Sivuja: 1 ... 526 527 [528] 529 530 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643926 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7905 : 14.02.2010 03:52:57 »

Se uhkailee erolla, koska pelkää että sä haluat erota, ja hän tahtoo juosta ennen sitä karkuun.
Mä oon ihan samanlainen.  buck2 Tulimierkki mikä tulimerkki, ja kaksonen toi mun ukkoni.  2funny

Edit: tosin opin yhdellä kerralla läksyni enkä enää sano pikatulistumisessa kriittiisiä sanoja, joita katuu minuutin kuluttua.  2funny

Epavarmuus.. :Smiley ...and for what? Huh
Kylla ma sen kanssa pysyn, jos se ei ala olla liian epavarma
ja hulluskelemaan sen vuoksi sietamattoman paljon.

Mita silla on valia, kuinka kauan suhde kestaa??!! Miksi ei voi vain nauttia hetkesta,
siita juuri kuluvasta??!! uglystupid2
Jos ma miettisin moisia, niin hulluksihan (...siis tarkoitan viela enemman) tassa tulisi! uglystupid2
Kukaan ei tieda tulevasta, eika siita kuka lahtee ja kuka jaa
ja mita silla on valia (muuta kuin ego valia)? uglystupid2

Parempi oppia sanomaan sanoja, jotka tekee toisen onnelliseksi,
niin silla tekee onnelliseksi myos sen toisen.
(tosin ma en tieda, mitka sanat se haluaa multa kuulla ja mitka ei). buck2

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7906 : 14.02.2010 03:55:40 »

Hmm... kaikki on nukkumassa, kun mie kirjoittelen taalla.. crazy2
Huoh.. Undecided ...tyhja tupa.. EI MUUTA KUIN BILEET PYSTYYN!!! Cheesy Cheesy Grin
Kayn kusemassa teidan jokaisen topiceihin ja pilaamassa ne! Cheesy Grin 2funny
Hahahahahhahahahahahahahahhahahahhahahahhahaaaaaaaaaaaaaaa.........! angel Cheesy Grin 2funny
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #7907 : 14.02.2010 13:49:09 »

Hyvää Valentiinia ja Tiikerin vuotta, rakkaat astroystävät  Kiss smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #7908 : 14.02.2010 22:56:54 »

Huomenta ja hyvaa Valentinea! smitten
Olin justiinsa lenkilla meren rannalla reilun tunnin verran, lampoasteita on n. +24
ja tulin sitten aamiaiselle.  Nukuin pitkaan tanaan. angel
Ihanaa, kun on niin kevaista! smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7909 : 14.02.2010 23:01:37 »

Hyvää ystävänpäivää täältä myös!
Viikonloppu vanhempien luona ja nyt voisin irrota ja haluan myös - siitä piiristä, heimon linjasta ja silti kunnioittaa sitä, mutta olla sekoittumatta.
Jumalaton väsymys, onneksi mies laittoi ruokaa. Toin hänelle ystävänpäivälahjaksi rakkauskirjeen  smitten Tykkäsi. Annoin myös isälleni rakkauskirjeen, tosin hiukan erilaisen  Grin
Keuhkot prakaa kovasti - ahdistushinkuyskä, en tykkää.

Myssin Ihmeellinen voima putosi hyllystä käteeni, ahmin sitä taas ja itken, kun tarinat ovat niin liikuttavia.

Rakkaudellista, voimaannuttavaa ja leppoisaa ystävänpäivää ja sen iltaa kaikille!
Kuin myös menestyksekästä alkanutta tiikerin vuotta!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7910 : 15.02.2010 00:38:57 »

Nyt ehkä löytyi hevonen, mutta mistä löytyisi vielä rohkeus ottaa sen hankinta-sitoutumis-raha -askel? Kentaurit kummittelevat kartallani.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7911 : 15.02.2010 21:04:27 »

Hih, nyt vasta tajusin että olen aina lukenut nimimerkkisi väärin annaelen, ei annalean  2funny
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #7912 : 16.02.2010 02:23:47 »

Onneksi joku muukin nakee jarjettomia unia.  Grin
Mie nain viime yona aivan jarjettomaa, mutta lopuksi niin kivaa seksi-unta,
ettei tosikaan.  Cheesy
Tosin noloa olla kylassa ja herattaa unen naollaan koko talo. Embarrassed Kiss Tongue
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7913 : 16.02.2010 10:05:49 »

Huomenta  smitten
Kissan viikset te olette pulisseet...  Cheesy Täällä on ollut selvästi ystävänpäivä bileet, eli myöhästyneinä minultakin sellaiset kaikille! Koulu tie piti poissa koneelta ja muustakin elämästä vk.nlopun ajan... jee  Wink
...mutta siis... kuka on pissinyt miun topic´n  2funny

Mukavia arjen kiemuroita vain...tämä yrittää sukeltaa taas koulutöihin ja illalla oikeisiin töihin  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7914 : 16.02.2010 13:33:43 »

kertokaa miksi ihmiset ja ihmisten reaktiot tuntuvat niin mielettömän ennalta- arvattavilta taas tänään. jotenkin tietää, mitä jokainen vänkää vastaan, mihin reagoi, mistä narusta vetää. aina kun yrittää sanoa jotain, jonkun täytyy joko vääntää se jotenkin, väittää vastaan, viisastella tai ruveta vaikeaksi. mikähän siinä on?

tai kun tietää etukäteen, mitä ihmiset ihailevat, lehtijuttuja, tapahtumia, tuotteita jne. tai mitä pelkäävät.

sitten kun huomaan, ettei ollakaan robottimaisia, palaan peliin. Smiley minusta on jo kauemman aikaa tuntunut, että nuket näytelmässä.. enkä tarkoita vain nettipalstoja, siis.

no, eräs kulunki tulee halpenemaan.

on muuten hauska vertailla itseään ja nuorempaa sielua, kaksosmiestä jolle kaikki naiset kolahtaa ja itselle ei juuri kukaan mies..  2funny 2funny 2funny  Cheesy Cheesy Cheesy

« Viimeksi muokattu: 16.02.2010 13:46:10 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #7915 : 16.02.2010 23:11:42 »

Mitas tanne?  Smiley

Ma olen kyllastynyt Jenkkeihin ja ajattelin lahtea ensi viikolla Etela-Amerikkaa
kiertamaan. Olen saanut levattya pahimmat vasymykset pois
ja mieli vetaa seikkailuihin ja sukeltelemaan.   Wink
Taalla on liian kylma viela tuo Meksikonlahti. Undecided
 
Etta jos ensi viikolla menisi Miamiin ja sielta lentaisi Kuubaan ja sitten taas pyorittaisi
karttaa kadessaan, laittaisi silmat kiinni ja arpoisi seuraavan paikan. Tongue

Kylla on tullut kiiteltya onnea ja jarkea, etten ole tehnyt tenavia.
Eipa onnistuisi tallaiset itsekkaat irtiotot ja talla tavalla, extempore, milloin itse haluan.

Tosin silti viimeisesta vastaavasta on ehtinyt kulua.. hmm.. 5 vuotta jo! Shocked
Ihme, etta on talla tytolla nuppi sekaisin! uglystupid2

En mie taida kuitenkaan enaan lapsia ala vaantamaan naimisiinmenon jalkeen.
Mie haluan pitaa taman vapauden menna ja tulla miten mie lystaan.
Mie otan sen rakyttavan Chihuahuan, niin sita voi pukea ja vaipottaa :Smiley
ja tunkea se mukaan reissuun. Tongue
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #7916 : 16.02.2010 23:16:39 »

Huh, mä tulin Dubaista vkloppuna, ja eiköhän mulla oo joku mahatauti, ukolta sain, ei oo varmaan huolehtinut kunnolla hygienia-asioista police Melkein vois luulla, että saatiin Riikasta tää tauti ku Dubai oli niin siisti, tasokas..lennettiin siis Riikan kautta...Voin sanoa, että Latvia on kyllä ankea maa...Huomena hakemaan paskapurkkeja...Rahat meni, Dubai ei ole erityisen halpa maa ainakaan rytkyjen yms.. naisten juttujen suhteen...No nyt on ainakin koruja ja bilerytkyjä...Taksilla ajo ja ulkona syöminen suht halpaa...Keräshän siellä katseita tällainen pieni blondi suomityttö, moni luuli, että olen venäläinen, onkohan tuo hyvä vai huono juttu coolsmiley Suosittelen safariretkeä, jos sinne eksytte, tosi edullinen tasoonsa nähden..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7917 : 16.02.2010 23:26:59 »

Huh, mä tulin Dubaista vkloppuna, ja eiköhän mulla oo joku mahatauti, ukolta sain, ei oo varmaan huolehtinut kunnolla hygienia-asioista police Melkein vois luulla, että saatiin Riikasta tää tauti ku Dubai oli niin siisti, tasokas..lennettiin siis Riikan kautta...Voin sanoa, että Latvia on kyllä ankea maa...Huomena hakemaan paskapurkkeja...Rahat meni, Dubai ei ole erityisen halpa maa ainakaan rytkyjen yms.. naisten juttujen suhteen...No nyt on ainakin koruja ja bilerytkyjä...Taksilla ajo ja ulkona syöminen suht halpaa...Keräshän siellä katseita tällainen pieni blondi suomityttö, moni luuli, että olen venäläinen, onkohan tuo hyvä vai huono juttu coolsmiley Suosittelen safariretkeä, jos sinne eksytte, tosi edullinen tasoonsa nähden..


Oh... meikalaisen toinen kotikaupunki ihan lahitulevaisuudessa.
Taman tyton haapaiva on nimittain lyoty lukkoon.  Smiley

Nyt revittelen viimeiset poikamiestytto-paivat reissaten. Kiss

Mun (tuleva) mies ajelee kaikki karvansa pois hygienia syista Dubaissa.
Kadet pitaa pesta joka vessakaynnin jalkeen ja kaupungilta tai julkisilta paikoilta tullessa.

Asia, joka ei ihan kaikille suomalaisille ole tuttua.

Kun reissaa ja tuon tekee, niin parjaa ilman tauteja.
Ma en ole viela koskaan tullut kipeaksi reissussa, vaikka olen syonyt
Aasiassakin suoraan kadulta ostettuja kananvarpaita ja grillattuja otokoita.
*koputtaa puuta* angel

tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7918 : 16.02.2010 23:32:10 »

Hammassärky, perskele, kun tekee mieli rytätä sitä kandia, joka on niin ihana, mutta ilmeisesti nyt sössännyt mun hammasta. Tai sitten mulla on vaan jotain hampaankolossa... ?

Olen pohtinut tässä itsen rakastamista. Että mitä se on? Miten siihen voi oppia? Miten se näkyy?
Terveisin henkilö prosessissa.

Ja olen kelannut tietenkin sitä hevosta: hahahah. Onneksi avokkini on kärsivällinen. Huutelen vartin välein: TUU KATTOON! - Mitä? KATO; EIKS OO IHANA!   Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #7919 : 17.02.2010 00:03:24 »


 Grin
Taitaa olla oikea gorilla se sinun tuleva aviomiehesi.. kun kerran osaa kaikki taistelulajitkin ja perkelettäkin voimakkaampi.. Grin
No sehän onkin turvallinen kaveri, siis uskoisin.



No ei se hiuksiaan ajele pois, eika tosiaankaan mikaan gorilla. :Smiley
Pienin, siis lyhin mies mita mulla on koskaan ollut. Grin
Tuollainen Tomppa Cruise-tyyppi. Smiley
Kroppa on hemmetin hyva, lihaksistoa loistavasti,
kun se on niin urheilullinen, mutta pituutta silla ei ole kuin vain 174 cm.
Vahan niin kuin Chiahuahuat.. pienia, mutta arhakkoja.  Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 ... 526 527 [528] 529 530 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: