Sivuja: 1 ... 889 890 [891] 892 893 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649569 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13350 : 01.05.2011 12:53:23 »

Mun elimistö ei enää nykyään siedä alkoholia. Yhden lasillisen punaviiniä sain juotua ja tuli jo melkein paha olo. No mutta onneksi pystyn psyykkaamaan itseni sellaiseen luonnonkänniin, voin pitää hauskaa selvänäkin. Tai sitten tulin siitä yhdestä lasillisesta jo känniin.  buck2

Onnistuin taas vetämään kaikenlaista draamaa puoleeni. Ensin oli paha olo ja itku oli herkässä, ex oli sitten seurueessa mukana. Sitten rähisin ystävälleni, kun hän ei ole läsnä. Se on tää mun  mars aspect_squ kuu, siinä on hienovaraisella  kuu vaaka sulattamista. Lopulta tuli kuitenkin selviteltyä välejä useammankin ihmisen kanssa, oli jotain oikein hedelmällistä tuossa viime yössä. No sitten yöksi raahasin kännisen exän sänkyyni. Mä en sitten osaa olla satuttamatta itseäni.  Lips Sealed
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13351 : 01.05.2011 13:15:26 »

Casperiina, sama täällä  Cool se mansikkaskumppa katosi kummasti...

Ja näinhän se universumi toimii! Sitä kun kaipaa niin se ilmestyy kun sitä vähiten odottaa Smiley

Tuli kyllä eilen taas todisteltua tuota vetovoiman lakia. Tai sitten vain haluan uskoa niin, mutta näin joka puolella asioita, joita olen tietoisesti ilmentänyt. Ne nyt ei vaan aina ihan täsmällisesti tule silloin kun odottaa, pitää muistaa varoa mitä pyytää.  Grin

Alkuillasta ex oli tosi ärsyyntynyt siitä, että olin samassa seurassa ja sen piti vältellä mua. (Vaikka me ollankin tekemisissä muutenkin.) Mä sitten aloin ajatuksen voimalla vetämään sitä puoleeni. Mun edessä oli tyhjä penkki, jonka visualisoin vetämään sitä puoleensa. Ex kierteli ja kaarteli muissa pöydissä, ei olisi millään halunnut tulla mun pöytään. Mutta pian se siihen istuikin, juuri samalle penkille!  Wink

Sitten yksi mies tuli tanssittamaan mua, kun olin visualisoinut itselleni sellaista voimakasta ja houkuttelevaa auraa. Tämä mies sitten vielä puhui, että musta säteilee sellaista energiaa.  Cheesy
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13352 : 01.05.2011 13:26:24 »

Vappuja vaan kaikille!

Meillä meni vappu ihan perhepiirissä, grillailtiin (raekuurosta huolimatta Shocked ), pelattiin useampi pokeriturnaus ja siinä sivussa vähän maisteltiin kuohujuomaa ja olutta. Alkoholi ei oikein ole mun juttu, joten muutaman oluen ja kuoharilasillisen jälkeen jätin homman osaaville.

Väsyttää ihan tolkuttomasti, mikä johtuu seurueen nuorimmasta (3 vee), joka herätti puoli viiden maissa petiin ryömineet siinä seiskan jälkeen aamulla uuteen huomiseen :Smiley  Ei, ei tää maratonvalvominen enää ole mun juttu buck2

Eka pokeriturnaus kesti klo 21-00.30, sen jälkeen toinen turnaus, jossa menikin ajantaju ja sen jälkeen vielä vähän jatsia - pitkä yö siis takana Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13353 : 01.05.2011 13:40:03 »

Eihän niitä liimaantumisen tunteita mihinkään tarvitse poistaa, nehän ovat elämän suola.  Wink

Pitäisikö itsekin ruveta kokeilemaan tuota energiakentän luomista, kun pitäisi sitä sitten kai taas lähteä houkuttelemaan jokin uusi mies tähän. Ei vain kovin aktiivisesti jaksaisi etsiä. Mutta, kevätaurinko kun taas tuolta joskus päättää puskea niin ehkä tekee ihmeitä.  Grin
No jaa, toisaalta, eihän sitä tarvitse kuin mennä lauantai-iltana ulos, niin aina löytää miehen jos sitä haluaa, mutta mielummin nyt haluaisi semmoisen hyvän miehen.. Oisipa niillä ottassa joku lappu niin tietäis.  Cool
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13354 : 01.05.2011 14:05:28 »

No tässähän on sama ero kuin kutsussa ja aseella pakottamisessa. Lemmenmagiassa pitää AINA jättää takaportti auki, esim. "jos olemme toisillemme hyväksi", tai "jos mahdumme toistemme elämään", mutta jos ei niin antaa olla. Ei pahalla, mutta toisen ylle sälytetty seksuaalinen energia on epäsuora raiskaus, siispä vaikeannäköinen ilme. Aina pitää olla vapaaehtoisuus mukana lemmentaioissa.

*A*

Mä olen ihan kiltisti viattomien miesten suhteen.  Wink Tää mun ja exän suhde on aika kiemurainen ja siinä on ihan molemminpuoliset tunteet olemassa. On nyt vaan tapahtunut niin monimutkaisia juttuja, minkä takia yrittää pysyä musta erossa. Mä en rehellisesti usko, että se osaa toimia aina oman etunsa mukaisesti, kun viinan vallassa mennään. Mä olisin sille varmasti parasta, mutta se taas ei sitten ehkä ole mulle hyväksi.

Viime aikoina ex on vielä puhunut telepatiasta meidän välillä, side on niin voimakas, että ei tiedä miten päin olisi.  idiot2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13355 : 01.05.2011 14:19:38 »

Sanon kuitenkin sulle Ave^^ että olen todella hyvä mies, että jos tartut kiinni tarjoukseen, niin ei me varmastikaan tulla pettymään.. saatikka pettämään.. kun ei kiinnosta vieraissa ramppaaminen, kun tuntuu kauhealta jo pelkkä ajatuskin.

Jotenkin rohkea ilmapiiri täällä tänään.  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13356 : 01.05.2011 14:30:21 »

 2funny Ja heti samantien satelee ehdotusta vai  Grin Grin
KV, oothan sää niin suloinen kuule  Wink
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13357 : 01.05.2011 14:59:51 »

 2funny No, ei sitä koskaan voi tietää.  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13358 : 01.05.2011 15:04:16 »

2funny Ja heti samantien satelee ehdotusta vai  Grin Grin
KV, oothan sää niin suloinen kuule  Wink

 Smiley Heh, säkin olet Ave^^ suloinen nainen.. Wink
Eli eiköhän tehdä treffit jonnekin kun mitäpä tässä enää enempiä odottelemaan, kun suoraan vaan asian ytimeen.. Grin


Ainahan sitä valmis uusiin ihmisiin tutustumaan oon  Smiley mutta äläs silti niitä toiveitas korkealle heittele vielä.  Wink
Hehh, onpa päivä tänäänkin, suostun jos raahaudut tänne päin, mulla kun ei ole nyt oikein rahaa.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13359 : 01.05.2011 15:36:58 »

Meillä, siis mulla ja miehellä oli tosi kiva ja touhuisa vappu. Mies oli tosin töissä yhteentoista asti, mutta aloiteltiin silti kavereiden luona, katsottiin melkein lakitus, rampattiin kaikkien ihmisten luona ja lopuksi päädyttiin pelaamaan singstaria. KOvat matsit oli.

Sitten päädyttiin taas menojalalle, nähtiin lisää ystäviä, minäkin vanhoja kavereita, hölmöiltiin ja lähdettiin bileisiin klo 1.00 yöllä jonkun tuntemattoman naisen luokse, jossa saunottiin - siis minä ja miehet pari tuntia. Kävin ihmissuhdekeskustelua yhden naisen kanssa, jolle oli jäänyt jotain koloon mua kohtaan. Ja sitten mentiin snagarin kautta vielä jatkoille! Älyttömän kiva ilta! Tänään ollaan miehen kanssa vaan maattu ja höpsötelty ja nyt mennään miehen perheen luo syömään. Mä rakastan mun elämää ja ihmisiä siinä, he ovat niin parhaita ja ihania!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #13360 : 01.05.2011 17:33:47 »

Tuli mieleen noista negatiivisten energioiden langettamisesta ja kirouksista, että ettekö koe huonoa omaatuntoa niistä?

Itsellä on tällä hetkellä pienimuotoinen kriisi, kun koen puhuneeni liikaa pahaa tietyistä ihmisistä. Jotenkin tuntee itsensä pahaksi ihmiseksi, kun ei pysty aina olemaan positiivinen ja tietoisesti toimia aina tehden hyvää. Ja entä ne ajatukset, mitä toisista saattaa ajatella...huoh. Tuntuu pahalta, että itsellä on välillä tarve ajatella muista negatiivisesti. Sitä miettii omaa hyvän ja pahan balanssia ja miksi negatiivisuus on aina helpompaa.

Mutta tosiaan, eikö toisten kiroaminen tunnu itselle pahalta? 
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #13361 : 01.05.2011 22:28:50 »

Kyllähän sitä kaduttaa kun tulee kirottua ihmisiä mielessään (siis sanan mielessä sadatella). Lähetä valoa perään niin kyllä se siitä. Kaikista saa sanottua kuitenkin että "varmasti se silti on ihan hyvä ihminen", vaikkapa vain sarkastisestikin Cheesy

Rahaa tulee aina kun sitä tarvitsee oikeasti, kun uskoo siihen. Ystävistä on vähän enemmän pula.

*A*

Niin no, kaiketi ei pitäisi vaipua epätoivoon. ^^ Valoa vaan kaikille.  angel
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13362 : 01.05.2011 23:28:47 »

Onpas rauhallinen fiilis, vaikka mitään en oo saanu aikaseks.... siis mitään kunnollista. Omituista. tyyntä myrskyn edellä varmaankin.  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13363 : 02.05.2011 12:56:47 »

Jaaha, Osama vissiin kuoli. Mitäs tästä sanotte?

*A*
Mä luulen, että sitä ei monikaan tiedä, onko se kuollut jo vuosia sitten vai elääkö yhä.  Jotenkin sen WTC:n iskun jälkeen en välttämättä purematta niele kaikkea, mitä tuo maailman herraksi itseään luuleva valtio meille koittaa sälyttää.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13364 : 02.05.2011 13:04:14 »

En minäkään kyllä enää purematta niele mitä tuolta maailman suunnalta kuuluu. Onko se Osama nyt kuollut vai ei. Vai onko se elossa tai kenties kuollut jo vuosia sitten. Kuka tietää, mutta aion suhtautua näihin uutisiin nyt kriittisesti ja seuraillen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 889 890 [891] 892 893 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: