Sivuja: 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649699 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6390 : 08.04.2009 15:10:03 »

Tänään oli kiva päivä töissä  smitten Ja löysin kirpparilta 2eurolla hienon paidan  Cool
Oon alkanu tekemään löytöjä! Yks päivä löysin eurolla kivan paidan,sit parilla eurolla kesämekon
ja hupparin.. vaatii vaan kärsivällisyyttä kirppiksillä kun pyörii varsinki jos liikkeellä on paljon ihmisiä
ja kaikki tonkimassa samaa vaateläjää  tickedoff  angel

Kohta kaverinkaa mäcciin vaikka just söin lihakeittoa niin että huh huh  Grin
Ja töissä oli ihania kermaperunoita,vitsi ku oli hyvää! smitten Onneks niitä jäi huomisellekin.  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6391 : 08.04.2009 15:31:41 »

Kirpparit ovat kyllä jees Smiley Itsekkin tehnyt hyviä löytöjä aina silloin tällöin. Löysin ja ostin muutama vuosi sitten 60-luvulta olevat Arabia-kahvikupit. Ja ajatelkaa Ecco:n laadukkaat ja ihan uudet kävelykengät. Ne on niin kevyen tuntuiset ja iskuvaimentimen ansiosta tuntuu että voi pomppia kuin kenguru Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6392 : 08.04.2009 19:20:59 »

Mä en tiedä.. joko huomenna baariin tai sitten ei.. Mieluummin ei?  Grin

Muuten on koko päästäinen ihan avoinna... Kävin tänään vahingossa kampaajalla muuten.. Cheesy
Oli badhair-hetki ja kävelin kampaamon ohi ja eksyin ovesta sisään ja suustani tuli sellainen lause että olisko teillä aikaa NYT kun mun hiukset räjähtää minä hetkenä hyvänsä??  Grin

Ja olihan niillä, thanks god, muuten olis Hämptonin kohdalla iso kraateri, kun tää pää ois posahtanut, ja taivaalle ois noussut valtava sienipilvi... Shocked Ja karsee palaneiden hiusten käry!

Mulle sanoi yksi työntekijä tänään, että mussa on sellasta tiukkaa auktoriteettia, että kun mä sanon miten homma hoidetaan, niin silloin se on parempi hoitaa niin.. eikä siis pahalla, mutta sä vaan osaat olla niin vakuuttava... Olin oikeestaan aika otettu tuosta. En niin pidä itseäni minään johtohahmona.  Grin

Kuumeinen olo, tänäänkin...
Huomenna viimeinen harjoittelupäivä.  Cry smitten
Kirjoitin äsken niin tunnepitoisen kiitoskortin, että melkein liikutuin kyyneliin sitä kirjoittaessani.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6393 : 08.04.2009 19:44:38 »

voiko raitoja tehdä itse sellasella värillä mikä ei ole tarkoitettu raidoitukseen (ei ole huppua tai muita apuvälineitä) niin että käyttää folioliouskoja? Tai onko niistä foliosta jotain haittaa, voiko niitä käyttää kotivärjäyksessä?

Kysyn kun Elwyn tietää kuitenkin  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6394 : 09.04.2009 17:15:39 »

Suokaa mulle tämä nautinto: mä sentään olin tänään viimesen päivän harjoittelussa,
viimeinen harjoittelu, ohi!! Done! (siis en edes itkenyt kun ne antoi mulle toisilta opiskelijoilta salaa lahjan sanoen etteivät halua muiden näkevän, kun ei he kaikille opiskelijoille osta...) niin ja esimies oli eilen soittanut numerotiedusteluun, kun olis halunnut soittaa mulle, kun se pääsi lääkelaskutentistä läpi, mistä ei uskonut pääsevänsä ja mä oon hokenut sille pari viikkoo että kyllä sä pääset.. Grin ,noh ei onnannut kun mulla on salattu numero.. Olin siitäkin ihan mielettömän otettu että 60v nainen, esimies, haluaa soittaa mulle, opiskelijalle, illalla, hihkuakseen tentistä läpipääsemistä..!  Grin

Ja sitten vielä yks asukas lausui mulle runon, jossa se sano mua kaunottareksi joka valaisee joka päivän..... Cry Grin angel

Ja kaikki halasi mua... Ja mä sanoin, etten halua lähteä... Cry Grin

Siis tosiaan itkin ihan oikeesti, enkä kokenut sitä edes noloksi, koska ne on niin ihania ihmisiä kaikki.
Huh.. Niin palatakseni ensimmäiseen lauseeseen, suokaa mulle tämä nautinto:
mikä tarkottaa baileyssin Irish creamia (mun nimikkolikööri  Grin) ja kolmea olutta, yksi singha ja kaksi olvia..
Saa hei nähdä minne tieni vie tänään, olen jo auttamattomassa humalassa eikä tästä ole muuta ulospääsyä kuin armoton laskuhumala, joten jatkanko vai enkö?  Cheesy Grin

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6395 : 09.04.2009 18:41:50 »

No joo nyt on juotu se pullo baileyssiä ja kolme olutta ja kello on näin vähän.... 2funny

Ei kai tästä auta muuta kuin suihkuun ja kohtapian baanalle.... Cool

Hah, kuulostanpa rappioituneelta, mutta uskokaa pois niin juon harvoin!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6396 : 09.04.2009 18:43:03 »

Niin enkä tosiaankaan ala soitteleen puhelinta läpi vaan astelen yksin baariin, sieltä niitä uusia tuttavuuksia löytyy!!!
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #6397 : 09.04.2009 18:44:38 »



                                            coolsmiley

                Rappio on rakentava olotila, naapureiden itsetunnolle.


                                                       knuppel2

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6398 : 10.04.2009 15:02:59 »

 Smiley Mä oon jälleen ihastunut!  Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #6399 : 10.04.2009 15:47:45 »

Hmph.

Vai mitä että son niin että Leijona on se peto joka vie ja Oinas vaan vikisee?

Mrrrrrrrhhh..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #6400 : 11.04.2009 11:49:21 »

Tiigris, oh, how sweet!  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6401 : 11.04.2009 12:19:56 »

Kiitos kiitos!  Grin No joo on kieltämättä aika sweet, :Smiley mä vaan odotan että herra uskaltais soittaa mulle...
Koska mulla ei ole sen numeroa, mutta sillä on mun.
Se voi olla kyllä sen tyylinen jätkä joka ei paljoa puhelimessa puhu.....
No, kärsivällisyyttä... Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6402 : 11.04.2009 13:22:41 »

Ja heei... Grin Se on  aurinko kaksoset ! Eipä ole pahemmin aikaisempaa kokemusta kaksosista.. Toi ei kyllä päällepäin vaikuta ainakaan yhtään sen pintaliitoihmisemmältä kuin minä.. Kovin on rauhallinen ja leppoisa kaveri.. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6403 : 11.04.2009 20:35:52 »

Noniin nyt alkaa ottaan päähän... Angry Kauan nää mun  venus oinas mars kaksoset -hermot kestääkin odottelua, vuorokausi on ihan maksimi..?!  2funny

Jos toinen tietää että mä makaan kuumeessa puolikuolleena himassa niin miksei se soita!
Tarviiko miesten aina ajatella viikko ennen kun ne voi ottaa yhteyttä??
Jos se soittaa seuraavan kerran kun se on kännissä, niin moro!!  Angry
Lupaavasti tääkin alkaa kun vedän nyt jo olemattomasta herneet nenään..............
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #6404 : 11.04.2009 22:16:39 »

En mä tiedä oonko ihan hakoteillä.. Entä jos hän onkin se, kelle kaikki olikin vain leikkiä? Sitten on...
Mitään ei voi hävitä, jos lähtee mukaan puhtaat jauhot pussissa.. Kokemuksista oppii, jos ei kokeile, niin mitään ei voi tapahtuakaan... En pelkää, sillä ei tosiaan ole mitään menetettävää.

Juuri nain! Afro

Ja iltaa vaan tupaan kaikille.  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: