Sivuja: 1 ... 886 887 [888] 889 890 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643921 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13305 : 18.04.2011 22:20:52 »

Jos olisin käynyt äänestämässä, olisin antanut ääneni jollekin suoran demokratian kannattajalle. Hyvä, että jäin kotiin. Ei olekaan aika vielä kypsä niin laajalle kansan päätösvallalle, kun yksissä vaaleissakin saadaan näin paljon tuhoa aikaiseksi.  2funny

Ei riitä, että menee huonosti. Täytyy vajota aivan pohjaan saakka ennen kuin voi löytyä tahtoa parempaan.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #13306 : 18.04.2011 22:40:07 »

Itse koen, että äänestäminen on kansalaisvelvollisuus. Tuntuu oudolta, että Suomessa on niin alhainen äänestysprosentti. Voi kertoa tietysti siitä, että kansa ei löydä itselleen sopivia edustajia tai puolejärjestelmä on jotenkin sekava. Ehkä tässä on puolueilla petraamisen varaa.

Tällä kertaa äänestyprosentti tosin kohosi vähän, mutta suhteessa tähän mediahässäkkään ennen vaaleja, on prosentti omasta mielestäni aika alhainen.

Itsellä useat tutut jättäneet äänestämättä, koska eivät mielestään ymmärrä asiasta tarpeeksi. Itse ehkä näen asian siten, että on parempi äänestää omasta mielestään edes hyvää, sillä täydellistä ei varmaankaan löydy, kuin jättää äänestämättä ja luovuttaa valta muille. 
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13307 : 19.04.2011 02:16:44 »

Ennustan, että värikästä ja räiskyvää aikaa tulee olemaan seuraavat 4 vuotta.. :Smiley
Toinen ennustukseni on, että Suomen asema tulee heikkenemään EU:ssa oleellisesti
ja Suomella tulee olemaan konflikteja EU-jäsenmaiden ja Venäjän kanssa
ja näillä kaikilla on pitkän aikavälin vahingot "hedelminä" korjattavana,
kuhan nuo siemenet nyt ensin kylvetään tämän hallituskauden aikana.

En ota kantaa siihen, oliko tässä suomalaisilla muuta mahdollisuutta, ehkä tähän pisteeseen
vain ajauduttiin vanhoista ratkaisemattomista ongelmista?

tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13308 : 19.04.2011 10:41:42 »

Itse koen, että äänestäminen on kansalaisvelvollisuus.

Mun taktiikka tällä kertaa olikin vaikuttaa kollektiivisen tietoisuuden kautta.  Wink  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13309 : 19.04.2011 12:08:48 »

Minä en edes ehtinyt äänestämään. Eikä siellä ollut ketään, joka olisi ajanut lapsiperheiden asioita tai muita itselle tärkeitä asioita. Moneskohan vuosi tämä nyt oli, kun en äänestänyt. En muista, enkä ehdi käydä uurnalla.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13310 : 19.04.2011 18:21:39 »

Vaikka se olikin persut - niin muutos kuitenkin. Ja virtaava vesi on paaljon parempi, kuin pysähtynyt ja elähtänyt.. Smiley Olen suht tyytyväinen vaaleihin. Kokoomuksen voitto on syvältä, mutta saipahan sen kaveri Keskusta takkiinsa, ja sekös hymyilyttää. Smiley Harmi että Vasemmiston kannatus on näin alhaista vielä.. Ja muiden puoluiden. Mutta oli Piraatti saanut Helsingissä jo 1000-2000 ääntä ja Muutos n. 1000.. eli jotain.
En voi millään käsittää, että joku olisi halunnut samat vanhat puolueet hallitukseen.. Ja toivon todella, että ensi vaalikaudella tehdään työtä Suomalaisen Työn puolesta, toi harmaa talous joka mahdollistaa justiin tämän suomalaisten ja ulkomaisten työntekijöiden kyykyttämisen.. koskettaa itseäni erityisesti, kun isäni on työttömänä (tehtyään yli 20 vuotta töitä ahkerasti kuin muurahainen) - eikä millään saa töitä. Ja virolaiset tekee hänen töitään nälkäpalkalla... EU-asian osalta mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset. Jotain hyvii juttuja on tullut/voi sieltä tulla, mutta myös ehdottoman huonoja. Ensinnäkin se, että EU voi säätää mieleisiään lakeja jäsenmaihinsa, on jo syy, miksi meidän tulisi miettiä itsenäisyyttämme. Onko sitä? Myöskin; tarvitaanko sitä? Ja millaisen maailman haluamme. Smiley Onko prioriteettina koko maailman asiat hoitaa kuntoon? Onko se mahdollista? Vai pitäisikö sitten keskittyä (ensin) kotimaahan? Ja onko se sitten sisäsiittoista ja itsekästä? Tässä kysymyksiä mietittäväksi.. Kyllä ite oon sitä mieltä, että maat jotka ovat omaan korruptioonsa laonneet, saisivat kaikki rikkautensa kansalle jakaa Ihan itse.. omista pusseistaan. Ja kansahan sitä lopulta vaatisi, kun on tarpeeksi köyhää ja kurjaa. Kuten monissa maissa on nähty. Sisäiset rakenteet on muutettava, radikaaleja muutoksia, tällä linjalla ei pitkälle pötkitä, luokkaerot kasvavat sitä mukaa kun velat.. ja ihmiset on luksuskodeissaan (masentuneina, kun elämän arvot koostuu materiasta). Ja toiset kodittomina.. Että kyllä mä oon loppujen lopuks tätä EU -meinikiä vastaan. Meillä on keinot ja mahdollisuudet huolehtia kansalaisistamme, joten kyllä niin pitää tehdä. -Ennen kuin mietitään kreikkalaisia tms. Ja jokainen kansa voisi itse tehdä paljon, muuttamalla nykyisiä Rakenteita täysin uudenlaisiksi.. se vain vaatii, että unohdetaan tällainen Rikkaat ja Köyhät -malli. Smiley
Ja että ihmisiä kiinnostaa politiikka, maailman tila ja muidenkin asiat kuin oma napa.
Ja että sinne äänestämään ehditään. Smiley

Mutjuu, se vaaleista. Smiley
Aivan ihana ilma ja siivosin parvekkeen kesäkuntoon.
Aurinko kivasti paistaa tähän.. smitten
Pitääkin alkaa miettiä kevätistutuksia, yrttejä ainakin, ja jotain kesäkukkia.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13311 : 19.04.2011 22:10:06 »

On ollut niin tahmeat energiat tässä viime päivinä, että on tehnyt mieli laittaa koko peli poikki. Äsken sitten luin transiittitulkintoja ja aloin itkemään onnesta huomenna alkavan  jupiter aspect_tri askendentti &   aspect_sex DC ansiosta, kun siellä oli niin lupaavia juttuja.  buck2 Tällä voisi sitten jaksaa taas vähän matkaa eteenpäin. Kyllä, olen ihan tasapainoinen ihminen.  2funny
« Viimeksi muokattu: 19.04.2011 22:31:15 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13312 : 19.04.2011 22:14:55 »

^Mulla on kanssa mennyt up and down.

Päivä oli tosi tylsä, sitten tuli hauska tyyppii töihin, ja olin ihan jee. Valmennustunnilla ja sen jälkeen taas ihan JEE, kunnes tulin kotiin ja ponin omistaja kertoi, että haluaa itse ratsastaa enemmän ja "irtisanoa" mut ponista. Siis ihan kauniisti ilmoitti/kysyi, mutta sisältö oli edellinen. Sitten olin taas down. On tämä ihmiselo kyllä kummaa.

 Huh

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13313 : 19.04.2011 22:27:17 »

 jupiter aspect_tri askendentti &   aspect_ssx DC

Eihän tuo jupiter muuten voi tehdä samanaikaista semisekstiiliä deskendentille, vaan senhän täytyy olla sekstiili (60 astetta), kun kolmio (120 astetta) askendantille ?! Sepon tulkinnassa luki avautuva semisekstiili.  idiot2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #13314 : 19.04.2011 23:03:35 »

Se on hyvä ollakin itse tarkkana.
Seppo on kirjoittanut tuonne keskiviikon planeettakuviohinkin jotta Auringon kolmio Neptunukselle.
Ehei, se on sekstiili. Aurinko siirtyy huomenna Härkään ja  neptunuskalat on sekstiilissä siihen.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13315 : 20.04.2011 10:09:16 »

Mä pääsen pääsiäisen välipäivänä tetsaamaan HopLoppiin! JEE!  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #13316 : 20.04.2011 18:33:06 »

Olin viikko sitten työpaikkahaastattelussa, jännittää kovasti buck2
Jos saan sen paikan, muuttuu totaalisesti koko elämä kertaheitolla, aina kumppania ja asuinpaikkaa
myöden. Toivon sitä suurella hartaudella angel

terkuin ja hyvää illan jatkoa, Iloinen lumikki
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13317 : 23.04.2011 12:34:09 »

Loistava aamu ja päivä ollut, naapuri tosin saattaa olla eri mieltä kun on joutunut kuuntelemaan Pelle Miljoonaa  smitten.
Illalla saa taas nauttia lätkästä Ruåtsi-Suomi ottelun muodossa ja jos hyvin käy, saan seuraani yhden  leijona Uroksen  :Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13318 : 23.04.2011 14:45:18 »

Aah, musta tuntuu kuin heräisin jostain talvihorroksesta näin keväisin!  En millään malttais tulla pihalta sisälle, mutta maha mouruaa jo ruokaa, niin että pakko vissiin laittaa jotain helppoa ja nopeaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13319 : 25.04.2011 09:44:43 »

Mä haluisin mennä kävelemään tuonne ulos, lenkille siis. Mutta en saa jälkikasvua liittymään seuraan. Joten jää haaveeksi.  Sad
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 886 887 [888] 889 890 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: