Sivuja: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648719 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #2730 : 01.08.2008 14:58:25 »

Auts auts ja kiitos kiitos. Huomenta.

Huhhuh. Ei oo edes paha olo vaikka eilis-ilta meni miten meni. Jeeah.

Kaylee ja Elvis ne yhteen soppii..  Tongue Anteeks, ei oo muutakaan tekemistä  Undecided

Oi, mie ainakin kaipaan sinun juttuja!!!! smitten
ihana lukea jonkun älykkään, ajattelevan nuoren mielipiteitä! Joka ei kuvia kumartele.... Cool

Ja sitä blogisipäivitystäkin kaipaan... Cry
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #2731 : 01.08.2008 15:23:46 »

Menipä tuo puolittainen auringon pimennys kokonaan sivusuun.  Sad
Toivottavasti ennättää himaan ennen kuin alkaa ukkostaa, päivä ollu niin hiostava ja päätä särkeny siihen malliin, et kohta varmasti jyrähtää.

Lainaus
Tuntemani Veskari-miehet ovat sellaisia, etteivät välitä juuri ollenkaan suutelusta tai halailuista. Joten ehkä saat odottaakin sitä pusua vielä melkoisen tovin
Eikö kaikki ilmamerkkiset ole vähän saman tyylisiä? Itse en kovin paljon perusta, sillä tykkään olla halittavana ja pusia toista. + Helposti tulee sellainen tuntu, että toinen ei välitä jos ei saa jotain konkreettista hellyydenosoitusta.
tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2732 : 01.08.2008 15:37:44 »

Jaa, en yleistäisi ilmamerkeistä tuota... Vaikka minussa on paljon kaksosta, niin olen kyllä aikamoinen takiainen kun jostakusta tykkään... Aina tullessa ja mennessä pitää halia ja pusia ja siinä välissäkin.. Ja huutaa että "moikka!mä meen nyt vessaan!" jos menee vessaan.. Grin No toi ei nyt liittynyt mitenkään tähän..

Taidan olla ihastunut...

Ja taidan taas kokeilla lopettaa käryyttelyn...

Hiostava ilma juu ja krapula ei auta asiaan.. buck2
tallennettu
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #2733 : 01.08.2008 15:51:31 »

Ai voi hitsi Kay. Vaikka ihan selvinpäin liikenteessä onkin, ni silti ottaa koville. + Kohta joudun tästä koneen äärestä repiä juureni irti ja lähteä tuonne ULOS.  Shocked Ei apua, pelkään ukkosta (+ kun oma miäs ei pelkää, se vaan naureskelee. mutta onpahan mulla sitten parempi syy takertua sen käsivarteen ; D).

Joh, no toi nyt oli myös aikamoinen yleistys mun osalta, luonnehan on kuitenkin monen asian summa.
tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2734 : 01.08.2008 16:01:13 »

No voi tietenkin olla että veskareissa juuri on tuollaista piirrettä... Mä oon seukannut aina rapujen kanssa ja pidän siitä turvallisen tiukasta otteesta.... Smiley Ravut on läheisyysihmisiä.. Mutta kesällä häiriinnyn liiasta läheisyydestä koska mulla on muutenkin aina liian kuuma.... Lääh.  Tongue

Eräästä aurinko-neitsyestä huomasin, että hän ei oikein osannut halia ja pussailla.. Tai se kaikki oli niin kevyttä ja laimeaa. Halatessa saa rutistaa oikein perusteellisesti ja pussaillessa käyttää ihan kunnolla niitä lihaksia.. Kosketuksen pitää tuntua..!  knuppel2

Mitä jos Elvis ei osaiskaan halia ja pussailla sillen ku tykkään, se olis katastrofi.. Shocked
Ikäänkuin tässä joskus tapahtuis jotain sellasta.... :Smiley
Parempi ehkä lopettaa tää ajatteleminen..
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2735 : 01.08.2008 16:35:05 »

Ryyppäämään ryyppäämään.... tiistaina keskiviikkona ja torstaina.. tahdon olla juovuksissa aina sekä
maanantaina,tiistaina keskiviikkona ja torstaina...  Cheesy
Meitsi lähtee nyt leijona kaverinkans pitää hauskaa!! Grin
HAVE A GOD TIME!!!(oonko jo tosiaan kännissä? Shocked)  :Smiley

No mahdotonta. tuli muuten Valon Enkelit kortit tänään  smitten
Voinpi joku päivä nostella halukkaille niistä! ne on ihanat!(MARIX ainakin laittaa kysymystä vaan
tulemaan,kun lupasin sulle nostaa  Wink)
« Viimeksi muokattu: 01.08.2008 16:36:48 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Asterix
Vieras
« Vastaus #2736 : 01.08.2008 17:52:18 »

Jaa, en yleistäisi ilmamerkeistä tuota... Vaikka minussa on paljon kaksosta, niin olen kyllä aikamoinen takiainen kun jostakusta tykkään... Aina tullessa ja mennessä pitää halia ja pusia ja siinä välissäkin.. Ja huutaa että "moikka!mä meen nyt vessaan!" jos menee vessaan.. Grin

Mieheni yksi juristi on  aurinko kaksoset ja hänellä ei tunnu olevan mitään omaa
elämää, vaan pyörii mieheni ympärillä 24 h/vrk ja 7/viikkó
ja on erittäin mustasukkainen miehestäni minulle, lapsille
ja muille mieheni ystäville. tickedoff

Hän soittelee/sms joka päivä ja jatkuvasti yömyöhään, jos mieheni on minun
ja/tai lapsiensa kanssa tai ihan missä vain ilman juristi-ystäväänsä.
-ja aina valittaen/puhuen paskaa ihmisestä/ihmisistä,
joiden kanssa mieheni sinä aikana on. Angry

Jos juristi on kutsuttuna porukassa, hän käyttäytyy erittäin karkeasti
kaikkia muita kohtaan, mutta on oikea koiranpentu miehelleni.

Meillä on viimeksi tänään ollut keskustelua siitä, että juristin pitäisi löytää
itselleen muitakin mielenkiinnon kohteita elämäänsä, koska hän haittaa
jo suhdettamme, rasittaa Vaa'an lapsia, perhe-elämää ja muita ystävyys-suhteita.

Mieheni sanoi, että on tajunnut asian ja tekee sille jotain,
koska tilanne on hänenkin mielestään sietämätöntä,
koska mieheni ei oikein sanoa ei juristilleen ja juristi määrittelee hänen elämäänsä
hiukan liikaa tällä hetkellä ja hän haluaa määräys -ja päätäntävallan
omasta elämästään itselleen takaisin. knuppel2 police

En nyt osaa sanoa itsekin  aurinko kaksoset:na, että onko tuolla
takiaismaisuudella mitään tekemistä kaksosten kanssa,
vai onko hän vain erityisen läheisriippuvainen. idiot2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2737 : 01.08.2008 18:34:42 »

Elwyn, tule meillekin pistäytymään oravapuku päällä!

Sopisit loistavasti joukkoon, sillä meille tulee muutama ystävä juhlimaan Leijona-poikani 3-vuotissynttäreitä. Orava olisi loistava lisä joukkoon...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2738 : 01.08.2008 20:14:59 »

saiski ryypätä!!! on oikeen himot Cheesy jotenki hauska muutos itessä, kun vuos-pari sitten ja varsinkin talvella meni montamontamonta viikonloppua silleen, että evvk joku kylille meneminen jne.. mut se on kai tää kesä joka innostaa. tosin eipä tuolla pihalla mikään lämmin oo. eilen oli upea taivas vaasan suunnalla, kun siellä salamoi.

ja tänään olin töissä. menin kuueks ja voi hitto miten tokkurassa olin. ei sen takia et piti herätä varain, vaan kai tuo tulehus ny vielä on vaikuttanu. mut kyl se siinä sit meni jotenki ku joutu tekemään.. maanantaina sit uus toimipaikka.. saa nähä miten siellä käy. ei me sinne mahuta.

nyt tulis tv:stä se joku leffa. ostin paljon herkkuja kaupasta (ai mikä laihis?) ja vois katella Smiley haluisin vaan leijonan mun seuraks, mut sillä on niin paljon muita virikkeitä. ja sit en osaa valita et söisinkö suolasta vai makeaa vai molempia Wink ja miltä mun hampaista tuntuu jos juon cokista!!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2739 : 01.08.2008 20:27:31 »

Hei ja riemullista perjantai iltaa  Cheesy
Upea päivä, mitkä vibat ko.päivän ja ihan käheetä meininkii  smitten
Lähden mukaan juhlimaan, kuplat kattoon ja ratiritiralla...  :Smiley angel
 
Onkos muilla ollut "metka" päivä tänään, millään tapaa? Itselläni, kyllä monella tapaa  Cheesy
Lisää tätä, kiitos elämä  smitten smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2740 : 01.08.2008 20:43:57 »

Ah, mua odottaa ihana itse-ja toisten keskeisyys ilta kämppisten kanssa. Tein meille eilen raparperirahkapiirakkaa ja sen kanssa vaniljavaahtoa. Teillekin, olkaa hyvät  Smiley
Kivaa, saa taas höpötellä tyttöjen juttuja ja olla kotosalla kivojen ihmisten kanssa  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Atomi
Vieras
« Vastaus #2741 : 01.08.2008 20:54:03 »

Atomi, ihan uteliaisuudesta kysyn, mikä itse olet aurinkomerkiltä? Jos olet joku herkkä ja tunteellinen merkki, voi varmaan ollakin joskus tunnepuolella puutosta Veskarin kanssa.
Minä oon oikein tunteellinen ja romanttinen  kauris ja nousu skorpioni2funny  Ehkä näihin merkkeihin ei oikein liitetä herkkyyttä ja romantiikkaa, mutta kun minä oon NIIN RAKASTUNUT tuohon ihanaan ukkooni. Kuten hänkin aina sanoo, niin itsehän tilasin ja tällä kertaa toimitus oli juuri sellainen kuin tilaus määritteli. Ei voi siis valittaa, vaikka  vesimies tahtookin omaa tilaa.  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2742 : 01.08.2008 21:04:14 »

Minäkin olen  kuu kauris ja hyvin tunteellinen ja läheisyyshaluinen... Luulen että kauriit ovat pohjimmiltaan juurikin hyvin helliä ja herkkiä.... Wink

Hädintuskin tunnen Elvistä mutta kaipaisin kyllä halia... Laitoinkin sille viestin että krapulapäivä yksin on ihan järjetöntä, että tästä puuttuu jotain.. Tällaisina päivinä pitäisi vain maata jonkun kainalossa..

Odotan ehkä vähän pienessä paniikissa mitä se tuohon vastaan, näin jälkeen päin ajatellen ei ois ehkä vielä mitään tuommoista pitänyt kirjoittaa mutta sinne meni...

Mistä huomaa kaupassa käydessä että on krapula?
Minäpä vastaan: ostin litran piimää, litran porkkanamehua, litran kallista hedelmämehua, litran vichyä sekä litran coca colaa (vaikka limsaa en yleensä osta koskaan)...

Hedelmämehu juotu, piimäkin melkein juotu, porkkanamehua mennyt lasillinen, cocista kaksi lasillista, vichyä puoli litraa.. Ja vettä hanasta pari lasillista.. Siitä tietää että on krapula.
crazy2
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #2743 : 01.08.2008 21:09:02 »


Hedelmämehu juotu, piimäkin melkein juotu, porkkanamehua mennyt lasillinen, cocista kaksi lasillista, vichyä puoli litraa.. Ja vettä hanasta pari lasillista.. Siitä tietää että on krapula.
crazy2
Kiitos tästä Kaylee. Hyvä vinkki mullekin huomista aamua varten.  Grin    2funny    Cool
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2744 : 01.08.2008 21:10:23 »

Tänään täällä ukkosti pariin otteeseen. Se on niin ihanan voimallista. Isäni oli tänään lonkkaleikkauksessa, kaikki meni hyvin. Eräs ystäväni kävi tänään lapsensa kanssa kyläilemässä. Oma kuopukseni on jaksellut taas hyvin. Viime lääkärikerralla eli eilen ekg (sydänkäyrä) oli ihan normaali, mutta sydämestä kuului edelleen sivuääniä ja jalkaansa hän on vieläkin oireillut. Toivottavasti ei mitään reumaattista...  Undecided No jokatapauksessa saimme vielä elokuulle 14.8 uuden ajan ja jossain vaiheessa tulee vielä kutsu sydämen ultraan, jotta saadaan viimeinkin selville ja varmuus että onko sydän ihan kunnossa vai ei.

Chandra en tiedä tuosta järjen käytöstä niinkään, sillä tämäkin päätökseni perustuu kuitenkin lähinnä tunteeseen, siihen sisäiseen ääneeni.  Wink Ja jokin varmasti tosiaan kaihertaisi koko ajan, sillä onhan härän luottamusta todella vaikea saada takaisin kerran sen menetettyään...  Embarrassed  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: