Sivuja: 1 ... 657 658 [659] 660 661 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643869 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #9870 : 29.08.2009 19:36:28 »

Tulostin just 18 sivua ap-karttojen tulkinta-ohjeita, jos vähän tutkiskelisi näin lauantai-illan ratoksi. Sattuu olemaan  merkurius  aspect_sex  saturnus menossa ja hassusti myös toisinpäin tuo aspekti. Sanoista teoiksi ja teoista jälleen sanoiksi  idiot2

Huomenna poljen mettään, jos löytyis jo puolukoita.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9871 : 29.08.2009 20:03:37 »

Pyjamapäivä  smitten
Univelka melkein kokonaan poissa ja olo sopivan sumuinen ja muutenkin "sieltä tännepäin  crazy2 "
Löysin erittäin koukuttavan värisudokun jota oon jo tunteja pelaillu ja jopa helppo on vaikea tässä olotilassa  Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9872 : 30.08.2009 22:03:03 »

Hellurei tupahan!
Eipä ole tullu poikettua... missä lie viilettäny tämäkin mummo taas  Huh
Wuan pikasta taas on ja tyyny kutsuu...
...kauniita unia kaikille  angel angel angel angel angel angel angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9873 : 31.08.2009 10:20:00 »

oli kyl ihan suht komeita sveduja tai yksi, jonka tapasin.. no ehkä mennyt jää taakse, nuo menneet oikuttelijat. oikeesti jos itse on  jousimies  vaaka niin kyllä miehelläkin pitäisi olla aineellista ja sydäntä, so it goes. vaan enpä ajatellut että.. no jossain toisessa firmassa eräällä typyllä meni lujaa siis  harka miehen kanssa, mutta itse en sitten koskaan ennen törmännyt firmassa kehenkään.¨-. pe aamuna lento Wieniin, sitten saa onneksi olla hetken. ja taas tapahtuma marraskuussa. ja joulukuun matka varattu. born to travel. Grin  ihme työnarkomaaneja liikkeellä; yksikin saa  sivutuloista >50 000 e vuodessa, silti sai hyvän päätyön lisäksi. miten jotkut jaksaa väikkäritkin töiden päälle. kummaa. no vapaa maailma
« Viimeksi muokattu: 31.08.2009 11:47:19 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #9874 : 31.08.2009 20:57:12 »

Syksyä pukkaa ja tämä lama-aika tuo työpaikan säilyttäneelle lucky me:lle lisää töitä, kun jonkun on tehtävä ne hommat, jotka poispotkituilta jäivät jäljelle. Taitaapa olla samoja kokemuksia muillakin? Iloitsen siitä, että töitä on.  Smiley

Burn outin pariinkin kertaan kokeneena olen kuitenkin hiukan huolissani omasta jaksamisestani - ein sanomisen kykyni on huononpuoleinen. Huh

Siinäpä sitä iltateetä maustettuna à la Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9875 : 01.09.2009 16:14:05 »

mulla alkaa mennä bisnekset ja flirtit sekaisin, kun koko ajan tapaa niin kivoja poikia joka suunnalla  Grin  Grin ei mut oikeesti, nuorta ulkomaista vähän mistä suunnalta vaan ja välillä suomalaistakin, heh.. no niin asialinja. tiedättekö miten hienoja mallinnuksia saa 4d ohjelmilla? esim tv ja musiikkimaailma käyttää.. mielenkiintoinen on tuo partneri joka on jostain tupsahtanut mukaan, kun en ole koskaan tavannut, vai olenko  Grin

onkohan se sama kuin tuo tuleva 4d  2funny 2funny tms
« Viimeksi muokattu: 01.09.2009 16:16:36 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9876 : 01.09.2009 16:19:31 »

no jos siinä on miehiä, ei voi olla työlästä  Cheesy Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9877 : 02.09.2009 09:27:28 »

no, eräs johon tutustuin eilen on securitas alalla. sitähän se eräs  kauris teki, hm, firmasta saisi henk koht turvamiespalveluja  Cheesy . no joo. ainakin tutustun tod. monen alan edustajaan. eilen myös myyntimiehiä ja muusikot.. no mutta. nyt aloin tehdä vähän salaista hommaa, pankkien luottokorttimaksutiedotetta (yhteistyö useiden pankkien kanssa), hups.. ettei tulis tietovuoto astroon..  jupiter

eu-maat muistin virkistykseksi

http://europa.eu/abc/european_countries/eu_members/austria/index_fi.htm

mutta tulipa ihan eun ulkopuolelta ystävä, eräs Aussimies! ja uskoo samoin että mielellä luodaan. se oli mukavaa. ehkä oikeat ystävät on "hieman" edellisten tyyppien ulkopuolelta!  yksi kaurismies jossain Jenkeissä olisi komea ja noin, mutta kun ei kauriita..  :Smiley Cheesy

http://api.ning.com/files/fkz1aW-oephNj2ebUMk25pg84kYW5VZc6eCzSpjpD2GAvq1NPAjQ9at3kzBVmaqq2pXFJaEO-6cETcca6qCzU-qZnXNBzN7C/CCCC.gif

http://api.ning.com/files/BrF8PLpMDpqP5kK0mnaMiJLAKpeS9mr1WwKv5Vd-n8QY8FH1wfPcTKxEbw5UCX2vLeFr8C-ZX8fsZB6kvAQ6Thz6QB8hOoa4/Grand_Universe_by_ANTIFAN_REAL.jpg

http://api.ning.com/files/b7u1wonkrpwjSSCJFrHHt1IeUTbZn8QJJKxH4Pl9t2sHxTaHlLHWAikwPOIJtA3J0-5a0CjW55CL0gOIH6PDrhALXVCRvAam/m11.jpg

http://childrenofhtepleiades.ning.com/group/pleiadiancrystals
« Viimeksi muokattu: 03.09.2009 20:56:55 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #9878 : 03.09.2009 09:46:36 »

Siivousta, pyykinpesua, mankeloimista, leipomista, ruoanlaittoa - sitä se on ollut tämä viikko, kun viikonloppuna tulee sukulaisia käymään. Vietämme äidin 75-vuotissynttäreitä minun luonani. Miten mukavaa!  Smiley
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9879 : 07.09.2009 13:57:14 »

Hilipati Hei  Cheesy
Arki saapui taloon ja viime hetkistä todellista syksyä ovat käsillä...
Omat työkuviot näyttää sellaiselta tilkkutäkiltä, jotta HUI  Shocked Eli Lemmikin kanssa samoja aatoksia, mutta ei auta... täytyy vain katsoa mitä tulee ja elää päivä kerrallaan  :Smiley

Oli Saturnalia Prinsessa samat elkeet täällä päin  Cheesy Komia kuutama sai ulos ihmettelemään yöllä lämpöistä ilmaa ja kauniita maisemia. Siinä vierähti tovi ja toinenkin  smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9880 : 07.09.2009 14:47:23 »

Mä hakkaan älypäästä sitä värisudokua ja siinäkin helppo on vaikee kun olen tottunut numeroihin  2funny uglystupid2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9881 : 07.09.2009 16:35:05 »

tekee mieli kuolemaa . . .

Voihan noin sanoo mutta se on aika vahva ilmaus, enkä mä tiiä tarkotanko sitä, vai haluaisinko oikeesti niin vahvasti lakata pelkäämästä omaa elämääni.

Nämä nyt on vaan krapulan aiheuttamia ohimeneviä aallonpohjia kai, mutta vähän joo hajottaa kun on tosi pitkän aikaa ollut juomatta ja sitten juokin kahtena viikonloppuna peräkkäin. Pasmat ihan sekaisin.
Hyvä kun lauantaina lähdin aikasin baarista, mun lähdön jälkeen mun  kalat ystävä oli heittäny pöydältä kaikki puolitäydet ja täydet tuopit jätkäkaverinsa päälle, lyöny sitä pari kertaa ja sit se olikin heitetty pihalle sieltä.......

Mua masentaa ja ahdistaa kun vertaan elämääni muiden vastaaviin.

Mua ahdistaa elämä yhdellä saralla niin jumalattoman paljon että se vie kohta yöunet.
Ja mä en siitä ala sen tarkemmin tilittämään, mutta se on aika laaja asia.

Mä vaan haluaisin saada kaiken järjestykseen niin ettei tarviis murehtia mistään tai hokee joka päivä itselleen ja muille että kaikki järjestyy.

Anteeks että oon niin synkkä ja masentunut. En tiedä miten tämän olon sais pois päältä, mutta nyt se vaan on niin vahva että mun koko rintakehä on ihan puristuksissa olevan tuntuinen ja mahaan sattuu. Haluisin vaan oksentaa. En sitäpaitsi tiedä miten selittää tämä mun tunnetila eräälle kenen kanssa nyt kuitenkin oon joka päivä saman katon alla, koska en tiedä käsittääkö se muutenkaan ihan miten herkkä mä olen... Jos se ei ymmärrä, tai jos se ei jaksa katsella tällaista. Niin haluaisin kadota maisemista kunnes mun on parempi olo..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9882 : 07.09.2009 18:28:41 »

No mun oli niin paska olo että päätin tehdä asialle jotain ja pistin vihdoinkin työpaikkahakemuksen menemään...

Ensimmäinen kerta kun haen itse töitä ja ensimmäinen kerta kun voin kuvitella tekeväni sairaanhoitajan töitä..

Mä vain päätin nyt että en ole millään tavalla huonompi kuin muut juuri valmistuneet jotka menee ummikkoina jonnekin..

Oli vaan niin vn iso kynnys tehdä se päätös että otan nyt sen vastuun ja annan itselleni mahdollisuuden kehittyä tässä asiassa ja kenties nauraa jälkeen päin että miksen uskonut kykyihini yhtään..

Olin jo niin varma että otan vastaan vaan lähihoitajan sijaisuuksia, mutta jossain kohtaa mulla alkoi meneen maku siihen että voisin saada kuussa jopa tonnin enemmän rahaa kun tekisin töitä ihan omalla ammatillani..

Kyllä mä siihen perehdytyksen saan!

Ja ihan oikeesti tämä oli mulle nyt sen verran iso harppaus että olen sikaylpeä itsestäni, vaikka en mitään paikkaa ole vielä saanutkaan..

Tyhmää pelätä liikaa. Tai ei tyhmää mutta turhaa.
Don't be so hard on yourself. Miksi turhaa voivotella, ei siinä ole järkeä.. Asiat hoitoon vaan ja muutoksia kohti avoimena. Hain muuten sairaanhoitajan paikkaa sisätauti-kirurgiselta vuodeosastolta keskussairaalasta, joten saan ainakin monipuolista kokemusta jos sinne pääsen.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9883 : 07.09.2009 18:33:09 »

Mutta kiitos Saturnalia kun luit kirjoitukseni ja otit siihen osaa.. Smiley Kyllä kai se balanssi tännekin tulee, kunhan vaan pääsen duuniin.. Tässä nyt toista viikkoa vietän aikaa yksin toisen kotona venaillen sitä töistä... Se turhauttaa ihan jonkin verran. Mutta väliaikaista kaikki on vaan.. Mulla on sentään motivaatiota nyt saada tähän mun työrintamalle jotain uutta... Sitten koen taas enemmän että elämä on mielekästä ja turvallista kun on töitä=hyödyllistä tekemistä ja palkkaa=turvaa ja luksusta...
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #9884 : 07.09.2009 18:51:19 »

Viikonloppu meni omaisten kanssa hääräillessä, kun sain heidät luokseni ihan 450 kilometrin päästä. Oli mukavaa, saunottiin, syötiin hyvin ja vähän tömhäyksiäkin otettiin ja juteltiin maailma paremmaksi paikaksi. Nyt on sitten haikea olo, kun olen taas yksin kissa seuranani. Jospa vain saisin työpaikan sieltä, missä ne omaiset ovat, mutta hankalalta näyttää. Seuraavan kerran tapaan heidät vasta jouluna, matka on pitkä ja maksaa maltaita.

Vaan eipä valitella, on töitä, koti, kissa ja terveyskin kohtalainen. Jääkaapissa on ruokaa ja hanasta tulee puhdasta vettä ja sänky on mukava.

Lemmikki

tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Sivuja: 1 ... 657 658 [659] 660 661 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: