Sivuja: 1 ... 347 348 [349] 350 351 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643605 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5220 : 02.12.2008 23:39:19 »

Kiitos kutsusta, meinasinpa unohtaa tulla, televisio piti...
....


Hei "maarita"


Nythän täällä on vanha "kööri" koolla.
Hieno juttu.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5221 : 02.12.2008 23:40:51 »


Iso halaus koko ryhmälle! smitten

Steriilejä ollaan täälläkin! Grin
Tjaa,ei oikein kelkka luistanut kalan kanssa,jos sitä meinasit Elämänilo. Smiley
Tykkäsi tuosta iloliemestä niin paljon ja vaikka olen ennen tehnyt paljonkin myönnytyksiä miesten suhteen,niin enää en tee!
Uusi odottelee tuossa ovella kutsua. Wink Mukavalta tuntuu ainakin puhelimessa ja samanmoiset arvot ja ajattelu esim.parisuhteesta.Ei mitään yhteen ryysäämistä,vaan nauttimista silloin,kuin molemmista kivalta tuntuu. smitten
On vielä sopivan matkankin päässä.
Ja tumma tulinen Turkkilainen on pommittanut kohta kaksi kk:tta.Jotenkin niiiiin suloinen,mutta RV;n kokemuksia sivusta seuranneena en tiedä olisiko minusta siihen.Ei itseni vuoksi,vaan en kestäisi kohtelua jota hän tulisi saamaan osakseen.
Tunteet on tasapainotettu Mika Peltolan avustuksella ja tänään viimeksi kuuntelin cd;n hoitosessiosta.
Sieltä tuli kolme eri kertaa meidän Rakas ystävämme RV!Liikuttavan kaunis hoito ja tehokas!Suosittelen kaikille! angel

smitten smitten smitten smitten Siis mitä, olenko taas tupsahtanut jonnekin josta tällä maallisella minälläni ei ole hajuakaan?  Cheesy Kerrotko tarkemmin... Niin, tuo kohtelu mitä rakkaani on saanut ja saa osakseen on kyllä välillä aika raastavaa... Mutta kyllä sen kestää... Viimeksi hänet käännytettiin erään ravintolan ovelta pois, tyyliin ei ulkomaalaisia tänne.  tickedoff Sanoin, että tuollainen on periaatteessa laitonta ja hän voisi tehdä siitä rikosilmoituksen, mutta ei taida jaksaa...  Undecided
*Huhuilee ja katselee ympärilleen* Onko täällä ketään? Sain kutsun Esmiraldalta tulla tänne illanistujaisiin, mutta taidanpa olla ensimäinen paikalle saapunut. Kiitos kuitenkin kutsusta, enhän voinut sitä vastustaa kun oli sopiva hetki tulla.  smitten Härkämäisesti olin täällä jo hyvissä ajoin, mutta nyt vasta kirjoittelen.  Grin
Mukava olla täällä taas pitkästä aikaa, ei ole paljoa kerinnyt. Elämässä on niin paljon kaikkea muuta, opiskelut ja kaikki. Aikansa kutakin... Kivasti on opiskelut sujuneet edelleen ja motivaatio säilynyt. Sama rakas tumma ja tulinen mieskin minulla on edelleen kuvioissa, nyt ollaan oltu kohta "jo" 10 kk yhdessä.  Kiss smitten
Olen huomannut että valojen itsestään syttymisten (nytkin joulukuusen yksi valo vilkkuu tasaiseen tahtiin) lisäksi tuollaiset selkeät ja fyysisin aistein havaittavat "yliluonnolliset" illmiöt ovat lisääntyneet entisestään elämässäni ja monesti jostain syystä juuri tuon rakkaani kanssa yhdessä ollessa tapahtuu "ihmeitä". Viimeksi kun olimme yhdessä ja suudeltuamme, sen jälkeen huomasin aivan selkeän ja ison sinisen valopallon.
vilahtavan lähellämme.
....

Hei "Rakkauden valo"

Kiva kuulla sinunkin kuulumisiasi.
Taidat olla tosi onnellinen.

Yliluonnollisia juttujakin olet kokenut
.

Hoidappa tosiaankin tuo kurkkusi kuntoon.
- onko se paise, polyyppi tmv.



smitten Elämänilo

Kiva kuulla sinustakin.  smitten smitten smitten smitten Ehkäpä se on tosiaan polyyppi...
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #5222 : 02.12.2008 23:41:55 »


Oi Chandra, minullakin Mika Peltolan parantava kasetti, hoidossa en vielä ole päässyt käymään.

Minä elelen tällä hetkellä täysin vapaaehtoisesti ja mielelläni yksin. Nautin tästä rauhallisuudesta.
Ei tarvitse kenellekään miehelle olla mieliksi. Nuorena kylläkin ajatteli enemmän sitä miestä kuin itseäni, monessakin asiassa. Sitä kuvitteli, että niin kuuluu tehdä tullakseen onnelliseksi. Kattia kanssa...  tickedoff
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5223 : 02.12.2008 23:45:45 »

Luulenpa melkein, että aika moni katselee tuota 4D-ohjelmaa. Aivan erityisiä juttuja. Nyt menossa Sisarrakkaus...hyvä oppia näkemään, kuulemaan monenlaista ja ehkä oppia ymmärtämäänkin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5224 : 02.12.2008 23:47:19 »


Kop, kop.... Iltaa?  Smiley

Täältä kuului sellainen puheen porina, että kurkistin peremmälle.
Jos minäkin ottaisin tortun ja glögiä.  angel
Mahdottoman mukava kuulla teidänkin kuulumisia, minulle noiden tähtienkin asennoista vain sitä työtä ja.... sitä piisaa.

Istun kuuntelemaan, rentoutumaan ja huilaan tässä hetken, sillä tunnelma tuvassa on lämmin ja rakkautta täynnä.

Niin muuten, tässä yksi steriili joukon jatkoksi.  Wink

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5225 : 02.12.2008 23:48:50 »

 
Esmiralda,,,Oletko ajatellut,että miniästä sinä tyttären saat. Smiley
Sinä se varmaan osaisit olla erilainen anoppi kuin nuo vanhan ajan anopit.Ja tietysti sitten pariskunnat yhdessä sinulle tyttöjä kilvan kiikuttavat. angel

Ajatella!Ihania uusia kristallilapsia,jotka päästävät suustaan sellaista tietoa,jota me etsimme kymmeniä vuosia,emmekä vieläkään ole löytäneet kuin murto osan.Heitä on ihana kuunnella!Vaan udella ei passaa! knuppel2
Silloin menee pienet suut suppuun. Lips Sealed
Ja muistanhan minä ne jalkojen hoitojutut.Totesinhan lopulta,että ei näihin jalkoihin sovi kuin nokian musta kumisaapas. 2funny

Mitäs minä lihoomista pelkäämään,pysyy paremmin maassa kun nykyisin tuppaa tuo aika menemään pelkästään enkelimaailmoissa.Niin ihania asioita tapahtuu.Toisaalta myös karun arkisia ja kovia.
Joten tasapaino säilyy toistaiseksi.Kaikilla kova kiire ja tuntuu siltä,että jokaisen on selvittävä tästä polun pätkästä omin keinoin.

Olen kyllä myös huomannut Elämänilon muutoksen ja se on ollut ihana havaita!Hali siitä rohkeudesta! smitten
Ja talonväki sai pitää pihansa koristajan!
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5226 : 02.12.2008 23:50:54 »

Luulenpa melkein, että aika moni katselee tuota 4D-ohjelmaa. Aivan erityisiä juttuja. Nyt menossa Sisarrakkaus...hyvä oppia näkemään, kuulemaan monenlaista ja ehkä oppia ymmärtämäänkin.

Laitoinpa kyseiselle kanavalle... Rakkaudella ei ole rajoja ja tuollaiset ehkä opettavat meitä hyväksymään erilaisuutta ja rakkautta hieman eri kantilta... Kun kaksi aikuista ihmistä eivät satuta toisiaan, vaan rakastavat niin kenellä siinä on lopulta nokkaan koputtamista?  Shocked

Niin ja heipä hei vielä kaikille joita en ole täällä moikannut.  smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5227 : 02.12.2008 23:53:33 »

Yyh, auttaiskohan glögi pahoinvointiin...  Embarrassed Eilinen rauhoittavien pommi on oksettanut koko päivän  Undecided Varmaan pitää mennä taas nukkumaan. Voimat taas vaihteeksi kateissa.  Undecided
Saturnalia, voi sinua! Ehkä raikas vesi olisi parasta.

Sillä tiedän, että voisimme sen yhdessä siunata. Olen ihan varma että kaikki tulisivat mukaan siunaamaan kannullisen vettä. Ja voi mitä vettä siitä tulisi!!! Energisoitunutta, pehmeää ja parantavaa.

Uskotko Saturnalia?

Hei "Saturnalia"

Toivottavasti vointisi on jo parempi.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5228 : 02.12.2008 23:57:12 »


Iso halaus koko ryhmälle! smitten

Steriilejä ollaan täälläkin! Grin
Tjaa,ei oikein kelkka luistanut kalan kanssa,jos sitä meinasit Elämänilo. Smiley
Tykkäsi tuosta iloliemestä niin paljon ja vaikka olen ennen tehnyt paljonkin myönnytyksiä miesten suhteen,niin enää en tee!
Uusi odottelee tuossa ovella kutsua. Wink Mukavalta tuntuu ainakin puhelimessa ja samanmoiset arvot ja ajattelu esim.parisuhteesta.Ei mitään yhteen ryysäämistä,vaan nauttimista silloin,kuin molemmista kivalta tuntuu. smitten
On vielä sopivan matkankin päässä.
....

Hei "Chandra"

Niin sitä pitää.
Yksi kun jättää, toinen jo ottaa.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5229 : 02.12.2008 23:58:05 »

Ajatella!Ihania uusia kristallilapsia,jotka päästävät suustaan sellaista tietoa,jota me etsimme kymmeniä vuosia,emmekä vieläkään ole löytäneet kuin murto osan.Heitä on ihana kuunnella!Vaan udella ei passaa! knuppel2
Silloin menee pienet suut suppuun. Lips Sealed

Tuo on niin totta.  Cheesy Eräänä iltana kun luin yhtä kirjastosta lainaamaamme enkelisatua tytöille, esikoinen totesi kirjan lukemisen jälkeen että hänellä ei ole (suojelus)enkeliä.  :Smiley Olin vähän että täh... Sitten kun yritin jotain tarkemmin kysellä, että miksi jne. hän vaikeni. No, onhan hän tavallaan itse enkeli.  smitten Cheesy angel
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5230 : 03.12.2008 00:00:07 »

 
 Hei Maarita! smitten

Mika oli täällä minun luonani hoitoja tekemässä ihan yksilöllisesti jokaiselle.Siinä tulivat oppaat ja läheisetkin paikalle.Selviteltiin syitä mm.miten koen naiseuden ja mistä johtuu itsen aliarvioiminen.Karmalliset siteet,jotka tulivat vanhempien lapsuudesta.Erityinen sielunsopimus minulla on poikani kanssa ja hän on ottanut sen tehtävän,jotta oppisin suhtautumaan erilaisiin ihmisiin rakkaudella.Tämän minä tiesinkin.
Koin jopa syntymäni siinä omalla hoitopöydällä. Shocked Se oli aika kivulias juttu. Grin
Mutta mene ihmeessä paikan päälle,tai kokoa sopiva määrä itseään henkisesti kehittäviä ihmisiä,niin Mika tulee kotiisi tekemän hoitoja. angel smitten

Aivan mahtava ihminen ja jotenkin näen hänet enkelinä. angel smitten
Uskon kyllä että siitä kasetistakin on apua,sillä hänen äänensä värähtelee jo aivan erityistä rakkautta.

Vai asut sinäkin yksin! Wink
Mikäs meitä keski-ikäisiä naisia,,,opittu nauttimaan vapaudestamme kai. Grin
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5231 : 03.12.2008 00:00:25 »


Kop, kop.... Iltaa?  Smiley

Täältä kuului sellainen puheen porina, että kurkistin peremmälle.
Jos minäkin ottaisin tortun ja glögiä.  angel
Mahdottoman mukava kuulla teidänkin kuulumisia, minulle noiden tähtienkin asennoista vain sitä työtä ja.... sitä piisaa.

Istun kuuntelemaan, rentoutumaan ja huilaan tässä hetken, sillä tunnelma tuvassa on lämmin ja rakkautta täynnä.

Niin muuten, tässä yksi steriili joukon jatkoksi.  Wink



Neela, hei, minun vesiystäväni!!!

Kiva kun tulit! Miksi sinä sterilisoiduit? anteeksi uteliaisuus ja kamala sana tuo! Ajatella tuota sanaa! Steriilejä naisia!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5232 : 03.12.2008 00:02:45 »


Kop, kop.... Iltaa?  Smiley

Täältä kuului sellainen puheen porina, että kurkistin peremmälle.
Jos minäkin ottaisin tortun ja glögiä.  angel
Mahdottoman mukava kuulla teidänkin kuulumisia, minulle noiden tähtienkin asennoista vain sitä työtä ja.... sitä piisaa.

Istun kuuntelemaan, rentoutumaan ja huilaan tässä hetken, sillä tunnelma tuvassa on lämmin ja rakkautta täynnä.

Niin muuten, tässä yksi steriili joukon jatkoksi.  Wink

Hei "Neela"

Kiva kuulla sinustakin.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5233 : 03.12.2008 00:06:38 »

TEILLE KAIKILLE  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #5234 : 03.12.2008 00:08:35 »



 Rakkaudella ei ole rajoja ja tuollaiset ehkä opettavat meitä hyväksymään erilaisuutta ja rakkautta hieman eri kantilta... Kun kaksi aikuista ihmistä eivät satuta toisiaan, vaan rakastavat niin kenellä siinä on lopulta nokkaan koputtamista?  Shocked


Niinhän me ajattelemme, mutta ne lakien laatijat...  knuppel2
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Sivuja: 1 ... 347 348 [349] 350 351 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: