Sivuja: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648810 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3030 : 11.08.2008 15:10:10 »

Vaskis on vaan mestan nimi  Grin Sijaitsee Martsari-Myyrmäki.. jossain siellä  Smiley

Okei, Länsi-Vantaata kuitenkin, se onkin minulle tuntemattomampaa seutua, Itä-Vantaa tutumpi kun siellä taannoin asuin melkein 20v.
Vantaahan on siitä outo kaupunki, ettei sillä oikein ole keskustaa, ei etelää eikä pohjoista. Vahvasti itä ja länsi, joiden välillä ei edes julkinen liikenne tahdo kulkea. Kyllä huomaa sen olevan entinen maalaiskunta eikä luonnollisesti kehittynyt kaupunki.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3031 : 11.08.2008 16:26:51 »

Hahahah... Grin Cry

Tiedättekö miltä kipu tuntuu,  buck2

sellainen että silmissä pimenee ja hetken aikaa luulee että nyt hajos jotain ja tosi pahasti?  Shocked

I know what real pain is... uhuhuu... buck2

No, pesukone oli liikkunut puoli metriä tuon pesuohjelman aikana
ja mun piti siirtää se takaisin kuten oon pari kertaa aiemminkin tehnyt..


Päätin sitten nostaa sen, ettei lattia naarmutu..
Juu, olen tehnyt niin ennenkin ja hyvin on onnistunut...
Sain nostettua sen, laskin sen vauhdilla alas ja AUUUUUUUUUUUTSSSSSS   Shocked Shocked

Siitä oli lähtenyt yksi niistä pikku jaloista irti,
joten se yksi kulma rysähti suoraan lattiaan,
tai siis toisinsanoen keskelle keskivarvastani...

Mitähän tuollanen ihan normaalikokoinen pesukone painaa,
sit kun sen vielä tiputtaa vauhdilla?

Nyt on koko varvas ihan turvoksissa ja kynsikin sinertää..
Menin vaan sängylle makaamaan ja nauroin ihan hulluna..

Nyt sitten äsken taittelin sitä ja varasin sille..
Ei mennyt ainakaan mitään poikki...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3032 : 11.08.2008 16:27:39 »

en selvästikään ole "henkinen ihminen" kun 888 ei tehnyt mitään muuta kuin että olin iloinen kun mennyt on mennyttä ja olympialaiset vaan tekee urheilulliseksi. Cheesy

no onpas täällä haaveria, samasta sairaalasta missä eräs leikattiin, lähti lekuri olympialaisiinkin.

mutta kerran vielä Kaylee olit tosiaan oikeassa ravuista; alussa ollaan niin herkkää mutta tarpeen tullen voidaan käyttäytyä kylmästi. ei niin ettei kuka tahansa voisi, mutta se tuli tosiaan yllärinä silloin ja on pakottanut katsomaan mistä oikein pitää. ihmiset tosiaan tekee sellaisia temppuja joita en heille tekisi.
 
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 16:53:29 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3033 : 11.08.2008 16:51:55 »

Tigru: autsss  Shocked varmaan "vähän" tuntui... Mä jätän yleensä sormeni joka paikaan väliin,
varpaista ei vielä niin paljon kokemuksia..
Lionheart: joo,on se kieltämättä mukavaa muuttaa omaan kämppään.. OMA TUPA,OMA LUPA! smitten
Oonhan mä kerran aiemmin jo vajaan kuukauden yksin asunutkin.
indiima: jep,tänään mulla on kyllä kieltämättä ollu vauhti päällä  angel
Toivotaan että se  kalat mies soittelee huomenna,odottelen sitä mielenkiinnolla...Wink tai en sitä
soittoa niinkään,vaan sitä että tavattais senkaa..
Tekis mieli ihan kokoajan soittaa sille ihan huvin vuoks,mutta en en en  knuppel2 anna itselleni periksi!
(ja odotan tietty taas aivan liikoja ja suunnittelen ties kuinka pitkälle  Grin ajattelen kyllä jotenki
aika pessimistisesti että "ei tästä varmaan mitään tuu",ku on tottunut että kaikki menee
metsään jossain vaiheessa.. mutta jännä kutina kyllä on mahan pohjassa tän suhteen..)
Mutta hyvä että joskus saan jotain aikaiseksi,eikä olokaan enää niin sairaalta tunnu! Smiley
(aloitin omin lupineni antibioottikuurin)
Mutta NYT on aikaa vaan hengähtää ja nauttia olostaan. smitten
Hmm.. eilistä pizzaa tässä mässäilen,riittää muillekin nälkäisille  coolsmiley

« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 16:54:45 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3034 : 11.08.2008 18:16:22 »

IHANAA! Mun elämä on pelastettu!  Cheesy

Mulle soitettiin just töistä että päääääsisitkö MILLÄÄN huomenna aamuvuoroon...
joojoojoojoo..  laugh

Oonko hullu kun innostun näin kovasti töistä näin kesken "loman" (loman josta jo yksi viikko kului työn merkeissä)...? *ylityöorjatar*  Cheesy

Vähän vaan aloin epäileen että toi mun keskivarvas saattaa olla sittenkin murtunut... Tuin sen hyvään asentoon ja se pysyy nyt siinä. Pirun kipeehän se on mutta turha sen kanssa lääkäriin on mennä kun ei ne murtuneille varpaille mitään tee... Mietin vaan että 8h kävelyä huomenna ei oo helppoo ton jalan kanssa, kävin äsken ontuen kaupassa ja autolla ajelukin oli vähän vaikeeta (kumma kun yks varvas merkitsee niin paljon)..
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3035 : 11.08.2008 20:17:43 »

äääh, voikohan tylsyyteen kuolla??? buck2
Tigriksen varvas kuulostaa hirveen kivuliaalta. Toivottavasti on hyvät kivunlievittäjät kehissä.
Mitä ajattelette tosta nettideittailusta? Oon niin sairaan kyllästynyt käymään baareissa, että tällään pian naamani jonnekin Se oikea -sivustoille.  Smiley En olisi koskaan uskonut itsestäni, että edes ajattelen tällaista... Näin sitä kasvetaan - kieroon Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3036 : 11.08.2008 21:02:24 »

Sairaaloista on tehty valtavat määrät tv-sarjoja, hauska lukea sun juttuja, kun ne on niin helppo laittaa sellaiseen amerikkalaisen lääkäridraaman ympäristöön ja olla silleen - WOU, vähänkö tigriksellä on töissä jännää!!!

Mä mietin vielä, että onkohan toi nettideittailu ihan mun juttu... Alan olla sellainen lesbomagneetti, että tarvitsen poikakaverin 2funny jotenkin on tullut sellainen, let´s vakiinnutaan fiilis. jonkun kanssa olis tietty kiva, ettei tarvi yksinään vakiintua. Grin (lue.sammaloitua)

Elvari ei sitten napannut?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3037 : 11.08.2008 21:10:45 »

No ei, kun siitä tuli esille sellasia puolia että ulkonäkö, rahaa, vaatteita, uus auto, kaikkee äkkiä tänne... uglystupid2

Kun oltiin nähty niin se pommitti mua kysymyksillä että mitä mieltä olin sen autosta/hiuksista/vaatteista yms.
Plääh, tulin vaan pahalle tuulelle. Sitten se pari päivää sitten mesessä kerto ostaneensa just jonkun 100€ lippiksen että menihän siihen rahaa, mutta sen merkkinen että kannatti ostaa....

Joo joo....

Ei mun töissä oo yhtään jännää. Oon vanhainkodissa, joka on täynnä pöpejä mutta suht harmittomia mummoja ja pappoja.. Aika itseään toistavaa hommaa se on... Smiley Pitää varmaan olla hullu että jaksaa pyyhkiä niin paljon ihmisten p**seitä ja haistella p**kaa... Noniin anteeks kun puhun rumasti mutta sitähän se on melko paljon... 2funny Ja syöttämistä ja vaatteiden vaihtamista... Tykkään kyllä valita vaatteita niille, kaikkia ihania kukkamekkoja sun muita... Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3038 : 11.08.2008 21:17:30 »

Mä oon aina tykännyt vanhoista mummoista ja papoista, mutta sairaaloista ja siitä hajusta en. Mulle se haisee ihan kuolemalta, hitaalta ja tuskalliselta ja medikalisoituneelta. Kukkamekot on aina kivoja. Mummolle, silloin 84wee, oli aina tärkeetä että kerran muutamassa kuukaudessa laitettiin permanentti, mummokiharat, että oltaisiin taas nättinä... smitten se oli ihana mummo smitten

Tollanen ihme " tästä merkistä kannatti maksaa" on mulle kanssa aivan niinkuin jotain mongerrusta Ogo-planeetalta.

anteeks, mit sanoit
Siis ku tää billabong ja cheap monkey ja kdfodjgdsg, niin 89994884
hei mahtavaa, sain tietokoneeni sekaisin, eik' se tunnista en'' merkkej'- wouhuuu
jatkan, kunhan olen tutkinut, ett' mit' veetttia tapahtu... Shocked
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3039 : 11.08.2008 22:37:07 »

Anteeksi en jaksa lukea noita kaikkia viestejä nyt.

Tulin kai vaan sanomaan hyvää yötä. Koska oon vammanen luuseri niin painun serkkupojan luo vetämään lärvit, että huominen olis sitten todellakin mun elämäni paskin päivä.

Saatana, mä luota enää kehenkään. En ees omaan itteni ku olin näin sokea.

Lionheart kiittää ja kumartaa. ->
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 22:43:29 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3040 : 12.08.2008 09:52:47 »

Lionheart: Mitä on tapahtunut? Undecided *halaus*  smitten
Ja huomenta! Hitto,ei olis pitänyt eilen tehdä niin paljon kaikkee,nyt kurkku on menny vaan
pahempaan suuntaan. Embarrassed Inhottaa yskiä kokoajan... Ääniki meinaa välillä lähteä..
No tänään otan rauhallisemmin. angel
indiima: eihän se nettideittailu nykyään mitään harvinaista oo,kokeile vaan jos kiinnostaa!eihän sitä
koskaan tiedä mitä tapahtuu...
Aamupalaksi leipää ja lämmintä kaakaota  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3041 : 12.08.2008 10:08:04 »

...
Ei mun töissä oo yhtään jännää. Oon vanhainkodissa, joka on täynnä pöpejä mutta suht harmittomia mummoja ja pappoja.. Aika itseään toistavaa hommaa se on... Smiley Pitää varmaan olla hullu että jaksaa pyyhkiä niin paljon ihmisten p**seitä ja haistella p**kaa... Noniin anteeks kun puhun rumasti mutta sitähän se on melko paljon... 2funny Ja syöttämistä ja vaatteiden vaihtamista... Tykkään kyllä valita vaatteita niille, kaikkia ihania kukkamekkoja sun muita... Cheesy

Kaiken muun siedän, mut'en vanhusten parjaamista  uglystupid2 Shocked tickedoff

Ovatko hoitajasi "hulluja" tehdessään NIIN kun ITSE olet vanha ja avun tarpeessa???
 idiot2 crazy2 buck2 Cry Cry

SORI: meni YLI mun huumorintajun - JOS tuo sitä oli   idiot2
« Viimeksi muokattu: 12.08.2008 10:29:09 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #3042 : 12.08.2008 10:26:41 »

Iha vaan niin arkista, että kohta on tällä tuulispäällä ruoka-tauko. Se onkin ehkä se ainut päivän hiljaisin hetki Wink Ja arvatkaapa mitä jälkkäriksi; kuppi kuumaa kahvia ja Kismetsuklaata Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #3043 : 12.08.2008 10:48:50 »

Oisko poraamisen ja jyräämisen paras ajankohta sit yöllä? Ootko yöduunari Wink

Yöllä vaan on jo niin pimeää, et voi osua pora mihin sattuu Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #3044 : 12.08.2008 11:30:12 »

Ehkä silloin yöllä olis paras Grin Yö on ihmisen parasta aikaa joten ei silloin kannata nukkua vaan antaa luovuuden kukkien kukkia Kiss

Viime yönä kävin lenkillä ja näin pienen sammakon smitten

Siinä olet kyllä oikeessa, et jos ajatelleen yön pimeää mystiikkaa ja tähtitaivasta ja erilaisia valoja ja varjoja, niin silloin voi sanoa, et yö on parasta aikaa. Itse vaan haluan nukkua yöllä Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: