Sivuja: 1 ... 881 882 [883] 884 885 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648849 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13230 : 05.04.2011 16:15:41 »

Meimi, se kissoille puhuminen on vielä ihan tervettä.   2funny

Sitten kun ne alkaa vastailemaan niin kannattaa miettiä pehmustettua huonetta. Wink

*A*

Siis mitä, totta kai ne vastaa.  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #13231 : 05.04.2011 18:34:18 »

Ei mulla nelonen ole mitenkään painottunut, ihan tyhjä se on ja kärki on Oinaassa.
Tässä on mennyt jo jonkin aikaa, kun kodinhoito ei ole millään muotoa kiinnostanut, pölypallerot saa kaikessa rauhassa pyöriä nurkissa...
Mutta tuossa pari viikkoa sitten aloin siivoamaan kaappeja, kierrätykseen lähti pussitolkulla vaatteita, kenkiä, laukkuja, kulahtaneet ja rikkinäiset roskikseen.
Kirjahyllystä lähtee höppäpömppää työkavereiden iloksi, järkyttävät kasat papereita oon käyny läpi ja nyt ne on järjestetty ja turhat läti roskikseen. Häkkivarasto pitää otaa seuraavaksi käsittelyyn...

Ennen nukahtamista aika usein jutustelen tuonne jonnekin, iltarukouksen oma-versio, ja yleensä liitän mukaan kiitoksen että mulla on koti, tämä kaunis lämmin koti. Ja sunnuntaina tein vähän uuden kuun taikoja. Jospa nämä kaikki rukoukset ja taiat alkaa tuottamaan tulosta ja koti alkaa "heräämään" ja juttelemaan mulle takasi!
No joo, aika outo ajatuskuvio, mutta mitä sitte, pääasia että on hyvä olla!  smitten
Meimi, se kissoille puhuminen on vielä ihan tervettä.   2funny

Sitten kun ne alkaa vastailemaan niin kannattaa miettiä pehmustettua huonetta. Wink

*A*

Siis mitä, totta kai ne vastaa.  Wink

Tietenkin ne vastaa  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13232 : 06.04.2011 13:40:06 »

Voi kun mulla ois kissa joka puhuis mulle!

Hei, onko kellään mitään hyvää vippaskonstia, miten vois noin kotona saada synnytyksen alkuun vähän vauhtia? Sauna, seksi ja siivous on nähty ja tehty, piimädieetille en ala koska maha on ilman sitäkin tarpeeks kipee (luin siis jostain että piimäpaasto sais synnytyksen alkaan, en tiedä miksi, enkä kyllä usko siihen..).. Nännien hieronta - done, rappusien nousu - done...

Onhan näitä rohtoja ja hedelmiä, joita käytetän luontaislääkinnässä naistenvaivoihin ja monista sanotaan että ei saa käyttää raskauden aikana koska voi saada aikaan keskenmenon. Yleensä se siis viittaa siihen että voi aiheuttaa kohdun supistelua. Nythän se olisi toivottua, mutta en siltikään omin päin uskalla alkaa juomaan mitään yrttiteitä, jos siitä onkin oikeesti vahinkoa sikiölle.

Ja jos joku miettii että miksi sitä ehdoin tahdoin pitää yrittää saada synnytys alkamaan eikä vaan odottaa että se luontaisesti tapahtuu, niin esimerkiksi siksi, että nukun joka toinen yö noin kahden tunnin unet selkä- ja vatsakipujen takia. Maha painaa sisäelimiä ja ruuansulatus ei pelaa täysillä, joten melkein koko ajan on venymiskipua suolistossa. Lisäksi maha painaa verisuonia ja jalat puutuu tietyissä asennoissa tosi nopeasti. Tämä tila ei enää tunnu niin siunatulta.  Wink

Varsinaiseen laskettuun aikaan mulla on 4 päivää, joten vauva on siis ihan täysin kehittynyt ja valmis tulemaan maailmaan ajan puolesta.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13233 : 06.04.2011 13:46:15 »

Tiigris, ootko kokeillu tulista ruokaa jo?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13234 : 06.04.2011 14:08:47 »

eppana: No en kyllä ole, mutta sekin menee vähän sille alueelle et jos siitä ei saa hyötyy synnytysasiassa, niin ainakin saan sillä aikaan kovat vatsanväänteet, mulla kun on toi ennestäänkin herkkä suolisto nyt vieläkin herkempi...  Undecided Mutta kiitti kuitenkin, kun vastasit!  Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13235 : 06.04.2011 14:17:03 »

Oukei, entäs sitten lempeä löyly/ kylpy? Työkaverin vauvat päätti alkaa puskemaan ulos kun äiti oli vihdoin rentoutunut kunnon komediaa katsellen ja tietty nauraen. Kumpikin on muuten kun naantalin aurinko ja hymyä riittää.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13236 : 06.04.2011 16:16:19 »

Juttele sille vauvalle ja kerro miten häntä odotetaan rakkaudella jo tulevaksi. Jos on kovin hermostunut tai stressaantunut, niin ne stressihormonit kulkeutuvat istukan läpi vauvaan. Kevyen liikunnan, kuten kävely, ohella voi luoda positiivisia mielikuvia, joilla rohkaisee itseään sekä vauvaa. Ja harvoin ne vauvat juuri sinä päivänä syntyvät, kuin on arvioitu. Supistuksia voi tosiaan jouduttaa liikunnalla.

Tsemppiä ja positiivisia ajatuksia tulevaan tapahtumaan.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13237 : 08.04.2011 21:12:05 »

Haluaisin mennä sunnuntaina 2012 Nyt -konferenssiin Espooseen, mut mää tartten kartanlukijaa.  coolsmiley

Perinteinen navigaattorikin kävisi, mutta en omista.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #13238 : 09.04.2011 00:02:06 »



                                          coolsmiley

                   Aika, tuo rajaton rakkaus kaikille meille suunnattu, odottaa vaan , että kertoisitte mitä juuri nyt kaipaisitte eniten.


                                                     smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #13239 : 09.04.2011 00:04:33 »

*Kide*! Hauska nähdä vanhoja foorumilaisiakin täällä vielä joskus ja kiitos onnitteluista..  Smiley
Tuntuu että tää foorumi ei oo enää yhtään sitä mitä se oli ennen. Oon kasvanu täältä ulos niiden ihanien ihmisten myötä ketä täällä oli sillon vanhoina hyvinä aikoina, joita ei enää juuri täällä näy. Meininki on mennyt tosi latteaksi. Sitten täällä vaan käy tavasta, ja kirjottelee kuulumisia, huomaa et kukaan ei oo kiinnostunut sun kuulumisista, eikä sua kiinnosta muiden jutut.  Grin

Heips "Tiigris"

Tulipa piiiiitkästä aikaan kurkattua tännekin.
Sinulla tuntuu elämä olevan mukavalla mallilla.

Elämänilo  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #13240 : 09.04.2011 10:31:52 »

Hei niimpäs onkin aurinkoinen päivä vaihteeksi! Ihanaa  smitten Tosin kohta autoon istumaan 1,5 tunniksi...
http://www.youtube.com/watch?v=8Af372EQLck <-- jostain toisesta topicista löytämäni kappale sopii päivään täydellisesti Smiley
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13241 : 09.04.2011 11:49:13 »

Juo paljon nestettä, niin lima irtoaa paremmin. Ihan siis vesi käy.  Wink

C-vitamiinia appelsiineista, paprikasta, mansikoista, hunajasta, mustaherukoista tai sitten ihan lisäravinteena.

Pidä itses lämpimänä.  Smiley

Edit:
Auringonhattu-uute on kans aika pop, vaikka kauheelle maistuukin. Eikä sitä tarvi paljoa.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13242 : 09.04.2011 12:25:00 »


Auringonhattu-uute on kans aika pop, vaikka kauheelle maistuukin. Eikä sitä tarvi paljoa.

Sitä voi kaataa sokerinpalaan, niinku entinenki mumma kaatoi kamferintippoja.  Kamferia vähän lurahti ja mumma laski tippoja: yks, kaks kolome ohh-hoh-hoh, ja koko ajan kaatoi.  Grin
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13243 : 09.04.2011 13:59:27 »

Mä oon huomannut, että mulle tulee flunssat, äänenpainumiset ja kurkkukivut samoihin aikoihin merkkarin peruutuksen kanssa. Siis köhä-räkä-kurkkukaktus täälläkin.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13244 : 09.04.2011 23:39:47 »

Jaa siitä perääntyvästä merkiuriuksestako tämä kurkkukipu johtuukin?  Grin


No eipä niitä insinörttejä ole näillä meidänkään kulmilla näkynyt. Sehän on siis tämä vanha perinne, että hoitsut ja insinörtit löytävät toisensa, hommaavat sen rivarin pätkän, ajelevat farkkuvolvolla ja on se kultainennoutaja ja kaksi lasta.

Multa puuttuu: insinörttimies, rivarinpätkä, farkkuauto ja se kultainennoutaja. Tosin rivariin en edes halua asumaan, farkun sijasta haluan maasturin, enkä ainakaan toistaiseksi halua koiraa.

Mulla ei edes ole mitään treffi-ilmoitusta millään saitilla. Ei vaan jaksa innostaa. Sain aina vääränlaista huomiota ja kyllästyin. Mutta kiva kun muilla onnistuu.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 881 882 [883] 884 885 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: