Sivuja: 1 ... 859 860 [861] 862 863 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649090 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12900 : 08.01.2011 13:53:36 »

Lähden luontoon ponin kanssa. Ihanaa mennä tallilla, siellä on aina hiljaista ja saan itsekseni höpistä ponille ja olla omissa ajatuksissani. Vanhat kivat ystävät on myös kaupungissa, olen heitä varmaan näkemässä illalla.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #12901 : 08.01.2011 14:39:25 »

         Ostan kuopukselle 23v, koska hän ei halua mennä vaatekauppaan, ei raaskii.
Aina on sopinut ja tykännyt. Poikien isälle ostin kerran villapaidan, mikä ei ollut koskaan
käytössä.

Kiitän muuten tuestanne tällä palstalla oikein paljon, toivon, että pian jo voisin ajatella
muitakin, enkä vaan aina pahaa oloa.  smitten smitten smitten
Haluan palata aikaan, kun nautin toisten auttamisesta smitten smitten smitten

terv. Iloinen lumikki
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12902 : 08.01.2011 18:54:36 »

me ny ei olla erottu mutta ollaan oltu 2 pvää parisuhdekurssillla, juma että on rankkaa. hyviä oivalluksia mutta henkisesti ihan katki. kotimatkalla alko oksettaan, peläkäsin että ykään syliini.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12903 : 08.01.2011 19:06:11 »

Saturnalia: siis whaat, mikä uusi mies?Huh  laugh Joku ihan uusi uusi?


Hihii, kirjauduin piiitkästä aikaa sisään ihan vaan kysyäkseni Saturnalian miesasioista  smitten


Täällä puhaltelee uudet tuulet.. Jään kohta mammalomalle, muutetaan omitusasuntoon ja ostetaan uus auto ja pusketaan pikku oinas pihalle (parempi vaan syntyy ajallaan ettei tuu vahingossa mitään kalaa tai härkää!  Grin Vesimies nyt menettelis  Grin )

Mulle on kertynyt nyt 8kg painoa ja kaikki suoraan tohon mahaan.. Alan oleen aikamoinen pallomaha... Parin viikon päästä ylävatsan ultraääneen, mulla epäillään että on maksassa jotain vikaa tai sit sappikiviä, oon kuukauden kärsiny jokapäiväisistä oikean kylkikaaren ja keskiselän säryistä... Ja syöny kolme antibioottikuuria kolmeen poskiontelotulehdukseen puolen vuoden aikana... Ja oon ollu vähän väliä saikulla koska verenpaineet on koholla ja tulee supistuksia kun riehun töissä (mun työssä ei voi olla nostelematta ja riuhtomatta) Tällä hetkellä oon taas sairaslomalla poskarin takia, lisäks mulla on silmätulehdus... kaks viikkoo sit mulla oli kahden päivän raju ripuli mikä nostatti 38 asteen lämmön ja paino laski 3kg vaikka join kumpanaki päivänä varmaan 5 litraa nestettä... NO, aina ei saa kaikkee,  Grin viime vuosi oli muuten maailman onnellisin jos ei lasketa näitä fyysisiä kremppoja. Tunnen olevani sinut itseni ja elämäni kanssa.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12904 : 08.01.2011 21:00:01 »

No hyvä!!  Smiley Mitä ihanampi, sitä parempi! Afro

Kyllä vesielementin miehissä on sitä jotain, jos löytää tarpeeksi vahvan yksilön (lue: ei todellisuuspakoa päihteisiin tai muita riippuvuuksia vaan on itsensä herra)
Tai no ihan minkä tahansa elementin.... Kunhan on hyvä mies. Kunnollinen! Puhuu ja pussaa, tekee töitä, hempeilee, mut on tarvittaessa jämäkkä.  Smiley






tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12905 : 09.01.2011 11:18:18 »

koetteko vapautta useinkin? onko suhteet teille takertumista ja pakko-olla-jonkun kanssa, haluja tms? vai vapautta? mietiskelin asiaa matkalla, kun luulin että olisi kovin hottia eikä ollut, siis katolisessa maassa, hotti tuntuu olevan ihan muualla. katolinen palvelus on aika jännä kun vertaa kaikkeen muuhun henkeilyyn, kanavoinnit jne. kirkko on edelleen voimissaan etelässä.

osottain sisältö on suhteet ja työ ja noin, mitäpä sitä muutakaan. silti, kaikki on miten sen luo.
tapahtumat on hieman erilaisia ulkomailla.

tai sitten  kuu  jousimies ei vaan viitsi enää kovasti odottaa toisesta sisältöä, mutta jotain on parempi kuin ei mitään. hyvä että  aurinko  oinas ilmeisesti  kuu  jousimies > on jotenkin paaaaljon helpompi olo kun ei tunnetasolla takerru enää. ei oleta, ei tunteile. >

 kaksoset hassua kuunnella, kun tarvitsee koko ajan seksuaal. stimulaatiota ties mistä nude kylpylöistä maailmalla.

oli hauska piipahtaa mm Saksassa ja huomata miten ruma ja kylmä paikka (Berlin, eritoten turvatarkastus ja kauppojen vartijat), ei sitä. pohjoinen on muuten todella nettikeskeinen, vaikka etelässä paljon netticafeta, voi olla ettet pääse kaikkialle salasanapulmien takia. muualla elämä on ulkona, mutta esim juuri uskonto hillitsee tutustumisia kovin avoimesti. tai sitten vaan shopataan. > (tarkoitin Välimerta)
« Viimeksi muokattu: 09.01.2011 11:27:33 kirjoittanut *Chrystalline* » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12906 : 09.01.2011 11:28:36 »

joskus vaan suhdejutuista tulee se olo, että koko ajan pitää olla joku, oli se sitten seksin tai seuran tms tarve, tai pelkkä huvi ja stimulaation.

mutta on se kiva että  rapu kin soitti juuri ennen matkaa, tiedän että on kivempaa kun on joku mielessä ja usein ne tuleekin putkeen, mutta oma fiilis asioista muuttunut moneen kertaan elämässä.

tuo mitä Tigru sanoi pätee yleensä  oinas merkkiin, ne tosiaan aina tekee hommia eikä mieti (kuten esim  skorpioni  rapu  kalat saattaa tehdä), ja lähestyy suoraan.  coolsmiley   kauris taas teki liikaa hommia, ja  kaksoset on levotonta menoa usein.. oinaat saa liikaa kritiikkiä, pidän melkein poikkeuksetta, eräs eteläamerikkalainen It, eräs lakimies, jne.

en vieläkään tiedä kuka aikuinen mies olisi  vaaka tutuissa,  vesimies tunsin useita.
« Viimeksi muokattu: 09.01.2011 11:32:33 kirjoittanut *Chrystalline* » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12907 : 09.01.2011 11:44:53 »

toivottavasti ei ole viimeisen tekniikan ja muodin perään liikaa.. siis toi lapsiin liittyvä hurma hmm..  Kiss nohh..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12908 : 09.01.2011 16:15:27 »

voi haikeus, viimeinen loma päivä buck2

koetteko vapautta useinkin? onko suhteet teille takertumista ja pakko-olla-jonkun kanssa, haluja tms? vai vapautta?

Mä en kestäisi olla suhteessa, jossa en kokisi olevani vapaa (hmm, ehkä aurinko jousimies askendentti kuu vesimies kertovat jotain vapauden kaipuustani). Takertuminen on ahdistavaa ihan molemmin puolin. Jos toinen takertuu, niin tukehtuu, jos itse takertuu niin menettää oman elämänsä hallinnan ja sen tilalle tulee pelko, koska silloin on niin riippuvainen siitä toisesta ihmisestä. Mutta ajattelen kuitenkin että se pariutuminen on aika perustarve ihmisille, ja se on sitten yksilöllistä että kuinka voimakas se pariutumistarve on. Seksuaalisuuskin on perustarve, mutta toisille mikään ei riitä, toiset taas pärjäisivät hyvin ilmankin.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12909 : 09.01.2011 21:18:43 »

ei kannata tankata bensaa diisseliautoon...  tickedoff
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12910 : 10.01.2011 14:56:14 »

10.1.2011 ja olen tänä vuonna nähnyt 9 elokuvaa ja saanut kolme työtarjousta. Olen oikein onnentyttö! Ja äkkiä koputtamaan puuta!
« Viimeksi muokattu: 10.01.2011 18:15:06 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12911 : 10.01.2011 15:05:43 »

tänä vuonna? viime vuonna ehkä 50 leffaa ja 7 työtarjousta ja otin sen, jonka voisin jo vaihtaa..
> siis varokaa näitä kelejä, uskomatonta matkan jälkeen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12912 : 10.01.2011 18:17:34 »

Keli on kyllä haastava. Kaaduin persiilleni aamulla matkalla bussiin ja joku hakaniemessä oli saanut kuolettavan annoksen lunta niskaansa  Sad

Tykkään säätää montaa juttua samaan aikaan, mutten rupean tylsistymään.

Tänään lähden kaverin houkuttelemana zumbaamaan, toivottavasti jotainvatkausta niska-hartiaseudullekin.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12913 : 12.01.2011 15:02:49 »

Varasin infoajan silmäleikkaukseen. Siellä katsotaan sopiiko leikkaus (alustavasti) ja kerrotaan riskeistä. Oon niin kyllästynyt näihin silmäongelmiin. Tällä hetkellä on kyllä aivan sairaan makeat lasit, mutta katsotaan nyt. Menee siihen heittämällä se 3000€ jos päätän semmoiseen mennä. TOsin sen säästää sitten piilareiden ja lasien hinnoissa (varsinkin jos saisin monitehot) aika nopsasti. Onko kenelläkään täällä kokemusta kyseisestä operaatiosta? Pari mun kaveria on käynyt ja tyytyväisiä ovat.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #12914 : 12.01.2011 18:44:14 »

indiima
En tiedä millasia asioita nyt sitten kohtaat,
kun tr  kuunsolmu kauris  aspect_con sun  neptunus,
mutta kannattaa muistaa, että siinä 1  kauris asteissa on pari kiintotähteä,
Spiculum ja Alnasl, jotka molemmat liitetään silmäongelmiin, sokeuteen ja huonoon näköön.
Silloin kun tr  pluto oli Kauriin alussa ja teki itellä  aspect_kvi kuunsolmu:lle niin oli pakotusta silmissä, että jollakin tasolla se piti paikkansa. Aikaisemmin oli ollut tuolla aspektilla ns. kuivat silmät ja niihin tartti tippoja. Toisaalta se oli Pluton transiitti ja Plutohan yhdistetään myös sokeuteen, vaikka ehkä se pitäs olla niin että hyvä hämäränäkö, kun se siellä manalassa kerran lymyää..

No toisaalta, voihan se olla niinkin, että se tr Chiron on se kirurgi, joka 7 huoneen kautta astuu elämään ja korjaa tämän eye trouble homman?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 859 860 [861] 862 863 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: