Sivuja: 1 ... 877 878 [879] 880 881 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649014 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13170 : 18.03.2011 21:48:14 »

Mulla on tiedossa yksinäinen koti-ilta, ja se on just hyvä. Mies on keikalla kahteen otteeseen, ja tulee vasta yöllä kotio.

Ollut aika hullu viikko, töitä tarjottu taas, että saan oikein kunnolla paiskia. Ja ilmeisesti virallisen päätöksen jälkeen mun taidehommat jatkuu ja palkka nousee. Mikä on tietty ihan jeespoks!

Mitäs teille muille? Tuvassa on ollut aika slow ride.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13171 : 18.03.2011 22:56:04 »

Ajattelin lepäillä tämän illan ja potea vitutusta. Sää on huono ja oon onnistunu olemaan norsu posliinipuodissa viimeiset päivät. Kavereistani 2 lakkasi vastaamatta yhteydenottoihin ilman näkyvää syytä, vaikka puhe oli olla yhteydessä. Ei erimielisyyksiä tai muuta sellaista. Laittaessani onnistuneesta projektista viestiä kolmannelle kaverille tänään tekstaria ja kutsua lasilliselle, tuli vastaus; "Olen kaverin hautajaisissa, joka kuoli vain 48 vuotiaana ja olen läpimärkä paskan sään vuoksi. Ei lasillisia ennen pääsiäistä."
Ei sitte.

tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13172 : 19.03.2011 01:56:49 »

On tää penskeles ollu päivä ja fullmooni o vasta huomen. Näin miehen itkevän äänekkäästi seinää vaste puhelin korvalla, ku tulin kaupan kautta kotia iltapäivästä. Hiljasella kotoaukiolla on menossa tappelu. Kaverit o melekein kaikki ku persiihin ammuttuja. Avioero o kulminoitunu tälle vkonlopulle kahella kaverilla vaimojensa kaa. Ei täs viiti kyl baanalle lähtiä. Shocked
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13173 : 19.03.2011 10:55:25 »

^ siinähän on näkyä kerrakseen. Vai oliko se Arto Länsman?  buck2

Mies teki eilen jokseenkin uuvuttavan päivän, klo 13.30- 17.00 opetusta, 19-22.30 esitys ja siitä vielä keikalle, eli oli 6.30 himassa. Huh huh. Ei tommoisessa ole kyllä mitään järkeä. Taidan lähteä jumppaamaan, selkä tuntuu tiukalta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13174 : 19.03.2011 11:59:15 »

Mullakin eilen ollut jokseenkin sekopäinen olo, ja tämän öisen unen jälkeen varsinkin sähköistynyt.  crazy2 Grin

Mietein, että vaikuttaakohan tuo Japanin katastrofi jollain energiatasolla myös tänne asti? Viime aikoina kun on tuntunut tuolta sähköiseltä vähän häiritsevästi. Se on erikoista..
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13175 : 19.03.2011 17:48:15 »

Luinpas eilen Hevosmiehen haastattelun "Hyvä terveys"-lehdestä. Onkos kukaan muu lukenut sitä?  Smiley


Edit.
Ja näköjään on todella levottomat energiat liikkeellä, sillä oma levottomuuteni on huipussaan. Keskittyminen on erittäin hankalaa ihan mihin tahansa. Ja lääkitys on kuitenkin kohdallaan.  Grin
« Viimeksi muokattu: 19.03.2011 17:58:05 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13176 : 19.03.2011 21:37:49 »

Äh! Muistin lehden nimen väärin. Voi hyvinhän se oli... Miten noloa....  Embarrassed
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13177 : 20.03.2011 14:45:25 »

Juu niin mullakin on paljon tapahtumia, kaksi oikein punaista vahvaa raitaa kartalla, jotka jatkuvat aina huhtikuun loppuun asti. Veto on poissa. Muisti pätkii ja muutenkin hieman ontto olo.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13178 : 20.03.2011 23:16:13 »

Mä olen ollut viikonloppuna molempina päivinä töissä, ei tunnu yhtään viikonlopulta. Huomenna on enemmän aikaa itselle. Tänään skidit oli kyllä mahtavia, ja kaksi super näsäviisasta lasta (poika ja tyttö) bondasivat. Sitä oli hauska katsella.

Päässä on kauhean levoton olo, mutta fyysisesti olen ihan rättipoikkiväsy. Hyvää sunnuntai-iltaa!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13179 : 20.03.2011 23:59:24 »

Täälläkin pari punaista raitaa.. mm.  uranus aspect_opp kuu menossa.. crazy2 ja nepparilla myös..
« Viimeksi muokattu: 21.03.2011 11:29:08 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Edna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #13180 : 21.03.2011 09:40:41 »

Moni on kyllä valitelellut tuota levottomuutta ja keskittymiskyvyn puutetta. Liikkeellä on juu. Eilen meditoimaan lähtiessä iski hillitön päänsärky. Ryhmässä mukana oli yksi energiahoitaja ja otti sitten minut käsittelyyn ennen kuin aloitettiin. Jo läks särky niinku lintu puskasta, energiat meni kyllä jalkoihin asti  smitten Jospas sitä tänään sais vaikka jotain aikaiseksi  :Smiley
tallennettu

Valkoinen Kristalli Koira
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13181 : 21.03.2011 21:02:46 »

Minulla oli eilen illalla erittäin vahva migreeni. Voisinko sanoa, että pahin kokemani. En tiedä mikä sen iokein aiheutti, mutta luulen, että näillä levottomilla energioilla sekä korvien väsymisellä oli yhteytensä tähän migreeniin. Minulla on erittäin hyvin harvoin kyseistä ongelmaa ja nyt se on tullut noin kuukauden välein. Viimeisin ennen viime kuuta oli vuonna 2004.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #13182 : 21.03.2011 22:12:38 »

Täälläkin pari punaista raitaa.. mm.  uranus aspect_opp kuu menossa.. crazy2

Täällä sama.  Tongue

Kauhea kaukokaipuu on ainakin iskenyt. Ja nimenomaan jonnekin lämpimään tekee mieli. Voi kun pääsisi jonnekin paratiisisaarelle olemaan ja ihmettelemään.  Cool
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #13183 : 21.03.2011 23:05:24 »

Mä oon saanu lepäillä nyt viikon verran ja on tullu niin tarpeeseen buck2 Mä aina uuvutan itteni tiukalla aikataululla, koskahan sitä oppis antamaan itelleen vähän armoa. Nyt täytyy koittaa painottaa enemmän liikuntaa ja muuta vapaa-ajasta nautiskelua tässä arjessa, että riittää puhtia kesään saakka!
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13184 : 22.03.2011 12:12:05 »

Mulla on ollut jokin unitauti tässä viimeiset pari viikkoa. 10 tuntia yössä, ja viime yönä melkein 11 h. En vaan saa itseäni ylös sängystä ja nukahdan heti, jos laitan silmät takaisin kiinni. Kroppa ja pää ovat tainneet molemmat olla tosi väsyneitä.

Onneksi päivisin saan sitten kyllä aikaiseksi. Eilen oltiin katsomassa True Grit, meni ilta aika pitkäksi, ja olin ihan töttöröö, kun pääsin kotiin asti. - Ei ole vanhaksi tulemista - Onneksi tällä hetkellä työt saa tehdä etänä ja iltaisin, ettei tarvitse aamuisin yrittää raahautua minnekään.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 877 878 [879] 880 881 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: