Sivuja: 1 ... 238 239 [240] 241 242 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648964 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3585 : 03.09.2008 10:40:57 »

  Cheesy

Ensimmäiseksi isot halit Kengulle,kun palasit kertomaan itsestäsi!  smitten
Rakasta sinä vaan,sillä vain sinä tiedät,mitä nyt kuuluu tehdä.
Myös sen,mikä sinusta tuntuu oikealta ja hyvältä.Ja kiva kuulla,että olet pirteämpi!  Kiss smitten

Ja Rakkauden Valolle tuosta kirjoituksestasi.Tuo kohta,että henkisyys kulkee sivussa arjen rinnalla ja on itsestään selvä asia,on niin totta.
Touhuaa kaikkea muuta ja kun tulee tarvis,niin sitten niihin hommiin.Joskus on levon aika,kuten minusta tänään tuntuu eilisen hektisen touhun jälkeen. buck2 angel
Tulipa sen Äiti-Mariakin kortin kautta tuomaan;Nurture yourself  angel smitten
Se nyt vaan sattuu minulle tarkoittamaan siivousta,joka on niin öööhhh  buck2  crazy2

Eli roikun koneella koko päivän. Grin
Nyt pitää soittaa sille Egyptiläiselle,että kuinkas paljon tuli ostettua ja koska saan hakea.Eli mikä siitä lopullisesta hinnasta tuli. Shocked
Hiukka kauhistuttaa,mutta ehkä sitten saan inspiksen siivoamiseen,kun tulee loharit ja kilpparit kotiin. smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3586 : 03.09.2008 10:47:25 »

Ja Rakkauden Valolle tuosta kirjoituksestasi.Tuo kohta,että henkisyys kulkee sivussa arjen rinnalla ja on itsestään selvä asia,on niin totta.
Touhuaa kaikkea muuta ja kun tulee tarvis,niin sitten niihin hommiin.Joskus on levon aika,kuten minusta tänään tuntuu eilisen hektisen touhun jälkeen. buck2 angel

Niin... Itseään pitää kuunnella. Rakkauden voimapläjäys sinne.  Wink smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3587 : 03.09.2008 10:50:48 »

  2funny

Dawnchild! smitten
Vai laitoit sinä minut tihutöihin Tigrun sijasta. Grin
Eipä siinä mitään,hyvää se huomio,minkä Tigru siinä oivalsi tekisi kaikille.Erityisesti niille,jotka kokevat tarvetta olla niin sivistyneitä,jotta tuollainen olisi suorastaan katastrofi.
Vaikka yleensä he löytävät kyllä syyllisen siihen jostain muusta.Ellei ole ihmistä lähellä,niin tarjoilija on jättänyt jotakin eteen,johon on kompastunut. Grin

Siinä tilanteessa ei nauru ja hyväntuuliset ilmeet lennä,kuten tigrun tapauksessa,vaan yleinen hämmennys. Undecided
Yksi pieni ihminen voi siis vaikuttaa näinkin suuremman massan tunteisiin.Ei nyt kuitenkaan lähdetä kaikki tuhoamaan astioita.
Siellä tilauksessa on muuten päiväkirja!Kuin Sepon tehtävää varten.Ihmettelinkin hieman,että miksi minun se nyt pitää hankkia,kun on jo niin montakin. Huh
Mutta tuo onkin erityinen.Kannet on tehty lehdistä ja keskellä neliö,jossa simpukoita ja jotain mitä en muista.
Se on aitoa luomua ja siihen alan väsätä tuota juttua.Musiikista vaan on ylitarjontaa,joten pitänee harkita tarkkaan. Smiley
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3588 : 03.09.2008 10:57:10 »

Mutta maamerkit kuten vaikka Chandra ja Rakkis, osaavat elää paremmin arkea kuin tulimerkit. Tulihan palaa taivaalla, jalat hipaisee maata, pää pilvissä... joten hitsin helppo teidän sanoa, että henkisyys kulkee siinä arjen mukana  tickedoff  Grin  smitten

Yritys on kova, mutta ainakin tämä tuli-ihminen on vaikeasti sopeutunut maan pinnalle  Grin

 Embarrassed Noh noh, älähän nyt tulistu.  Grin smitten "Maatäti" täällä rauhoittelee.  2funny Juu ymmärrän toki ettei se ole aina ja kaikille niin yksinkertaista. Ei ihan aina minullekaan...  :Smiley  Kai se  kuu kaksoset minulla myös jotain vaikuttaa. No joo... Itse olen kyllä pääsääntöisesti sellainen että jalat on tukevasti maassa ja pää pilvissä.  angel Arkikin on minulle usein juhlaa.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3589 : 03.09.2008 10:59:05 »

en ollenkaan ymmärrä mitä on arki

nimim työhullu partyihminen

Ardith, olet pikkusiskoni.. tms

en pysty ravun jälkeen mihinkään, edes parempaan. mitä jos se oinas vahingossa tuntuu jossain? ja vie minut veneellä jonnekin tms.. jos  oinas suututtaa minut, jää jäljelle vain  leijona..

ai sinäkin tunnet egyptiläisen Chandra.

 -
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 11:24:08 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3590 : 03.09.2008 11:21:25 »

GemStar johan sulla on ollut joku kyyniset rakkausaforismit -kirja...  2funny Mun mielestä saat torjua kenet haluat tai olla torjumatta.

Miten niin muka tulimerkillä ei voisi olla henkisyys koko ajan läsnä?  Huh Tuli ihmisillähän on sielu ja sydän mukana kaikessa mitä tekee.  smitten Ainakin pitäisi kai olla...  crazy2

Ei voi mitään, mutta Kengun viime aikaiset tekstit on kyllä riipaisseet sydäntä. Ja jotenkin tuli paha olo tuosta kuvan alla olevasta tekstistä.  Shocked Hui. Koitahan Rakas Kengu nyt jaksaa äläkä tee itsellesi mitään pahaa.

Vaikka tietysti mulle taas suututaan kun puutun toisten elämään ja oon rasittava jne... En vain voi sille mitään, että tunnen voimakkaasti, jos jollain on paha olla.  Cry

Mutta nyt... *lähtee etsimään omaa elämää*...  :Smiley coolsmiley 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3591 : 03.09.2008 11:23:00 »

ei se ollut kyyniset rakkausaforismit vaan oikeaa sielukumppanien touhua. mutta nyt nauran jo kyynelet silmissä kaikille, on jotenkin levottomat tunnelmat. tiedän kyllä että SE oinas on todella naistenmies, rapu kalpenee kevyesti.. toisaalta meillä synkkaa hieman

joku kiinalaisfirma haluaa välttämättä firmamme nimen domainiinsa, mitähän liiketoimintaa se olikaan, joo joo, jotain technologya -
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 11:25:00 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3592 : 03.09.2008 11:33:40 »


  Cheesy

Tada da daa!!!!  Cheesy
Tavarat tuodaan pihalle klo 14.Että oikein kotiin kuljetus.
Paha vaan,että pääsen kurkkimaan sinne autoon,mutta sanoin että lyökääs näpeille,jos yritänkin jotain lisää vielä. Grin knuppel2
Ei ollut paha hinta ja mikä ihaninta,miehensä ei joudukkaan enää tehtaaseen töihin,vaan ovat perustamassa liikettä tänne kunhan tilat löytyvät.

Juu Gem Star! smitten
Aivan ihana mies,kuten suomalainen vaimonsakin.Suloinen pari yhdessä. Kiss smitten

Ja ARDITH! Grin
Kuule,kun eräs rakas ystäväni täällä foorumilla (saa itse paljastaa itsensä,jos haluaa),tulkitsi karttaani,niin sanoi että on niin tulta täynnä,että hieman pitäisi maatakin sekaan saada rauhoittamaan. Grin
Jotenkin vaan olen muuten oppinut olemaan huolehtimatta niin paljon.Luotan vaan että saan sen,mitä tarvitsen. angel
Ja onhan vaikeitakin hetkiä,mutta päätös sujuu nykyisin helpommin ja nopeammin.

Nyt masiinat kiinni,pankkiautomaatille ja sitten siivoamaan ja kaikki nuo ihanat esineet esille kotiini. smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3593 : 03.09.2008 11:34:44 »

en sano mittään.. minun tuntemalleni egyptiläiselle kelpaa kyllä muutkin ihanat naiset kuin suomal. vaimonsa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3594 : 03.09.2008 11:59:55 »

Jaahas jaahas, onko se se musta takki. Sehän on mun! Tänne se! Siellähän ne avaimet on, ihme kun on ollut sellainen "avaimet hukassa" olo viime aikoina.  buck2 Sitäpaitsi jos et huomannu sen takin taskuissa on ISO reikä.
 2funny 2funny

Juu se  kuu kalat nimeomaan. Pöh.  crazy2 odottelen  uranus  :Smiley coolsmiley

On muuten ihan hermeneuttisesti todistettu fakta, että kukaan professori ei osaa käyttää ihan tavallista vanhaa mankkaa. Eikä varsinkaan mitään videotykkiä.

Mun pitäis kirjottaa nyt jotain ihan muuta ku tänne... *mitentässänäinkävi*
 :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3595 : 03.09.2008 12:01:10 »

Voi hyvänen aika!GS... En vain jotenkin ymmärrä miten jaksat suhteutua noin ankeasti elämään..
Opettelisit elämään hetkessä tuon jatkuvan ihme pohdinnan ja miksi-kysymysten esittämisen sijaan...

Siis huomenta vaan! Cheesy

Näin niin ihanaa unta, että olisin voinut nukkua koko päivä, jos olisin saanut takuun, että se jatkuu.  Smiley
Siinä oli mies jota en ole koskaan aiemmin tavannut, me vaan oltiin ja katseltiin toisiamme ja oltiin niin niin rakastuneita. Voi mikä TUNNE!  smitten Ihan uskomaton!

Löysin eilen autostani verhot, jotka olivat olleet siis puoli vuotta hukassa!  Shocked :Smiley Ja ripustin ne keittiöön...
Nyt tää tuntuu paljon enemmän kodilta! angel


Pitää mennä tänään kaupungille asioimaan, hakemaan mun musta kattokruunu postista  Cool sekä yhdestä kaupasta mun kaverin kengät.. 2funny Se osti eilen uudet kengät mutta jätti ne yhteen toiseen kauppaan, kun oli laskenut kassin maahan sovittaessaan takkia...

Jee jee, mä taidan tilata jonkun miehen asentaan sen kattokruunun tänne koska se on aika kallis... 2funny

Joo joo, mä oon ihan ultimate sivistynyt... Siis osaan heitellä frisbeetä.. 2funny
Ja kaikkee muutakin sen näköstä............


*muoks, kirjoitusvirhe
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 12:21:10 kirjoittanut Tigris~miau » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3596 : 03.09.2008 12:02:00 »

ankeasti.. mitenkäs ne sinun suhteesi yleensä menevätkään.. onnellisesti? mitä ankeaa valitusta siitä ja tästä miehestä.. unia kyllä näet..

huumorintajumme näkyy olevan ihan erilainen.. miten se voi olla ankeata että ehkä kaikki onkin pelkkä vitsi?

sittenhän voi nauraa aivan kaikelle.

 
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 12:06:25 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3597 : 03.09.2008 12:07:07 »

No mitäs helvetin väliä menneillä suhteilla on? NE ON MENNYTTÄ! Miksi märehtisin jotain mennyttä, voi voi eikö se ollutkaan sielunkumppani, tai miksi miksi miksi....... Miksi tekisin niin, se ei auttaisi minua yhtään. Haluan keskittää energiani johonkin tässä hetkessä olevaan.

Ei sen puoleen, monet niistä ovat olleet, kaikki suhteet, täynnä rakkautta. Loppuneet sitten kukin tavallaan, kaikkien kanssa olen hyvissä väleissä ja ystäviä.  smiley6600 Riitoja ja vaikeita aikoja on ollut, mutta ne nyt ovat vain kuuluneet siihen ja pidän niitä jälkeen päin kasvattavina kokemuksina. Päivääkään en vaihtaisi.  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3598 : 03.09.2008 12:07:47 »

no mitä sitten, hah hah haa.

ja mikäli ollenkaan seuraat tekstejäsi, olet kyllä kirjoittanut ihan tarkkaan että mikä niissä kaikissa mätti. lisääkö ei ole luvassa?

etkä ollenkaan huomannut että puhuin vähän muustakin kuin miekkosista tuolla aiemmin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3599 : 03.09.2008 12:18:18 »

Niin olen kyllä sanonut mikä kaikissa on vikana, mutta myös sen mikä on hyvää...

Lähinnä siis tarkoitin sitä "kaikki on vitsiä" asennetta.. Se kuulosti minun korviini jotenkin välinpitämättömältä..
vrt sanonta "se tyyppi oli täys vitsi", tuollaisessa yhteydessä vitsi on hieman vähättelevä ja negatiivinen sana...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 238 239 [240] 241 242 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: