla, vaikkei lapsi edes kysy mitään kun ei osaa vielä edes puhua.
En ole tutkinut tuntemieni äitien karttoja kovin tarkkaan. Pitää katsoa, jospa sieltä yhtäläisyyksiä löytyisi. Vapauttaan suuresti arvostavana kuu-jouskarina ajatus tällaisesta sitoutumisesta ei houkuttele. Mutta kuten sanottu, olen mielestäni äidillinen persoona, olen huolehtinut sisaruksistani ja sukulaisvauvaa hoidan mielelläni... Mitä jos minusta tulisikin joskus yksi NIISTÄ  Huh
   
« Viimeksi muokattu: 16.04.2009 14:36:22 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #81 : 16.04.2009 15:19:48 »

Grin Niin joo, ei täällä äitejä ole. Ei ne ehdi miettiin mitään planeettasijainteja. Ne on ihan muilla foorumeilla vertailemassa äidinmaidonkorvikkeita tai tonkimassa kakkavaippoja  Grin Toi oli vitsi.

Höhhöhöö, onpas...  Grin T: Kahden lapsen äiti ja on täällä muitakin äitejä. Pikkuiseni täyttää elokuussa 4 ja toinen kesäkuussa 8.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2009 15:22:19 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #82 : 16.04.2009 15:44:07 »

Onneksi mulla on tosi mukavia ystäviä, jotka ymmärtävät mun valinnan ja suhtautuvat valintaani yhtä avoimin mielin kuin mä heidän perhe-elämäänsä kohtaan Smiley  Ja kaiken kukkuraksi ystäväni ovat sellaisia, joiden elämässä on muutakin sisältöä kuin pelkkä lapsi Smiley  Rakkaus omaa lasta kohtaan on hieno, vilpitön ja kaunis asia, mutta sitten se menee jo pahasti överiksi, jos elämässä ei ole muuta Nosisältöä kuin oma lapsi - pitääkö harrastukset ja ystävät jättää lapsensaannin jälkeen ja alkaa elämään pelkän lapsen ympärillä Huh

Katsotaan, kuinka paljon saan nyt myllytystä äideiltä :Smiley

  smitten No et ainakaan täältä saa myllytystä, sillä olen samaa mieltä.  Grin Wink Tosin joistain asioista ehkä pitää "luopua" tai ainakin vähentää kun lapset ovat ihan pieniä, mutta elämässä on todellakin paaaaljon muutakin kuin oma lapsi ja harrastuksille ym.  kyllä pystyy järjestämään myös aikaa...  smitten
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #83 : 16.04.2009 17:32:56 »

Grin Niin joo, ei täällä äitejä ole. Ei ne ehdi miettiin mitään planeettasijainteja. Ne on ihan muilla foorumeilla vertailemassa äidinmaidonkorvikkeita tai tonkimassa kakkavaippoja  Grin Toi oli vitsi.

Höhhöhöö, onpas...  Grin T: Kahden lapsen äiti ja on täällä muitakin äitejä. Pikkuiseni täyttää elokuussa 4 ja toinen kesäkuussa 8.
Hyvä, että löytyi huumorintajuinen sellainen Smiley Melkein aina kun olen klikkaamassa "Lähetä", sekunnin murto-osan ajan mietin, että mitä taas tuli kirjotettua  Grin Provosoin vaan vähän...  Wink
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #84 : 25.04.2009 17:37:10 »

Grin Niin joo, ei täällä äitejä ole. Ei ne ehdi miettiin mitään planeettasijainteja. Ne on ihan muilla foorumeilla vertailemassa äidinmaidonkorvikkeita tai tonkimassa kakkavaippoja  Grin Toi oli vitsi.

Höhhöhöö, onpas...  Grin T: Kahden lapsen äiti ja on täällä muitakin äitejä. Pikkuiseni täyttää elokuussa 4 ja toinen kesäkuussa 8.
Hyvä, että löytyi huumorintajuinen sellainen Smiley Melkein aina kun olen klikkaamassa "Lähetä", sekunnin murto-osan ajan mietin, että mitä taas tuli kirjotettua  Grin Provosoin vaan vähän...  Wink


 smitten
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #85 : 26.04.2009 02:13:03 »


Kokemukseni mukaan ainakin Vesimies on sellainen merkki, jonka hallitsemat eivät ole kaikkein todennäköisintä perheenäitityyppiä.


Heh.Mulla oli lapsena kauhea hoivavietti!Tykkäsin hoitaa muiden ihmisten lapsia, varsinkin nuorempia serkkujani kun he olivat pieniä.Nykyisin tämä hoivavietti tuntuu kadonneen.En oikein osaa selittää tätä.Onko se jotenkin ristiriitaista,että valmistun alalle, jossa ollaan lasten-ja nuorten kanssa tekemisissä?

Pidän kyllä lapsista,mutta se että tulenko hankkimaan niitä onkin sitten asia erikseen.Olen ottanut tämän asian kanssa sellaisen tulevaisuus-näyttää asenteen.Aikaa on rutkasti ja eikä tässä ole mikään kiire murehtia koko asiaa.

On se jotenkin kummallista,että jos joku ei halua hankkia lapsia niin siitä pitää sitten nostaa mieletön meteli ja pitää tällaista ihmistä itsekeskeisenä.Jos joku ei lapsia halua hankkia niin se olkoot hänen päätöksensä.

 Itse tunnen yhden vesimiehen,josta en olisi koskaan uskonut että hänestä olisi äidiksi!Koko vauvauutinen tuli minulle yllätyksenä.Hän nimittäin inhosi lapsia tai ainakin sellaisen kuvan sain..
« Viimeksi muokattu: 26.04.2009 02:18:26 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #86 : 26.04.2009 10:10:11 »

mutta entäs kun joku uskaltautuu hankkimaan lapsen miehen kanssa, jota suku ei kestä.. seuraan vierestä, -

maassamme on muuten vauvabuumi
« Viimeksi muokattu: 26.04.2009 10:18:09 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #87 : 26.04.2009 10:30:13 »

Mulla ei ole koskaan ollut edes vauvakuumetta. Miltä se sellainen kuume tuntuu? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #88 : 26.04.2009 12:35:30 »

Saturnalia, onko tuossa vauvakuumeessa tunne, että oisit valeraskaana?  :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #89 : 26.04.2009 12:58:57 »

Ai jaa Grin No sitten arvaukseni lipsahti pikkasen ojaan.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: