Sivuja: 1 ... 915 916 [917] 918 919 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649574 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13740 : 12.06.2011 21:08:47 »


Olettekos miehen puutteessa kokeilleet lämpimän veden alla

... niin mitä.. joo ollaan, eheh hhahah..  2funny  Wink Grin Cheesy

Ai kauhee, tajuukohan kukaan tätä edes vai oonko ainoa...  Lips Sealed

Pahoittelen, olen väsynyt ja paljastan liian intiimeitä asioita... Grin
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13741 : 12.06.2011 21:31:26 »


Olettekos miehen puutteessa kokeilleet lämpimän veden alla

... niin mitä.. joo ollaan, eheh hhahah..  2funny  Wink Grin Cheesy

Ai kauhee, tajuukohan kukaan tätä edes vai oonko ainoa...  Lips Sealed

Pahoittelen, olen väsynyt ja paljastan liian intiimeitä asioita... Grin

Ihanaa Tiigris! Täällä kaivattiinkin jo vähän seksikeskusteluja!  Grin
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13742 : 13.06.2011 01:39:04 »

Melkoisen selvää huomata, mitenkä sellaiset kommentit saavat täälläkin osakseen suurta huomiota, jos jollain ei menekään hvin elämässään vaan on ilmoitettavanaa jotain ikävää sanottavaa.  Huh :Smiley

Jotenka, jos sanomme täällä, mitenkä ihanalta elämäni tuntuukaan tällä hetkellä niin onko kyse toisten kateudesta vaiko samaistumattomuudesta muuten vain omaan elämään, kun ei kukaan siihen sano yleensä mitään? Vai onko todellakin niin, että vain jotkut ovat täällä jo toisilleen näkymättömiä ja ne, joidenka elämä edelleen pysyttelee 3d-näkyvyydessä ovat niitä, jotka enää "huomataan".  Wink smitten Ei voi muuta kuin olla onnellinen, jos on niitä, joiden sanomiset ohitetaan, koska se tarkoittaa silloin sitä, ettei enää ole elämässä mitään valitettavaa.  :Smiley Grin
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13743 : 13.06.2011 12:46:31 »

Karuna, mie olen ainakin huomannut että kyllä täällä kommentoidaan nimenomaan silloinkin kun asiat menee hyvin... Kaikki ihmiset ei saa toisten sympatiaa hyvässä eikä pahassa, ehkä silloin voipi miettiä että miksi ketään ei kiinnosta kommentoida.. 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13744 : 13.06.2011 13:45:09 »

Mulle on muuten sattunut tänään kaksi mielenkiintoista asiaa.

Aamulla kun olin wc-pytyllä istuskelemassa, huomasin sivusilmällä että jotain liikkuu.
No kas, peilikaapin ovihan se aukesi itsestään, hiiiiitaaaastiiiii.

Ja äsken kun mä jäähdytin vauvan ruokaa varten keitettyä vettä jääkylmän juoksevan veden alla, yks pöydällä ollut tuttipullo liukui mua kohti 10cm hiiitaaaaastiiii.

Siis oikeesti, mä en puhu nyt höpöjä. Ei mua pelota tällaset, en tunne mitään pahaa energiaa,
mietin vaan että mitä ihmettä tää nyt on vai onkohan mulla vähä vilkas mielikuvitus.
Mä siis näin sen kun se tuttipullo liukui tiskipöytää pitkin mua kohti. Eikä se voinu johtua mistään pöydän tärinästä. Eikä meidän keittiössä tuule.  2funny
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13745 : 13.06.2011 13:47:15 »

Ymmärrän todellakin soma. smitten Oon tosi iloinen että oot saanut täältä apuja! Kirjoitat suoraan sydämestäsi ja se on todella arvostettavaa!!  smitten smitten *kurkkii vielä välillä tänne* angel

edit peeäs: Minä oon järkyttävän onnellinen tänään. smitten Paljon kaikenlaista oivallusta tulee pikkuaskelin. Asiat alkavat sujua mielettömällä onnella. Ja me taidetaan muuttaa Kanadaan!!!! coolsmiley <3 Näen toteutuvia unelmia edessäni.. smitten

Ja ironialle halusin sanoo, että teet tosi upeaa työtä adhd -asian kanssa! Upeaa! t: facessa liittynyt keskusteluun henk. koht. tasolla tänään.. Wink
« Viimeksi muokattu: 13.06.2011 13:55:59 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13746 : 13.06.2011 14:00:32 »

parhaani teen. semmosella paatoksella että itteeki ihmetyttää. olisko se sitte oman elämäntehtävän löytyminen ko tuntuu että muu saa jäädä Cheesy
 
tänään mulle soitettiin rokotustietokeskuksesta ja tunnin puhelun vedin sen tyypin kanssa jonka nimee en enää muista. se tutkija oli kaivanu mun tiedot kun oli tutkinu mm. narkolepsia ja adhd-lääkekorvattavuusasiaa niin että niissä on jotain yhteisiä lääkeaineita. tän delegoin jo eteenpäin ja alan tutkiin sitä(kin).

 Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13747 : 13.06.2011 14:33:49 »

täällä puhuttiinki jo rokotteista näköjää, ainaki sivuttiin...meinaa mulle tuli just sellanen lamppu päähän et voi jessus  Angry

siis tajusin syy-seurausyhteden ton rotavirusrokotteen ja vauvan allergiaoireiden pahenemisen välillä. voi V**** mä oon tyhmä, kun annoin antaa sen rokotteen! mutta ku ei sitä tiiä... vaikee valita monesta pahasta... ois hirveetä, jos jättäis jonkun rokotteen antamatta ja sit vauva saiskin jonkun hirveen taudin ja kaikki sanoi että mmmmmitä, eiks teillä ollut rokotettu tätä vastaan, ääliöt!  uglystupid2

nyt lueskelin tuolla jossain palstalla miten allergikko/refluksivauvojen äidit vaihtaa kokemuksia siitä, miten kaikki levis käsiin rotavirusrokotteen jälkeen! auts....

tietämättömyys, tietämättömyys..... ei silti kai sais soimata itseään, otettiin vastaan se mitä neuvola tyrkytti, sanottiin vaan että vauva voi saada siitä mahapipiä seuraavaks päiväks mut menee ohi....
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13748 : 13.06.2011 14:42:22 »

mä päätin etten ota rokotetta enkä ota kuopuksellekkaa. esikoinen halus itte. mutta ajattelin sen niin että laps on niin terve ja ja "pullee" että se kestää kyllä sen taudin mikäli se siihen iskee.
kun rokotteesta sai ymmärtääkseni vuoden vastuksen ja jos sen sairastaa ni elinikäsen.

mutta suotta on soimata. varmasti oot toiminu sen tiedon pohjalta jota oli.  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13749 : 13.06.2011 16:18:29 »

Muistahan Soma,että elämä on muuttuvaista,ja ne raskaat eroamisetkin rakkaastaan voivat olla,ja ovatkin alkua uudelle,se on klisee ajatuksena,mutta niin totta.
Monet asia muuttuivat,tuon rakkautesi myötä,teidän kahden elämässsä,liikutuin,kun luin mitä kirjoitit tuossa aijemmin,tuli niin lämmin olo meikälle,varmasti toisillekkin.Kerroit,mitä kaikkea hyvää oli tullut,löysitkö tännekkin,meidän ystäväksi,olet tärkeä.
Olet kokenut rakkasi kanssa muuttumista,pidä se aarteenasi,kaikki hyvä.Voisit tallettaa itsellesi kaiken sen.Monet ottavat ne juhannuskännit,mikset sinäkin,ei olisi kummallista ollenkaan,mutta voitko ajatella eteenpäin,olla se ihminen,joka on muuttunut.Joka on sellainen,kuin nyt olet,ihana ihminen .    smitten

Kuulosti ihanalta se sinun kotipaikka,melkein näin sen.   angel   Toivotan sulle tsemppiä,älä vain unohda meitä,ethän?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13750 : 13.06.2011 16:42:36 »

Karuna Näin ja luin viestisi  Viinistä tyytyväisin mielin,ajattelin sinun olevan hyvässä,onnellisessa elämän vaiheessa,hyvillä mielin.Se on ihana asia.Varmasti sinunkaan elämäsi ei ole ollut aina yhtä onnellinen,on ollut surua ja ahdistusta,kuka siltä säästyisi,et varmasti sinäkään.On lohdullinen ajatus minullekkin lukea,että elämässä selviää,kuten sinulle on tapahtunut,ja olet onnellinen.
Minun elämä on hyvää,mutta läheisilleni tapahtuu surullisia asioita,en voi olla ulkopuolella heidän elämästään,että sitä onneani kovin hehkuttelisin.He kyllä tietävät elämäni,mutta tietävät, ettei se estä minua kohtaamasta heidä kanssaan, heidän vastoinkäymisiään.Kaikki täällä ajattelen läheisiksini,kaikki ovat tärkeitä.Iloitsen iloisista asioista kovasti,mutta en voi olla itkemättä surujakaan.
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13751 : 13.06.2011 17:05:30 »

Karuna, mie olen ainakin huomannut että kyllä täällä kommentoidaan nimenomaan silloinkin kun asiat menee hyvin... Kaikki ihmiset ei saa toisten sympatiaa hyvässä eikä pahassa, ehkä silloin voipi miettiä että miksi ketään ei kiinnosta kommentoida.. 2funny

Niin...kyllähän sekin täällä on tullut selväksi, ettei kenenkään sellaisen tarinoita kommentoida, jotka mitenkään eivät ohita sitä "omaa" asiaa, koska niihin ei silloin ole helppoa vastailla. Eli kyllä näkyminen täällä aina on sitä edellyttänyt, että on koskettanut jonkun sydänalaa. Vaan jos sydämessä on kaikki hyvin niin ei mitään ole tarvinnut kommentoidakaan. Ja myöskin niitä ns. näkymättömiä täällä on monia, joidenka sydän siltikin on täydellisesti paikallaan, vaikka eivät koko ajan olekaan suu ammollaan.  2funny
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13752 : 13.06.2011 17:38:23 »

No miksi sitten huomionkipeydessäsi kommentoit, että kukaan ei kommentoi sinun kirjoitustasi millään tavalla?

Ja miksi vedät tähän mukaan "ne monet joiden sydän on paikallaan vaikka eivät täällä ole suu ammollaan", eihän tässä ollut kyse ettei sellaisen ryhmän juttuihin kommentoida vaan kyse oli siitä ettei sinulle kommentoida... on monia jotka kirjoittelee harvoin, vähän ja asiaa ja heidät huomataan aina, vaikka eivät puhuisi täällä henkilökohtaisia asioita.... Sinä et millään tavalla ole näkymätön täällä, sen huomaa oikeen miten yrität nostaa itseäsi jalustalle, jotenkin ylemmäs kuin missä muut ovat.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13753 : 13.06.2011 17:55:30 »

Mulla on sitäpaitsi ikävä Asterixia... Vanha kunnon riidankylväjä! 2funny Grin
Hänellä oli mukavia juttuja, kaikkee kauneushömppää ja oikeasti ihan tosi viisaita oivalluksia, sen kaiken viihdyttävän draaman lisäksi...

Ja missähän on se jousimies-nainen, jonka nimessä oli lähes aina kaksi englanninkielistä osaa, muistattehan, se nousuvaaka, joka oli se Asterixin paras kaveri.. Wink Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13754 : 13.06.2011 18:14:46 »

mä jo luulin että mua tarkotit . piti oikee käydä kattoos oma nousu, että olinko vaaka   2funny

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 915 916 [917] 918 919 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: