Sivuja: 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643900 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4215 : 04.10.2008 16:33:59 »

Huomenta!

Täällä on jotenkin erikoinen meininki... idiot2

Voimia kengulle ja veljelle....



Mulla on krapula, mutta eilen oli kyllä vauhti päällä ja hyvät bileet.  Grin Mulla olis ollu paljon vientiä, mutta lähin sitten yksin kotiin kun jotenkin vaan ajattelin että haluaisin  vesimies:n jos jonkun viereen nukkumaan..
Mulla on sitä ikävä, kun me ei nyt voida viikkoon pitää yhteyttä kun se on reissussa...

Mä taidan tosissani olla ihastunu siihen, koska mulle tulee ihan hirveitä ujous ja epävarmuus-kohtauksia, vaikka yleensä ei tuu... Kun muutama päivä sitten puhuin sen kanssa puhelimessa ja lopetettiin, niin mä ihan tärisin  Grin sitten mulle tuli pahoinvointinen olo ja hermostutti niin paljon että oli pakko soittaa yhelle toiselle tyypille perään ja mä en osannu puhuu mitään, nauroin vaan ihan hysteerisesti ja sitä hepulia kesti puoli tuntia!!

Mä en kestä kun tulee epävarma olo tai sellanen että pelottaa kun tää tuntuu joltakin, niin sitten se purkaantuu just tollasina maanisina naurukohtauksina, enkä yhtään pysty hillitseen itseäni....
Tuntuu että oon tulossa hulluks... Grin
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4216 : 04.10.2008 16:39:16 »

Kova into olisi lähteä pitämään hauskaa, kapakkatappelukin kävisi, mutta olla nyt juuttuneena jollekin autiolle suolle... Angry
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4217 : 04.10.2008 17:43:56 »

Kapakkatappelu! I'm in!  Grin

Jellona ja mä pidetään nyt suhdetta holdilla toistaseks. Se haluu antaa mulle tilaa. Mä otan tilan vastaan kun tarjotaan. Ja oon löytäny ihmisen joka on mun täys peilikuva mut vaan parempana, kakslahkeisena  Grin

EDIT: Ja itserakkaana paskiaisena mä oon rakastunu peilikuvaani. Laskekaa siitä yks plus yks..  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 04.10.2008 18:21:06 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4218 : 04.10.2008 18:05:54 »

mun ukko on jo humalassa kylillä ja mulla on aikomus mennä perästä tässä iltasella ku tytsit tulee ensin tänne..

tossa viien pintaan lähin kauppaan et ei, en voi mennä tällasella tukalla maanantaina töihin.. et pakko olla siistimmän näkönen. hain sit ruskean. en oo värjänny ruskealla ku kerran aikasemmin elämässäni ja se on ollu 10 vuotta sitten. että saa nähä. ja varsinki ku länttäsin sen ton punasen päälle. joten ei siitä ny ainakaan ruskea tuu.

ostin tänään myös 3 uutta vaatekappaletta, 2 niistä sopii työvaatteiks Smiley

käytiin päivällä pitsalla ennen ku mies lähti katteleen jalkapalloa ja nyt ruikutin puhelimessa kaverille kuinka läskimahalta näytän. ens viikolla siis alkaa toimistotyöt ja samalla myös ihan ite lenkkeily, ilman et kukaan maksaa siitä palkkaa. en halua et mun vuojen laihutustyö menee hukkaan. ei se kuitenkaan niin vaikeaa oo se painonhallinta.

vielä vartiks ku keksii tekemistä nii saa mennä suihkuun, sit sihauttaa ja ruveta meikkaan.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4219 : 04.10.2008 18:44:29 »

Kengulle voimia  Cry angel

Miekin tulin aamulla sairaalasta, sain kipulääkettä suoraan suoneen ou jee. Aika kovan hinnan oon nyt maksanut maanantaina dokaamisesta.  Undecided

Ohhoh, sun kroppa on sitten reagoinut aika rajusti, että "ei kiitos viinaa!"...

Mäkin olin eilen baarissa ja join arviolta jotain 8 kaljaa..

Ja kärsin ihan mielettömästä krapulasta, vaikka tuo määrä oli minulle kohtuullinen!
Jos ihan rehellisiä ollaan niin normaalissa rahatilanteessa olisin tuon määrän lisäksi juonut pari olutta lisää ja about 5 drinkkiä...
Mutta näköjään sitä ei enää kroppa kestä ja psyykekin kärsii...
Huomasin kolmannen kohdalla että olen yllättävän humaltunut.  idiot2
Yleensä en edes tunne olevani kännissä!  idiot2


Ai että mutta on se välillä niin kivaakin kun tulee otettua 1-2kk:n välein,
niin ei ihan ole jokaviikonloppuinen pakkorutiini... angel

Olen aika iloinen siitä, että elämä ei ole enää sitä samaa läträämisen ja morkkiksen kierrettä, mitä se joskus oli. Nytkin lähdin sillä asenteella että kiva nähdä kavereita ja flirttailla miesten kanssa ja tanssia.. En ottanut sitä humalan kannalta, vaikka se tuli kyllä siinä sivussa.  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4220 : 04.10.2008 19:01:28 »

ottakaahan kaikki iisisti.

no niin

olen ollut vähän levottomien lasten seurassa ja teen sille astrologin pojalle syntymäkarttaa. aika työ ja urakeskeinen tyyppi, vaaka, kuuhärkä, nousukaksonen. tavoite: miljonääri tai poliitikko. hm, saattaahan hän päästä eteenpäin. Saksassa varakkaita sukulaisia.

olen ollut rauhallisempi tunneasioissa myös, vaikka nuo miehet välillä kiihtyy haluineen, niin onhan tässä tavallaan se hyvä juttu että voi kokeilla eri tyyppejä silloin tällöin.

mutta mitä on seksi ja kokeileminen ilman että kiintyy? en usko että ihan mahdollista. tantrassakin lukee, että seksi on voimakkaimpia tunnekokemuksia kehossa. niinpä sitä ei vaan harrastella.
« Viimeksi muokattu: 04.10.2008 19:28:07 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4221 : 04.10.2008 21:38:16 »

Lauantai-iltaa tupahan  angel

Tigris yhdyn sanoihisi. todella merkillinen fiilis  Huh Mitä on ilmassa, onko joku tukkinu piipun hormit?
Ei vaiska!

Kengu paljon voimia teille ja toivon  angel angel angel angel matkaasi veljen luokse.

Sasha tais laittaa myynti-ilmoituksen... valitettavasti minulla on jo kiintiö täynnä, vaikka houkutteleva tarjous  Wink Tässä ois vastaava, mutta eri sukupuolta...
Lahjoitetaan!
Reilusti käytetty keski-ikäinen nainen.
Rupsahtanut hieman sieltä ja täältä, kaipaa kunnon puunausta. Luulee olevansa vetävä keräilyharvinaisuus.
Käynnistyessään saa aikaan vaikka mitä, mutta energian suuntaus hakusessa. Myös kestoltaan keskitason alapuolla, on ehkä sytkä tukossa? Ohjaustehostin on viime vuosisadalta ja ruosteessa, kuin myös kaikki hienoudet puuttuu. Annetaan hyvään kotiin ja tosi harrastelijalle. Haastetta kerrakseen!
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4222 : 05.10.2008 09:21:05 »


Huomenta.

Hyvää  aurinko -päivää kaikille.  smitten

Tarjolla on kahvia ja aamupalaa kullekin maun mukaan.

Toivon jokaiselle tästä päivästä mahdollisimman positiivista ja lähetän kaikille paljon, paljon...  smitten smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4223 : 05.10.2008 13:02:35 »

Joo... Elämä osaa yllättää.

Mä näin niin hirveetä painajaista viime yönä että heräsin ihan paniikissa enkä uskaltanut liikkua tai hengittää..

Siis se uni itsessään oli sellainen että oltiin meillä lapsuuden kodissa ja ikkunasta näin että sellainen karhu-hirviö yrittää päästä meidän taloon sisälle ja lopulta pääsikin ja sitten vaan poukkoiltiin sisällä sitä karkuun.... Kun karhusta päästiin niin joku toinen peto (en muista oliko sekin joku eläin vai vain joku mieleni keksimä monsteri) mutta hyvin isoja ja verenhimoisia olivat molemmat....

En yleensä näe mitään pakenemis-unia.. idiot2
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4224 : 05.10.2008 13:30:35 »


No mutta voi, voi!

"Matalapaine" majailee edelleen täällä?
Eipä sitten paljon meikäläisen  smitten tuonut.  Grin

Minulla vaan oikein seesteinen ja mukava olo...  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4225 : 05.10.2008 13:49:08 »

No se on Neela hyvä että jollain on.. smitten

Olisi minullakin ilman tätä kestokrapulaista oloa..

Huomasin että huomenna on lääkelaskujen uusintatentti enkä ole laskenut yhtään.
Ei todellakaan kiinnosta, alan angstaamaan kun joku sanookin sanan lääkelasku.  Sad

Tiedän että tämä vastustaminen on lapsellista, koska en pääse tällä asenteella mihinkään..

Jos meen lenkille ja rauhoitun, niin ehkä tänään vielä saavutan oikeen mielentilan.
Mutta hermostuneena en ala harjottelemaan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4226 : 05.10.2008 15:15:21 »

olen päättänyt alkaa nauttia omasta seurasta, siis siinä mielessä ettei etsi liikaa kiinnostavia ihmisiä, seuraa tms. tuntuu että tätä olotilaa voisi jatkaa > ikuisuuksiin. miksi ei? ihmisiä nyt tapaa töissä ja bisneksissä kuitenkin. koska minä olen Kaikki, kaikki tulee luo.. (esim meseen)  laugh

 jupiter aspect_con kuu    jupiter  aspect_con  venus se varmaan teettää tällaista hyvää oloa kauan ja  uranus  aspect_sex  venus    uranus aspect_sex venus    uranus aspect_sex jupiter

tietysti mitä enemmän on kaikkea, sitä runsaammalta tuntuu, mutta toisaalta kun voimme "ohjelmoida" itsemme olemaan tyytyväisiä joka tilanteessa. kaipaan kyllä eräitä tilaisuuksia joita alkaa tulla ripotellen vasta noin 4 viikon kuluttua. sitten on taas vähän enempi success fiilis. ei ole kiire minnekään.. kaikkea on tasaisesti.

eläinsuojeluun meni 4 eu, viimeksi 10eu. sekin on hyvä.

silloinhan tietysti ihmisiä alkaa tulvia, kun ei erityisesti etsi.. tai tulee hassuja kontakteja. mutta tosiaan sellaista baarihuurua en kaipaa nyt kuin vuosi sitten. voishan senkin järjestää kun seuraakin olis. but. raikasta syysilmaa, hevostelua jne mieluummin. toinen asia kaipaako intensiivisiä tunne-elämyksiä, sellaisia kuten eräissä juhlissa- (ts spiritual events)

VOIMA

Kun olet täysin seesteinen ja rauhallinen,
olet voimakas. Kukaan ei voi masentaa sinua
tai vaikuttaa sinuun kielteisesti.
Enkeliohjauksesi on löytää hiljaisuus, parantaa vihaisuutesi, puhdistaa tunteesi
ja luottaa omaan arvostelukykyysi.
Omaa henkistä kasvuasi palvelee se
että otat vastuun omasta elämästäsi,
joten seiso omilla jaloillasi ja ole vahva.
Todellinen voima perustuu
sisäiseen vahvuuteen ja luottamukseen.
Osoita voimasi tänään.
Ole seesteinen, voimakas ja luottavainen.
« Viimeksi muokattu: 05.10.2008 16:07:43 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4227 : 05.10.2008 17:02:13 »

Hei pliis! Jotain eloa tähän päivään!!

No, mä kävin tunnin lenkillä..

Musta tuntuu että oon vähän masentunut. Tai nyt koen stressiä koulun ja kavereiden osalta.
Noi mieshommathan ovat alkaneet skulaamaan jo sen verran hyvin, että voin kohta alkaa korjaamaan satoa.. Cool

Oon vaan niin ihastunut nyt niihin kumpaankin  vesimies:n,
että tunnen olevani ihan lukko-tilanteessa.
Toinen on nyt jossain hevon kuusessa ja toinen on ilmeisesti hukannut kännykkänsä tai leikkii muuten vaan vaikeesti tavoteltavaa, enkä jotenkin tykkää tästä että en pysty pitään kumpaankaan yhteyttä.

Haluaisin saada mahdollisimman nopeasti selville, miten homma alkaa pelaamaan,
jotta voisin tehdä valinnan johonkin suuntaan,
koska mun sydämessä tuntuu nyt jo pienoinen pisto.... Undecided

tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4228 : 05.10.2008 17:15:48 »

plaah! idolsia ja bb:tä ootellessa.. vielä ois kaikenlaista tekemistä.. pitäs lukea tuo yks kirja loppuun ennen huomista, pitäs ettiä huomiset vaatteet, pitää laittaa pari muutakin juttua valmiiks.. pitäs muistaa vaikka mitä huomenna Cheesy pelottavaa ja jännittävää!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4229 : 05.10.2008 18:07:52 »

pelitilanne sama kuin viimeksi: rakkauteen ei luota, seksiä ei jaksa vaivautua harrastamaan, niinpä oinaan kanssa hieman pysähtyi tilanne. sen ainakin tiedän että se saa naisia ja kai minäkin saisin miehiä, jos viittisin. mitähän tässä pitäisi päätellä. jos ei olekaan mitään tunteita siihen? en siis tiedä. tosi outoa. olen jo sanonut oinaalle kaiken mitä olen voinut. toisaalta olisi jotenkin naurettavaa alkaa sen kanssa suhde, kun epäilen ettei tulisi sellaista fiilistä kuin ravun kanssa. oinas on aika erilainen. naisia paljon enemmän, haluja paljon enemmän, tarkoittaako se sitä että minun pitäisi haluta häntä jos hän minua.

jotenka..

yhä vain vahvistuu olo että olisi mielellään itsekseen. (aina kun ollaan melkein aloitettu sen kanssa, on tullut muuta ja sitten hän on tietysti ollut jonkun, exän tai muun kanssa)

oinas on sanonut kaikenlaista vuosien varrella, että on koukussa minuun, mutta on liikaa haluja.. sitten taas mietin JOS se tuntuisi yhtään rakkaudelta. joskus häneltä lipsahti että on ihastunut, tai tarjoaa kumppanuutta, tai seurustellaanko. on vene, autoja, hyvä työ, siniverinen (suomeksi aivan muuta kuin rapu pitäisikö minun haluta aivan muuta siis).. kelasin läpi juttua ja mietin mikä on homman nimi. ei hän ole ainakaan mikään joogaoppilas, eikä esitä olevansa. maailmat on olleet niin erillään, mutta toisaalta. no on hän paljon materialistisempi ja menestystäkin on. on pitänyt viileistä naisista, jota olen taatulla ollut. nyt olen vain muissa maailmoissa.

miksi yhtään lähdin kertomaan hänelle mitään! outo juttu. mutta sillähän se selviää jos alkaa jotain, että loppuuko se samantien, ei ainakaan juuri sattuisi. pelin voisi pysäyttää ja vihdoin olla aivan ilman, en edes pitäisi siihen yhteyttä.

 Smiley

se voisi olla kaikkein puhdistavinta, vaikka luulin että aina pitäisi olla edes joku säpinä, joku. hänen sukujuurensa kiinnostivat ihan hieman, mutta nyt yritän luoda kokonaiskuvaa (samalla itsestä, koska olen häneen kovasti peilannut itseäni). jos katsoisin vain tiedostamista, sitä nyt ei niin paljon ole mutta kyllä hän sielukumppanit ymmärtää (omat jutut); mutta jos katson hellyyttä, haluja, taustaa?? no en oikein ymmärrä. jos hänen kaltaisensa olisi rakkauteen? tjaa.

lisäksi hän on aina sanonut esim tällaista:

"Uusi komea, ihana, kiltti, intohimoinen mies odottaa sinua varmasti jo.

Kram"


"Et kai ole unohtanut minua? Se nimittäin ei käy."

"Tahtoisin kovasti..." jne.
« Viimeksi muokattu: 05.10.2008 19:00:18 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: