Sivuja: 1 ... 270 271 [272] 273 274 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643781 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #4065 : 24.09.2008 14:29:51 »

Hei Kengururotta,
mitä jos menisit sinne kävellen soittamisen sijaan? Saisit raitista ilmaa, joka tekee varmasti hyvää, liikuntaa ja mieli paranee muutenkin. -Ei avun pyytämistä tarvitse eikä pidä hävetä.

Itse olen tarvinnut psykologia pariinkin otteeseen elämäni aikana, kun olen ollut keskivaikeasti masentunut ja mielialalääkkeetkin ovat tulleet tutuiksi.
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4066 : 24.09.2008 14:32:30 »

Rohkeasti vaan soitat Kengu... smiley6600
Sen jälkeen olo helpottaa, kun tiedät ottaneesi ensimmäisen askeleen. Afro  smitten
Niin tai kuten Emelia ehdotti, menet käymään siellä...
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4067 : 24.09.2008 14:35:42 »

Saldon ylikin voi puhua. Kokeiltu on.

Psykologilla kannattaa käydä jos siltä tuntuu. nim. viimeks tänään käynyt vaan kuulumisia juttelemassa.

Miten tää on mahdollista? Kaikki mitä mä nään, kuulen, tunnen.. kaikesta tulee mieleen huumeet ja alkoholi. Piikkejä tunkee joka nurkalta, pillereitä kaupataan koulun takana.. Koeko tää vaan on? Noh, koeviikkohan alkaa huomenna..

Kyllä maailma taas repii pientä tyttöä. Ei saa kiinni ei niin mistään. Kaikki mikä on pysyvää on joko sellaista, ettei sen toivoisi olevan pysyvää tai niin arkisen itsestäänselvää, kuin hengittäminen, että se masentaa. God, please, give me my life back! Strength of the world is crushin' my shoulders, it won't let me rest.. I just need to sleep.. Just a little dream, please.. Just a little dream..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4068 : 24.09.2008 14:52:37 »

Jee sain soitettua!!! Cheesy
Vaikka aloinkin itkemään puhelimessa kun se kysyi että millaista asiaa olisi ja yritin selittää sitä kaikkea... Cry
Miten vaikea onkaan PUHUA asioista jotka sattuu vieläkin vaikkei ne oo enää tätä päivää.
sit se oli hyvin ymmärtäväinen ja sain enskuun alkuun heti lääkäriajan. Smiley
Ihanan huojentunut olo,tästä se lähtee!
Sit se nainen siellä puhelimessa vielä sano että jos tuntuu että pitää päästä aikasemmin
niin ei muuta ku päivystykseen vaan.. mutta kyllä mä nyt pystyn
pari viikkoa odottamaan.

Ja NYT sinne lenkille koirien kanssa piristymään  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4069 : 24.09.2008 15:01:19 »

pohdin täs et cittariin vai s-marketiin? onko kellään tietoa kummassa säästää enemmän rahojaan? tein jo kauheen pitkän ostoslistan.. pitäs kai karsia puolet et rahat riittäs.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #4070 : 24.09.2008 15:31:28 »

Olisiko S-marketti halavempi?
 :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4071 : 24.09.2008 16:25:36 »

Mun lukioaikainen toinen paras ystävä oli  vaaka ... Hän oli seurustellut 13-vuotiaasta lähtien..
Heti kun tuli edellisestä ero, niin kohta jo tuli uus rakkaus ihan etsimättä. Pari kertaa ihan omalta luokalta koulussa, ja taitaapi nyt asua yhdessä sen saman kanssa, joka löytyi lukion viimeisellä..

Hyvin kaverillisilta nämä kaikki suhteet ovat vaikuttaneet, seurustelu meni aina kavereiden ja koulun edelle..
Kuten minullakin. Sen takia olimme varmaankin niin hyvät ystävät tuon tytön kanssa, muut vähän kyllästyi kun puhuimme aina suhteista.. Ei kovin moni silloin vielä seurustellut vakavasti meidän kaveripiirissä....

Naispuolisilla vaaoilla näyttää olevan jätkiä kavereina paljon, eivätkä aina osaa päättää olisivatko yksi jätkistä vai sulostuttaja siinä porukassa, vai sekä että...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4072 : 24.09.2008 16:30:45 »

Mutta muhun on iskenyt tänään ihan mieletön pinnallisuus.. Tai mikä nyt on pinnallista? Kai se on ihan normaalia haluta näyttää hyvältä....

Hirveet suunnitelmat mitä tekisin iholle ja hiuksille,
mistä kohtaa mun pitää treenata itseäni jnejnejne..

Tää vaan on vähän masentavaa, koska vaikka oon pari päivää syönyt taas terveellisesti ja liikkunut paljon,
niin nyt mulla on yhtäkkiä ihan tosi pöhöttynyt olo, ja kaikki lihakset on kipeenä eilisestä treenistä ja naamakin kukkii.. Eli menkkoja odotellessa..

Ei oikein pysty tuntemaan oloansa hehkeäksi tällaisena päivänä ja toivois että menis vaan äkkiä ohi..
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #4073 : 24.09.2008 17:44:26 »

Tosi hyvä kengururotta että sait soitetuksi ja varatuksi ajan... siitä se lähtee!!!  Wink
Ja muista halailla koiriasi säännöllisesti, eläinten silittäminen tunnetusti myös poistaa stressiä ja vähentää ahdistusta.

tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4074 : 24.09.2008 18:39:01 »

Kyl se on se Smarket halvempi, mutta entäs alepa ja siwa.

Eli tosiaan.. arvasinkin kun sain vastauksen Rhodonitelta että missä mättää.. uskoin liikaa.. että joku voisi haluta kohentaa olemistaan.. ei sitä saa koskaan olettaa. Toisen pitäisi aina olla niin valmis, kun suhde alkaa. No minkä asian pitäisi olla järjestyksessä miehellä? Ei kemiat vaan riitä. Eli täytyy sillä olla asiat ok, joku tiedostuksen aste jne. Siis kun joku on mitä on, sitten on. Onhan ihmisillä miljoonia vuosia tahkota täällä, mut kun on jo tahkottu jonkun aikaa..

sielukumppanit voi tosiaan olla aika eri asteella..

jos mies vaikka kuitenkin urheilisi (oletus, ammatti tai himoharrastus?) niin jotainhan sen pitäisi tajuta muustakin.. jos mies olisi henkeilijä, olisiko se muuten menestynyt.. jos olisi seksikäs, liikkuisiko.. no niin..

« Viimeksi muokattu: 24.09.2008 18:41:31 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4075 : 24.09.2008 18:41:31 »

Mein koulupsykologi lukee mun blogia sillon tällön ja laittaa joskus kommenttina millon olis seuraavan kerran aikaa tulla juttelemaan. Toimiihan se niinkin, eikö?  Grin Kuulemma kirjoittamalla mä osaan ilmaista tunteeni paremmin kuin puhumalla, mitä en kiistä yhtään. Sama myös musiikin kans. Musamaikka toimii siis mun terapeuttinani..?  :Smiley Grin

Muistan ku mua katottii ihan kieroo ku sanoin käyväni psykologilla. Eihän psykologilla käyminen tarkoita sitä, että olis iha pöpi päästään! Harhaluulot pitäs kitkee pois kaikilta ihmisiltä heti alkuunsa.

Love and support, that's all we need.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4076 : 24.09.2008 18:42:58 »

terapiat on arkipäivää nykyään.. rakastuuko joku terapeuttiinsa?  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4077 : 24.09.2008 18:54:19 »

niin.. Loppujen lopuksi varmaan lähes jokainen meistä tarvitsee terapeuttista ammattiapua joskus elämässään..

Minä en hakeutunut psykologille ongelmistani, vaan siksi että tajusin sen olevan hyvä keino lintsata koulusta. En puhunut hänelle mitään henkilökohtaista, toisin sanoen valehtelin, keksin juttuja. Eli siitä ei ollut apua minulle vaikka olinkin ihan paskana silloin.  idiot2 Se psykologikin sanoi mulle että olen harvinaisen aikuismainen ja tasapainoinen yläasteikäiseksi...

Moni ongelmainen ei halua apua.

Myönnä muille kuin itselleen, että on ongelmia.

Ajatelkaa mitä lystäätte, mutta ihan hyvin voin sanoa tämän että yläasteikäisenä fantasioin siitä, että voisin tappaa itseni koulussa. En oikeastaan ajatellut tappavani muita kuin itseni, mutta se tuntui silloin päässäni hyvältä idealta: tyydytti sitä huomionhakuisuutta mikä minulla oli. Kuvittelin mitä keskustelua siitä olisi seurannut, kun kaikki tajuaisivat että se kiltti, normaali, hiljanen tyttö olikin päästään sekaisin, eikä kukaan huomannut sitä..

Uskon tämän olevan yleistä, sillä eilen yksi miespuolinen kaveri sanoi että oli myös yläasteikäisenä haaveillut siitä, että räjäyttäisi koko koulun, mutta onneksi järki ja sosiaalinen omatunto tuli päähän.

Koulu on monelle nuorelle helvetti, jonne pitää mennä joka päivä. Melkein kaikilla luokilla tapahtuu jonkinnäköistä kiusaamista ja ainakin minun aikanani pihalla seisottiin omissa tarkasti luokitelluissa ryhmissä (nörtit, pahikset, partiolaiset, "tavikset"..)..

Minä olin väliinputoaja siinä luokittelussa, koska lintsasin paljon ja tupakoin joten minun olisi pitänyt olla pahis, mutta he ylenkatsoivat minua... Suurin osa kavereistani oli partioilaisia, minä en, ja en päässyt koskaan sisäpiiriin koska he viettivät aikaa koulun ulkopuolella yhdessä, mutta minä en..

Voi apua mikä avautuminen,
no älkää pelätkö, nykyisyydessä kaikki on hyvin, mutta minun pitää vain puhua suuni puhtaaksi..
Että YMMÄRRÄN mikä se ilmiö on..! Vaikka en itse kykenisi ikinä vastaavaan..
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4078 : 24.09.2008 18:58:36 »

Tigris.. Kuvasit just kaiken mitä mä joudun joka päivä näkemään ja kokemaan. Kiitos siitä.  Smiley smitten

Koulu on monelle nuorelle helvetti, jonne pitää mennä joka päivä.

No more words needed.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4079 : 24.09.2008 18:59:59 »

itselleni ei ole ollut noin, olin jossain vaiheessa ehkä kiusattu kun osasin jotain, muttei mitään traumoja. lapsen kautta saa kuulla sen päiväiset valitukset koulusta, hänen kouluasioihinsa tuleekin muutoksia.

mutta onko se helpompaa jossain hienostelukoulussa, esim ranskalainen koulu??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 270 271 [272] 273 274 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: