Sivuja: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648364 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3795 : 11.09.2008 10:29:24 »

sainpa digikuvat koneelle niin, että se kaatui vain kerran ja taas näin

ravun kuvista sen nuoruuden. tjaa mutta miesasiat etenee sillai, että saman

vaatimuslistan kanssa kävellään, ja niinhän ajattelin vuosi sitten että jos todella

vaatisin jotain, ei tulisi ketään ja kas kummaa.

no onneksi se ei ole priority vaan työelämä.

lapset ottaa ihan eri asioista kuvia kuin aikuiset, pienten näkökulma.  Smiley heille

tulossa tanssiaiset, joihin kaupunginjohtaja kutsuu, pari olis jo. prinssiä ja

prinsessaa..


tekis vaan mieli lähteä äkkimatkalle, toisaalta menen jo varhain la aamuna ja

palaan kotiin n klo 24, hulluja nuo ammattilaisreissut. pe

iltana sirkus, muttei liian myöhään. taas

jotain uusia naamoja, ihan ok.

kuten sunnuntai $


no pitää olla maltillinen ton  saturnus kakkosen aikana, vuoden kuluttuahan

on  jupiter 2, jos kerran planeetat meitä kiusaa??

vai tuleeko niistä hyvää?

sekä että plus miinus nolla?


Lion mikäs teidän kriisinne aikaansai, rapuko jonka läksytit? 
« Viimeksi muokattu: 11.09.2008 10:41:15 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3796 : 11.09.2008 10:39:29 »


Hei, vaikuttiko kahvi jonkun oleellisen vitamiinin imeytymiseen?

En tiedä vaikuttaako jonkun tietyn, vai kaikkien, mutta eräs homeopaatti/hivenaineanalyytikko sanoi mulle että kun otat vitamiineja niin pidä mielellään puoli tuntia väliä ennen kun juot kahvia, tai sit vitskut puol tuntia kahvin jälkeen.. Eli kai siinä kahvissa on jotain mikä haittaa imeytymistä tai tuhoaa vitamiineja... idiot2
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3797 : 11.09.2008 10:43:23 »

Huomenta! aurinko

Juuh! buck2
Nimittäin BB;n Niko.Jotta samaa mieltä kuin Jinx.
En kyllä kestäisi tuollaista puhetyyliä ja olemusta mieheltä omassa huushollissani.Siis jos pitäisi seurustella. buck2
Muuten saapi olla millainen on.Olen niin vähän ehtinyt katsomaan ko ohjelmaa,vaan kaksi siellä ärsyttää.
Niko ja mikäs se blondi olikaan?Cheryll? idiot2

Töitä on piisannut yllin ja kyllin ja illalla hetki telkun ääressä ja nukkumaan.

Nyt heräsi kysymys kun tuossa aamulla nostin itselleni kortteja.
TE JOTKA OLETTE TEHNEET AARREKARTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oletteko huomanneet mitenkään sen vaikuttavan.Itselleni kun nousi tuo runsauden kukka ja sen kiikutin rahanurkkaan.Viimeksi kun vein,niin ainakin työt lisääntyi. Cheesy
En ole karttaa saanut aikaiseksi,mutta visualisointi on jatkuvasti päällä ja Egyptissä matkustelen. smitten

Mikä LIONHEARTIN suhteeseen on tullut? Undecided
Oma "jäissä",mietintämyssyn alla.En tiedä oikein mitä tunnen ja sitä nyt kuulostelen.Vaan en tee mitään hätiköityä.Ensin tämän viikon työt pois! knuppel2
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3798 : 11.09.2008 10:47:05 »

huomasin että kun siellä oli kuva Wienin esp ratsastuskoulusta, niin firmalla

tilaisuus Wienissä 2009 heheh  Cheesy vaikken mitenkään hinkua sinne. tarkensin

aarrekartan muutamia muita kohtia. no ainakin todentuu työntäyteisyys..

katotaan nyt sitten ne muut asiat.

tosin käytössä on vähän muitakin systeemejä kuin aarrekartta.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2008 10:48:58 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3799 : 11.09.2008 10:58:31 »

Hah... No kaikenlaista pientä aarrekastasta on käynyt toteen.. Kuten sen että olen nyt täysin vegaani, enkä juo kahvia, liikun paljon, olen laihtunut 4kg..
Olen tavannut kaksi mielettömän kivaa miestä, joista toinen on myös henkisistä asioista kiinnostunut..
Tämä toinen taas -no yritin karkoittaa hänet puhumalla enkeleistä, kun luulin hänen suhtautuvan skeptisesti- niin ei! Sehän hyväksyi kaikki mun hömpötykset ja sanoi että hienoa että mulla on omia juttuja..

Miksi siis olen yrittänyt karkoittaa nämä miehet? No, ilmeisesti en painottanut aarrekarttaan sitä, että haluan miehen olevan myös hyvännäköinen... buck2

Ei kumpikaan heistä ruma ole, ihan siis normaalin ja tavallisen näköisiä tyyppejä, mutta ei mun silmiini mitään erityistä.

Se  vesimies on ihan huippuhauska ja kaikin tavoin verbaalisesti mua miellyttävä ja pohtii asioita aika syvällisesti.. En oo ikinä nauranut niin paljoo kenenkään kanssa ensimmäisen puhelun aikana ja se puhelu kesti 3 tuntia... No, eiköhän mun elämääni mahdu lisää näitä miespuolisia YSTÄVIÄ.... :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3800 : 11.09.2008 11:01:02 »

joo..

hmm..

vai että Hornetteja päivitetään..

hyvä..

Suomi on siis turvassa...

ja koko planeetta..

miten pojat voisi olla haluamatta sotaa, kun on kerran leluja? ydinaseita on

27 000 mutta kumma kyllä ei käytetty -45 jälkeen

väittää Ulkoministeriö tai tutkijat. 
« Viimeksi muokattu: 11.09.2008 11:08:35 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3801 : 11.09.2008 11:15:58 »

Huomenta  Smiley
Mä heräsin "ajoissa" että olisin mennyt laittamaan yhdelle skorpioonille hiuksenpidennykset,
mutta ilmoittikin sitten just kun olin menossa että hiukset ei ookaan tullut vielä postiin
että äläpäs tuukaan  Cheesy
No oonpahan ainakin nyt ylhäällä kun muuten olisin varmasti nukkunut
ties kuinka pitkään,ja nyt on hyvää aikaa tehdä kouluhommia,joita on PALJON !  buck2
Hirvittää miten selviän kaikesta... Grin
No.. en ota paineita... Pitäs keksiä mulle ja  kalat:lle jotain tekemistä päivällä...
Ei aina jaksais leffojakaan katsella.. ilman rahaa tuntuu vaan olevan vaihtoehdot vähissä  crazy2
No,sen seurassa on niin hyvä olla että sama se vaikka vaan istuisin ja tuijottelisin sitä  smitten
Mutta nyt tehtävien kimppuun   knuppel2




tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #3802 : 11.09.2008 11:34:22 »

Etsiskelin eilen astrosivuja ja löysinkin uusia  Smiley Muutamassa oli tuo googlen hauska käännös mahdollisuus.

Taidan olla liian hilpeällä päällä edelleen kun jatkuvasti vedet silmissä nauraa eikä pääse eteenpäin kohdasta jossa on mm. nouseva syöpä kolmannessa talossa  2funny uglystupid2

Voi mielikuvia...  crazy2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3803 : 11.09.2008 11:39:20 »

älä unohda hetkeksikään että olet Jumalan mielikuvitusta seikkailulla, niin on

aina hauskaa? taas sain ehdotteluja jotka torjun.. 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #3804 : 11.09.2008 11:41:54 »

? Huh ?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3805 : 11.09.2008 11:42:50 »

juuri niin.

ei voi oikeasti haavoittua, ja kaikki on hauskaa (mutten ole varma noista Sashan

painajaisista)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #3806 : 11.09.2008 11:51:33 »

No kettu! Itkeäkkö pitäis? Mulla on nyt hauskaa ja se ei ole keltään pois  2funny
Repesin myös tuota mielikuvaa että olen Jumalan mielikuvitusta, en siis ehkä oleenkaan todellinen...no täähän aukasee vaikka kuinka monta porttia  Cheesy
Mitähän kaikkea sitä pystyykään tänään tekemään  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3807 : 11.09.2008 11:52:06 »

sepä se  smitten

semmoinen yksi pikku juttu, että kun.. ihmisillä menee ilo ja suru ylös ja alas,

tavallaan kun ei ota surua todesta, ottaako ilon.. olen sanonut sen ennenkin..



mutta voi ei, minulleko vain "irtipäästämisläksyt"?? oliko vielä montakin tuntia k.o aiheesta tiedossa? minkä asteen rakastumista edellytetään pääsykoevaatimuksissa, riittääkö pikkuihastus vai pitääkö olla sydänjuuria myöten, että on Oikea Läksy? kuka kuulustelee?


 angel

varmistetaanko läksyn tehokkuus kemioilla, hyvällä seksillä ja sen sellaisella? että muodostuu oikean asteinen kiintymys, sillä muuten ei voi oppia?  :Smiley

onko suoritus valmis kun ei taatulla näe enää tässä elämässä?

vai kun ei ihastu enää? onko silloin opittu? mikäli ei kiinny, oppiläksy menee ikäänkuin hunningolle?  Cool   Cheesy

kuka antaa Diplomin?
  2funny
« Viimeksi muokattu: 11.09.2008 12:12:35 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #3808 : 11.09.2008 12:12:30 »

Jokainen tavallaan menee tässä elämässä  smitten smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3809 : 11.09.2008 12:14:00 »

jos ei RV:lla, pioninkukalla ole täydellinen läksytys menossa, onko Lionilla ja Elämänilolla???

mutta jos toinen puhuu, en voisi sanoa läksyä kovin täydelliseksi.  Grin Grin

saisiko sen Diplomin?  muiden diplomien, johtajuuskoulutusten ja kurssien rinnalle komeilemaan. 

vai onko niin että seuraava johtajuustitteli tulee sittenkin tuota Diplomia ennen, en nimittäin ole varma kuka on myöntävä taho. :Smiley

vai perustaisiko itse Irtipäästämisen Korkeakoulun?
« Viimeksi muokattu: 11.09.2008 12:33:24 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: