Sivuja: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649723 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5040 : 20.11.2008 15:11:27 »

Tääl ei sada lunta  Embarrassed
Tuu tänne  smitten

Romeo on aivan ihana tuol pihalla  Grin Son viihtyny siel jo jotai kaks tuntia.
Kirjotin pienen blogipätkän kiireessä ja lisäsin sinne aika veikeen kuvan min Romeosta  smitten Grin
Saa käydä kurkkimassa:
http://mymadmind-ace.blogspot.com/2008/11/ensilumi.html
Ja toki kommentoimassa  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5041 : 20.11.2008 16:07:24 »

Mä tarvisin ihan oikeasti jonkun vaihtaan mun autoon renkaat.  Tongue
Tännekin satoi nyt se ensilumi ja oon pulassa jos en maanantaihin mennessä saa vaihdettua renkaita,
kun silloin pitäs ajella töihin..

No onhan mulla noita kavereita, mutta jotenkin nolottaa pyytää aina apua kaikkiin tollaisiin juttuihin.

Mutta lumi on ihanaa!! smitten smitten Pitää lähtee lenkille!
Ja koirulille terkkui.. smitten

Lähden lumiseen metsään!  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5042 : 20.11.2008 21:00:11 »

voi, voi sitä rapua   smitten knuppel2 laugh laugh

sanokaa että olen nyt järkevä, kun varaton KAUNIS ulkomainen nuori sielukumppani alkaa tulla kehiin.. siis yhtaikaa tupsahti tällainen yhdeltä parantajalta(ní) kuin myös ravulta 2 meiliä ("tavataanko pian").. en osaisi sitä paremmin sanoa kuin tää.. antaa oinaan nyt sit venata.. jos toinen tunkee kuvaan ekaksi.. ravun kieli on edelleen niin hassua, se saa minut aina nauramaan, silmät loistamaan ja innostumaan.. tämä parantajani oleilee Thaimaassa, ja osasi kuvailla sitä houkuttavasti. ehkä siis Atlantin saarten jälkeen toi Kaukoitä. Thaimaata oli jossain kehuttu joukkareille, mutta olen ennakkoluuloinen. aikanaan halusin kovasti oleilemaan Malediiveille... senkin rapu.. grr..

En oikein jaksa kayttaa naita termeja sielunkumppani, kaksoissade, kaksoisliekki yms kun niille loytyy lahes niin monta selitysta kuin on selittajaakin, Jotkut ihmiset tuntuvat tutuilta heti ja jonkun kanssa ei synkkaa vaikka kuinka yrittaisi ajatella positiivista. Teilla kahdella oli ennen tanne syntymaa tehty sielunsuunnitelma jossa olitte sopineet tapaavanne taalla ja kokevanne ne asiat jotka koitte yhdessa, myoskin tama katoamistemppu ja sen herattamat tunteet molemmin puolin kuului kuvaan. Tarkoitus oli oppia hyvaksymaan ja kasittelemaan niita tunteita joita koitte - siis kaikkea sita positiivista ja myos sita negatiivista, hyvaksymaan itsensa ja toinen kaikissa tilanteissa ja myos antamaan anteeksi seka itselle etta toiselle. Olette ilmeisesti oppineet sen mika oli tarkoituskin kerran han on nyt ollut yhteydessa Sinuun eika sentaan haipynyt ikuisiksi ajoiksi. Aika nayttaa miten tilanne kehittyy, paa-asia on etta olet sovussa itsesi kanssa.

Sielunkumppanit tai samasta sieluperheesta  olevat tai joissakin edellisissa elamissa laheisia olleet voivat toimia monella tavalla yhdessa.  Naiden laheisten ihmisten ei valttamatta tarvitse olla rakastavaisia, heilla voi olla jokin yhteinen tehtava, he ovat ehka tulleet tanne tukemaan ja auttamaan toisiaan ystavina sielun suunnitelman toteutuksessa, tai oppimaan molemmat jonkin asian ja - tai molemmat jopa eri asian, toinen vaikka rakkautta ja irti paastamista ja toinen vaikka vastuuta herattamistaan tunteista - tai ihan mita vain, naita vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon. Tuo lapsesi on valinnut sinut ja exmiehesi vanhemmikseen ja tanne tullessaan myos tiennyt; etta ei kasva yhteisessa kodissa kanssanne. Han on sieluna nimenomaan halunnet sen kokemuksen lapsena ja nuorena.
« Viimeksi muokattu: 20.11.2008 21:25:36 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5043 : 20.11.2008 21:40:26 »

Huhheijaa... nyt on kaikki päivät lenkitykset lenkitetty  Cheesy
Liikuntaa ainaki oon saanu.. kävin kyllä myös hakemassa mäcistä aterian.. nauttia pitää aina  smitten
Vein myös Suklaasilmälle hyvää hyvyyttäni aterian kun valitti nälkäänsä...
Vitsi löysin hyvän kristallipallon minkä aion tilata! Cool

Kohtapuolin saunaan kynttilöiden kera tietty,siitä on jo tullu rutiini että aina pimeään saunaan
muutama kynttilä palamaan  Kiss

Sit voiki mennä sänkyyn lukemaan Tatuoitua Rakkautta... on kyllä hyvä kirja ku päivässä
lukenu jo lähes 100 sivua.. sitä  ei vaan voi lopettaa lukemasta  knuppel2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5044 : 20.11.2008 21:42:41 »

poroja

lunta

romantiikkaa

draamaa

käänteitä

hyviä

pahoja

iloa

surua

naurua

smitten smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5045 : 20.11.2008 22:42:49 »

Vitsi miten pienet asiat lopulta tekee ihmisen onnelliseks.. smitten
Ajattelin että nyt maistuis glögi että hitto ku on menny kaupat kiinni enkä saa sitä enää mistään...
Aikani harmiteltua menin ihan muutenvaan jääkaapille ja kas kummaa,
siellä oli GLÖGIÄ ! angel  enhän mä sitä tiennyt...
Mutta tuli sellainen olo kuin mun toiveisiin olis vastattu  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5046 : 21.11.2008 10:36:17 »

Your Lovescope - Tomorrow, November 22, 2008
It'll be difficult to remain detached concerning a current love relationship. If you are involved, then you are deeply involved; there are no half measures. This is why it may be a good idea to ask your partner how they are feeling, as you may be surprised at their response. If you can talk about areas that require change, your bond will deepen even further.

mars on jousimiehessä

 mars jousimies

henk koht
 uranus aspect_sex venus
 uranus aspect_sex kuu
 jupiter aspect_con venus
 jupiter aspect_con kuu
 saturnus aspect_tri kuu
 chiron aspect_sex venus
 askendentti aspect_sex venus
 kuunsolmu aspect_sex mars
 askendentti aspect_sex mars

jousimies oinas on hot, periaatteessa
 jousimies rapu on fun


HMMMMM- >>>  smitten ??

no, eilen aloin tunteilla, tänään ollaan coolia

coolsmiley sielunsopimus
mietinpä vaan kun tein rakkaustaikoja niin heti next day oinas viesti ja sitten rapu.. ravusta ei tietty saa mitään tolkkua, enkä tiedä mitä se aikoo, oinas aikoi seksiä (molemmilla kovat puheet..kumpikaan ei puhtaasti suomalaisia.. toisen läheisyyden muistan..)

rakkaustaiat jatkuvat, eli kun siinä oli sellainen lupaus että viikossa tulee, niin heh, ottaisko joka päivä uuden hih..   2funny

Grin jännitystä
mutta onhan se vähän tylsää jos mitään ei olis.. otanpa maltilla ravun kanssa. olen oikeasti hieman kiireinen mihinkään peleihin, jotenka pelit ei nyt onnaa.

jännittävää tuo miten magia toimii myös työasioissa.. ja raha..

angel huumoria

                  :Smiley Kiss  varokaa liukkaita kelejä

         *   *        *

 * * * ** **   ** ** ***

      *  ***  *      *
« Viimeksi muokattu: 21.11.2008 11:59:46 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5047 : 21.11.2008 12:32:14 »

Pidä kivaa Elwyn!  smitten

Moon kuumeessa kotona.. Tänää olis ollu äikän koe  Undecided Noh, mikäs tässä dataillessa ja lumisadetta ihaillessa..  :Smiley On vaan pirun kylmä..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5048 : 21.11.2008 12:36:38 »

takkatuli

väkeviä

romantiikkaa

mielikuvitusta

juhlia..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5049 : 21.11.2008 12:41:23 »

Saturnalia!! Smiley

Mietin lisää tuossa, että jos päättäisin, tai ois avoimessa tarjolla Kulttuuriantporologian opintoja, että kävisin muutaman vetäsemässä siellä. Mutta pelottaa taas se, et kun taidetyö on mulle intohimo ja jos toi kult.antporologi vie vaikka mennessään. Kiinnostaa ihan valtavasti intiaanikielten pysyminen Pohjois-Amerikassa. Plaah mun menee sekavaksi nyt Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5050 : 21.11.2008 13:05:00 »

Saturnalia, tahdon tietää lisää! Nälkä kasvoi nyt! Smiley

Miten mun pitäis nyt edetä tuon taiteentutkimisen suhteen antporologian avulla?

Tahdon alkeet? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5051 : 21.11.2008 13:21:55 »

takkatuli

väkeviä

romantiikkaa

mielikuvitusta

juhlia..

Kuulostaa täydelliseltä..  :Smiley

Mustikkakeittoa, kotisohva, Disney Channel ja koira seurana.. Vaihdetaanko?  Grin

Mä oon miettiny tota intiaanijuttuu.. Mikä heissä kiehtoo?  Huh Kun siis.. Noh, en oo perehtyny asiaan. Tein kerran jonkun esitelmän intiaaneista ja ne vaikutti tylsiltä. Ärsyttävää kun pohjustan mielipiteeni aina yksittäisien tapahtumien varaan. Mikä toinen mahdollisuus häh..  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5052 : 21.11.2008 15:27:53 »

Kylläpä nyt sydämmestä kouraisi, ai että. Cry

Mietin tuossa, että jos mulla oiskin rahaa niin paljon että voisin adoptoida lapsen niin adoptoisin intiaanitytön. smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5053 : 21.11.2008 15:50:57 »

Ja siis mä tarkotin että olis kiva tietää enemmän ja ymmärtää miks he ovat toisille tärkeitä ja muutenkin haluisin tutustua..  Smiley Eikös täällä ollu joku intiaaniaiheinen topic..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5054 : 21.11.2008 15:55:08 »

Lionheart: Se on vain niin, että kun jokin asia on tullakseen elämään, siis kuin luotu asia, niin se tulee.

Kaikella ei tarttekkaan olla sanoja kuvaamaan sitä tunnetta. Elän tässä hetkessä ja nyt. Olen ihan onnellinen smitten

Joku mies sanoi kerran, että mtäs nyt mennä sekaisin intiaaneista sillä he ovat ihmisiä siinä missä me myös. No on hemmetti vieköön, sanoin sille. Intiaaneissa on vaan se jokin!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: