Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranus ja vapauden kaipuu  (Luettu 41020 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pööpö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #60 : 10.05.2010 21:53:43 »

Meikäläisellä on  uranus kauris yhdeksännessä huoneessa. Elikäs olen todellakin aikas vapaa ajattelija ja idealisti, kyseenalaistan vanhoja kaavoja. Hiukkasen saattaa olla tietynlaisten auktoriteettien kanssa ongelmia. Ei nyt siis minkään opettajien sentään, mutta jos joku herra ylempää sanoo miten asiat ovat ja miten ne täytyy tehdä ja ajatella, niin sitten olen kyllä jo kapinamielellä Tongue
tallennettu

Aurinko Neitsyt
Nouseva Härkä
Kuu Leijona
Merkurius ja Venus Vaaka
Mars Rapu
Saturnus kalat
Neptunus ja Uranus Kauris
Pluto ja Jupiter Skorpioni
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #61 : 10.05.2010 22:38:47 »

 Mulla uranus on 3. huoneessa ja neliössä nousumerkkiin ja merkuriukseen.3. huoneen uranuksen pitäisi kai tuoda jotain erikoisuutta kommunikointiin, vielä kun se on neliössä merkuriukseen, mutta en kyllä ole huomannut, että mitenkään erikoisesti kommunikoisin.Enkä ole kyllä sellaista palautettakaan mielestäni saanut.
Mutta tuosta neliöstä nousumerkkiin, että minkäänlaista rajoittamista en kyllä kestä.En ole väleissä enää kuin yhden ihmisen kanssa niistä lukuisista, joiden olen konenut minua rajoittavan.Ja tällekin olen tehnyt selväksi, että minua ei komennella, ja olen hyvin tarkka siitä, että hän ei enää pääse minua rajoittamaan.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #62 : 12.05.2010 14:52:32 »

Lainaus
Mulla  on 3. huoneessa ja neliössä nousumerkkiin ja merkuriukseen.3. huoneen uranuksen pitäisi kai tuoda jotain erikoisuutta kommunikointiin, vielä kun se on neliössä merkuriukseen, mutta en kyllä ole huomannut, että mitenkään erikoisesti kommunikoisin.Enkä ole kyllä sellaista palautettakaan mielestäni saanut.

Mitenkäs toi kirjottaminen? Tai onko terävä kielipää? Omaa puhettaanhan sitä harvemmin erikoisena pitää, itsellesi se on kuitenkin sellanen normi.. Smiley

Itselleni  uranus tuntuu melkein läheisimmältä planeetalta, olenhan kuitenkin  aurinko vesimies
Urzi sijaitsee kuitenkin 4.huoneessa ja  kauris että mitenkään erityisen villi se ei ole. Cheesy Itselleni se on jotenkin henkinen enemmänkin kuin toiminnallinen.  Ainiin ja me ollaan kyllä mamman kanssa tosi hyvissä väleissä.  smitten

 uranus aspect_con neptunus mars
 uranus aspect_tri kuu askendentti
 uranus aspect_opp jupiter ceres
 uranus aspect_sex lilith
ja sitten vielä puolineliö aurinkoon..

Joo se vapaus.. pisin suhteeni ikinä on ollut 3kk joten vähän hankala sanoa.. Cheesy ollaan kyllä asuttu kämppiksen kanssa kohta 2v yhdessä ja olen jo monta kertaa ahdistunut liiasta "läheisyydestä". Niin ja töihin ja harrastuksiin en haluaisi mennä ikinä, ihanne olisi se että saisi mennä just sillon kuin huvittaa! (6.huone vesimies?) Itseasiassa haluisin tehä kaiken juuri silloin kun _minua_ huvittaa. 2funny
Kyllä pidän itseäni melko vapaudenkaipuisena, itsenäiseksikin on haukuttu (ja etäiseksi.  Undecided)
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #63 : 13.05.2010 18:57:49 »

No sen oon pistäny merkille usein, että jos tännekin jotain kirjoitan, niin en oikein osaa muotoilla lauseita helposti ymmärrettäviksi Cheesy Kirjoitan vaan kaikkea sitä mukaa mitä mieleen tulee, täysin epäloogisessa järjestyksessä ja usein melko vaikean kautta selitettynä ja vaikeita sanoja käyttäen  Grin Ja kielipäästä sen verran, että englantia minun ei juurikaan tarvitse opiskelemalla opiskella, vaan kaikki rakenteet tulevat aikalailla perstuntumalla ilman suurempia ongelmia.Hieman vaikeampaa on sitten ruotsin ja saksan kanssa, mutta pienellä lukemisella yleensä opin rakenteet melko nopeasti.Sanaston kanssa sitten saankin sitten tuskailla oikein kunnolla, ainakin ruotsin ja saksan kohdalla.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #64 : 13.05.2010 19:09:34 »

Minulla skorpioni-uranus 2. huoneessa tehden yhtymää Venuksen ja Lilithin kanssa.



Vastaava kuvio, paitsi Jousimiehessä. Uranus ei tilastollisesti eikä kokemukseni mukaan ole kovin oleellinen osa persoonaani tai edes mieltymyksiäni, vaan pikemmin ilmenee ympärilläni pyörivässä populassa, ja siinä että ihmisiä tulee ja menee, sekä aina sattuu ja tapahtuu.

Jotkin kiinnostuksen kohteeni saattavat olla jossain määrin uraanisia - siis tieteet -, mutta liberaalikonservatiivina olen vähän kuin jos Rkp ja persut muodostaisivat yhdessä hallituksen. Shocked
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #65 : 13.05.2010 19:19:51 »

mulla uranus 7:ssa ja juu-u en pidä liian sitovista suhteista, vaikka olin naimisissa sen 20 v mies sai mennä ja tulla miten halusi, nyt toisessa suhteessa meillä on omat kämpät ja sopii mulle enemmän kuin hyvin. Kun rupee ahistamaan niin osotan ovea..... :Smiley
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: