Sivuja: 1 ... 317 318 [319] 320 321 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643736 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
mire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #4770 : 06.11.2008 14:59:30 »

Kylläpä on luolamies!  buck2  Grin
*huokaus* Miten saada aika kulumaan flunssassa yksin kotona sairastaen... Nimittäin on niin tympeä olotila, ettei osaa mihinkään keskittyä!!! Olo on sen mukainen että hetkenä minä hyvänsä pää poksahtaa ja vapauttaa kaikki mömmöt ulkoilmaan, tosin se olisi aikamoinen helpotus ja kevennys...   crazy2
Onko flunssaa nyt liikenteessä...

Mitäs sanotte yhdistelmästä oinas nainen ja kala mies?Huh  idiot2
tallennettu

-Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä, lähetä niitä.-
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4771 : 06.11.2008 16:46:41 »

Onko flunssaa nyt liikenteessä...

Sniif sniif.. Ai eddä onko?  Huh Embarrassed Undecided

Lionheartin kurkkuun sattuu, nenu on tukossa ja paikat kipeinä.  Undecided
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4772 : 06.11.2008 16:47:14 »

mire onnea vain tuolle yhdistelmälle.  Huh Grin en sano mitään. Mutta toisaalta ei ne ainakaan oo neliössä niinku oinas ja rapu... että sikäli chaanssejä vois ollakin.  :Smiley kukapa tietää?

Tunnen tasan yhden oinaan -äitini- ja se on ihan tarpeeksi kyseistä merkkiä.  crazy2 siis toki olen tavannut muitakin, älkää oinaat ottako itseenne.  Grin Mutta siis en oikein muita oinaita tunne hyvin. Niin kolmiomerkki itselleni kuin onkin. En tunne oikein leijoniakaan. Juu ei, meikäläinen harrastaa vaan neliömerkkejä ja kerjää verta nenästään.  buck2

jaha marix on jo ihastunut oinas pomoonsa... ko??  :Smiley coolsmiley

Elwyn oon niin kade sulle kun ehdit kikkailla kaikkea ihan hölmöä eikä sulla oo mitään paineita mistään. No siis tietysti en voi tietää millaisena itse koet tilanteesi, mutta mä antaisin kyllä todella paljon, että multa muutama stressinaihe nyt otettais pois.  buck2

Että osaa ketuttaa.  tickedoff knuppel2
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4773 : 06.11.2008 17:11:07 »

Joo musta tuntuu että oon ollu niin pitkään kärsivällinen ja niin joustava, että ratkeen kohta.  tickedoff

Alan kohta ihan joustamattomaks tyranniks. knuppel2 Se siitä varmaan seuraa, jos on liian kauan stressaavaa ja sitten vaan napsahtaa.

Ei mutta ihmettelen kuinka paljon joustamista, kärsivällisyyttä ja stressinsietokykyä yhdeltä ihmiseltä voi vaatia. Kun ei jaksais enää.  Cry

Ennustajatkaan ei enää suostu kertoon mulle oikeen mitään.  Huh  Sad *huokaus* Mä tarvisin jonku rinnakkaispersoonan avuks selvitteleen näitä stressinaiheita... ketään vapaaehtoisia sieluja?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4774 : 06.11.2008 17:13:08 »

Haha, Elwyn mun vanhin sisko oli ihan-mieletön-TT-fani silloin.... crazy2
Mistään muusta saanutkaan puhua kun TT:stä vuoteen pariin... Oli kaikki levyt ja oheiskrääsät ja kun suuttu jollekin niin meni huoneeseen ovet paukkuen ja TT alkoi soimaan täysillä.. Kaikki päivät katsottiin konserttivideoita.. Ja Gary oli sen love... Oi niitä aikoja!! Ja mikä itku ja poru kun Robbie läks!!  Cry Grin

Mä tykkäsin sillon Robbiesta, olin varmaan 3. luokalla... Eh.. :Smiley

Ja jos sulla on ongelmaa kurveista, niin mä ottaisin mielelläni osan niistä.  Grin

Lizzy, joo, mun äiti on aurinko  kalat MUTTA myös  mars merkurius venus-oinas (ja muutama asteroidi myös oinaassa)...
Jotenkin mulle sen ihmisen oinaus opettanut mulle vahvasti sen että.. No, ei saisi yleistää enkä tiedä johtuuko se oinaudesta mutta siinä ihmisessä on jotain niin itsekästä ja ajattelematonta joskus, että en voi käsittää..
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4775 : 06.11.2008 17:22:50 »

Tigrix, noi on kyllä jänniä merkkejä... eläinradan loppu ja alku... tai alku ja loppu??
Juu mun äitini on varmaan omalta  kalat äidiltään periny marttyyrikompleksin oinaan itsekkyyden rinnalle. Ou jee. 

Vitsi oonko mä hiukan katkera ihminen. En ollenkaan...

pakko keventää vähän...

Mä en ihan ehtiny tohon take that buumiin, mutta backstreet boys oli kyllä ihQ ja nick tietysti suosikki, sama ku kaverilla... tottakai. Ihan pervoo että piti aina tykätä samasta tyypistä.  Grin Mutta aika nopeesti se vaihe meni onneksi ohi ja oikeesti ei mulla ollu ketään "suosikkia", siinä iässä vaan tykkäsin niitten musiikista. Sikäli kun mitään musiikista ymmärsin, varhaisteini kun olin.

Mulle tuli vasta lukiossa tää Nirvana ja Smells like teen spirit -vaihe.  Kiss Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4776 : 06.11.2008 17:28:11 »


  Cheesy

Flunssainen ja kurkkutulehdusta poteva Chandra kiitää tupaseen.Juo seisaaltaan kupin kahvia ja pakottautuu lähtemään kauppaan.
Haleja ja LAAV AND PIIS KAIKILLEN!!!!! smitten smitten smitten

OBAMA  Kiss smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4777 : 06.11.2008 17:36:17 »

Joo...

Mä en ihan aikuisten oikeasti ikinä murkkuna tai teininä fanittanut mitään samoja kuin muut..

Musta oli ihan käsittämätöntä että joku tykkäs esim. Hansoneista.  2funny

Ehkä isän ja toisen isosiskon "sivistynyt" ja hieman undergroundimpi ja ulkomais- ja rockpainotteinen musamaku tarttui.. Ja esimerkiksi apulantaa kuuntelin siskon kanssa ennen kuin se nousi pinnalle ja sitten kun kaikki alkoi fanittaa sitä niin "ei enää kehdannut", meni maku koko hommaan...
Kaikki kotona v-ttuili vanhimmalle siskolle kun se kuunteli ällöpoppia.. Grin

Joo.. Ehkä olen kotoota oppinut sen, että valtavirta on pahasta... Ja viime aikoina havainnut myös itsestäni, että se ajattelutapa on aika suvaitsematon.. Grin Olen huomannut olevani hirveän rajoittunut tietyissä asioissa, siis ihan äärettömän kapeakatseinen ja voisin saarnata joistakin asioista vaikka sata vuotta, miksi joku asia tulisi tehdä tietyllä tapaa. Sitten aloin miettimään astrologista selitystä sille asialle ja päättelin että se voisi jotankin liittyä 12. huoneen perääntyvä  saturnus skorpioni on yhtymässä  askendentti jousimies ... Ehkä se voi tehdä ihmisestä hieman fanaattisen tai pakkomielteisen?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4778 : 06.11.2008 18:06:45 »

No minun musiikkimakuni on muovautunut vuosien myötä sellaiseksi, että oikeasti nautin lähes minkä tyylisestä musiikista tahansa..  Voin jo kuunnella vaikka iskelmää ja purkkapoppia ilman tunnontuskia siitä että "voi ei, kuuntelen junttimusaa" yms... Smiley

 kauris -siskollani on ollut suuri vaikutus minuun kriittisyydellään, mutta onneksi olen tajunnut että jokaisella saa olla ihan omat mieltymykset... Toki en olisi ilman häntä tutustunut hyvin moniin bändeihin ja laulajiin joista pidän hyvin paljon, sillä hän saa musiikkinsa aina joltain taiteilijaystävien sun muiden kautta..

Itse en jaksaisi "etsiä" bändejä, vaan kuuntelisin juuri sitä mitä radiosta sattuu tulemaan..

Siksi olen välillä jopa iloinen kun hän pakottaa minut kuuntelemaan löytämiään bändejä.  Grin

Hän haukkuu minua sivistymättömäksi, jos en tiedä ja sitä ja sitä bändiä tai elokuvaa...........
Noh... Toisille toiset asiat ovat tärkeempiä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4779 : 06.11.2008 18:29:51 »

Mun siskossa taas ei ole mitään vaakaa. Paljon  kauris ja  vesimies painotusta kartalla..
Ja juuri sellainen joka etsii kaikkea ja on aina vähän edellä..

Se on aiheuttanut minulle joskus alemmuuskompleksia.

Toisaalta itse olen samanlainen, innostun ja etsin tietoa, mutta ne aihealueet ovat pyörineet aina jossain vähän muualla kuin musiikissa ja leffoissa.. Tein 10-12-vuotiaana itse koirakirjan jossa olen esitellyt 300 koirarotua ja piirtänyt jokaisesta kuvan. Tällaisia.. Toinen juttu mitä olen vauhkona tutkinut monia vuosia on vitamiinit, hivenaineet, luontaistuotteet, luontaislääkintä.

Jotenkin musiikki, leffat ja kirjat.. No kirjat kiinnostaa, mutta en voi lukea niitä ennen kuin olen valmistunut koulusta.  Grin

Ja musiikin suhteen aion tehdä nyt tunnustuksen, että oikeasti tykkään kovin paljon Britney Spearsista.  Grin En edes tiedä miksi. En pidä sitä musiikkia minään taidokkaana, mutta Britney vetoaa muhun.  smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4780 : 06.11.2008 18:31:42 »



jaha marix on jo ihastunut oinas pomoonsa... ko??  :Smiley coolsmiley


EN TUNNUSTA!! (no en ees oo! tää on se kohta jousimiehen luonnehoroskoopista et kaikki muut näkee totuuden, mutta jousimies ite ei.. Wink mut silti.. en mä!!)

edit: sitä paitsi en mä uskalla enää kirjotella missään mitään ku mun blogikin on jo kaivettu esille Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4781 : 06.11.2008 18:47:11 »

Mä tykkäsin siitä britneyn tankovideosta.  Grin Siitä gimme more vai mikä se oli. Erittäin tanssijalkaa vipattava biisi. Enimmäkseen se video taisi olla miesten mieleen.  :Smiley Mutta mutta... ei se mitään.  Grin Mä tunsin lähinnä sympatiaa kun sillä meni niin lujaa tässä jossain vaiheessa... tr. Pluto IC:llä... Kyllähän se noin muuten on noussut jo, mutta ura on vielä vähän... ja maine mennyttä kyllä. harmi.

Juu on se kumma kun nykyään netistäkin on tullut niin "pieni" paikka, ettei voi oikeen kirjotella niin vapaasti.  Sad Se on tosi harmi.

Vähä sama ku kännyköissä... se antaa "vapauden", mutta sitten jotkut tietysti on sitäkin keksinyt käyttää hallitsemiseen.  tickedoff Mulla menee usko ihmiskuntaan kun kaikki hyvät keksinnöt aina väärinkäytetään.
 Cry

Mutta kyllä Jousimies silti tietää itse totuuden...  Wink näki sen muut tai ei...  Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4782 : 06.11.2008 18:48:09 »

tickedoff ARG!!!!  tickedoff
Nyt joku räjähtää... että ottaa pannuun, kuristasin muutaman ihmisen jos niistä ei sais samaa kun ihmisistä  buck2
Miksi täytyy "auttaa" ja samalla sekottaa pakkaa ihan totaalisesti. Kun sitten sanot "ei kiitos", todetaan että olet nyt niin väsynyt, ettet ymmärrä itsekään kun me autetaan sinua  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff

Mikä he****** pistää ihmiset ajatteleen, että joku toinen on kykenemätön itse ajattelemaan vaikka ois väsynyt?
Woe kissan kulkuset... mitenköhän tästä taas mennään... opiskele nyt tässä, kun yhden vatipäät sohlaa sun selän takana kun et ehdi itse joka paikaan. Luulin omistavani vain 3.lasta... mitäs noi muut on? Hyvää tarkoittavia sukulaisia... hevon he***tin kuustoista ja sitä rataa loppu ilta  crazy2
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4783 : 06.11.2008 19:07:25 »

Jollain muullakin tänään huono päivä.  Huh

Tää on tänään puhina ja pihinä tupa.  knuppel2

Ai niin tuosta musiikista jne. vielä sen verran, että mä oon jotenki ollu aina aika itsepäinen tossa suhteessa. haluan itte "löytää" kaikki ne jutut mistä pidän. tai siis yleensä joku muu vinkkaa jostain, mutta sitten teen siitä sellasen oman juttuni, jos siis innostun. Mun täytyy olla innoissani muuten ei toimi. Toi on nousu-rapu puoli minussa.  :Smiley

Niin tai sitten se on mun  pluto aspect_con saturnus vaaka 5.huoneessa ja taiteilijan ja taiteen tekijän ja kuluttujan ehdoton vapaus ja valta.  Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4784 : 06.11.2008 19:21:13 »

Oli hyvä ja hieno päivä aina viime tuntiin asti  Angry
Tere menoa vaan...
En jaksa käsittää mikä hiivatin teräsmimmi sitä pitää olla, jotta ei joudu "arvostelukyvyttömäksi" muiden silmissä? Jos kertoo olevansa väsyny, niin heti tulee jotain tällästä. Ja kun sitten totesin, etten taida enään puhua mitään... niin sanotaan, että "hyvä", kun on "tämmönen" joka asiasta ja en anna auttaa  Shocked
Ihmiset on syvältä...  crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 317 318 [319] 320 321 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: