Sivuja: 1 ... 507 508 [509] 510 511 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643847 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #7620 : 07.01.2010 14:16:01 »

No mutta hyvänen aika miten hienoa jos joku on löytänyt ratkaisun kaikkeen. Vielä mahtavampaahan se on jos se keino on hillua alasti rannalla. What could be more relaxing and soothing?  Grin

Uteliaisuus iski - millainen projekti on kyseessä?

Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.01.2010 15:21:42 kirjoittanut Anahata » tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #7621 : 07.01.2010 16:17:24 »

Kotimainen kaksonen puolestaan on aina pohjattoman utelias. Niin todellakin minkälaisesta projektista on kyse?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7622 : 07.01.2010 19:00:23 »

huomenta!  smitten (olen herännyt noin tunti sitten)

Mulla on tänään kolmas ja viimenen yövuoro. Menispä nopeesti. Eilen aamulla kun töissä katsoin peiliin niin ihan säikähdin; jo kahden yön valvominen on aiheuttanut sen että mulla on silmistä katkeillu ihan sikana verisuonia..... crazy2 Sairaalan ilmastointi varmaan vaikuttaa asiaan myös..

Noh, sit kun yö on ohi ja oon nukkunu niin mennään  skorpioni :n kanssa heittämään kaatopaikkakeikka.. Viedään sinne yks romu sohva, nojatuoli, pari tietokonepöytää, ikivanha tietokone, muoviset terassipöytä+tuolit....
Ja haetaan mun kämpiltä crosstrainer tänne...

Sen jälkeen viedään täältä yks ruokapöytä skorpun porukoille ja SEN JÄLKEEN paras!! Haetaas Askosta meille kaksi ihanaa sohvaa!! 3:n istuttava ja 2:n istuttava divaaniosalla, sellaset tosi vaalean beiget ja upottavan pehmoiset ja ihanat!!! Nätitkin vielä ja viimenen kappale niitä myynnissä, saatiin siks 1000€ alennus!  Cheesy Eihän meillä muuten ois ollu niihin varaa, tosin jäi niihin hintaa vielä sen verran että mun oli pakko lainata 700€ äidiltä... buck2

Isoin summa mitä siltä oon koskaan lainannut, mutta lupasin maksaa sen kahdessa erässä takasin mahdollisimman pian.. Koska mä en halua yli parikymppisenä siipeillä mutsin rahoilla ja jättää maksamatta takasin pelkästään siks kun "oon lapsi"... Oon aina tullu toimeen omillani, vaikka on ollu ihan sikaköyhiä aikoja..  Wink Smiley Ja maksanu aina lainat takasin heti kun pystyn! Ei varmaan ihan tyypillistä  aurinko kaksoset askendentti jousimies -puhetta, tunnen meinaan sekä kaksosia että jousimiehiä ketkä lainaa mielellään, mutta eivät koskaan maksa takasin.....
Mulla onkin 2. huoneessa  kuu kauris !
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7623 : 07.01.2010 19:11:25 »

Tigrulla näyttää kanssa elämä auenneen oikein kunnolla.  smitten

Huonekaluista.. arvaas kun muutin tänne Itävaltaan, niin tulin vain kahden matkalaukun kera. Cheesy
Nyt on jo niin paljon tavaraa, ettei tiedä mihin sitä tunkee.  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7624 : 08.01.2010 01:24:35 »

Eikös nyt ole menossa merkkarin perääntyminen? Smiley
Mulla on mennyt muutamat tekstarit bittiavaruuteen ja sitten tuli tuohtuneita puheluita
2 kpl, että miksi en vastaa.  Tongue

Puhelin kait kaputt.  crazy2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7625 : 08.01.2010 10:28:33 »

Joo, täälläkin on ollut havaittavissa kummallisuuksia sähköpostin kanssa..

Juu Sasha, uusi elämä täällä  2funny ... On se elämä jännää kun asiat vaan tapahtuu, ensin unelmoi ja sitten tulee tilaisuuksia ja sitten sitä mennään!
Eikä muutokset lopu koskaan..!
Voi elämää,
mitä tämä on??
Elämä siis!
Ihan outoa.... Mutta tykkään siitä silti.... smitten

mutta Sasha, en tiedä onko sun teksteillä ollut muhun tällainen vaikutus, mutta...

Oon alkanut viime aikoina unelmoida ulkomaille muuttamisesta, koska tuntuu tarvitsen ympärilleni lisää vapautuneisuutta ja sosiaalisia ihmisiä...

Unelmoin niin siitä että tämä "toi on mun kaveri enkä puhu kenenkään muun kanssa ellei oo pakko"-mentaliteetti murtuis ja yhtäkkiä kaikki hyväksyis toisensa enemmän ja oltaisiin vähän mukavempia selvinkin päin..... sillon Suomessa olis hyvä olla.

Mutta tosiasia tuntuu olevan se, että vaikka minä olen kiltti, mukava, hymyilevä, iloinen, reipas, avoin ja otan kaikki ihmiset "avosylin" ja kuuntelevin korvin vastaan, niin en tässä maassa saa edes uusia ystäviä!  uglystupid2 Oonhan mä vähän outo, mutta en pahalla tavalla!  uglystupid2
Ja ne ystävät mitä minulla on, eivät halua tutustua uusiin ihmisiin... idiot2 (esim. toisiinsa)..

Onhan mulla skorppari, joka on ihan loistava poikaystävä,
mutta jotenkin kaipaan sitä tunnetta, että olisin ihmisten keskellä,
ja tuntisin kaikkien olevan yhtä suurta perhettä..
Voitaisiin nauraa ja hullutella, eikä esim. miespuolisten ystävysten keskinäinen kommunikointi olisi vain kilpailua siitä, kuka v*ttuilee parhaiten
(en siis oikeesti jaksa enää kuunnella tota 25+ aikuisten miesten jutustelua, jossa ei ole mitään muuta sisältöä kun saivartelua, uhoomista ja v*ttuilua)...
Okei, eivät kaikki ole sellaisia... Mutta suuri osa varmaankin...

Vähän aitoutta kaipaisin, sitä että ei jurotettaisi.......
Vähän välittämistä...
Jotain vähemmän jäykkää ja vastaantulevampaa! Spontaaniutta!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7626 : 08.01.2010 16:01:53 »

Niin no, suomensisäinen muutto voisi olla ensiaskel.....
tai ollaanhan me muuttamassa parhaillaan, mutta tän kaupungin sisässä.

Töissä muuten tunnistin lähes kaikki jotka ovat muualta kuin täältä kotoisin. Meidän osastolla on neljä lapista tullutta. ovat jotenkin reippaampia, puheliaampia ja välittömämpiä kuin hämäläiset.

Oon valittanut skorpulle siitä miten jäykkiksiä ihmiset on ja sanonut miten kiva olisi elää maailmassa, jossa voisin kokata ja pyytää spontaamisti jonkun puolitutun ihmisen meille syömään, ilman että se olisi jotenkin kummallista..
Tai että voisin pyytää sen kavereita tänne muuten vaan..
Mutta sen kaverit on sellasia, että ei ne taida osata olla sosiaalisia muuta kuin kaljan merkeissä.............. Ja pari niistä vittuilee mulle niin paljon joka kerta kun nähdään, että en vaan tajua sen ideaa- "no pojat on vaan tommosia, ei ne mitään sillä tarkota...sun pitää opetella kuittaileen takas"... Mutta entä jos ei vaan kiinnosta kuittailla takas??Jos oikeesti haluaisin keskustella niinkuin aikuiset ihmiset?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7627 : 08.01.2010 16:15:51 »

Noniin, hyrrr.... kylymä!!  uglystupid2 Shocked

Pitää karaista mielensä ja lähtee puolen tunnin päästä ulos ja autolla hakeen mun pieni sankarini töistä... Smiley En malta odottaa, ne rakkaus-sohvat on kohta meidän!!  Cheesy laugh

Ja mun asunto on kohta tyhjä, niin "saan" mennä sinne tekeen loppusiivon ja palauttaan avaimet... Juhuliulihulihuuuuuu...!  Kiss
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7628 : 08.01.2010 16:29:04 »

Joo, täälläkin on ollut havaittavissa kummallisuuksia sähköpostin kanssa..

Juu Sasha, uusi elämä täällä  2funny ... On se elämä jännää kun asiat vaan tapahtuu, ensin unelmoi ja sitten tulee tilaisuuksia ja sitten sitä mennään!
Eikä muutokset lopu koskaan..!
Voi elämää,
mitä tämä on??
Elämä siis!
Ihan outoa.... Mutta tykkään siitä silti.... smitten

mutta Sasha, en tiedä onko sun teksteillä ollut muhun tällainen vaikutus, mutta...

Oon alkanut viime aikoina unelmoida ulkomaille muuttamisesta, koska tuntuu tarvitsen ympärilleni lisää vapautuneisuutta ja sosiaalisia ihmisiä...

Unelmoin niin siitä että tämä "toi on mun kaveri enkä puhu kenenkään muun kanssa ellei oo pakko"-mentaliteetti murtuis ja yhtäkkiä kaikki hyväksyis toisensa enemmän ja oltaisiin vähän mukavempia selvinkin päin..... sillon Suomessa olis hyvä olla.

Mutta tosiasia tuntuu olevan se, että vaikka minä olen kiltti, mukava, hymyilevä, iloinen, reipas, avoin ja otan kaikki ihmiset "avosylin" ja kuuntelevin korvin vastaan, niin en tässä maassa saa edes uusia ystäviä!  uglystupid2 Oonhan mä vähän outo, mutta en pahalla tavalla!  uglystupid2
Ja ne ystävät mitä minulla on, eivät halua tutustua uusiin ihmisiin... idiot2 (esim. toisiinsa)..

Onhan mulla skorppari, joka on ihan loistava poikaystävä,
mutta jotenkin kaipaan sitä tunnetta, että olisin ihmisten keskellä,
ja tuntisin kaikkien olevan yhtä suurta perhettä..
Voitaisiin nauraa ja hullutella, eikä esim. miespuolisten ystävysten keskinäinen kommunikointi olisi vain kilpailua siitä, kuka v*ttuilee parhaiten
(en siis oikeesti jaksa enää kuunnella tota 25+ aikuisten miesten jutustelua, jossa ei ole mitään muuta sisältöä kun saivartelua, uhoomista ja v*ttuilua)...
Okei, eivät kaikki ole sellaisia... Mutta suuri osa varmaankin...

Vähän aitoutta kaipaisin, sitä että ei jurotettaisi.......
Vähän välittämistä...
Jotain vähemmän jäykkää ja vastaantulevampaa! Spontaaniutta!

Kaksos-Jouskari ja ihmettelen, miten sinä vielä olet Suomessa! Grin
Eläminen muissa maissa avartaa mieltä ja rikastuttaa ajatusmaailmaa,
jopa niin paljon, että saattaa, että Suomessa asumisesta ei tule sen jälkeen mitään
ja suomalaiset ystävät hupenevat muutamiin tosi helmiin.  Wink

Sairaanhoitajia tarvitaan kaikkialla, ei muuta kuin tutkailemaan mukavaa maata. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7629 : 08.01.2010 16:59:43 »

Pohjoisen porukka on kyllä puheliasta.. Ja niillä on myös sellainen jännä puhetapa Cool Ex-kämppis on lappilainen ja töissä tullut muutama vastaan. Pohjalaiset myös aika puheliaita, mutta heillä on sitten omat luonteenpiirteensä joita joko ymmärtää tai ei angel


Mie tykkään pohjois-suomalaisista. Wink
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7630 : 08.01.2010 18:10:43 »


Hyrr…ja vielä hyrr….

-30 C näyttää pakkasmittari ja autot jäätyy tien poskeen…ihmiset kadulla on ku michelin-ukkoja topattuine vaatekerrastoineen.

Mutta kuitenkin jotenkin ihanan näköistä luonnossa…
lumen valkoinen maa,
 puut lumipeitossaan…
hengitys huurua pakkasesta…
punaiset posket..raikas ilma ja olo.
Ja pääsy ulkoa sisältä lämpimään…Ah…! Smiley

Loman jälkeen alkanut työt…näin aluksi vain 2 päivää ja alkoi taas vapaat...!
 Minulle sopisikin tuommoinen 2-päiväinen työviikko…riittäisi koko ajan täyttä energiaa ja puhtia. :Smiley

tr. Uranus tehnyt kolmiota Asc:ni…ja ihan ihmeellisen levoton, energinen, mutta hyvä olo.

Huonosti nukkunut tosin..mutta päivät silti energiaa täynnä, sellaista sähköistä.

Ne arkipäivän muutokset ja yllätykset, mistä jotkut ovat purnanneet ja kokeneet vaikeina, ovat vain huvittaneet.
Nauttinutkin, kun asiat eivät suju rutiinilla.

Ihmeellistä telepaattista ajatusten lukua…ihan kuin tietäisin, mitä toiset ajattelevat. Shocked
 Eräässäkin tilanteessa töissä, kun jokaisen piti miettiä erääseen juttuun yksi vastaus, minulla oli tosi hyvä idea, harmi vain että olin lähes viimeinen vastaaja.
 Ja tiesin että eräs henkilö ennen minua ajattelee samaa kuin minä.
 Ja näin oli.
 Sanoinkin, että tiesin, että sinä sanot tuon.
 Sanoin silti saman omani, mutta paljon erikoisemmin, näyttävämmin ja monimutkaisemmin toteutettuna.
Uranus on radix-kartallani huoneessa 8 ja kolmiossa Merkkariini ja siis nyt kolmiossa Asciini!

Ei tämmöstä ikuisesti jaksais, mutta hetkellisesti upeaa aikaa! Cheesy

Ja kyllä tänne pohjois-Suomeenkin mahtuu sakkia ihan laidasta laitaan, niinkuin muuallekkin.  Smiley


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Norna
Vieras
« Vastaus #7631 : 08.01.2010 21:28:20 »

 Tajusin vasta äskettäin että meidän lämpötilamittari ikkunassa näyttää ihan omiaan, se oli sitä mieltä että ulkona on -8 ja kaveri samasta talosta sanoi että heidän mittari näyttää -15 Cheesy mikä oli oikeasti lähempänä totuutta. Pitää kyllä hommata uusi mittari, pukeutuu ulos muuten ihan miten sattuu. On kyllä ihan eri fiilikset kun ulkona on lunta, en kestäisi vesisadetta ja säkkipimeyttä jota oli tarjolla koko alkutalvi Smiley. On ihanaa pukeutuakin lämpimästi. Tosin pitää ensi talvea varten katsastaa huolellisesti kaikki ikkunan eristykset, olkkarissa vetää niin että sukat pyörii jaloissa crazy2.

 Kaipaan suuresti Lappia ja revontulia. Pakko päästä joku talvi sinne!


 Meillä suunnitellaan remonttia, katsellaan ihania tapetteja ja leikitään onnellisesti kotia. On ollut 3 vko yhteistä lomaa miehen kanssa ja ihan uusi tatsi taas löydetty suhteessa  smitten.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #7632 : 08.01.2010 21:37:17 »

Hyvää viikonloppua kaikille  Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7633 : 08.01.2010 21:56:59 »

eipä ole ollut ihmeempiä teknisiä ongelmia, ehkäpä kun merkkiauto liikkuu hyvin ja koneet pelaa ja tapaaminen oli mukava. että good feelings ja matkalle.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7634 : 08.01.2010 22:29:29 »

Komppaan sitä että pohjois-suomalaiset on jees.. Meiltä löytyy työpaikalta neljä ihmistä ketkä tulee Oulun yläpuolelta ja kaikki ovat sellasia rempseitä ja ihania naisia jotka puhuu ihanaa murretta ja nauraa paljon... Smiley


Juu, ehkä jos tuota kielitaitoa jaksais vähän kohentaa, varsinkin ja etenkin ammattisanastoa..
Olen miettinyt sitä miten pärjäisin työelämässä vieraalla kielellä, kun se tuottaa suomenkin kielellä vielä paljon tilanteita missä mun tarvii varmistella oonko ymmärtänyt oikein. Ja eri maissa on aika erilainen sairaanhoitosysteemi. Vaatisi aika paljon rohkeutta vaan mennä ja kokeilla, ei sen aika taida olla vielä..
Mutta jos vaikka 5 vuoden päästä.... Kun on vähän enemmän ammattitaitoa!
En pidä sitä ollenkaan mahdottomana ajatuksena.  Smiley Smiley

Nyt on sohvat haettu ja voi kuulkaa, jos sohvaa voi rakastaa niin mun sydän on menetetty... smitten

Enää se uusi ihana asunto puuttuu, mutta onneks meillä on keskiviikkona seuraava näyttö..! Vaikka nämä mun hermot ei jaksais kestää siihen asti venaamista!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 507 508 [509] 510 511 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: