Sivuja: 1 ... 514 515 [516] 517 518 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643847 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7725 : 22.01.2010 23:00:07 »

 Grin Tänks.

5 min, need to go.  Lips Sealed  Undecided  angel Bye....! Kiss
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7726 : 23.01.2010 01:00:06 »

no, toevottavast se Sasheli tulee sieltä vielä ilman mitään remmin jälkiä kaulassa himaan.  police

Some serious nettiaddiktiopäivä tänään, mutta nyt hehkutus:
arki on niin kivaa, varsinkin
kun se on kivaa.

himassa
lehtipihviä yrttivoilla, rucola-tomaatti-mozzarella -salaattia, lehtisalaattia valkoviinietikalla, perunoita ja punkkua
i like this.
saunaa
ja sit sain vielä jumpata aivojani aven kartan kanssa samalla aikaa, kun mies jumppaa aivojaan (eli ei) Rockyn kanssa  :Smiley

Yöllä yhden kaverin pitäisi tulla tänne nukkumaan - no, tulee sitten kun tulee. Jotenkin olen niin tottunut siihen, että itse makaan jonkun patjalla lattialla, että on niin tavista kun joku tulee kylään. Ja tälleen onkin kiva olla, että kotona käy ihmisiä, pidän siitä, että ovet saa olla avoimina hiukan niin kuin muumitalossa  Tongue

Olen tässä viime aikoina ihmetellyt siipan kanssa, että miksi ihmiset haluavat niin kauheasti sitä rahaa ja etc. Meillä on ihan luksuselämää, vaikkei oikeastaan mitään ihmeellistä olekaan. Hyvä ruoka, juoma, sauna, livemusa, aivojumpat, keskustelut, suku ja kausiurheilu pitää hymyn naamalla.
Jotenkin tosi hyvä olo omasta elämästä - sellainen, että siinä on palikat kohdillaan.  smitten

Edellisen perusteella meitä voisi luulla kuusikymppisiksi, muttei nyt vielä 40 vuoteen. Haha.
On surku haitilaisten puolesta, itsellä on niin paljon ja siellä jengiltä amputoidaan raajoja viidakkoveitsellä. Joka ei tarkoitukseen varmaan ihan huono veitsi olekaan. No, mutta lahjoitan sinne hiukan rahaa, että vähän osallistuisin. BTW: rikkailla on enemmän mistä antaa tällaisina hetkinä + se on kyllä selkeä yksi bonari.

Mutta siisen
kaikille ihanaa iltaa ja hyvänolon sellaista!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #7727 : 23.01.2010 17:23:10 »

Pffffffffff......! buck2

Olipa sitten "ihana" illallinen Jouskarin kanssa.  buck2

Kuuntelin ja kestin koko illan, siis n. 2-3 h sellaista räksytystä, loukkauksia, egoilua,
arrogranttia käytöstä, tylyilyä, päälle puhumista, mielikuvituksellisia juttuja
ja sanoinko egoilua, sellaista, että minä olen sitä ja tätä (parempaa) ja sinä sitä ja tätä (oikein huonoa)
ja sinulla olisi ollut minuta sitä ja tätä, ellet olisi ollut hyppäämässä Jenkkien koneeseen
ja haloo! uglystupid2 menemässä toisen miehen luo sinne.  buck2

Mikään, mitä sanoin, kaikui kuin tyhjille seinille. Olin sitten sanomatta mitään ja sanoin
kaikkiin loukkauksiinkin, että juu, oikeassa olet, josta se väänsi uuden ongelman.
Siis kaikki mitä sanoin tai olin hiljaa, oli ihan sama.

Turhautuneena, surullisena, loukkaantuneena ja väsyneenä sanoin sitten, että haluan lähteä nyt kotiin.
"Ai nytkö heti?" -Jep, nyt. ja astelimme narikkaan saadakseni takkini.
Hän auttoi sen päälleni, poskisuukot ja tsüß.

Sen jälkeen astelin kotoa kohden ja kännykkäni piipittää jatkuvasti viestiä,
kuinka en kunnioita häntä yhtään ja jätin hänet yksin sinne ravintolaan näyttämään idiootille
kaikkien ihmisten silmien alle ja loukkauksia päälle. Näitä viestejä sateli toinen toisensa perään.
Soittoja myöskin, mutta en vastannut.

Kotomatkallani naapurini oli lähdössä baarista ja törmäsi minun.
No päätimme ottaa lasilliset kadullamme olevassa baarissa.
Jouskari oli seurannut minua ja tuli sinne baariin ja nosti mahdottoman draaman
pystyy, että älä koskaan enään soita minulle tai edes tekstaa, tämä oli tässä.
Olet heti toisen miehen kainalossa!
Haloo!? Mun 60-70 vuotias naapurin mies! uglystupid2

Ok, no problem. Jouskari lähtee ovet paukkuen ja sen viestit ja soitot jatkuu,
joihin en vastannut vieläkään. Jossain vaiheessa yöllä ne viestit vaihtui
"Please, please, kulta, puhu/soita minulle, tarvitsen sinua. Olen tosissani, tarvitsen sinua kipeästi.
Tarvitsen sinua hyvin paljon. Ole kiltti ja soita/vastaa minulle jne"

Mun puhelin ja viestikeskus meni tukkoon jossain vaiheessa,
koska puheposti oli niin täynnä sen viestejä ja muisti täynnä sen sms.

Niitä tuli klo 00:15-09:30, jolloin viimeinen viesti siltä tuli ja laskeskelin, että n. 150 viestiä
kaikkineen tuona aikana. Loput viesteistä oli sellaisia, että sä et saa jättää mua,
tarvitsen sinua ja rakastan sinua ja niin edelleen blah-blah.

Viimeinen puheviesti oli dramaattinen, jossa se antoi ymmärtää tekevänsä itselleen jotain pahaa.
Kiristämistä ja tyrannisoimistahan se on, eikä muuta.

Muistui mun monen vuoden takainen exäni, joka oli yhtä epätasapainossa tunne-elämänsä
kanssa ja käyttäytyi samalla tavalla, ensin täysilaidallinen paskaa ja loukkauksia niskaan niin kauan,
että lähdet pois ja sitten heti perään uudet paskat ja loukkaukset, kun et ole niin masokisti,
ettet sitä jää kuuntelemaan (ja draamat, jos valitset toista seuraa) ja kun et vastaa niihin mitenkään,
niin please, ole kiltti ja vastaa, tarvitsen sinua, kaipaan sinua, rakastan sinua (ja mahdolliset pienet piikit/loukkaukset vielä päälle), ole kiltti soita/vastaa minulle ja tyrannisoiminen ja kiristäminen
sillä, että (antaa ymmärtää, että) tekee jotain pahaa itselleen, muille tai mulle tai vaikka kaikille.

Jouskari hänkin, -yllätys. Grin

Monella jouskareilla on sokea alue niille itselleen ja ne ei tajua omaa käytöstään ja sen vaikutusta
toiseen, vaan ne kuvittelee, että ne voi sanoa ja käyttäytyä miten vain ja sen toisen tulee vain rakastaa
ja hyväksyä kaikki. Ne ei koskaan ole tehnyt mitään todellista virhettä itse
ja ne ovat epäloogisia ja epäbalansissa tunne-elämänsä kanssa ja ne ei tunne sanaa *anteeksi*.
eikö tiedä, mitä käytännössä on anteeksi antaminen ja pyrkimys pois huonosta
fiiliksestä kohti parempaa, vaan ne yrittää "parantaa" omaa oloaan sellaisilla asioilla ja teoilla,
joista helposti saa vainoajan ja mielenvikaisen vaikutelman ja maineen.

...tai ne sitten vain on ja ne vain ovat helposti Jousimiehiä ominaisuuksiensa ja taipumuksiensa puolesta.


No joka tapauksessa ilta Jouskarin kanssa teki minulle helpoksi tuon Jenkkeihin lähdön.
Olin vielä hiukan kahden vaiheilla ja jos Jouskari olisi hoitanut sen kuin Veskari olisi,
-hurmaavalla käytöksellä, kiusoittelevilla hymyillä, suoralla ja rehdillä puheella, ihanilla kosketuksilla,
anteeksi annolla ja ymmärryksellä ja.. intohimolla-
niin olisin perunut koko Jenkkilän siltä istumalta -ainakin tehnyt siihen muutoksia,
lähtenyt myöhemmin tms.

Kaipaan Veskaria enemmän kuin koskaan ja tämä temppuni tuntuu nyt typerälle. Embarrassed
Jouskari onkin tiskivettä avaamisen jälkeen, kun Veskari on kunnon shampanjaa silti.

Tosin Veskari sanoi, että täällä minä olen, aina kun sinä tarvitset minua.
-> aikuinen ja ymmärtäväinen mies suhteeni.

Lähden Jenkkeihin ensi viikolla ja käyn antamassa pusun Veskarille ennen sitä.
Ehkä hän kantaa mulle yhden laukun sinne terminaaliin.  Kiss Undecided
« Viimeksi muokattu: 23.01.2010 17:28:37 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7728 : 23.01.2010 18:48:41 »

Niinhän se isä on aina opettanut, että älä leiki miesten tunteilla, kun ei se nykymiesten psyyke ole tarpeeksi vahva ymmärtämään että nainen se vaan haluaa syyn lähteä puhtain paperein. Puukko siinä kohta rinnassa on..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7729 : 23.01.2010 19:13:52 »

Ouch. Sasha, nyt jos koskaan, jätä se.

Tuo on tosi outoa kyllä, miten vihainen ihminen voi olla niin epälooginen. Ensin se jättää ja sanoo että älä tekstaa, sitten itse lähettelee tekstejä ja lopulta kerjää että anteeksi kulta, puhu mulle. Ei sitten käynyt mielessä että olisi alun perin jättänyt haukkumatta.

Pistä sille soitonsiirto raivonhallintaneuvontalinjalle Wink

annaelen

Pfff...  Embarrassed Sen viesteissä ei ainoassakaan ole sanaa *anteeksi* -ei millään kielellä.
Muuten osuit nappiin.  Undecided

Mua kaduttaa ja hävettää niin paljon Veskarin puolesta, että.. Embarrassed
-vaihdoin shamppanjan tiskiveteen kauniissa pullossa. Embarrassed

Veskarin kanssa mä en ole aina se Nr.1, koska mua ennen tulee sen työ,
sitten tulee sen lapset, sitten businesskaverit, sitten sen ex-vaimo ja sitten vasta minä.

Jouskarille mä olen täysin henki ja elämä ja taatusti se Nr. 1, mutta ei kukaan halua
olla tiskivedelle sitä, eikä se ole yhtä hyvä ja laadukas asema kuin olla Nr. 5 kunnon shampanjalle. Embarrassed

No.. elämä jatkuu ja uudet seikkailut.  Smiley
Mä lähden sinne Jenkkeihin ja mun David-serkku ja hänen aviomiehensä odottavat
minua jo aivan innoissaan. Smiley

Ok.. tätä kirjoittaessani viimeisin viesti Jouskarilta;

Please, please, please *Sasha!* I must speak with you!!! With out stress and emotions -I swear!
I don't like your trip to USA, but I love you, I want you and I need you. Please speak with me.
Direct -no sms, no tel. I'm not angry or crying with you, you have my word from me -a man word.
Please, meet with me. Please.

Saksankielinen puhuu, siis tekstaa jännää englantia. buck2
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #7730 : 23.01.2010 20:00:02 »

Niinhän se isä on aina opettanut, että älä leiki miesten tunteilla, kun ei se nykymiesten psyyke ole tarpeeksi vahva ymmärtämään että nainen se vaan haluaa syyn lähteä puhtain paperein. Puukko siinä kohta rinnassa on..

Ja minun  rapu iskä opetti, ettei "ketään NIIN hyvää, ettei toista vielä parempaa"  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #7731 : 23.01.2010 20:38:02 »

Vaaralliseltahan tuo ukko jo alkaa kuulostaa  Shocked kyllä se ois vaan terveempää jos miehellä ois muutaki elämässä ku nainen...

Raukkamaista tollanen kerjääminen, eihän se voi millään luvata ettei se nosta taas kauheeta draamaa tästä ku se on syöny jo sanansa vähän vaikka ja mistä. Ja tosiaan, se anteeksi-sana auttais...

annaelen

No älä.  buck2 Mutta äsken se oli tuossa oven takana kukkapuska kädessään
ja sieltä tuli sana *anteeksi*  ja "olen käyttäytynyt kuin idiootti, mutta yritä ymmärtää minua.
Kun sanoit lähteväsi USA:han, se oli kuin veitsen isku suoraan sydämeeni."

Vaikutti aidolle, mutta voi olla vain hyvä taktinen vetokin.

Hän haluaa puhua nyt kuin aikuiset, tasapainoisesti ja rauhallisesti
ja on varannut pöydän Coburgista, kun se on niin hiljainen ja voimme keskustella.
Sanoin, että jos se on yhtään arrograntti, töykeä, puhuu päälle, eikä kuuntele,
jakelee loukkauksia ja piikkejä, lähden saman tien.

Illallinen 2 h päästä. Katsotaan.  Undecided
En kait mä mitään häviäkään tässä emotionaalisessa konkurissa. buck2

Ikävöin Veskaria..  Embarrassed Mikä hemmetti tätä mun päätä ja harkintakykyä oikein vaivaa?! uglystupid2
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7732 : 23.01.2010 20:40:27 »

Sasha:

tahdittomuustaho - ajattele positiivisesti! Tulee hyviä tarinoita  angel

Mut en mä kyl jaksais, eihän sitä voi itse sekoilla lainkaan, jos toinen on noin kilarit.  knuppel2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #7733 : 23.01.2010 20:53:50 »

Sasha:

tahdittomuustaho - ajattele positiivisesti! Tulee hyviä tarinoita  angel

Mut en mä kyl jaksais, eihän sitä voi itse sekoilla lainkaan, jos toinen on noin kilarit.  knuppel2


 Grin No sehän tässä just kaikista eniten vtuttaakin, kun toinen on niin hullu,
että itse alkaa vaikuttaa jo kaiken tasapainoisuuden ja järkevyyden perikuvalta! Grin 2funny

 buck2
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7734 : 23.01.2010 21:43:56 »

Surffailin iltalehden viihdepalstalla ja rupesin miettimään Flavio Briatoren ja tämän vaimon kuvan nähtyäni, että mikä niissä vanhemmissa miehissä oikein vetää. Varsinkin kun tämäkin Flavio on minun silmiin, anteeksi vaan, aika eri luokkaa esteettisten geenien puolelta kuin vaimonsa. En kyllä haluaisi nähdä tuollaista miestä ähisemässä päälläni. Mahtaisiko näiden miesten vaimojen kartalta löytyä vahvasti aspektoitunut saturnus??? tai mikä se olisi? Nuoria vaimoja hamuavilta taas, mitä sieltä?
« Viimeksi muokattu: 23.01.2010 21:45:44 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7735 : 23.01.2010 21:52:33 »

Ooks mä sitten tosiaan niin romantikko, että kilisevä ja kahiseva syy olla suhteessa tekisi musta sairaan? Taidan olla.
Jotenkin noi ikäerojutut on ollut aina niin vaikea mulle käsittää, vaikka siis jonkinlaisia "seurustelu"suhteita on +10 vuotta ikääni miehiin ollut.

Mua kiinnostais, et näkyyks se kartalla? Ja miten siellä? Onko jokin iso ikäeroaspekti  Grin ?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7736 : 23.01.2010 22:04:39 »

No, ainakin se saturnus tuolla on hyvin aspektoituneena, jotenkin keskeisessä asemassa. Saa se "isä aika" hiukan erilainen merkityksen  Tongue

Asteroidien symboliikkaa en niin hyvin tunne, mutta on sellainen mututuntuma, että jostain niistä saattaisi tämä ajatusjumppa aueta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7737 : 23.01.2010 22:37:28 »

En koe olevani mitenkään sen rajoittuneempi kuin muutkaan, mutta eipä tuo polyamoria mua kiinnosta muuta kuin teorian tasolla. Mun ja siipan suhteeseen ei muita mahdu, näin me ollaan asia nähty ja tästä keskusteltu, kun jossain vaiheessa kyseenalaistin, että onko meidän nyt sitten vaan toistemme kanssa pantava ja romantisoitava - kerkeävä mielinen kun olen  venus vesimies

Yleensä tulee niistä muista suhteista sitten vähän liiankin jännittäviä ja OLEN NYT JO NIIN KAUHEAN VANHA mummo, etten mitään jännityksiä jaksa. Tarkoitan jännittävällä: mustasukkaisuutta, omistamisen halua, takertumista etc etc. Mut ehän mie tie, kun en oo kokkeillu. Kertokaas ne jokka on, että mitenkä tuo toiminee?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7738 : 24.01.2010 11:20:42 »

Morning näin Sunnuntaina!

No niin…
Härkä-mies tavattu..ja..
lievästi kummallisissa fiiliksissä nyt. idiot2

Mies oli kyllä mukava ja ihanakin…
mutta,
taustalla paljastuikin ihme kuvio.

Hän tiesikin minut ennestään ja tuntee tämän aiemman on-off-suhteeni miehen.
Tiesi, että olemme seurustelleet.

Hän itse on eronnut aika hiljattain ja ex-vaimonsa on eron jälkeen yrittänyt iskeä tätä minun nykyään ex:ää. Shocked

Tuntui, että ero on ottanut koville ja on vielä kovin tunnepitoinen asia miehelle.

Kummasti hiipi mieleen, ettei vain olisi tietynlainen kostotoimenpide kyseessä?  knuppel2

No otin järjen käyttöön, tunteiden sijasta, ja sanoin, että katsellaan..ei sovita mitään..rauhallisesti edetään…jos ollenkaan.

Tuli vain mieleen, kun oli tuo Venuksen ja Nepparin kuviokin,
niin kummasti tuli kaikkea epäselvää mukaan..
ja kun vielä tuli Taroteistakin miehelle se Kuu-kortti..jota Elwyn niin osuvasti kuvasikin.

Ja ” Heavenin” nostama kortti ( kiitos muuten siitä! ):

”rovatar

Nostimme sinulle tarot- kortin: Miekkojen ässä. Selkeys ja analyyttisyys on valttisi. Katso näillä ominaisuuksilla myös niitä asioita, joita sinun on hyvä selvittää itsestäsi.”


Jotenkin tapaaminen oli pettymys  Embarrassed
jollain tavalla, mutta toisaalta huvittikin ..
joku omassa vaistossa jo sanoikin, että joku tulee mättämään,
vaan kun ei halua uskoa.

Täytyy tosiaan katsoa selkeydellä myös itseään kuin tilannettakin…kunhan tässä rauhoitun… Smiley

Onneksi tulevalla viikolla  alkaa tr. Jupparin sekstiili Aurinkoon, että eiköhän tästäkin kunnialla selvitä.
Elämäähän tämä  vain... Smiley


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7739 : 24.01.2010 11:55:08 »

Täytyipä vielä vilkaista, mitä Seppo oli sanonut Kauriille viikonlopuksi..

Perjantai 22.01.2010 ***

Kauris

Kaipaat liikettä ja väriä elämääsi etkä voi olla tunnistamatta tielläsi olevia esteitä.

 Olet nyt itse valmis muuttamaan asioita ja silloin on uskallettava toimia ilman lupahakemuksia.

Lauantai 23.01.2010 *

Kauris


Ilmassa on selvää jännitettä, mutta tällä kertaa se ei liity sinuun vaikka siltä näyttäisi.
Sinulla on ennemminkin erotuomarin rooli lähistölläsi toteutuvassa kiistassa,
joten pidä pilli huulilla ja ole valmis puhaltamaan peli poikki ennen kuin tapahtuu mitään vakavaa.



Olis ollut ehkä syytä vilkaista tuotakin...vaan eihän sitä olisi ymmärtänyt etukäteen...nythän se on selkeää..
Kenenkään eroselvittelyjen väliin en kyllä ala...
 Huh
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: 1 ... 514 515 [516] 517 518 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: