Sivuja: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643688 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3615 : 03.09.2008 13:44:24 »

tosin ovat hieman erilaisia kuin sinun asiasi. Tässä oli kyse siis että ärsyynnyin itsestäni sinun kirjoituksessa.

*Useinkin asiat menee peilaamiseksi.

Ei ollut kyse siitä etten olisi "mennyt eteenpäin", mutta mennyt kokemus on toisaalta tuonut sen tunteen että kaikki saattaa olla pilaa. Mikä todella todistaa ettei ole. Sattumanvaraisuus vai tarkoitus?

Miten asioiden pitäisi mennä?

No tähän ajatukseen heräsin tänään, voi olla että myöhemmin kaikki omat korkeakoulutustyöt ja bisnekset tuovat uudestaan merkityksen tunteen, tunneasiat ei välttämättä. Ja jos ihminen on tunneolento, merkityksiä ehkä etsitään tunteen, eikä älyn kautta. Jos tunne on muunneltavaa massaa, kaikki tuntuu niin kovin suhteelliselta, myöskin "intohimo" tuntuu ihan omituiselta.. tai sitten jonkun tarvitseminen.

Siitä tulee se pilan tunne, että jos joku sanoaa "haluan" tai "tarvitsen", alkaa naurattaa.

Kun me kerran emme oikeastaan tarvitse ketään Itsemme ulkopuolelta ja yhtaikaa olemme yhtä niiden kanssa joita on, on ollut ja tulee olemaan. 
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 13:48:40 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3616 : 03.09.2008 13:51:27 »

minä puhun lähes aina teoriatasolla, toivottavasti tekin, en ainakaan pyri teidän persoonaan koskemaan lähtökohtaisesti, vaan puhun asiasta.

jos taas todella kokee että kaikki on vitsiä, ei voi OLETTAAKAAN keneltäkään henkistä tiedostamista. koska, kaikki on vitsiä! seksi on vitsiä, tai johonkuhun tutustuminen, se miten toisia kohdellaan, puhutaanko totta vai puutaheinää, ollaanko vai eikö olla.. siis tämä ihan sama-ajattelu..

siksi kysyin, entä jos karma ei toimikaan.. entä jos.. jne.

ei kai se ihan niin voi mennä.

mutta voihan se tavallaan. ihan sama.

onko jonkun kanssa, tekeekö mitään vai ei. itsepä olen ja koen, jne.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 13:58:58 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3617 : 03.09.2008 13:57:50 »

Lizzy juu voipi olla. Ja se lisää taipumusta tietynlaiseen melankoliaan ja alavireisyyteen aina silloin tällöin.
Tuntuu että kannan raskasta taakkaa, aijoo, kato se olikin vain elämä... 2funny

Onneks on jotain mikä pitää silti peruspositivismia yllä MELKEIN koko ajan..

Jaaha, suihkuverhon tanko verhon kanssa räsähtivät omiaan aikojaan alas äsken ja tanko meni hajalle..
Mikä ihme vaivaa kun kaikki hajoaa ja olen kävelevä katastrofi? Tää kummeksuttaa.

Nyt föönaamaan tukkaa ja sit vaatteet päälle ja menoks.
Kyllä tää kaikki alkaa luistamaan taas..


 kaksoset jousimies kauris kaksoset oinas kaksoset vesimies skorpioni jousimies kauris skorpioni kaksoset kaksoset harka neitsyt vaaka harka
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3618 : 03.09.2008 14:01:35 »

mä aivan unohdin jo sen ravun 

ihan sama, kuten muutkin.. 2funny


Ihmistä voi joka aamuna pitää toisena olentona, koska hänen ominaisuutensa, muistonsa, ajatuksensa ja ruumiilliset tilansa yhtämittaa muuttuvat; mutta hänessä on jotakin pysyväistä, johon kaikki hänen kokemuksensa sijoittuvat, saavuttaen sen kautta jonkinlaisen kokonaisuuden. Tätä "jotakin", monadia eli "minuutta" voidaan verrata helminauhaan, johon punoutuvat kaikki kokemukset, mitkä minuus saavuttaa erilaisissa olomuodoissaan eli ruumistuksissaan ja joista jokainen edustaa yhtä helmeä.

*Tämäkin on hätkähdyttävää.

Luulit kiintyväsi johonkuhun, mutta hän onkin muuttunut toiseksi ja sinäkin.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 14:15:51 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3619 : 03.09.2008 14:28:33 »

Huomaa, että oon vasta opettelemassa tuota asc. merkkiäni. Olen luullut, etten kaipaa nopeaa reaktiota. Enkä kaipaakaan esim. keskustelussa kysymykseen en kaipaa nopeaa vastausta, mutta kylläkin juuri tunteisiin ja loukkaannun suuresti, jos tunteisiini ei regoida (haluamallani tavalla)  crazy2 idiot2

Joo, en muista ihan tarkkaan, mutta taisin käydä itsekin vielä terapiassa niihin aikoihin. Tuntuu, että voiko näillä (minun) energioilla edes luoda muunlaisia läheisiä ystävyyssuhteita kuin hurjasti psykologiaa ja pohtimista ja tunteiden vatvomista, valtakysymyksiä...  buck2  Sniif.  Eikä tuo Pluto Dc:llä varmaan tulevaisuudessa helpota asiaa... Tai sitten se on ainakin rehellisesti sitä psykologista vatvomista?  idiot2 Grin

Uskon, että minussa on parantavaa energiaa, mutta silloin kun on omat energiat sotkussa niin ei tule mitään ja voi tosiaan aiheuttaa pahaa oloa ympärilläkin. Niin ja välillä koen, että minulta viedään energiaa ja siksi sulkeudun. Jälleen kerran en aina ymmärrä tai hallitse omia energioitani.

Rapu pystyy sulattamaan tunteet hetkessä ja siirtyy nopeasti tunteesta toiseen, kun taas itselleni tiedon omaksuminen vie kauemmin aikaa. Se taas ei varmaan  kaksoset vaadi aikaa.

Mun mielestä noi psykologiset jutut on todella voimakkaita ja sitoo ihmisiä lujasti yhteen, ilman että sitä aina todellakaan tajuaa tai toivoo. Minäkin toivon itsemääräämisoikeutta ja tasa-arvoisia ihmissuhteita, joissa voi vapaasti hengittää ja ehkä tuo psykologisten asioiden pohtiminen on oma tapani pyrkiä saavuttamaan se. Ajattelen, että jos ymmärrän niitä asioita ne eivät enää sido minua ja voin olla vapaa.

Onnea meille molemmille, jotta pääsisimme siihen. Oli sinun tapa sitten mikä tahansa.  smitten

Tigris, tuo "elämä tuntuu raskaalta taakalta" on kyllä aika kaurista. Ehkä tuo "tuho" ympärilläsi johtuu jostain sinun voimakkaista energioista. kenties vihasta, pettymyksestä? Joka ilmenee sitten tuolla tavalla?
 Huh Shocked

Ardith, ehkä jotain ihmissuhteissa "kuolee" mutta myös sitten syntyy uutta. Minullakin tuo  pluto Dc kuvio vasta neljän vuoden päästä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3620 : 03.09.2008 14:46:53 »

elämä tuntuu hupipalalta..  kuu jousimies

luinpa viestit mitä laitoin yhdelle playboylle toisesta hupisuhteesta ja oli naurussa pitely, no ei, panin merkille että! oikeastaan olin vain ihastunut, ei rakastunut.. paitsi hetkellisesti lipsahti, ja sitten taas tunteet muuttui - siis se muuttuva, ei todellinen höttö-


    Mitה nהה tekee?    Mitה nהה tekee?        Mitה nהה tekee?             

pitäisikö hänet ottaa "vakavasti"?

Ole tarkka siitä,
mitä etsit,
sillä yleensä
löydät sen.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 14:53:55 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3621 : 03.09.2008 16:44:17 »

Ardith se on todellakin kasvunpaikka, olen samaa mieltä. Osaat varmasti tehdä juuri sinun kannaltasi oikean ratkaisun. Näen muuten tuossa pohdinnassasi sen  pluto dc positiivisen ja kehittävän puolen.  Smiley

Todellakin en ihmettele, jos olen samanlainen. Kun taas niin kuin aikaisemmin oli puhetta  kaksoset ja  rapu ovat hyvin erilaisia merkkejä. Rapu joutuu sulattamaan kaiken tiedon tunteidensa kautta ja ehkä siksi tunnen itseni hitaaksi ja sekavaksi, jos minun pitäisi jotenkin ilmaista sanallisesti alati vaihtuvia ja muuttuvia tunteitani. Tai jakaa jotain tietoa. Paitsi ehkä kirjoittamalla, koska siinä pystyy jotenkin samalla jäsentelemään ja käsittelemään samalla niitä tunteita mitä nousee. Hmm. Stephen King on ainakin yksi nousu rapu kirjailija.

Minä mietin muuten myös tuota, että miten voisin kiittää terapeuttiani/terapeuttejani, mutta siis varsinkin sitä yhtä, jonka kanssa oli pidempi hoitosuhde. Tulin samaan tulokseen, että auttamalla sen minkä pystyn ja voin niitä, joiden huomaan apua tarvitsevan tai varsinkin, jos sitä pyytävät.

Tuo  kuu kalat on kyllä vähän ongelmallinen välillä ja orastavaa  uranus kapinahenkeä on kyllä ollut hurjasti ilmassa ja olen aika varma, että samaa lajia on luvassa lisää ensi vuonna kun tuo tr. on tarkka.
 tickedoff knuppel2
Minussa on noussut sellainen kiukku, että hemmettiäkö minä aina joudun olemaan sijaiskärsijä ja kuuntelemaan kaikkien murheet ja huolet jne. ENTÄS MINÄ? Ei jotenkin luontevasti istu minun suuhuni käsite terve itsekkyys, mutta sitä olen nyt miettinyt. Että mitä se oikeastaan on. Niin ja rajoja, missä menee ne sinun tunteiden ja minun tunteiden rajat kun Kuu kalalle se ei aina ollenkaan ole niin selvää. Ehkä se ensin on veteen piirretty viiva, mutta siitä se selkiintyy ja vahvistuu.

Mä oon kyllä aikamoinen peili, mutta peilikin voi joskus tarvita peiliä... juu on taas niin kalamaista että...
 uranus missä oot tänne hetinyt! Tarvii rajat!

Kun manitsit tuosta tr.  saturnus aspect_con kuu niin oliko sinulla  jupiter neitsyt voisiko sekin tuoda tuollaista aloituksen tunnetta, jos saturnus tulee Jupiterin kohdalle? En tiedä, tuli vain mutu.

meille molemmille paljon Onnea, kun ollaan selvitty tähän asti smitten

Sinäpä sen sanoit!  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3622 : 03.09.2008 17:05:41 »

mars oliko niinkun VAIHTOEHTOJAKIN joiden välillä valita??   Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3623 : 03.09.2008 17:13:03 »

Tigris, tuo "elämä tuntuu raskaalta taakalta" on kyllä aika kaurista. Ehkä tuo "tuho" ympärilläsi johtuu jostain sinun voimakkaista energioista. kenties vihasta, pettymyksestä? Joka ilmenee sitten tuolla tavalla?
 Huh Shocked

Joo, siis nyt tosiaan on hermot koetuksella. Ensin se suihkuverhotanko tippui alas ja hajosi.
Sitten hain postista mun hienon lampun, niin arvatkaapa onko se hajallinen? *  idiot2 *

Yritin kirjautua messengeriin sisälle, mutta en päässyt sinne.
Pankin verkkopalvelu ei toiminut...

Mistä tää johtuu? Mitä mulle nyt yritetään oikein näyttää?  idiot2

Yhtäkkiä kaikki ympärillä jotenkin lakkaa toimimasta, pitäiskö hihkua innosta?
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3624 : 03.09.2008 18:46:49 »

 
  buck2 Cry

 APUA,APUA APUA!!!!

Kamalan väärää sanavalintaa käytin. Cry  Cry  Cry
En kyllä ja IKINÄ sanoisi Tigrustani sivistymättömäksi. Undecided
Tarkoitin että hän on aito,eikä sellainen teennäinen hienostelija.  angel smitten
Ja älykäs ja tunteellinen ja viisaita pohtiva.
Anteeksi Tigru ja muut,jos tuon käsityksen saitte. Embarrassed

Ja nyt en kyllä ymmärrä,miten se egyptiläinen,jolle kelpaa muutkin naiset kuuluu tähän tuntemaani pariskuntaan?
Tiedän suorakädeltä ainakin 20 suomalaista miestä,jotka ovat joka hameen perässä,vaikka sitoutuneet vakkarisuhteeseen.Tämä pari on söpö ja sanoinkin heille tänään,että ovat niin kaunis pari!  smitten

Sitten mietin miten voisi heitä tukea ennen kuin löytävät liiketilan.Joo,järjestämme kutsut ja he tulevat esittelemään tuotteitaan.Kertomaan jumalhahmoista ja hallitsijoista,joita noissa papyrystöissä on.
Taidan ostaa Horuksen.Oli niin komia.Tai Nefertitin,tai,,, Grin

Päivällä iski hirmuisella voimalla kiukun energiat.Puskin tuolla tuulessa ja sateessa fillarilla kauppaan ja kaikki ketutti. knuppel2  tickedoff
Ystävättäreni piipahti ja oli ihan samalla tuulella Siinä me yhdessä  Angry  knuppel2  tickedoff 
Hänellä oli jo aamusta alkanut ja tekstaria oli paukkunut sinne ja tänne. 2funny

Hillitsin itseni ja keskityin kiukuttelemaan lähdettyään itsekseni.Sitten soitti  kalat
Piti jo eilen nähdä ja siirsin sitä.Nyt sanoin että olen niin kammottavalla päällä että pitäiskö siirtää taas?
Sovittiin että käy suihkussa ja syö ja soittaa sitten uudestaan.
Lupasi kestää,jos kiukkuan ja päätin ryömiä sen kainaloon kun tulee.Se paikka rauhoittaa aina. smitten
Elikäs kohta tulee ja eihän se voi kauaa kuitenkaan olla kun viideltä ylösnousu.
Nyt olen perumassa jo viikonlopun leiriäkin.Ei inspaa YHTÄÄN!!!

Kyllä ne nuoret,vaan kun en tällä iällä jaksa koko vkl niin pienien lasten menoa ja mekastusta. buck2
Sain eilen kuulla että yksivuotiaita on kolme,neljä vuotiaita kaksi,ja yksi viisi vuotias.Ne ykköset on varmaan ihan söpöjä,vaan niitä pitää vahtia koko ajan,kun vielä ihan "päättöminä" koheltavat.
En sitten kyllä taida mennä.Minusta on vain kärsimystä paikoissa,joissa en viihdy.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3625 : 03.09.2008 19:02:28 »

tuntuu jotenkin tosi oudolta että nuo planeetat tuolla vaikuttaa kaikkiin.. tai jos vielä vaikka vähän miettisi asiaa että vaikuttavatko.. jos ajatellaan rakkautta, rahaa, kotia, henkisyyttä, hauskanpitoa tms yllätyksiä.. niin tavallaan vaikuttavat.. että jos kovasti yrittää jotain ja jokin tökkii.. niin sillä on löydettävissä syy..

mutta kuitenkin. esim tällä hetkellä itselläni Mars huoneessa 11,  Chiron ja Nept kutosessa, Uranus vitosessa - muuten uusi ap kartta alkoi just eilen, eli vitosessa on toisella kartalla vielä Pluto ja Jupiterkin.. Uranus tekee toisaalta hyvää, toisaalta hassua.. jos se nyt on se.. mutta nyt kaikki keskittyy 3 4 5 11 huoneisiin??? vai.. toisaalta edellinen kartta päällä. eli kotoa pyörähdän kirjoittelemaan matkoista ja sitten jotain romanttista ja tavoitteet etenee.

eipä vieläkään vakavaa.. siis jos kohtaamisista puhutaan..  Tongue

tarkoitan tässä SITÄ että jos nyt haluaisin ihan muuta, estäisikö jokin tai edesautetaanko, vaikka en itse hakisi..


« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 19:04:15 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3626 : 03.09.2008 19:03:53 »

Voi Chandrasein, missä sinä olet sanonut minua sivistymättömäksi?  2funny 2funny
Anteeksi, minä joko en osaa lukea tai sitten minulla on huono muisti.  smitten

Enhän minä moisesta edes pahastuisi  Grin
Koska loppujen lopuksi olen aikas YKSINKERTAINEN tässä monimuotoisuudessani!  2funny

Sinullakin kiukkupäivä? No minulla oli epätoivo kun kaikki hajosi ja mikään ei toiminut..
Ehkä taas oivalsinkin jo mistä tunteista tämä tällainen johtuu.
Se on se anteeksianto erästä ihmistä kohtaan,
joka minun pitäisi saattaa loppuun, jotta helpottaisi..

Ehkä egoni raivoaa sitä, kun se ei haluaisi antaa anteeksi. Se haluaisi potut pottuina. knuppel2

Mutta olen miettinyt, miten suuren lahjan antaisin itselleni,
jos vaan hyväksyisin kaiken nyt ihan täysin ja päästäisin irti siitä tunteesta,
että hän loukkasi minua henkisesti.
Miksi ihmeessä kannan sitä painotaakkaa?
Eihän tässä tule muuta kuin sydän kipeäksi.  Huh

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3627 : 03.09.2008 19:04:54 »

aiempaan keskusteluumme viitaten, päästä irti ja anna anteeksi.

SE SIITÄ.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3628 : 03.09.2008 19:20:16 »

Jos joku asia tapahtuu niin se tapahtuu vaikket mitään hakisikaan :Smiley
Tämä on sellainen havainto joka liittyy näihin kohtalonomaisuuksiin.. Joku asia tai ihminen todella on kohtalo.

Eli siis oikeitakin yllätyksiä on olemassa Grin

Elämä on aika ihmeellistä ja totuus tarua ihmeellisempää.

Siinä mielessä onkin aina yhtä kiinnostavaa että mitä elämässä tapahtuu eri ihmisille..
Tapaamiset ja muu.


Hyvin sanottu!

Tapahtuu mitä tapahtuu ja se on jees.

Kohtalo ravistelee pikku ihmisiä kuin kaarnalaivoja valtameressä.. 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3629 : 03.09.2008 21:05:59 »

Tässä on illan runo, jonka kirjoitin äsken:

Minä pyysin muutosta
ja sain kuulla kuiskauksen:
jokainen joka haluaa muuttua,
ansaitsee mahdollisuuden.

Herään ja nousen;
muutos on edessäni.

Lennän taivaalla, kuin valkoinen puhdas joutsen,
olen tunteiden yläpuolella, vapaa manipulaatiosta,
kahleista.

Avaan itselleni uusia huoneita,
jotka tulvivat valoa.

Olen kuin lootuksen kukka,
joka avautuu kauniisti
paljastaen sen kaiken
kauneuden, rakkauden ja hyvyyden.

Olen asioita ja ilmentymiä,
joita en osannut koskaan edes kuvitella.

Kaiken tämän antoi minulle
armo itseäni kohtaan;
päätin olla kiitollinen.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: