Sivuja: 1 ... 302 303 [304] 305 306 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643812 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4545 : 24.10.2008 09:22:25 »

no pilaa mielen kun ajattelis sitä 2 välistä romantiikkaa..mieluummin (eli Sashan kirjakaan ei todella ole kannaltani kiinnostava)

prostituutio aiheena ei mitenkään edesauta kumppanin löytymistä.. saisihan nekin löytää kumppanit..

ihmettelen vaan miten intensiivistä oli viimeksi ja sitten ei mitään.. teoriassa kun kaikki voisivat olla sielukumppaneita mutta ei.. olihan yksi meili ihan kiva, muisti mitä jäi kaipaamaan.. kuitenkin.. se voisi olla niin yksinkertaista..
« Viimeksi muokattu: 24.10.2008 10:29:40 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4546 : 24.10.2008 10:32:49 »

prostituutio aiheena ei mitenkään edesauta kumppanin löytymistä.. saisihan nekin löytää kumppanit..
Hei! Ei kaikki koe taivaspaikan olevan puolison kainalossa  Huh Ja osalla on kumppani, ne vaihtuvat vakiasiakkaat...

Oikeasti, tytöt... minusta on hienoa, jos tuollainen vanha ammatti laillistetataisiin ja laitettaisiin verolle  Cheesy Parittaminen on alhaista ja niin väärin... se on ihan oma juttunsa, mutta jos joku vapaasta omasta tahdosta tekis tuota työtä, miksi sen ostaminen (palvelun) on rikoliista myös nykyään. Eikös ole hieman hullua?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4547 : 24.10.2008 11:26:03 »

HUOMENTA!!

Mä meen tänään ansiotyöhön... Cool Vaikka vähän ottaa päähän taas se tosiasia että nää mun palkat ei riitä alkuunkaan. Mä lainasin just yhdeltä miespuoliselta kaverilta 100€ ja se sano vitsinä että maksat sitten luonnossa takasin.. ehheh.. meinasin sanoo, että arvaa vaan onko tätä asiaa mietitty koko ilta..?? Grin
(niin eiliset puheet siis)

Pitäisi raahautua suihkuun, vaikka haluaisin vaan kököttää tässä tietokoneen eessä yöpaidassa kahvimuki seuranani.. Koska vähä reilu tunnin päästä pitää jo tehä lähtöä.. Ei töissä mitään vikaa ole, mut voisinpa siirtyä sinne tänään ajatuksen voimalla... Grin

Eilinen treeni tuntuu pohkeissa "kivasti"..

Nyt haen kahvia ja toivon että tämä kaikki on vielä unta.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4548 : 24.10.2008 11:45:38 »

jos ei ole kokenut, ei voi kaivata..
Passionate, joyous, active love for one another must come first. When work and family responsibilities take most of your time and attention, everything else in life becomes less joyful. A loving and intimate relationship is your heart's home and the strength of your family.

Your Numeroscope - Today, October 24, 2008
The vibrations of the day are going to create a separation in your private or professional life. You will miss the person in question and will need a period to step back so you can get over this. In your professional life, you will get into a class which will turn out to be very advantageous to you after a short period of adaptation. However, you may be a little stressed which only a sense of humor and outings will help! You shouldn't have any worries in your love life!


??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4549 : 24.10.2008 13:15:41 »

kylläpä säälitti kun eräs oli niin lukossa, että heitti vitsiä virolaisista hutsuista.. oli siinä ymmärtäminen.. oikea nainen pelotti..
   idiot2
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4550 : 24.10.2008 13:17:04 »



Hei Ystäväin

Enpä ole tänne vähään aikaan kirjoitellutkaan.

Huomenna lähden Kuopioon Silva-menetelmä kurssille.


Klikkaa
Mitä on Silva-menetelmä


http://www.silvamenetelma.com/aikataulut.html


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4551 : 24.10.2008 15:42:26 »

Dawnchild -puhut paljon viisasta  angel

Ei varmasti paljoakaan, koska "huoraaminen" nyt on käsitteenäkin hieman eri kuin itsensä myyminen. Mutta ajatus takana on olettettavasti jotakin tähän suuntaan... ne raiskaajat jotka saavat kiksejä väkisin ottamisesta ja satuttamisesta, eivät taatusti muuta tapojaan. Mutta jos katsotaan niitä yhdyntöjä, jotka tapahtuu em. ravintolaillan jälkeen täysin pelti kii olevan naisen "muka" suostumuksella, tai vastaavissa tilanteissa... nämä ehkä vähenisivät.
Miesten kanssa olen tästä joskus jutellut ja kyllä hekin ovat sitä mieltä, että jos olisi helppoa ostaa sylin lämpöä sitä ei tarvitsisi kerjätä baareissa. Siihen kun nuo ukot ovat hieman huonoja, niin sitten monasti tilanteet muistuttavat raiskausta. Myös monet mielipahat noiden tilanteiden vuoksi voisi olla vältettävissä, koska harva nainen lämpeää iskurepliikille;" tahdon vain saada seksiä".

Sanana huoraaminen on jotakin aivan käsittämätöntä naisen alentamista. Prostituoidut jotka oat omasta tahdostaan hommissa mukana, eivät taatusti nää huoraavansa. Ja jos näin sitten ois, miksi sanaa käytetään naisesta josta ei vain pidetä, vaikka tämä ei myisi itseään? Huora on halpa nainen , eli nainen joka antaa jopa ilmaiseksi, eli me kaikkiko?  idiot2
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4552 : 24.10.2008 15:51:47 »

Täällä on taas tullut niin paljon juttua, mutta pidän sukkani erossa noista prostituutio jne. keskusteluista. ne ovat nyt liian laajoja kysymyksiä.  Lips Sealed Ja viisaita ajatuksia täällä jo on paljon aiheesta.

Mutta tosiaan... Jatkan tuosta kirjan kannesta ja nimestä...

Kyllä olin hieman hämmästynyt avattareni saamasta huomiosta...  Grin mutta siis joskus todella jotkut asiat vain herättävät paljon ajatuksia ja ei siinä mitään. Sehän on hienoa.

En tiedä mitä tekemistä tällä kannen kuvalla on itse kirjan kanssa muuta kuin että kirjan päähenkilö on nainen, ompelijatar, joka pitää pitseistä ja röyhelöistä etc. ja siksi tuon kannen naisellakin on tuollainen musta pitsipoolo vai mikä tuo on. Harvemmin kirjojen kansilla on niin paljon yhteyttä kirjaan. Vaikka hyvä kansi aina jotain kertoo itse kirjastakin. Siis esittelee sen.

Narsistista luonnetta ei sinänsä voi päätellä ulkonäöstä eikä ulkonäöstä huolehtimisella ole automaattista yhteyttä narsismiin. Näin ajattelen. Kuten useimmat psykologiset luonteenpiirteet niin ei narsismikaan näy päälle päin. Mielestäni on liian yksinkertaistavaa päätellä ihmisen olevan narsisti vain huolitellun ulkonäön perusteella.
Tai että narsisti automaattisesti pitäisi kovaa huolta ulkonäöstään... Edit: lisäys...
Tajusin, että narsisti pitää huolta ulkonäöstään silloin jos ja kun se hänen mielestään palvelee jotain tarkoitusta. Narsisti aina pyrkii johonkin ja tekee milloin mitäkin, minkä kokee tässä pyrkimyksessä auttavan.
Siksi tänään sitä ja huomenna tuota. Kun ei ole kiinteää ja selkeää persoonallisuutta, joka tekisi päätöksiä vaan tehdään sen mukaan "mitä tilanne tarvii".

Tuo kirjan nimi on tosiaan ehkä tarkoituksellisenkin provosoiva.  :Smiley Minulla on itselläni sellainen ajatus, että jokin alkuvoima on olemassa. Ei siis mitenkään tiukan kristillisesti ajateltuna vaan enemmän panteistisesti. Mutta siis jos on jokin alkuvoima ja sitten muut ovat heijastusta siitä niin minä ajattelin, että tuo kirjan nimi olisi jollain tavalla jopa palautus maanpinnalle. Että hyvä on ole vaikka jumalasta seuraava, mutta et ole itse Jumala tai Alkuvoima. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan... Niin ja tosiaan eikö meistä jokainen ole tavallaan jumalasta seuraava... Siinä olen samoilla linjoilla Dawnchildin kanssa.

Juu mutta perustan vielä sen kirjanurkkauksen (some day) ja kommentoin itse kirjaa lisää sinne.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.10.2008 15:58:39 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4553 : 24.10.2008 16:30:02 »

minusta pankkikriisi on paljon hauskempi ja jännempi aihe!

ku ei noita prostituutteja silleen tunne, niin miettii vähän eri hommeleita!

nyt kannattaa ostaa! osakkeita pankkeja ja asuntoja!  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4554 : 24.10.2008 16:40:39 »

Olet aivan oikeassa Moralia... niillä kahdella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa...
Sana vaan kopsahti korvaan, kun juuri joitakin aikoja sitten jouduin tästä asiasta vääntämään rautalankaa teinilleni... pojat käyttävät tuota sanaa turhan lunkisti ja sekös nosti tällä karvat pystyyn ja annoin hieman vastapalloa kouluevääks  Cheesy Olivat olleet kuulemma kollit hiljaa, kun neiti lateli totuuksia silmiä räväyttämättä  2funny Äitin tyttö  smitten

Oikeasti nyt ois hyvä aika ostaa... tai ehkä puolen vuoden päästä, kun vielä tullaan alas päin ja korot ylös päin  Huh Mutta sanoppas mistä rahat siihen, kun muutoinkin on kireetä?
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #4555 : 24.10.2008 19:27:26 »

Niin ikävää kuin lapsien hyväksikäyttö onkin, voi siinä olla kyseessä menneen inkarnaation maksu. Miehenä raiskannut ja nyt saa sitten kokea miltä se oikeesti tuntuu.
Asioilla on aina monta puolta.
Toinen jota olen miettinyt niin kun miehen vaimo/nainen saa lapsen, niin tapahtuuko miehessä psykologinen reaktio siihen ettei äitiä voi naida, joten sitten lähdetään vieraisiin?
Ehkä pitäisi olla kouluissa opetusta siitä mitä seksi ei ole, sillä sen henkinen merkitys on muutakin kuin hetkellistä purkausta, miehille siemenen kylväminen ympäriinsä vie heiltä elämänvoimaa. Katsokaa niitä miehiä nehän ovat 50 jo seniilejä kun vertaa naisiin.
Ei ole helppoa olla mies varsinkaan jos mokaa elämäänsä niin seuraavassa elämässä onkin sitten nainen ja saa sitä mitä tilaa...

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Asterix
Vieras
« Vastaus #4556 : 24.10.2008 20:36:59 »

Hei..! Tänään saan en perunamuusia, mutta röstiperunaa! Cheesy

Eräs Oinas-mies kokkaa, kun itse en osaa. Wink

Prostituutio puhuttaa ja hyvä niin. Smiley Pitäisi kehitellä tuosta ihan oma aihe, kun kirjaakin työstän,
kunhan tässä vain ehtii. Smiley

Mutta nyt... röstiperunoita ja lohta.. Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4557 : 24.10.2008 21:24:48 »

Hassua että jotkut ovat niin ahdasmielisiä ja kenties epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan,
että kokevat prostituoidut uhakseen..
Sen vuoksi alentavat näitä puheillaan..

Duuni kuin duuni... Joku elää turkistarhauksella tai muuta vastaavaa ja ne ovat hyväksyttyjä ammatteja, vaikka se on hyvin epäinhimillistä toimintaa (mielestäni) ainakin verrattuna siihen että joku aikuinen nainen saisi päättää omasta kehostaan, haluaa tarjota seksipalveluja niitä tarvitseville..

Se ei todellakaan alenna sitä ihmistä tai kerro että hän pitäisi itseään halpana, minun mielestäni se kertoo enemmänkin universaalista vapaudesta ja rakkaudesta.
 smitten

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world

You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4558 : 24.10.2008 21:44:29 »

Mun tekee mieli
tupakkaa,
jätskiä,
suklaata,
jotain kakkua,
makkaraa (HuhHuh?)
sipsejä
limua!!!!

Siis oikeesti, nää iltavuoron jälkeiset momentit ennen nukkumaanmenoa ovat aina täynnä mielitekoja.. Olen poikki fyysisesti ja henkisesti ja tiedän etten saa kunnolla unta, herätys vartin yli viisi aamulla ja töihin...
Pitääkö mun lähtee huoltsikalle hakemaan suklaata??

Onko tää ihan normaalia?  Grin

Ja siis toi makkara,  Grin mä en koskaan syö makkaraa enkä tiiä tykkäänkö siitä, mut nyt tekee mieli!!  buck2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4559 : 24.10.2008 22:14:06 »

Grin

Noh, kieltämättä joo, voihan tämä jonkun mielestä olla outoa...
Mitenhän sen selittäisi... minulle ruumiini on pyhä. Minulle myös seksi on pyhää, ei kauppatavaraa. Kyse ei siis ole ahdasmielisyydestä vaan arvostuksesta. En voisi ikinä kaupata kehollisia palvelujani ja antaa sieluani rahasta. Minulle kun rakastelu on henkistä... saipa se sitten millaisen muodon tahansa... mutta kehonsa jakaa minun maailmassani vain ne ihmiset, joilla on jokin tunneside.  Smiley

Minun mielestäni mikä tahansa tekeminen on pyhää, kun sen vain niin ajattelee.
wc-pöntönkin voi siunata samalla kun sitä kuuraa.  Grin

Emme voi kaikki olla samanlaisia ja omata samoja näkemyksiä, mutta toivottavasti annamme toisillemme vapauden valita tekemisemme.. Ja kunnioittaa sellaisiakin asioita, joita emme itse valitse tekevämme, vaikka joku muu voi tehdä. Ei tietenkään tarvitse hyväksyä ihmisten kaltoinkohtelua yms..

Kyllä minäkin pidän kehoani pyhänä, samoin mieltäni..
Silti käytän niitä molempia jatkuvasti toisten ihmisten hyväksi ja saan siitä rahallisen palkan.

Minä käännän ja väännän, nostelen, seison koko päivän jalkojen päällä ja kyykin ties missä asennoissa töissä, pyhä ruumiini on joskus todella burn out mutta se jaksaa kun mieleni ohjastaa ja tsemppaa sitä jaksamaan.. Sitten pyhä mieleni ja sydämeni kuuntelee itkeviä/masentuneita/vihaisia/närkästyneitä vanhuksia, kerään paljon yksinäisyyttä ja kuolemanhalua itseensä ja kantaa sen kaiken vaikka miten raskasta se on..

Jokainen meistä käyttää omaa pyhyyttään työssään jollain tapaa ja saa siitä palkkaa..
Mitä eroa sillä on, onko se työ sitten fyysistä, mentaalista, emotionaalista vai seksuaalista vai yhdistelmä näitä?  idiot2


Tuohon edelliseen viestiini: tässä välissä kävin huoltsikalta hakemassa pikkupurkin sipsejä ja 0,5l pepsin..
Ajattelin parempi näin, kun että ostais ne röökit.. Mikäs siinä kun syön sipsejä ja limua ehkä puolen vuoden välein, not so dangerous...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 302 303 [304] 305 306 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: