Sivuja: 1 ... 370 371 [372] 373 374 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643829 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5565 : 01.01.2009 20:13:29 »

Iltaa tupahan  smitten
Vuoden eka päivä meni "noita-akkana" olemisessa, niin kuin lapseni asian ilmaitsivat  2funny
Keräsi tuossa ihanan oudossa valoilmiössä katajan marjoja ja sitten hämärtyessä sisällä putsasin ne, polttelin neulasi pienessä kupissa ja nyt liian hyvin syöneenä (hyvää oli, mutta nyt halkee!  2funny ) ajattelin tutustua pystyiskö noit neulasien tuoksua vangitsemaan johonkin... jotenkin...  idiot2 suitsukkeiden tapaan? Ihan pelkkien neulasten polttaminen rätistää paljon ja on siksi sisällä vähän kyseenalaista toimintaa  :Smiley

Katajan marjoista teen öljyä omiin pikku tarpeisiin... siksi lapset nimittelevät  smitten

Onkos täällä kaikki vielä varustettu kahdella silmällä, kahdella kadella ja jalalla, missä on kaikissa viisi uloketta?
 angel
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #5566 : 01.01.2009 20:58:47 »

kiitos linkeistä, yhden hyvän jo bongailinkin, isännälle ei vaan tunnu mikään kelpaavan.inca, aada emilia ja pari muuta on jo tyrmätty  Huh kerpele.

ja mulla kun on ollut luulo että nää ipanat itte valkkaa nimensä  idiot2

hyvää uuttavuotta kaikille tasapuolisesti (nyt kun ei foorumille ole jostain syystä päässyt)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #5567 : 01.01.2009 23:21:35 »


ja mulla kun on ollut luulo että nää ipanat itte valkkaa nimensä  idiot2


 Cheesy

Olen kanssa kuullut, että ipanat valitsee itse sekä nimensä että vanhempansa,
mutta ilmeisesti esim. minun tapauksessa oli jokin vanhempien lakko -ja kato,
jouduin valitsemaan kai ensimmäiset, jotka vastaan tuli, kuten myös nimenikin
jostain alennusmyynnin poistorekistä. Grin 2funny
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5568 : 02.01.2009 04:35:30 »

Huomenta. Millähän tän vuorokausirytmin sais muistuttamaan edes kaukaisesti ihmisten noudattamaa vuorokauden jaoittelua, jossa yöllä nukutaan ja päivällä kukutaan.. Noh, mita valii joku unirytmi.  Tongue
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5569 : 02.01.2009 11:44:02 »

 
 Hei kaikille! smitten

 Käyn kiittämässä teitä jokaista kahvituvan kävijää,jotka ovat luoneet sen ilmapiirin.
 Kävijämäärä on ollut runsas ja asioita on setvitty. Smiley

 Kiitos myös siitä.että niin usein olette myötäeläneet viime vuoden vaikeissa haasteissa.

 Nyt puhaltavat uudet tuulet hieman joka puolelta,joten riemuiten toivotan kaikille oikein
 Ihanaa,elämyksellistä ja riemuisaa vuotta! smitten
 Olo on kuin lapsella jouluaattona,niin käsinkosketeltavalta tuntuvat kaikki ihanat mahdollisuudet.
 Ovet apposen auki uuteen. smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5570 : 02.01.2009 12:12:49 »

Lämmin kiitos itsellesi Chandra, ja kaikille muillekin... Koko sydämeni pohjasta!!  smitten



Nyt tosiaan tuntuu, että uudet tuulet puhaltaa!  Smiley
Aloin heti herättyäni imuroimaan, en käynyt sitä ennen edes vessassa tai juonut lasia vettä...!  Talsin vaan yöpaidassa unenpöpperössä hakemaan imurin, ja nyt on koko kämppä imuroitu!!  Grin
Mikähän lie mielenhäiriö, nyt on sitten petivaatteet tuulettumassa parvekkeella ja raikasta tulee!
Lattiat vielä ja tiskit, pyykkikone pyörii jo...

Mä kyllä tykkään siivoamisesta!! Mitä sotkusempaa on, sitä ihanampaa alkaa siivoomaan!
Parasta on siivota jotain lattiakaivoa tai ynnä muuta vastaavaa öklöä törkyä, sen kun puhtaaks saa,
niin on jo melkein maailman paras fiilis..  Grin

Mun ajatukset ei oikeen tahdo kulkee sekasotkussa, siks joka kerta kun siivoo,
niin tuntuu kuin elämä sais uuden mahdollisuuden..
Ajatukset ja tuntemukset lähtee ihan kirjaimellisestikkin puhtaalta pöydältä..
Pystyy paljon helpommin meditoimaankin kun on siistiä.. angel

Noh on tässä vielä vähän tekemistäkin.. Ei kun hommiin siis!!

tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5571 : 02.01.2009 12:18:50 »

Chandra  Kiss Kiitos sinulle, kahvituvan emännälle  smitten Kultasuoneen liikeideasi iskit, jos maksua perisit...  Tongue UPS, mitä tuli sanottua, nyt ilmestyy ovimikko ja kahvikone kolikkoreijällä  2funny

Katselin eilen sitä 4D ohjelma, Tiibetin kuoleiden kirjasta... katsoiko joku muukin?
Siinä sanottiin, että ihminen valitsee itse omat vanhempansa sillä hetkellä kun he rakastelevat ja kun hedelmöitys tapahtuu, sielu siirtyy valoon.
Hei, oikeesti  Sad Ei kyll natsais ajatuskaan, kun miettii kuinka moni on pistetty alulle kaikkea muuta kuin romanttisessa toiminnassa. Ja muutenkaan  buck2
Kaikilta muilta osin ohjelma oli mielenkiintoinen ja puhutteleva  angel

Uskon, että lapsella on jokin yhteys nimeen... miten muuten selittää, että kun miekin tänne tulin oli nimi valmiina (kaamea!) ja laitoksella aina päästin porun, kun kutsuttiin sillä nimellä. Äitini kokeeksi kutsui nykyisellä nimelläni minua ja olin kuulemma vääntänyt pienen hymyn poikasen kasvoille -siis oikeasti ilmakupla mahassa, mutta anyway  Cheesy
Myös oma lapsi katraani nimien suhteen on tarinoita täynnä... yhteensattumia sukuhistorian kanssa, vaikka nimeä valittaessa tietoa ei ollut ja jännää, että on myös ihan persoonallisuus piirteitä, sanovat vanhat suvun jäsenet.
Nimissä tarkistin myös symboliikan aikoinaan... nimi on enne, mielestäni  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5572 : 02.01.2009 12:40:33 »

Mä olen sanonut joskus 3-vuotiaana äidille että olen itse valinnut oman nimeni..  Smiley

Sen ikäisenä suurinpiirtein sanoin myös että menen isona neekerin kanssa naimisiin..

(en käyttänyt tuota sanaa rasistisessa mielessä, vaan tosiaan noin olen sanonut)... Smiley Noh tummaa miestä ei ole vielä toistaseks näkynyt, mutta eihän sitä 3-vuotiaana voi ehkä kuitenkaan ihan kaikkee voi sanoo niin varmaks... Kun ennustaa kuitenkin kymmeniä vuosia eteenpäin... 2funny Nähtäväksi jää kehen ja minkälaiseen mieheen rakastun... Ihon ja hiusten värillä ei väliä.. Wink
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5573 : 02.01.2009 13:41:14 »


Tämä Andante - on yksi  smitten biisi vuosien takaa - siihen liittyy  smitten Kiss angel

Ja rytminä~tahtina kuvastaa varmasti sitä millä tempolla olen liikkeellä, että ehtii katsoa ...

andante:käyden, kävelyvauhtia, tasaisesti ja tyynesti


"Andante, Andante"

Take it easy with me, please
Touch me gently like a summer evening breeze
Take your time, make it slow
Andante, Andante
Just let the feeling grow

Make your fingers soft and light
Let your body be the velvet of the night
Touch my soul, you know how
Andante, Andante
Go slowly with me now

I'm your music
(I am your music and I am your song)
I'm your song
(I am your music and I am your song)
Play me time and time again and make me strong
(Play me again 'cause you're making me strong)
Make me sing, make me sound
(You make me sing and you make me...)
Andante, Andante
Tread lightly on my ground
Andante, Andante
Oh please don't let me down

There's a shimmer in your eyes
Like the feeling of a thousand butterflies
Please don't talk, go on, play
Andante, Andante
And let me float away

I'm your music
(I am your music and I am your song)
I'm your song
(I am your music and I am your song)
Play me time and time again and make me strong
(Play me again 'cause you're making me strong)
Make me sing, make me sound
(You make me sing and you make me...)
Andante, Andante
Tread lightly on my ground
Andante, Andante
Oh please don't let me down

Make me sing, make me sound
(You make me sing and you make me...)
Andante, Andante
Tread lightly on my ground
Andante, Andante
Oh please don't let me down
Andante, Andante
Oh please don't let me down...


[ www.azlyrics.com ]

http://www.youtube.com/watch?v=cU_2nspV4V8&feature=related


Mielenkiintoista että mitä sitten ... kun tässä nyt "itse nimeäni haeskelen"  Cool Grin


Ja hoii Chandra
smitten aivan juuri Afro Kiss
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5574 : 02.01.2009 14:14:36 »

Andante on ihana nimi! smitten

Kun tässä on nyt nimistä puhetta, niin olen ajatellut muuttaa oman nimeni joksikin kivemmaksi.

Syynä siihen on se, että Suomessa virallinen nimeni oli jotenkin kielletty 70 ja 80-luvuilla,
jolloin se katkaistiin lyhemmäksi tai sitten viranomaiset kirjoittivat etunimekseni toisen etunimeni,
josta syystä minulla on 3 eri etunimeä virallisissa papereissani.
Pitäisi nyt valita joku niistä tai sitten valita ihan kokonaan uusi. Tongue

Lisäksi haluan sukunimestänikin eroon ja haluaisin valita jonkun lyhyemmän ja kauniimman
ja kansainvälisemmän.

Siis ihan uusi identiteetti, kun ei ole perhettäkään, jonka vuoksi pitäisi olla yhteinen nimi. Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5575 : 02.01.2009 14:48:16 »

Hmm.. Mua kiusattiin lapsena koska mulla oli niin erilainen nimi.... Noh nykyään tykkään etunimistäni ja sukunimiongelmasta pääsee eroon, jos menee naimisiin jonkun miehen kanssa kellä on fiksumman kuulonen sukunimi.. Grin Ei omassa sukunimessä ole muuta vikaa, kun että se kuulostaa vähän liian maalaisjuntilta.. Grin

Hehheh..

Sasha, eikö ole mielettömän vaikeaa valita itselle uus nimi? Huh.. Sitten kun sen kerran muuttais ja kyllästyis heti.. Ja haluis muuttaa uudelleen? Mä en ainakaan osais päättää. Maailmassa on niin paljon kivoja nimiä..

tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5576 : 02.01.2009 15:35:05 »

No, johan Sasha  Shocked  Reilua peliä Suomen maalla... ottaisin varmaan ihan uuden nimen  :Smiley Osaatko pitää mitään niistä 3.sta omanasi?

Lapset osaavat olla julmia kiusaamisella, vaikka mitään selkeää syytä kiusaamiselle ei ehkä kuitenkaan olisi. Tapasin ensimmäisen kaimani vasta aikuisiällä ja niitäkin on vain 2. tullut vastaan  Wink Silti nimestä ei koskaan kiusattu... muusta kyllä välillä...
Lapsillani on erikoiset nimet ja joskus joku aikuinen aiheuttaa käytöksellään enemmän kummallisia tilanteita, kuin mitä lapset keskenään. Onkohan maailma muuttunut niin, että noita erikoisia nimiä on jo niin paljon, ettei ne tunnu missään?
Ja nykyäänhän tosi erikoista on ne tosi vanhat nimet  2funny
Oletteko kuulleet käsitteen lähiönimet? Meillä pennuilla on juuri sellaiset  2funny
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1070245
Linkki toisaalle keskustelupalstalle, jossa on puhuttu hauskoja nimistä...  2funny

Ai, niin... ARVATKAA  Cheesy Posti toi siemenluettelon  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Loppupäivä suunnitellessa kevättä, piinatessa ukkoa suunnitelmilla, haaveillessa taas sellaisesta unelma kesästä ja unohtaen sen mitä piti tänään tehdä  Wink
« Viimeksi muokattu: 02.01.2009 15:39:50 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5577 : 02.01.2009 22:37:13 »

lue-- löysin valtavia "valotyyppien" verkostoja..

http://hans.wyrdweb.eu/about-pleiades-or-how-a-fool-destroyed-paradise

muuten seulaset tosiaan mainitaan Raamatussa monta kertaa, en ollut tullut ajatelleeksi


According to Linda Schele the names are: Aries (Kuc= vulture), Libra (Xoc = shark) Taurus (Kuh = owl), Scorpius (Sinan-Ek'=scorpion) Gemini (Ak-Ek'=turtle), Sagitarrius (Chan= rattlesnake), Capricorn (Balam= jaguar), Cancer (Ok= dog?), Pisces (Zotz= bat), Virgo (Chitam= peccary)
« Viimeksi muokattu: 02.01.2009 22:43:45 kirjoittanut ^^Celaeno^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5578 : 02.01.2009 22:46:44 »

Joo, menin ja ostin uuden dvd-soittimen -matkan varrelta tarttui mukaan myös kengät Grin Eli perinteistä meininkiä..
Onneksi on tehty myös duunia joten ollaan tasoissa tuotannon ja kuluttamisen kanssa Wink
Huominen menee töiden parissa ja sitten virittelen soittimen.. tänään en jaksa alkaa säätämään. Jos saisi sitten katsella ihan urakalla leffoja telkkarista coolsmiley
Sitä hupia ei ole ollut sen jälkeen kun vanha soitin kieltäytyi näyttämästä elokuvia.

Muutoksia tosiaan.. itsellä tällaisia melko pieniä mutta olen kuullut tänään jo yhden merkittävän uutisen. Saa nähdä että mitä siitäkin seuraa.. angel

Afro mie kanssa kenkiä havittelen - nyt on mahkut saada NE kengät, jos vain on kokoja jäljellä, ja soitin on kanssa hakusessa ...  smitten

S A S H A  Kiss sain kiertomatkani päätökseen " Andante" coolsmiley ihan kuljin - ja joskus sitä on todettava että jotain voi jäädäkin  Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5579 : 02.01.2009 22:57:12 »

Mä en haaveile tällä hetkellä oikeastaan uudesta mistään materiasta....
Ihme!

Kaikkee on jo... (joo siis kaikki ihan välttämätön nyt ainakin) Voin keskittyy olemassaolevaan ja valita värejä.... Värit, mun elämäni suola ja sokeri ja kaikki muut mausteet!!  Smiley
 smitten
Tällä hetkellä oon pukeutunut päästä varpaisiin violettiin ja suihkugeeliäkin ostin violettia...!
Ihan siis vahingossa..

Yleensä pukeudun hyvin värikkäästi, mutta nyt pyykkiteline näytti siltä että kaikki vaatteet oli violetteja, vaaleanpunaisia, magentanpunaisia, kanervanpunasia, kirkkaanpunasia ja tummanpunaisia.. HMMM!  Grin
Taitaapi olla tarve saada feminiinisiä värejä!!

Ensin oli oranssi kausi... Itse asiassa vaihdoin just oranssi-valko-raitaiset pussilakanat, joten kai se oranssi on vieläkin voimassa.

Kesällä pukeuduin paljon tummanruskeaan, harmaaseen, turkoosiin, petrolinsiniseen ja smaragdinvihreään..
Nyt ei jotenkin yhtään tee sinivihreää mieli..

Oikeastaan se väri, mitä tekee mieli on persikka! Tai siis sellainen pinkin ja oranssin välimuoto, hyyyyvin feminiini väri mielestäni.... Kiss
tallennettu
Sivuja: 1 ... 370 371 [372] 373 374 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: