Sivuja: 1 ... 704 705 [706] 707 708 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643912 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10575 : 18.02.2010 13:35:54 »

Hammassäryt loppuneet, ilmeisesti ei ole enää mitään hampaankolossa, gut. Ihana ja hyvä fiilis, tuollainen ihmeaurinko taivaalla, kirkas, kuulas ja melkein väkivaltaisen voimakas. Pian on hiihtoloma ja voidaan siipan kanssa lähteä retkelle.
Sellainen löytöretkifiilis: mitä tästä maailmasta eteen aukeaa? Lahjoja ja rakkautta, sattumuksia.
Tapasin eilen tosi mukavia ja innostavia ihmisiä ja löysin 2 euroa maasta. Jostain syystä kaikenlaisen roinan löytäminen maasta ja mukaan keräily on minusta ihanaa.  uglystupid2

Hyvää päivää kaikille ja nautiskelkaa auringosta!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10576 : 18.02.2010 13:40:45 »

Mä rrrrakastan... smitten smitten

Ihanaa kun on ensimmäinen palkallinen loma kesäkuussa, mennään viikoksi etelään skorpun kanssa äkkilähdöllä silloin..

Ihanaa kun skorpu sai just vakiduunin ja sen palkkaa nostettiin, se on ressannu tosta työkuviosta nyt viimeset puol vuotta niin paljon et nyt helpottaa vihdoin..

Me muutetaan alle kahden viikon päästä, sekin on ihanaa!

Me ollaan puhuttu siitä babyjutusta ja alustavasti sovittu että odotellaan vielä 9kk ja sitten vois antaa asian tapahtua jos on tapahtuakseen, ei mitään pakkomielteistä yritystä mut kuitenkin you know... Kiss Toivon että kaikki menee putkeen...!!!

Mä täällä möllään himassa, kun oon vielä toipilas leikkauksesta..
Mitään painavaa ei saa nostella eikä syke saa nousta korkeelle, eikä mitään lämmintä syödä ja juoda (as if - join jo heti ekana aamuna kahvia.. Cheesy ) Niin ja menin illalla nukkuun vaikka suu vuoti verta, säännöissä oli myös ettei saa nukkua ennen kuin verenvuoto tyrehtyy, tosin kuulin sen vasta eilen siskoltani... Mulle ei annettu mitään suullisia ohjeita ja kirjallisetkin oli tosi niukat... uglystupid2 Nooo, pääasia et haava ei oo nyt vuorokauteen vuotanut enää ja pärjään buranan voimalla..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10577 : 18.02.2010 13:52:57 »

Juon muuten kahvia täällä.. 2funny

Piti tulla vielä sanomaan, että mä pakahdun siitä kun mä niiin niiin niiin tykkään ja rakastan mun siskoja ja mun toisen siskon miestä ja toisen siskon kissoja... Niistä tulee mun lapselle läheisiä.. smitten

Mun siskolla on blogi sen kissoista, mutta en uskalla tähän sen linkkiä laittaa koska se ei varmaan tiedä mun astroilusta, se itse käy täällä tekemässä karttoja mut en usko et se lukee näitä keskusteluja koska se kauriina inhoo kaikkea hömppää eikä viettäisi tuntitolkulla aikaa lukien toisten höpötystä vaan itsekseen miettii puurtaa ja opiskelelee karttoja...

Se saattais mut löytää googlen kautta täältä jos sen blogin nimen laittaisin. Sitten se haukkuis mut lyttyyn että oon tosi typerä ja naivi kun kerron täällä asioista niin henkilökohtasesti ja vielä omalla naamalla.  Cheesy Toisaalta fiksuna ihmisenä se on bongannu mut täältä jo ajat sitten, mutta ei oo sanonut mulle mitään koska ei halua aiheuttaa mulle nolouden tunnetta ja se on jättäny lukematta mun kaikki tekstit koska tuntee velvollisuuden olla tirkistelemättä mun asioita.. Sitä ei oikeestaan yhtään kiinnosta mun ihmissuhdejutut joten mitä mä ressaan.. Grin Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #10578 : 18.02.2010 15:14:15 »

Päivää taas pitkästä aikaa tännekkin Smiley

Mullon ollu kauhee kiire ja ressi päättötyöni kans, maanantaina oli palautus, ja lauantaina on esitys.
helepottanu ny sevverra että todettiin ADHD johon sain lääkityksen nii sain ees aikaseks koko homman. melkone helepotus seki että on syy miks oon mä.

mäki aina luulin että adhd:t on jtn ikiliikkujia ja kokoajan äänes. mä on überlaiska.en liiku josseio pakko ja senki vähä meen autolla.

mitäs tänne muuten, kertokaas ny kuulumisia ettei tartte 200 sivua lukee taakseppäi Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10579 : 18.02.2010 16:41:36 »

Ei ole kiva olla Kauris, jolla on Kuu Kaksosissa ja seiska huoneessa. buck2

Järki sanoo toista ja tunne toista…
vai sittenkikö toisinpäin
…vai miten se nyt olikaan? Shocked

Ei taaskaan mitään selkeää omaa linjaa…
poukkoilua sinne ja tänne…
stressaa ja rasittaa tämmönenki… knuppel2

Mie en ala!!! knuppel2

Itseäni nimittäin!!! tickedoff

Miks mie oon tämmönen…mikä minua vaivaa? uglystupid2

Miksi en voi olla yhden miehen nainen…miksi yksi ei riitä? Undecided

Ja jos hetken riittääkin…ei kauaa…
-epätoivoinen… Embarrassed

Ennen tämäkään ei ole minua häirinnyt, päinvastoin,
mutta nykyään…huoh..

Mutta päätös on tehty tälle vkl:lle ja ehkäpä ensi viikon alussa olen viisaampi... Cool
 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10580 : 18.02.2010 18:37:11 »

Päivää taas pitkästä aikaa tännekkin Smiley

Mullon ollu kauhee kiire ja ressi päättötyöni kans, maanantaina oli palautus, ja lauantaina on esitys.
helepottanu ny sevverra että todettiin ADHD johon sain lääkityksen nii sain ees aikaseks koko homman. melkone helepotus seki että on syy miks oon mä.

mäki aina luulin että adhd:t on jtn ikiliikkujia ja kokoajan äänes. mä on überlaiska.en liiku josseio pakko ja senki vähä meen autolla.

mitäs tänne muuten, kertokaas ny kuulumisia ettei tartte 200 sivua lukee taakseppäi Cheesy

Hienoa, että olet saanut selvyyden asian! Varmasti aikamoinen helpotus ja selittää varmaan itselle montaa asiaa.

Täällä myös pienoinen identiteettikriisi meneillään.. Sain Kristiina-instituutista mielestäni NIIN asiatonta palautetta että piti ihan itkeä asiaa. Tai ei se kritiikki itsessään ollut asiatonta, mutta se tapa jolla sitä annettiin. En kertakaikkiaan tajua mikä minussa noita feministejä niin ärsyttää että pitää piikittää takaisin joka välissä. Koska olen kriittinen feministi? Vai vielä pahempaa, uskon miesten ja naisten tasa-arvoon ja pidän feminismiä sen järeimpänä aseena mutta myös (kuten sovinismiakin) sen pahimpana vihollisena?

Tai sitten en vain tule tieteilijöiden kanssa toimeen. Ehkä ostan Kuubasta luolan ja muutan sinne ikuisiksi ajoiksi. Koskaan en ulos tule, paitsi ulvomaan täysikuuta. Jos sitäkään.

Hitto kun sitä pitää olla niin herkkä.

annaelen

Tsemppiä. Kyllä sä itse tiedät, mikä sulle on oikein. smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #10581 : 18.02.2010 21:52:11 »

Mun (tuleva) siippa lentaa ensi viikolla tanne jenkkeihin mua katsomaan.
So.. se siita poikamiestytto-lomasta Miamissa ja Kuubassa.
Joudun ottamaan Jouskarin mukaan. Kiss
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10582 : 18.02.2010 21:56:26 »

Pfffff......  Undecided
Mie lahden lenkille auringon paisteeseen. Kiss
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10583 : 18.02.2010 21:59:27 »

Sano sille, ettei tule. Että haluat nyt tutkia itseäsi yksinäsi!
Jos sulle tulee tommotteen fiilis, niin mene mieluummin yksinäsi. Turhaan menee hyvät sikarit ja kuuban lämmöt huonoissa fiilareissa ohi, kun jo iloitsit siitä, että saat itseksesi kokea. Ei se tarkoita muuta kuin että jos siitä ajasta itsesi kanssa jo etukäteen nautit, niin hyvästä suunnitelmasta on hyvä pitää kiinni.  uglystupid2

Parhaat neuvot löytyy aina niiltä, jotka eivät osaa omiaan noudattaa!  buck2  Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #10584 : 18.02.2010 22:13:34 »

Sano sille, ettei tule. Että haluat nyt tutkia itseäsi yksinäsi!
Jos sulle tulee tommotteen fiilis, niin mene mieluummin yksinäsi. Turhaan menee hyvät sikarit ja kuuban lämmöt huonoissa fiilareissa ohi, kun jo iloitsit siitä, että saat itseksesi kokea. Ei se tarkoita muuta kuin että jos siitä ajasta itsesi kanssa jo etukäteen nautit, niin hyvästä suunnitelmasta on hyvä pitää kiinni.  uglystupid2

Damn... Undecided  Miten parisuhde (ja avioliitto) voi olla nain ahdistava?? Cry
Mulla on kaulalla kuristuspanta-tunne, ei saa ilmaa ja ylipaataan koko kropassa tunne,
etta jokin riippakivi estamassa vapaata liikkumista ja elamista. uglystupid2

Ja arvatkaa, kaikki naispuoliset ystavani ja perheenjaseneni jumaloi tuota Jouskaria
sanoen, etta oikea unelmien prinssi, romanttinen, hyva luonteinen, komea, rikas
ja antelias ja pitaa huolta naisestaan ja uskollinen ja blah-blah.. buck2 uglystupid2

(asiaan voi vaikuttaa saamani kihlasormus ja kihlauslahja, se kivempi auto sinne hevostalleille
ja yleinen taloudellinen hyvinvointi)

Onko tama vain mun Kaksos-Veskari vaikutus, etta tykkaa olla ja menna miten lystaa,
ja itsenaisesti ilman rajoitteita? Huh

En mie tiija miten mie tulen handlaamaan taman.. Undecided
Kylla sita nyt 2-3 kk voi olla yksinaan kiertamassa pitkin Etela-amerikkaa! tickedoff knuppel2
Miehan olen jo luvannut sen naimisiin menon, joten kaytannossa olen jo se shaakelin vaimo,
niin mita se nyt enaan musta haluaa??!!!
Antaisi mun olla. Cry

Parhaat neuvot löytyy aina niiltä, jotka eivät osaa omiaan noudattaa!  buck2  Cheesy

Hahahahah... Grin Jep.. sielta ne kumpuaa.. :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10585 : 18.02.2010 22:25:51 »

Cheesy Grin
Täältäkin tulee päivän paras neuvo (hlöltä joka makaa jo hengittämättä omissa ongelmoissaan).
Voithan kokeilla, että mikäs on miehiään, ja teet siltä kuin itsestäsi tuntuu.
Elikkä jos mies oikeasti rakastaa ja luottaa, niin uskoisin hänen antavan sinulle tilaa, eikä tule ahdistamaan sinua.



Olenhan mie jo tassa useamman kerran kokeillut,
katsos kun minahan teen justiinsa niin kuin mie lystaan knuppel2
ja prkle, se tulee perassa. Undecided

Sisukas pentele... Angry
...mutta toisaalta...
...tallaisen miehen mie tarvitsenkin. Kiss

Ehka noiden Jousimiesten kanssa on kuitenkin kiva matkustaa ja tutkia maailmaa..? :Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #10586 : 18.02.2010 22:26:49 »

Tuli nuista Sashan kirjoituksista mieleen, että onkohan tuo mies nyt oikea valinta aviomieheksi, jos sua ahistaa hänen tulonsa sun tykö....Eikö suhteessa pitäisi olla tyytyväinen, jos toista näkee tai tulee luokse yms..Tuntuu, että tuo teidän hommanne on jotain takaa-ajo/karkuun pyrkimishommaa lähinnä Sashan puolelta ja tuo takaa-ajo miehen puolelta Grin En lähtis vielä aviotouhuihin, koska tuntuu, että teillä on jatkuvasti joku "peli" meneillään..Tuntus ainakin itestä kamalalta, jos ukkoni ajattelis, että taas tuo ämmä on änkäämässä mukaan tai tulossa samaan paikkaan yms...sama toisinpäin....Mutta täytyy kyllä myöntää, että alussa ukkoni oli liikaakin iholla kiinni ja halusi jatkuvasti nähdä, mutta jos päätin suostua näkemään häntä useammin kuin olisin ehtinyt, ei hänen seuransa kuitenkaan ahdistanut minua..Ihme kyllä, koska ahdistun yleensä suhteen alussa todella helposti, jos mies on jatkuvasti perässä ja soittelemassa yms, yleensä silloin mielenkiintoni lopahtaa, mutta ei hänen kohdallaan, johtuikohan upeasta seksistä, ties aina että sitä saa kun näkee Grin ..Nyt kun ollaan asuttu vähän aikaa yhessä ja rauhoituttu alkuajoista, tuntuu, että ukko on muuttunut tylsäksi eikä ymmärrä pitää yllä kipinää suhteessa...Tämä mulla unohtui, että hän ei ole ikinä asunut naisen kanssa yhdessä, ainoastaan kaukosuhteissa, tuo on mun kannalta huono asia, koska mulla on 5 vuotinen suhde takana, josta 3 vuotta avoliitossa, joten tuntuu, että olen jo nähnyt tämän asumishommakaavan, miten tää menee...Ukolle tää voi olla jotain uutta ja ihanaa mutta mulle tää alkaa jo puuduttaa, koska ukkoni ei ole vielä oppinut, että suhde lässähtää kovinkin helposti, jos asutaan yhdessä eikä viitsitä miellyttää/tehdä samoja juttuja kuin aiemmin alkuaikoina...Hankala sitä on toiselle selittää, jos on erissä kehityksen vaiheessa..Musta melkein tuntuu, että olisin mielummin kaukosuhteessa hänen kanssaan tällä hetkellä kuin taas tässä tutussa arkijutussa, jossa alkaa pitää toista lopulta huonekaluna...Enkä jaksa taas neitsytmäisesti alkaa pelkästään itse huolehtia yllättämisestä yms.. suhteen ylläpitojutuista, koska samaa tein edellisessä suhteessa tosin eri asioiden suhteen, alkon, siivoamisen yms...Jännä, että  vaaka  skorpioni painotteinen ukkonikin voi muuttua "tylsimykseksi" niin kuin entinen  harka ukkoni...johtuukohan tuosta  askendentti jousimies...Jotenkin ukkoni ei olekaan niin viehättävä kuin aluksi, hänessä on juuri samanlaisia junttimaisia piirteitä kuin eksässänikin kun asuimme yhdessä...Hän on paljastunut intohimoiseksi x-boxin pelaajaksi ja jalkapallon seuraajaksi, ei paljon siivoaminenkaan kiinnosta...Ehkä tuo hänen viehättävyytensä perustui siihen, että hän pystyi peittämään todellisen luonteensa aluksi ja hurmasi minut juuri sellaisella tavalla, jonka tiesi vetoavan minuun...Kerroinhan avoimesti aluksi, että vihaan muun muassa laiskoja ja erilaisista peleistä kiinnostuneita ukkoja Grin
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10587 : 18.02.2010 22:27:25 »

Voittehan te leikkiä agenttileikkiäkin. Jätät sille viestejä sopiviin paikkoihin ja katsot, että tuleeko se pentele perässä, ja löytääkö sut. Kolmen viikon esileikki. Voisi olla ihan hauskaa, jos molemmilla on samanlainen jännityksestä pitävä mieli.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10588 : 18.02.2010 22:30:56 »

Mun miehelle on puolestaan kasvanut sitten selkärankaa tässä yhdessäolon aikana. Ollaan jotenkin tasavertaistuttu, nyt voin jo itsekin prakailla, sekoilla ja prosessoida kolme päivää putkeen, ja hän duunailee kiltisti safkat ja lähtee pois jaloista, kun täti on yksinäisyystuulella. Jotenkin toi on niin kauheen hyvä mies, toi mun. Mutta en mää siitä kyllä kuu-oinasta millään saa, vaikka se semmoinen onkin. Kuu aspektoi tosin paljolti, että ottanee sitten vaikutteita muualtakin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mirka222
Vieras
« Vastaus #10589 : 18.02.2010 22:46:21 »

Toisaalta oon yrittänyt etsiä vikoja itsestänikin, onko jokin piirre mussa, joka tekee ukoista yhdessä asuttaessa passiivisia juntteja vai valitsenko vain väärin...Onko jokin asia, joka laittaa heidät pitämään mua itsestään selvyytenä? Koska en todellakaan ole mikään kodin hengetär, joka alistuu kiltisti miehen tahtoon, päinvastoin olen melko dominoiva ja kerron kyllä, jos jokin vaivaa...Voiko tuo mun dominoivuus tai nalkuttavuus sitten tehdä miehistä vässyköitä?! Ehkä mun pitäisi valita joku mua kokeneempi mies, suhderintamalla tarkoitan, nykynen ukkoni on kyllä muissa puuhissa kokeneempi mutta se ei kyllä valitettavasti riitä yhdessä asumiseen Grin Eksäni rupesi muka kuntoilemaan, siivoamaan ja kokkaamaan eromme jälkeen ja oli tajunnut, kuinka juntti oli ollut, käytös muuttui samaan vanhaan alkon käyttöön ja poikien kanssa riehumiseen kun tajusi, ettei toivoa enää ollut palata yhteen...Olisi kyllä ollut melko julmaa, että muutos olisi ollut pysyvää, koska joku toinen nainen olisi tällöin saanut poimia ne minun kasvattamani valmiit hedelmät puusta...Muutun itsekin tosi ärtyisäksi ja nalkuttavaksi, jos olen tyytymätön tilanteeseeni, eikä se auta asiaa...Onko liikaa vaadittu, jos suhteessa jaksettaisi jatkaa toisen miellyttämistä esim, pitämällä itsestä huolta, pitämällä aktiivista seksielämää yllä, tekemällä pieniä yllätyksiä ja harrastamalla yhdessä...Tuntuu, että nuo aloitteet jäävät loppupeleissä aina mun vastuulleni..Jotenkin tuntuu, että olen tullut tämän  vaaka ukkoni kanssa huijatuksi tähän yhdessä asumiseen ja suhteeseen...Hän vaikutti sellaiselta, että pelit ei kiinnosta ja yhdessä tekeminen ja puhuminen olisi pääasia, mutta yhä vähemmän keskustelemme aamuyölle asti niin kuin aikaisemmin...Oliko se pelkkää esitystä, koska ukko oli niin ihastunut? Olishan mun pitänyt tietää, että se esim. pelaa, koska sillä oli x-box yms. juttuja...Ja pelkkä pelaaminen ei oo se ongelma tässä vaan yleisesti oon jotenkin pettynyt häneen (lue omiin odotuksiin ja mielikuviin)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 704 705 [706] 707 708 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: