Sivuja: 1 ... 858 859 [860] 861 862 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643816 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #12885 : 02.01.2011 19:18:16 »

Heti piti alkaa miettimään mitä teetä sitä ottaisi. Kahvi ei nyt käy. Vihreää teetä olen saanut joskus niin pahaa että... crazy2 Ihan sen vuoksi että vesi on ollut liian kuumaa. Valkoinen tee on aika hyvää. Tykkään siitä. Missään nimessä ei sokeria eikä maitoa. Toisaalta ihan yrttitee vois mennä...

Laitan veden tulelle, päätän  askendentti vaaka myöhemmin. Ketäs muita täällä käy?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #12886 : 03.01.2011 11:53:27 »

*koputtaa oveen* Saako tänne tulla ihan näin vain? Embarrassed

Sille on varmasti jokin syy, että yhtäkkiä minulle tuli tarve tulla tänne teidän pariinne Smiley Kuten esittelyssä kerroinkin, olen jo kauan aina silloin tällöin lueskellut foorumin tekstejä, mutta aina jotain muuta kuin tähtiin liittyvää. Mua ei oo mukamas kiinnostanut sellainen. Eilenkin tytön päiväunilla luin henkieläimistä sun muista tutummista asioista, mutta sitten löysin vahingossa oman syntymäkarttani. Pitihän sitä sitten tulkita, ja kun niin moni juttu osui yksiin, niin oli osattava tulkita sitä vähän vielä paremmin. Se tuntui aluksi monimutkaiselta (katsoin yhtäaikaa karttaa ja ohjeita aloittelijalle), mutta sitten kuului HEUREKA, ja tajusin, kuinka merkkejä luetaan.

Siis miten voikin olla käynyt niin, etten ole edes vähän tutkinut asiaa! Ehkä sen piti tapahtua vasta nyt. Mä nimittäin tajusin lukemattomia asioita elämästäni vain yhdistelemällä niitä kummallisia merkkejä keskenään. Mä tajusin, mitä mun täytyy itsessäni parantaa ja miksi olen ylipäänsä sellainen kuin olen. Uskomatonta!

Mainitsin uteliaalle miehelleni mitä olen tekemässä, niin mitäpä tuo tiedemies, neitsyt horoskoopiltaan, kysyy Angry "Mitenkäs ne planeetat sitten oikein vaikuttavat meihin? Säteileekö ne muka jotain?" Enkä mä osannut vastata Embarrassed Kaikki tuntuu silti minusta niin selkeältä. Mitä te kerrotte vastaukseksi ihmisille tuollaiseen kysymykseen?
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12887 : 04.01.2011 00:52:38 »

Kyllähän se on ihan hyväkin juttu, että kun itse on innostunut täysillä jostain asiasta, vaikka astrologiasta, niin joku tulee kysymään kysymyksiä, kuten miten ja miksi. Ehkä niihin ei voi täysin aina vastata, mutta hyvähän niitä on miettiä ja itselleenkin selventää uskooko miten paljon ja miksi.
Mutta no, ehkä ymmärrän aurinko neitsyenä hyvin sellaisia ihmisiä, jotka eivät usko näihin asioihin. ^^

Kyseenalaistaminenkin pitää ottaa vaan vastaan positiivisena asiana. Toki jos kyseenalaistaja ei pysty kunnioittamaan sitä, että joku uskoo, vaan halveeraa, niin silloin asia ei mene niinkuin pitäisi. Avoin keskustelu erilaisten näkemysten omaavien ihmisten välillä voi olla ihan mielenkiintoista ja avartavaa. Kyllähän sekin saattaa tuoda parisuhteeseen jotain mukavaa, siis se, että asioista voidaan väitellä ja niitä voidaan pohtia yhdessä. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12888 : 04.01.2011 12:04:17 »

WW:

sama kysymys, jolla mies on minua vaivannut. Auringon ja kuun vaikutukset ovat niin helposti konkreettisesti todennettavissa, joten niiden symboliikan hän ymmärtää. Ovathan ne voimakkaimpia kartallakin. Muiden planeettojen vaikutusta onkin sitten vaikeampi selittää. Miten aurinkokuntamme ylipäätään toimii? Miksi planeetat kiertävät kehää? Mitä vetovoima tekee?

Hyvää huomenta tuppaan!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #12889 : 04.01.2011 12:13:26 »

Olette ihan oikeassa: se on hyvä asia, että kysytään. Silloin saa itsekin kyseenalaistaa oman uskonsa. Vaikka omaamme mieheni kanssa erilaiset käsitykset maailmasta, mieheni ei ikinä halvenna minun uskoani. Keskustelu mielenkiintoisista asioista saa minut pitäytymään myös tavallisessa arjessa (eli jalat maassa), joka joskus tuottaa tuskaa, mutta on pidemmällä tähtäyksellä viisasta. Minä olen juuri sellainen persoona, joka kiinnostuu uudesta asiasta ja tähtää ajatuksensa siihen täysillä. Sellaisiakohan me vesimiehet aina olemme? Minä kun oon sellainen kaksinkertainen vesimies Smiley Onkohan se oikea ilmaus...

Mä kanssa mietin kuun vaikutusta vuoroveteen, mutta en muistanut sitä sillä hetkellä. Joka tapauksessa, mies fysiikkaa ja kemiaa lukeneena tietää huimasti minua enemmän tähtitieteestä, mutta minä olen sitten se, joka kyseenalaistaa hänen joskus liikaa tieteeseen luottavat arvonsa Wink
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #12890 : 04.01.2011 12:17:37 »

Naurua ja iloa tännekkin  smitten
Lukeminen ja rakon pidätysvaikeudet tosin omalla vastuulla  Wink
 
https://kielikeskus.jyu.fi/opetus/kirjoitusviestinta/kielikukkasia-osa-4

 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12891 : 05.01.2011 15:37:21 »

Oih, olipa ihanaa palata loman vietosta takaisin kotiin Smiley Joulu ei mennyt ihan niin kuin olisi toivonut, narsisti isä onnistui melko hienosti tallomaan ainakin minun joulumieleni jalkoihinsa Undecided Tuntui epätodelliselta kuunnella sitä syytösten ryöppyä, onneksi nykyään tajuan että se on vaan taitavaa manipulointia eikä perustu mihinkään muuhun kuin hänen pahaan oloonsa. Jännä vaan, että hän lateli sitä samaa virttä ja litaniaa jota aikoinaan äidille paasasi. Mutta kyllähän lomalla mukaviakin asioita ja ihmisiä oli smitten

Mutta tosiaan nyt saa olla taas oman kodin rauhassa ja kaukana perheestä, tai ainakin riittävän välimatkan päässä. Onneksi joulu on vaan kerran vuodessa. Ensi viikolla takaisin luennoille ja arkeen muutenkin :Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12892 : 05.01.2011 16:05:50 »

http://www.facebook.com/profile.php?id=556089625#!/note.php?note_id=10150155469734698&id=1457628161

siinä juttua adhd:sta
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12893 : 05.01.2011 16:15:34 »

Olen ottanut pari päivää flunssalääkettä, jonka pitäisi piristää. Mut kananmunat, mä olen ihan kuin hakattu ja kuolemanväsynyt. Pakko lopettaa noi pillerit tai en jaksa enää nousta sängystä.

En suosittele aerinazea siis, mutta kaipa tämä reagointi on hyvin henkilökohtaista.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #12894 : 05.01.2011 20:04:14 »

Missä voi myydä henkisiä asioita käsittelevää kirjallisuutta ja englanninkielisiä cd:itä? Huuto.nettiin en ole laittanut kun en tiedä löytääkö niitä sieltä kukaa.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12895 : 05.01.2011 22:29:13 »

kontaktit myyjälle suoraan yksärillä ja kun tavara o myyty ni poistettas koko ilmo?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #12896 : 06.01.2011 12:11:15 »

Kirpputori olisi hieno juttu... Mä oon etsinyt muutamia kirjoja, ja eihän sitä koskaan tiedä!
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #12897 : 07.01.2011 12:25:48 »

Kirpputori ehdottomasti ihan loistava idea! Cool

Ja palaute-ketju pystyyn, missä annetaan hyvin/huonosti sujuneista kaupoista palautetta muidenkin nähtäväksi, on ehdotukseni. Smiley


Muuten, tuosta AD/HD:sta, kaulakoru mitä mietit, että kun kaikki on sekaisin. Cheesy
Niin mulle se on ollut kyllä iso ihana-kamala läksy tässä elämässäni, että oon oppinut oman erikoisen tapani toimia ja järjestää asiat. Se tapahtuu hetkessä ja luovasti, omalla tavallani. En voi suunnitella liikaa, ja sitten kaikki järjestyy kuin itsestään. HETi kun päähän pälkähtää ajatus jostain toiminnasta, teen sen. Muuten se jää tekemättä. :Smiley Mä tykkään mun tavasta elää, vaikkei se sovikaan tänne yhteiskuntaan, ja vaikka joudun usein selittämään että oon vaan tällanen ym. Niin silti. smitten

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12898 : 07.01.2011 14:39:26 »

Jaahas.... taas tulee katkoa tänne. Maalliset asiat tuntuvat oikeastaan kutsuvammilta kuin henkiset. Kertooko se siitä, etten taaskaan ole maadoittunut tarpeeksi? Pakkotahtinen henkisten asioiden työstäminen saa koko homman tökkimään. Miksi ihmeessä sellaisia kursseja järjestetään, joiden uskotellaan sujuvan tietyssä ajassa ja tietyllä nopeudella? Mulle tuli kuvotus tuosta pakosta. Ja "pidä tunkkis"-asenne heti päälle.

En minä pysty pakottamalla tekemään näitä hommia, vaikka haluaisinkin kehittyä.

Onko kellekään muulle tullut sellaista tunnetta, että jostain mukavasta asiasta tulee painostava, kun se muuttuu pakoksi esim. aikataulun takia?  idiot2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #12899 : 08.01.2011 11:01:21 »

             Ahdistaa, ahdistaa, ahdistaa.....

Pitäisi jaksaa mennä oikein työpaikalle tekemään töitä, tehtävä kotitöitä ja harrastettava
liikuntaakin.

Ja minä vaan itken menetettyä rakkautta.....

T.Iloinen lumikki
tallennettu
Sivuja: 1 ... 858 859 [860] 861 862 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: