Sivuja: 1 ... 404 405 [406] 407 408 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649324 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6075 : 02.03.2009 14:29:11 »

Tää ei oo mikään mainosfoorumi, mutta oisko kukaan kiinnostunut sellaisesta upeasta tummanruskean värisestä puolivetoketjullisesta hupparitakista. Koko on 36. Huppu sisäpuolelta vuorattu upealla karvalla. Se on tyylikäs ja näyttävä esim farkkujen kanssa?  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6076 : 02.03.2009 16:04:57 »

Ai katos! Saturnalialla on pari säätöä. Wink Mites mää olen kanssa ymmärtänyt, että joku mies oli lääkisläinen?  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6077 : 02.03.2009 18:22:17 »

Karseeta että yks tyyppi oli ottanut mun nimen selville ja lisännyt mut ystäväkseen facebookissa.. uglystupid2
Mä tiedän siitä vaan, että se on röntgenhoitaja.................
No joskus on pari sanaa vaihdettu..
Onkohan se kiinnostunut??  Cheesy
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #6078 : 02.03.2009 18:39:48 »

Muillakin on facebook pinnalla tänään...

Mun pitäis pakata, mistä sen voi tietää kuinka monta hellemekkoo mä tarvitsen kahdeksi viikoksi???
Tai sortseja tai toppeja tai kenkiä??? Mä tuun hulluks, eikö joku vois pakata mun puolesta...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6079 : 02.03.2009 20:00:04 »

S, sinulla oli varmaan syysi lähtöön? laiffia kaikki on vaan, mies joka heittäytyy noin dramaattiseksi.. hmm.. niin miksi lähdit? tuollaiset hylätyt rupeaa keskimäärin vaikeiksi - tai vaihtaa naista ja on itse samanlaisia, mutta uusi nainen katsoo draamaa uusin silmin  Wink   oinas aina sanoo että uudelleen lämmitetty ei toimi ja itse huomasin asian kyllä - jos rupeaisin esim  oinas kanssa jotain niin  astron mukaan jatkuisi fiilikset niin, että  kuu ta pommittaisi 9 planeetan transiitit vitosessa 1.5v.. olisikohan siinä monenlaista juttua yhtaikaa.. nytkin on jotain sellaista, kumma kun  kaksoset ja  rapu odottaa viihdykettä, sekö on jousimiehen rooli. oli  venus  merkurius  chiron vitosessa kun  oinas ja  kauris ilmestyi ja  uranus seiskassa kun  skorpioni katosi. 5-huone se kai on joka tuota hullutusta tuo koko ajan?

 oinas on muuten nyt Lapissa, vähän eri suunnalla kuin Elwyn, joka ei siis ole Lapissa päinkään, ulkomaalaisille tiedoksi   Grin 
.
 
« Viimeksi muokattu: 02.03.2009 21:35:17 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6080 : 02.03.2009 21:37:20 »


For someone half as smart, you'd be a work of art
You put yourself apart
And I can't help you until you start!!

YAY.. Mä luen johtajuus ja johtaminen hoitotyössä tenttiin... Mikä on ylihuomenna. En osaa käsittää, että tää on mun toisiks viimenen tentti koko koulussa (jos kypsyysnäytettä ei lasketa mukaan).. iiiiiiiiiiiiiiks

 Huh

Noi monisteet pitkin mun olohuoneen lattiaa, yäks...

*sensuroitua jupinaa*
Anteeks anteeks anteeks, hirvee angstikohtaus..!
Teoreettista paaaaaaasssss kaa
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6081 : 03.03.2009 11:25:19 »

Huomenta tupahan  smitten
Lunta lentää vaakatasossa tääl päin ainakin, kuin muil?
Laitanpa siis takkaan valkean kuusipuist, jotta oikein räpsähtelee ja kahvetta tulemaan. Pöydältä löytyy herrku joka suuhun ja makuun.. kuin Harry Potterin Tylypahkan ruokalas  smitten

Jali on kyl vaihteeks ihan pop. Sitä kun on tullut katseltua dupattuna lasten takia... alkuperäiset äänet parempia ja varsinkin ilman teksti  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6082 : 03.03.2009 12:38:08 »

En muista olenko minä Jalia nähnyt. Mutta Päätön Ratsastaja-elokuva jossa Johnny Depp esiintyy on kyllä ihan huippu Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6083 : 03.03.2009 19:07:49 »

Musta on kummallista, että jostain numerotiedustelusta saa selvitettyä esim. jonkun sukunimen, kun tietää etunimen ja katuosotteen....... Tai tuli ihan friikki olo että joku tosiaan voi tehdä tällasia selvittelyitä....
Ja eilen se sitten illalla soitti mulle..

No mikäs siinä, mähän jorisisin puhelimessa vaikka töikseni vaikka ventovieraiden kanssa ja tulikin sitten puhuttua kaikennäkösestä, kunnes kello oli kaks yöllä ja piti lopettaa........... Grin

Töissä mua sanottiin hetkinen, mikäs se sana oli, jotain tosi hassua.. Niin, näppäräks agentiksi..
 laugh Yks asukas siis.... Tais olla harhoissaan.
Niin ja mun miespuolinen työkaveri kutsuu mua aina "*etunimi* pieni rakas lintuseni"... hahah  smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #6084 : 03.03.2009 19:38:45 »

nojaa, kyllä meillä ainakin on sellasia ku pyykkivuori ja tiskivuori.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6085 : 03.03.2009 19:41:02 »

ja mun takissa on vuori.  Shocked Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6086 : 03.03.2009 21:25:49 »

Oijoij.. On aika koominen päivä ollut, voisko sanoa että lähipiirissä liikkuu pienten vastoinkäymisten ketjureaktiota, mikä toisaalta on niin kovin hassua, ja vaikka itselläkään ei kaikki mene ihan putkeen niin silti naurattaa ja oon saanut jo kolme ihmistä tänään suuttumaan sillä että oon vaan hyväntahtosesti nauranut..

"no v**** hyvä sun on nauraa kun sulla on koko ajan niin hyvä tuuri kaikessa"

Jaa, onko? Mun mielestä pikemminkin mun "hyvä tuuri" on se, että en jaksa kaataa maailmaani pikkuasioista, enkä loukkaannu jos muut nauraa kun sählään.. No tapansa kullakin....
En vaan tykkää siitä että noi yhdet sanoo aina että "sulla on niin hyvä tuuri" "noniin, taas kaikki paska kaatu meiän niskaan ja sulla menee hyvin" "niin epäreilua kun sä sait hoitaa ton homman noin"..
Ne huomaa koko aika asioita, mistä mä muka olen päässyt liian helpolla, tai siis en saisi edes päästä oman älyni avulla jostain tentistä läpi, jos toinen ei pääse...... idiot2
En tajua tätä kateutta, koska vaikka oliskin hyvä tuuri, niin ei se heiltä ole pois!
Itse ainakin osaan olla iloinen kavereiden puolesta silloin kun he pärjäävät,
vaikka itse en pärjäis... Miks ihmiset ei tahdo omaa onneansa enempää toisille?Huh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6087 : 03.03.2009 21:40:57 »

Kenen jauhelihassa oli mato? Shocked
Hyi! buck2 Minulla meni justiinsa ohi mieliteko perunamuusiin ja lihapulliin,
joita ajattelin vedellä mielettömät määrät, kunhan tästä ehdin Suomessa vierailemaan. buck2

Mutta kiitos, eipä tarvitse ottaa paria lisäkiloa sen vuoksi. Smiley
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6088 : 04.03.2009 11:57:57 »

Huomenta.. Päätin olla tänäänki pois töistä ku kuumetta,kurkku ja pääkipua...
Inhottavaa sinänsä olla pois ku muutenki töissä on nyt vajaa miehitys (vajaa  2funny)
ja meille sanottiin että nyt ei saa kukaan sairastua. mut minkä mä sille voin.
Eilenki olin töissä yhtä turhan kans ku en kuitenkaan mitään saanu aikaan ku en jaksanu vaan
tehdä mitään. Undecided
Pitää taas lähtee iltapäivällä käymään terveyskeskuksessa.
Alko vaan ärsyttää meidän äiti ku olin koti kotona viimeyön ja aamulla sanoin että hirvee olo,
että en mee kyllä töihin tänään,niin se alko suunnilleen huutaa että et sää voi olla pois töistä kokoajan!! otat vaan buranaa ja meet!  tickedoff
No huh huh.... IHAN NIINKU JOKU TYÖPÄIVÄ OLIS TÄRKEEMPI KU OMA TERVEYS !

Mä aattelin ottaa ihan rennosti tän päivän,vois kömpiä kohta takas peittoihin kunhan saa
eka vähä syötyä jotain  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6089 : 04.03.2009 12:00:37 »

Heissan vain  smitten
Yh... onneksi aamupala katosi jo, ennen kuin luin juttua madoista... onko oikeasti jollakin sellainen löytynyt kaupan kamasta, avaamattomasta ja "tuoreesta"?
Tuossa jo aamutuimaan sain tarpeekseni ja nyt pieni breik menossa... kissani hännässä luikerteli yksi suolikainen ja peffan alta sohvalta löyty lapamadon jaoke  buck2
 Tongue YYYYÄÄÄÄKKK!  buck2
Eli kissat sai matolääkkeen heti (taas) ja lennätyksen pihalle. Nyt siivotaan ja huomen ois tarkoitus päästä elukka lekuriin  Angry Kiva, eri kiva... halpaa ja vielä samaan syssyyn, kun vakuutuslaitos muisti "pikku" laskulla just  Undecided
Oisko kellään poppatanssia rahasateelle?  Cheesy

et sää voi olla pois töistä kokoajan!! otat vaan buranaa ja meet!  tickedoff
No huh huh.... IHAN NIINKU JOKU TYÖPÄIVÄ OLIS TÄRKEEMPI KU OMA TERVEYS !
Arvaappa kuinka moni toimii niin?  angel Täällä em.yks, vaikka oikeassa olet. Oma terveys pitäis olla tärkeempää kuin työpäivä  Huh
« Viimeksi muokattu: 04.03.2009 12:03:07 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
Sivuja: 1 ... 404 405 [406] 407 408 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: