Sivuja: 1 ... 376 377 [378] 379 380 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649705 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5655 : 09.01.2009 12:24:20 »

S, miten kehitit kyseisen miehen??

kaikki muu menee nyt ok paitsi mikään henk koht.. eipä ole stressiäkään miehistä sitten. tuleeko niistä heti stressi jos niitä ilmestyy jostain, heh. jännä kun voisi olla kaikkea ja mitä vain, jos joku älyäisi muuta ku ruveta rasittavaksi. > "hauskaa" kun kukaan ei taas kiinnosta.. osoittaa että kyseessä on 2-puolinen peli.   Cool

duunia on just tiedossa siiheksi kun haluan sapatille > seuraavat suunnitelmat, ja huomenna international bisnes event. kivaa lapsellekin, ja se kun tutut tulee siis Italiasta.. more events..

eli tosi keveä olo.
 
« Viimeksi muokattu: 09.01.2009 12:48:36 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5656 : 09.01.2009 12:52:29 »

Mulla on pyöritystä. En saanut viime yönä unta kun mies toisella puolella maailmaa kysyy ihan tosissaan muuttaisinko sinne. Etsisi minulle työpaikan kun on suhteita paikalliseen yliopistoon.  idiot2 Jotenkin apua, ne kosinnat nyt meni vielä huumorilla mutta tää alkaa jo olla aika paksua, koska oikeasti mikään ei pidättele minua Suomessakaan. Että juokenko rakkauden perässä ja onko meidän välillä vielä rakkautta edes?  Lips Sealed

Kerran elämässä minulle on tapahtunut niin, että kun en pääse eteen päin niin maailmankaikkeus järjestää asiat niin että ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin yksi. Toivoisin, että taas kävisi niin. Kun tahtoo muutosta, mutta tavallaan ei tahdokaan koska nytkin on ihan jees  Cool mutta toisaalta sitä on ollut niin pitkään itekseen ja paikoillaan ja entä jos.

Olikohan se se täällä nostettu Riimukin joka enteili tällaisia juttuja. Ja perkele päätös pitää taas tehdä ihan itse ja kuulla muka joku sisäinen ääni... missä se nyt luuraa kun sitä tarvitaan!  Huh

 Huh

Nyt on siis kyseessä se Perun intiaanimies? Mites mää muistelisin, et se oli sun mielestä lökäpöksy ja liian vanha?? Wink Smiley Ei tartte suuttua vaikka sanoinkin näin suoraan!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5657 : 09.01.2009 12:56:31 »

Dawnchild, tervehdys minultakin. Kiva kuulla sinusta. Yksi kanavoija sanoi minulle eilen, että henkinen kasvu ei ole mitään "pikaruokaa" ja se kieltämättä oli herättävä ajatus. Mieltä ja kehoa pitää ravita hyvin ja rauhassa ilman kiirettä niin hyvä tulee.

Voimia!  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5658 : 09.01.2009 13:07:10 »

Cool

minäkin venaan Mexicon miestä, mut kun se oli menneessä elämässä siellä, niin nyt varmaan jossain Saksassa ... minulla oli aussi-ihailijakin + hollanti jossain vaiheessa, mut ei just napannut vaikka hyvä asema (olin joku ihme salarakas hänelle/ heille,   vesimies  rapu ) Wink


~~~ kiva lelu tämä kaikkeus! ~~~

-tuo sinulle JUURI sellaisen suhteen/kokemuksen kuin JUURI nyt tarvitset (ja jos ei tuo, unohdat että jotain piti tarvita, koska kaikki olikin sinussa)  Grin
-kun pyydät vaan, saat kaiken muunkin (mutta koska olet osa Luojaa, sinulla on jo kaikki etkä tarvitse mitään)  Cheesy

> miten tuo muuten eroaa narsismista??  Grin

satuinpa ajelemaan aikaisin aamulla tänään, kysyn vaan onko ne aamutyöläiset uskaltaneet kysyä (Ask and you are Given) kaikkeudelta mitään toistaseksi..
« Viimeksi muokattu: 09.01.2009 13:37:20 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5659 : 09.01.2009 13:23:58 »

että kaikki varmasti huomaavat..

A Synopsis of Abraham-Hicks' Teachings

1. You Are a Physical Extension of That Which is Non-physical.


All-That-Is, or that which you call God, is not finished and waiting for you to catch up. You are the leading edge of thought, here seeking more: more of all that feels good to you, more of that which is fresh and gloriously uplifting. (You are, in essence, bringing heaven to earth.)

2. You Are Here in This Body Because You Chose to Be Here.

You chose the opportunity to experience this delicious contrast in time and space, and with great anticipation you came to co-create with other joy-seeking Beings, to fine-tune the process of deliberate thought.
(What, where, when and with whom you create are your choices, too.)

3. The Basis of Your Life is Freedom; the Purpose of Your Life is Joy.

You are free to choose to discover new avenues for your joy. In your joy you will grow; and in your growth you add to the expansion of All-That-Is. (However, you are also free to choose bondage or pain...but everything anyone chooses is only because they believe it will help them feel better.)

4. You Are a Creator; You Create With Your Every Thought.

By the Universal Law of Attraction, you are attracting the essence of whatever you are choosing to give your attention to — whether wanted or unwanted. And so, you often create by default. But you can know by how your emotion feels if what you are attracting (creating) is what you are wanting or if it is not what you are wanting. (Where is your attention focused?)

5. Anything That You Can Imagine is Yours to Be or Do or Have.

As you ask yourself why you want it, the essence of your desire is activated, and the Universe begins to bring it to you. The more intense your positive feelings, the faster it is coming to you. (It is as easy to create a castle as a button.)
« Viimeksi muokattu: 09.01.2009 13:49:06 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5660 : 09.01.2009 13:38:26 »

edelliseen viitaten, eikös sinulle tule nämä mahikset, kun toivot. näinhän sen (kaikkeus) on luvattu toimivan piste.

ah, minun tuntemani  jousimies kyllä tuli asettumaan perhe-elämään ja kotiin tänne, but ei kauaksi.. hassu juttu muuten, vaikka näin hyvän movien, juuri se mies siinä ei kiinnostanut, vaan tarina. ja tarinahan on se mitä itse luomme.  Smiley 
« Viimeksi muokattu: 09.01.2009 13:51:56 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5661 : 09.01.2009 14:17:44 »

Lizzy, sinun kirjoituksista onkin huomannut, että nyt ei ole helppoa. No, etpä ole ainakaan yksin,
tällä hetkellä mulla on suhteellisen hyvä olo, mutta eilinen ilta oli taas aika tuskanen...
Kyllä tällä pahalla ololla on nyt jotain opetettavaa, kai se huutaa meille että
ottakaa elämänne hallintaan, rakastakaa itseänne, uskokaa että ansaitsette olla onnellisia,
ja tehkää töitä onnenne eteen..... pitää vaan jaksaa uskoa. Mennä läpi tämän kaiken..

dawnchild, mukava kun kävit pyörähtämässä! Jaksamisia sinulle..!  Smiley
Ääripääihmiset ovat alttiita loppuunpalamiselle........

Mutta miettikää, mitä se loppuun palaminen on?
Minun mielestä se kyllä kuuluu elämään..

Metsäkin kasvaa uudelleen paljon terveempänä ja elinvoimaisena,
kun vanha on ensin palanut pois...

Meissä kaikissa asuu Feenix-lintu, valmiina syntymään uudelleen tuhkasta..!
Se jos mikä on kaunista ja kiehtovaa, suurinta elämässä!
Uusi syntymä on aina mahdollisuus!
 smitten

Ja mun 10. huoneesta löytyy  pluto skorpioni ... Cool
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #5662 : 09.01.2009 14:40:49 »


Ts. voisi harkita pieniä punaviiniövereitä.

Loistohomma kun dawnchild palasi takaisin Cool

Punaviiniöverit mullaki mielessä... Grin

Ja ilahduttavaa oli kuulla pitkästä aikaa dawnchildistä!! smitten
Voimia sinulle!  smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5663 : 09.01.2009 14:45:43 »

Walsch.. kun elämä käy tylsäksi, Jumala järkkää säpinää.. tjtn..

niin mistä se S.n mies siis tuli.. tällä kertaa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5664 : 09.01.2009 15:37:39 »

Hienoa, sain pyykit pestyä. Ja sitten soitin itselleni viikonlopuks töitä,
huomenna iltavuoro ja sunnuntaina aamuvuoro. Rahaa siis. Mutta ennen kaikkea; tekemistä, joka antaa mulle tunteen siitä että teen vaihteeksi jotain muutaklin kuin pyörin itseni ympärillä...

Näin mä järkkään mun viikonloput......

Nyt istun alas ja alan katsomaan freaks and geeksejä youtubesta..!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5665 : 09.01.2009 16:13:38 »

"Kuvittele paras mahdollinen maailma. Usko pois Jumala on suunnitellut sen jo paremmin".

päivän viimeinen..

pomoni mielestä on aina pe!  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5666 : 09.01.2009 19:30:32 »


Nyt on siis kyseessä se Perun intiaanimies? Mites mää muistelisin, et se oli sun mielestä lökäpöksy ja liian vanha?? Wink Smiley Ei tartte suuttua vaikka sanoinkin näin suoraan!

Eijeijei, ei SE vaan exäni, jota menen moikkaamaan helmikuussa. Maa on toki sama.  Wink Tämä pitkä, tumma ja komea  Wink nuorukainen lukee lääkäriksi ja aikeena on muuttaa parin vuoden kuluttua Brasiliaan setänsä yksityispraktiikalle duuniin. Meikä voisi siis olla brasseissa vaalea rinsessa  Grin . Huh, en tiiä, se vaikutti olevansa ihan tosissaan  Shocked mutta kattotaan nyt. Mä kyllä tykkään ihan asua Suomessakin  idiot2

Ai, se olikin SE mies. Kattos kun meinaan mennä ihan sun miesten kanssa sekaisin Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5667 : 09.01.2009 20:55:30 »

heh

noh

ehkä se leffa teki osin siksi vaikutuksen, että se oli tällainen "epäsopivien sielukumppanien tarina jossain kaukana ja historian melske". nimittäin olen kait elänyt jossain maanomistajana ja siinä oli just tällainen upseeri joka ehkä saattaa putkahtaa jostain, ennen sitä mexican miestä.. mikä lienee.. ostin kuitenkin mm espanjalaista juomaa koska krapu saattaa käväistä, ja nyt kyllä.. tuota noin.. silläkin  oinas saattaa olla kovat jutut eikä uskalla vaan mitään..

krapu saa aina muistamaan nämä menneet elämät, koska tässä elämässä juttu ei aivan ideaalisti mene, tai menee kummasti. se ei taas sitä estä että voidaan olla kaksoisliekit. niitä nyt on muutamia jonkun kategorian mukaan, enkä ole edes sanonut sitä sille. mitä se siis merkitsee? sielu jakaantui joskus aikojen alussa.. ja tunsimme siellä egyptissä.. se on tullut pari kertaa esiin. ja itäinen pallonpuolisko. näistä tekis hieman mieli puhua mutta jos ei niin ei. mennyttähän ne on, mutta historia onkin kiinnostavaa kuten se leffa.

JOS hän auttoi minua idässä, hänellä oli parempi asema. Egyptissä ja nyt minulla parempi > mitä opin. siksikin nämä menneet muistuu. tavallaan haluaisin nostaa hänet.. johtuen siitä just että on sielun yhteys.. tavallaan voisin sanoa että sopimus on ohi. over. uutta.  angel (koska hän naurattaa ja ärsyttää kuten niiden kuuluu)

hän sanoi jotain aivan hupaisaa kun nauroin, no onko nyt kymmenen naista. ei kuulema tarvitse. tarvitsee perunoita. heh. olenko jotenkin uhkaava tapaus sille.. tjaa.. miten sitten ajattelin sielukumppanijuttujen menevän? ehkä niin että mies tiedostaisi enempi, no se toinen vesimerkki-nousuvaaka tiedosti ja muisti minuakin enemmän.

ja että jos mies on vaikka pappi, ei ole naisten kanssa ollenkaan se sanoi.   Cheesy

kysyi että syönkö yksi karkkeja ja koska hän pitää niistä, voisi kyllä tulla. sitten vitsailin vielä yhden italialaispojan suomenkielen jutusta, koska hän on minun astro twin. mitähän tolle kravulle tekisi kun en ole vihainenkaan tms, se vaan naurattaa. krapu sitten heitti vähän hassua suomea.  Grin

voisin informoida että se on erittäin kaunis ilman vaatteitako?? tai jotain?? hehe??

no onnea heille ketkä menee esim Brasiliaan. voi että, serkkuni oinasmiekkonen taitaa olla just osittain espanjalainen, asuivat sielläkin. selitin että se maa vetää nyt puoleensa, isot maisemat, hän sanoi että Madridin porukka on erilaista kuin etelä. no mutta kun pidän pohjoisen vaaleista kuitenkin. millainen olisikaan tulinen mies mutta pitkä ja vaalea? mitens se kombinoidaan.. kysyy eräs seikkailija..

ja mitä se  rapu häiritsee kauneusuniani, keskityin huomiseen kansainväl. tapahtumaan..  laugh

no anyways tässä lisää tarinoita.

 


http://movies.yahoo.com/premieres/11451183/standardformat/

http://movies.yahoo.com/premieres/11451183/standardformat/
« Viimeksi muokattu: 09.01.2009 21:17:43 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5668 : 09.01.2009 21:18:25 »

voihan sitä mennä vaikka Brasiliaan, miksi hän haluaa just sinut sinne just nyt? missä mennään?

olisinkohan ihan sekaisin jos äkkiä avautuisi tilaisuus mennä erääseen joukkarimaahan pysyvästi vai olisinko vähän inhorealistinen? no mutta olisihan se vaihtelua kuitenkin..

voi tätä koneaikaa, taas joku matching service on ihan itse läiskässyt karttani yhteen jonkun RAVUN kanssa ja olisi kuulema tosi hyvä match, seikkailua ja seksiä.. no hohhoh.. 
« Viimeksi muokattu: 09.01.2009 21:36:36 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #5669 : 10.01.2009 08:31:24 »

Jaahas eipä sitten unta viime yönä... johtuuko tuosta kuusta vai selvinpäin olosta ettei tipahda ketarat ojossa jossain vaiheessa    Grin


Laitoinpa sitten tulille aamuroibosteet kanelilla, inkiväärillä ja kaakaolla höystettynä kera merisuolan, raakasokerin ja täysmaitotilkan olokaatte hyvä  Smiley



tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Sivuja: 1 ... 376 377 [378] 379 380 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: