Sivuja: 1 ... 344 345 [346] 347 348 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649002 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5175 : 30.11.2008 00:44:39 »

olen hyvä ottamaan tän touhun maltilla, tulee joku leffa mieleen. dont you think I am taking this quite well.. yöliikenne vaikea,  rapu askendentti vaaka sanoi että tavataan vaikka viikolla tai viikon kuluttua. sanoin, jep mutta olen matkalla sitten, oli niin tai näin, matkalta paluu voi olla kiinnostava. voihan siperia. nuorihan se on mutta tunnen kyllä sen humahduksen kun kontakti tulee. tarkkailen sitä tunnetta, se on minulle kiinnostava. sielukumppani ei saisi vain sotkea elämää.. ei kai..

hmm.

se voi sanoa että ei yöksi tai ei nyt kiinnosta kuin bisnekset, mutta kyllä se nauraa ja katsotaans nyt.. toisaalta todella haluan sanoa suoraan, miksi h*ssa minun puoleeni käännyt, kun elämäntehtävää pitää selittää ja töitä ja kaikkea. viisaamman neuvojako? en ole silleen romanttisella päällä siis, mutta tunnen ne kemiat ja kyllä tämä sielu tuttu on. en tiedä onko asialla suurempaa merkitystä, vielä.. tms.. sen jutut oli aivan hassuja, että hänellä on niitä ja näitä ideoita eri asioista.. liippasi tietty minunkin töitäni.. tottakai.. hän ei vaan laske näitä asioita.. minä ehkä lasken. ja miehiä pitää lukea rivien välistä muutenkin.' se nyt on aika selvä että jos sen kanssa lähekkäin olis, mitä alkaisi tapahtua.

ja ihan muina miehinä tietysti kuin ei olisi ollut puoli vuotta jossain. joten miksi edes olin huolissani, pah.  idiot2 laugh  smiley6600 smiley6600 smiley6600

hän kuulosti NIIN hupsulta.. kun puhui että olisi kiva juoda drinkkejä firman tarjoamana, jos olisi työmatkoja tms..

onkohan romantiikka muutenkin naisten keksintöä.. miehet on jotenkin niin task oriented, ja naiset on niille jotain sellaista että "viinaa ja naisia" tms.. jotkut sanoo että naiset vetelee naruista kaiken takana?? no rapu nimesi itsensä maailman presidentiksi ja minusta pääministeri, kiitos (sehän ei tiedä tehtäviäni henkisellä tasolla..). toisaalta kysyi voisiko joku projektini työllistää hänet, purskahdin nauruun.. naurua siis luvassa. Grin

no mutta  oinas kanssa olisi eri rumbat. ei tarttis maanitella ainakaan, mutta onko oinaan elämä jo kovasti uomissaan, ei etsi maailman ääristä tehtäviä?? matkusteleehan sekin.. työmatkoja.. pitäiskö mainita.. oinas etsii hyvää seksiä, rapu ei siis? matkat on kovasti esillä näiden kanssa, esim joukkarilla varmaan 200 matkaa takana, mikäli on uskominen? joku jää Suomeen, joku menee etelään. joukkari vaan on elämään ja ihmisiin väsynyt ja se on vähän huono, rapu ei ole. siitä pidän. se vaan hulluttelee.




maailma on muuten tosi pieni, kun tulee esiin samat kanavoijat, Thaimaat, kriisit ja ideat vastaan eri suunnilta.



   

Your Lovescope - Today, November 30, 2008
Meeting a new lover and beginning a new relationship may make quite a difference in the way you think about yourself. The astral influences encourage you to cast away all restrictions and inhibitions in the presence of someone who accepts you, and allow the real you to come forward. A partnership with someone who loves you, because you are you, is the most rewarding and liberating.


 Your Lovescope - Tomorrow, December 1, 2008
The planetary energy of the day may not exactly help your present predicament. You could wind up feeling even more isolated and shut off from the love and companionship of another. However, this is not a time to hide out and never show your face again. This mood will pass fairly quickly if you resolve not to let it get you down. Just trust that others really do care.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2008 12:03:14 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5176 : 30.11.2008 15:47:54 »

Ai että, pääsin just töistä kotiin ja laitoin saman tien 60 asteen pyykin pyörimään... knuppel2 Kuitenkin tässä on viisi päivää töitä takana ja siellä tulee ällöttäviä hikisiä sukkia yäk.... buck2

Mulla lensi tänään pari kirosanaa kun ihan vahingossa huomasin että mun nimi vilisi tulevissa viikoissa (työvuorolistoissa) vaikka en ole sopinut meneväni!! Eka vuoro olis heti tiistaina!! Ei perse, ajattelikohan osastonhoitaja ilmoittaa mulle missään vaiheessa että olen koko joulukuun sitten tuolla töissä, vai oliko minun tarkoitus arvata että menen sinne, vaikka en ole sopinut, en ole luvannut ja itse asiassa OLEN KIELTÄYTYNYT-- Jo viistuhatta kertaa!!

Nyt ne kaikki sitten narisee kun perun nuo työvuoroni, joita en edes ole luvannut tehdä..
Sieltä nääs puuttuu yks sairaanhoitaja eli kun perun sen sijaisuudet, se on seuraavalta neljältä viikolta viideltä päivältä viikosta pois yks työntekijä... Mutta.. Not my problem....

Pitääkö kaikesta tehdä niin helvatan problemaattista, jos kerran olen sanonut että voin tehdä aina silloin tällöin muutaman vuoron, mutta en täyttä listaa, niin miksi on pakko kirjottaa mut sinne ylös että tuossa oon aamussa ja tuossa illassa, niin että kaikki luulee mun luvanneen tulla koko valtakunnan joulun ajaks??  uglystupid2
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5177 : 30.11.2008 15:50:48 »

Kas kummaa. Heräsin just. Rankka viikonloppu, ei voi muuta sanoa.

Ja suihkuun.

Tulkaa joku tekee mulle jotain ruokaa (mikä pysyy helposti sisällä)..  buck2 Vähä heikko olo.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5178 : 30.11.2008 15:57:46 »

Tigrix - tuota kollektiivista telepatian osaamistaitoa on näemmän muillakin työpaikoilla tarkoitus hallita  Huh Törmäsin juuri itse hieman samaan... olin luvannut, mutta sanottiin että kerrotaan sit jos tarvitaan. Ok, ei informoitu ja (ok, mun vika) en kysynytkään, listoissa luki -enkä huomannut noita extroja  Sad  Woe räkä, mikä poru ja kyllä itsekin olin kiukkuinen.

Tervehdys vain tupahan kaikille tasapuolisesti  smitten
Näin tääkin opiskelupäivä alkaa kallistua hämärän puolle... kuis muilla on kulkenut marraskuun viime hetket, kohti joulun taikaa?
 angel
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5179 : 30.11.2008 18:19:27 »


Terve tupaan  smitten
... pitkästä aikaa!

Minulla meneillään mm. tällaisia ohituksia;

 saturnus  aspect_tri  keskitaivas
 venus  aspect_tri  keskitaivas
 jupiter  aspect_tri  keskitaivas
 uranus  aspect_sex  keskitaivas

... niin ei vaikea arvata mitä meikäläinen on tehnyt... TÖITÄ!  buck2
Sitä riittää ja riittää ja positiivisia haasteita riittääääää

Huilaan siis nyt hetken ja kuuntelen kahvikupin kera tuvan kuulumisia.  angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5180 : 30.11.2008 18:50:02 »

Neela the työrotta.. Grin

*Kide*, hassu yhteensattuma kun samanlainen juttu kävi.. idiot2 Smiley
Marraskuun viimehetket kääntyivät iloksi, kun vanhin sisko soitti mulle ja kysyi,
onko äiti tai toinen sisko jo informoinut, että kukaan ei ostamassa kellekään lahjoja,
että sopiiks mulle... Cheesy JOO!!
Rahapussini ja tilini laulavat ylistyslaulua sille nerolle, joka kehtasi lausua tämän idean ensimmäisenä ääneen!!  laugh

Eka joulu ilman kuusta ja lahjoja. Ihan jees.

Joulut muuttui paljon isän kuoltua.. Samat jutut tehdään,
mutta sen jälkeen joulu lakkas tuntumasta joululta..
Ja korkattiin punkkupullo kun alkoholi lakkasi olemasta enää niin tabu..

Odotan sitä kun itsellä on perhe ja voi siirtää jouluperinteitä omasta kotoo ja keksiä uusia..
Pitää kyllä tunnustaa; oon huolissani siitä, opinko ikinä valmistaan jouluruokia.. Grin
Niinku vaikka perunalaatikkoa.  Grin Mutta en kyllä ostaisi mitään valmisruokia joulupöytään..
Mieluummin laittaisin vaikka naapurin mummon töihin pienellä palkalla.. Wink

Noh, mulla on elämässäni monta vuotta vielä aikaa sählätä jouluruokien kanssa... Wink

Kaikkee sitä miettiikin..

Nyt mietin vaan hiuksiani.. Voi kun ne kasvais nyt äkkiä 15cm.... :Smiley
Mää tahron kaiken heeetiii!  knuppel2

Päivän ajatuksiin on kuulunut myös etelänmatka tulevan mieheni kanssa alkuihastuksen huumassa lahjaksi itselleni siitä, että olen juuri valmistunut sairaanhoitajaksi..
(osaan visualisoida mieleiseni tulevaisuuden hyvin.. smitten)

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5181 : 30.11.2008 20:24:09 »

Joo, pyramidi ois ihan jees.. Cool Grin

Hohhoijaa, oonkohan tulossa vanhuudenhöperöksi vai mistä kiikastaa, mutta jo toinen kerta tällä viikolla kun meen kauppaan pitkä yöpaita päällä ilman rintsikoita....
Se yöpaita oli ihan tarkotus,(laiskuutta siis) kun sen saa vedettyä ylös takin alle niin ettei näy, mutta ne rintsikat ei jäänyt tarkoituksella pois...
No eipä se varmaan niin väliä ole kun ei edes huomaa, mutta onhan se vähän huolestuttavaa kun jotain noin "oleellista" voi unohtua.... uglystupid2 2funny

Pistetään väsymyksen piikkiin.....

Toivottavasti koskaan tuollaisessa tilanteessa ei käy niin että vaikka sinne kauppaan tulisi panttivankitilanne, jossa joutuis riisumaan takin pois (olen niin turhamainen näköjään että stressaisin hölmöstä vaatetuksestani enemmän, kuin siitä meneillä olevasta ryöstöstä.. Grin).. Toivon myös ettei koskaan joutuis sairaalaan silleen että olis järjettömät säärikarvat tms.... Grin
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5182 : 30.11.2008 21:00:34 »

...
Marraskuun viimehetket kääntyivät iloksi, kun vanhin sisko soitti mulle ja kysyi,
onko äiti tai toinen sisko jo informoinut, että kukaan ei ostamassa kellekään lahjoja,
että sopiiks mulle... Cheesy JOO!!
Eka joulu ilman kuusta ja lahjoja. Ihan jees. ... .


Hei "Tigrix"

Samoilla linjoilla lahjojen suhteen täälläkin

Minulle on suuri ilo "lahja",
jos saan nauttia yhteisolosta
joulu-pyhinä lasteni kanssa.

En edes vielä tiedä,
missä lapseni haluvavat joulua viettää.

Äidille olen kutomassa villa-pontsoa
nelikulmaisista isoista neulepaloista yhdistellen.

Siinäpä mun lahjani sit onkin.
Mitään en osta.


smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 30.11.2008 21:02:58 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5183 : 30.11.2008 21:42:53 »

täytyy sanoa että tätä ei ole tapahtunut koskaan ennen, että joku sielukumppani/kaksoisliekki palaisi kuvaan tuollaisella draivilla oltuaan 6kk kateissa. ja miten voikin tuntua siltä että tietysti annan anteeksi. sen matka teki sille hyvää, sai levottomuutta aikaan omien olojen ja koulutuksen paranemisessa. koska luovuin jo, voin luopua taas, mutta.. se sanoi niin monta kertaa että tavataanko, haluaisi nähdä, oppia kieltä lisää kanssani jne ymv, että..

mikäs siinä, voihan yksi sielukumppani olla hupsu jostain lähimaasta..

voihan etelässäkin tapahtua yllättäviä, sitä en vielä tiedäkään. mutta hyvin mennään joulukuuta kohti, jännitys tiivistyy ja sähkö. eihän minun tarvitse kuin kävellä sen kanssa ja siinä ollaan. voisin yhtä hyvin sanoa sille että olemme sielukumppanit siinä mielessä, että oltiin yhtä aikojen alussa.. tai että on tämä sieluperhe.. se selitti niin juurta jaksain asiansa, heh. 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5184 : 30.11.2008 21:52:50 »

no tuota sinä/te ette tiedä näitä henkisiä ulottuvuuksia asiassa, nimittäin.. minulle se on harvinaista ja tuntuu että voi jatkaa vähän edistyneemmältä tasolta. tietyt asiat on putsattu. tämä ei ole kuka tahansa "nuori henkilö" itselleni. se miten me eilen keskustelimme meni sielusta sieluun eikä ollut olennaista oliko jollakulla ollut muuta tässä välissä (kumpikaan ei maininnut sellaista, vaan puhuttiin töistä, matkoista jne). toki voi olla muuta, mutta kuka on todella tärkeä..

toisaalta.. miksi ihmeessä tänne siitä kerron..

kun yleensä pitää selittää oma kokemus aina uusiksi muille, ja siltihän sen oli tarkoitus olla minun kokemustani.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 30.11.2008 21:55:57 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5185 : 30.11.2008 21:57:09 »

minäpä luokittelen vain tietyt henkilöt tällaisiksi.

ei ole kyseessä "herkkä kohta" vaan se, että oikeastaan kokemus on minun. kummallinen tämä tarve jakaa täällä, muuten.. varsinkaan kun koettaa selittää isompia asioita. joten lopetan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5186 : 01.12.2008 10:47:47 »

Jännittää  Cheesy Tänään eka työpäivä... !
Vitsi mikä harakan pesä mun hiuksissa on ku en oo muutamaan päivään jaksanu
harjata niitä.. Sit menee hermot ku alan selvittelemään sitä..
Oli eilen taas mielenkiintoiset fiilikset ku joka asia meinas vaan itkettää...
esim ku suklaasilmä sano että "älä tuu nyt siihen ku kirjoitan mun salasanaa"
niin menin keittiöön itkemään  Grin Sitte se huusi että "ethän nyt tosta suuttunut?"
ja mä vaan pillitin  idiot2 Ja sit myöhemmin kun se meni suihkuun niin vollotin
oikeen kunnolla.. Tuli kyllä jälkeenpäin sellanen olo että mikä mun päässä on vikana  2funny   Cry
Inhottavaa loskaa tuolla ku kävelin koirienkans terveyskeskukseen ja takas,kengät ja sukat
läpimärkinä  buck2 Eikä nieluviljelyn tulokset ollu ees vielä tullu vaikka se sano että
tuu heti maanantai aamuna käymään  knuppel2
No ainaki pääsin aikaisin ylös  angel

Jos kehittelis jotain aamupalaa.
Tänään EN aio itkeä! coolsmiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #5187 : 01.12.2008 14:11:40 »

oon kerran kokeillu pillereitä ja toista kertaa en kokeile.

oon ahkeroinu koko aamun töissä, nyt alkaa tuntumaan siltä et mitähän seuraavaks. vaikka olishan sitä kaikenlaista.. ja huomenna ainaki on kiirusta, samoin ke.

kivaa kun on joulukuu Smiley  smitten
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5188 : 01.12.2008 16:25:53 »

Hihhihhiii  Grin

Tänää oli psykaa  Cheesy

Minust kyl tulee psykologi  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5189 : 01.12.2008 17:06:18 »

Hei tupahan  smitten
Hormoonit on syvältä  Angry Siis tosi syvältä.. aiheuttavat kohonnutta riskiä saada aivoinfarkti tai jopa syänsellainen, kohonnutta verenpainetta, yms. Lisäksi kun syöt hormooneja valitset ihan väärän kaverin lastesi isäksi  Wink Immunologisesti ja itseäsikin ajatellen... kun lakkaat syömästä; hei kuka toi kaveri on joka mieheksini itseään kutsuu? ... voi olla edessä  Huh ja tämä on tieteelisesti todistettu juttu.

Itse saan ihan kaistapäisiä raivareita e-pillereistä, sellaisia joita itsekin pelkäsin... Ihan pimee eukko  buck2 Onneks moisia ei tarvitse pupeltaa enään ikänä (toivon helppoja vaihdevuosia)  angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 344 345 [346] 347 348 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: