Sivuja: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649716 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2670 : 29.07.2008 22:39:20 »

Mulla on sellainen tunne että se mies joka tulee joskus mun elämään on  aurinko leijona tai  neitsyt ...
Jos ei ole aurinkojellona, niin sen kartalta löytyy muualta jellonaa + jousimiestä..
 mars ja  venus ovat ilman tai tulen merkeissä...

En halua että  kuu olisi  vaaka vesimies kaksoset kalat rapu ... Se voisi olla vaikka  skorpioni ..
En yhtään tiedä miksi, mutta näin tunnen.. Grin

Entäs nousumerkki? Vaikka  jousimies ..

aurinko leijona askendentti jousimies kuu skorpioni
 mars vaaka venus leijona merkurius vesimies

Vaikka yksi tuollainen, kiitos.. :Smiley

Tai hei mä kyllä keksisin satoja eri yhdistelmiä näitä...
Pitäsköhän toi  kuu vaihtaa johonkin.. Tongue Ei kai, se sopii mun kuukauriiseen.. Smiley

Hyvää yötä, nyt pitää lopettaa tämä suunnittelu...

Mutta se kuitenkin: ei mielellään liikaa vettä kartalla.. Maa menettelee sopivassa määrin ja juu saa sitä vettäkin olla vähän...

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2671 : 29.07.2008 23:37:06 »

Voi apua, nyt on tämä nainen ihan "hukassa"... Tässä olen vapaa iltaa vietellyt, kun tytöt ovat isällään. No... Kun olin netissä surffailemassa ex-ulkomaalaiseni hyppäsi messengeriin linjoille ja alkoi "keskustelemaan". Kertoi, että kaipaa ja ikävöi minua niin paljon ja on niin pahoillaan ja katuu tekosiaan, sitä pettämistä yms. Sanoi edelleen sitä että olen hänen elämänsä nainen ja rakastaa minua enemmän kuin ketään koskaan. Siinä sitten jonkun aikaa kirjoiteltuamme, minun "uinuvat" tunteeni häntä kohtaan heräsivät, enkä voinut vastustaa kun hän ehdotti että näkisimme. Ja kun olo oli, että jotain on vielä kesken välillämme...  :Smiley Menimme sitten syömään ja ulos kävelylle ja lopulta päädyimme tänne minun luokseni.  Lips Sealed Hän osoitti katseellaan ja kaikella että todella tarkoitti sitä mitä puhui, sanoi että kukaan ei ole koskaan ollut niin hyvä hänelle ja että olen kuin enkeli. Aurinko oli juuri laskemassa, kun seisoimme olohuoneessa halaten toisiamme ja aurinko loi sellaista kullanhohtoa päällemme ja hän sitten sanoi että tässä valossa sinä todella enkeliltä näytätkin. Pelleilin hänelle, että entä jos olenkin oikea enkeli  Grin ja hän vain hymyili hyväksyvästi. Hän lähti juuri pois,  Undecided koska tytöt tulevat aamulla. Ei voinut jäädä yöksi tyttöjen takia kun olen heille sanonut että olemme eronneet ja että emme enää näe yms. Olisi sekoittanut heitä poloisia muuten liiaksi. Nyt olen aivan ymmällä, mitä tehdä tämän asian kanssa, kun näyttää siltä että emme voi oikein erossakaan pysyä, mutta yhteiselokaan ei onnistu... Enkä ole varma voinko enää täysin häneen luottaakaan tuon pettämisen ja siihen liittyvän valehtelun jälkeen. Tiedän ja tunnen kuitenkin että hänen tunteensa minua kohtaan ovat aidot ja se kaikki kemia ja rakkaus mitä välillämme edelleen on... Hänkään ei oikein tiennyt miten tästä edetä, kun molemmat haluamme elämältä vähän eri asioita jne. Sovimme, että antaa ajan näyttää mihin suuntaan kaikki menee... Mutta a-pu-va, nyt olen niin "sekaisin" tästä kaikesta...  Cry smitten Hän kertoi myös, että Pakistanissa on eräs sanonta, että nainen tuo joko huonoa tai hyvää onnea ja että kuulema minä olen tuonut hänelle pelkästään hyvää. Että hänen elämänsä ei koskaan ole ollut näin onnellista ja huoletonta kuin minun kanssani... Kääk!  Cry Undecided :Smiley smitten angel
« Viimeksi muokattu: 29.07.2008 23:45:54 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2672 : 30.07.2008 09:07:21 »

Kuinka somaa..

no joo Kaylee harrastan samoja merkkien yhdistelyjä. Onhan se paras tietää mitä haluaa kun maailmassa on 3mrd miestä. Eli  aurinko oinas    askendentti vaaka   kuu leijona  mutta siis kartallahan oli ne YHTEISJUTUT minkä piti pelata, Mars Venus ja nämä Junot, Vestat jne.. olihan viimeksikin kartalla kaikkea kivaa, painote ei ollut ainakaan kakkosessa mutta oli kyllä ihan oikeaa tavaraa seiska, yksitoista, mutta se mies ei enää ovelle tule vinkumaan.. enkä minä sen. Siis vesi riittää todellakin - ja maa.

Muista RV kans ne työ ja opiskeluasiat. Ja muistahan, kerran pettää niin voi pettää toisenkin kerran, oli sielukumppani tai ei.

Ei kyllä hajuakaan missä joku olis mutta tapaahan tässä ihmisiä koko ajan. Viimeksi just ennen tapaamista sain kanavoinnin about näin "sielukumppani löytyy yllättävästä tilanteesta" ja näin oli.
« Viimeksi muokattu: 30.07.2008 09:11:55 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2673 : 30.07.2008 09:36:21 »


Muista RV kans ne työ ja opiskeluasiat. Ja muistahan, kerran pettää niin voi pettää toisenkin kerran, oli sielukumppani tai ei.



Niin... Olet oikeassa...  Undecided Ja muistanhan minä... Opiskelu alkaa 18.8.  Cheesy

tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2674 : 30.07.2008 12:13:13 »

Huomenta tupaan  Smiley

Tänään paistaa aurinko minullekin. Tarkoituksena olis toteuttaa shoppailureissu tai vaihtoehtoisesti lähteä biitsille.  coolsmiley

Hyvät päivänjatkot  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2675 : 30.07.2008 13:38:06 »

 
   smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten

Tuossa nyt olikin melkein kaikki tämän hetken tunnelmat. Cheesy smitten Grin
Enpä tiedä,mikä RAKKAUDEN ENERGIA-AALTO nyt on pyyhkäissyt tänne puhjolaan,mutta voi pyhä jysäys,mitä tuo eilen ilta ja yö sai aikaan. Cheesy
En myöskään ymmärrä,miksi piti pitää tämä muutaman kk;n tauko vielä keväästä eiliseen,mutta tuntuu kuin kaikki palaset olisivat loksahtaneet kohdalleen.

Kuten sinäkin RAKKAUDEN VALO,myös minä katselin tuolta korkealta mäeltä miesystäväni kanssa auringonlaskua.Vaeltelimme metsässä pitkin ja poikin ja valvoimme lähes koko yön. smitten
Kumpikin vannoutunut ikisinkku rikkoi sopimuksen yksin olosta ja kuullostelimme toisiamme,jotta mitä nyt halutaan ja miten.
Minä sen sitten puin sanoiksi,jotta seurustellaan niin,että sinä saat mennä omia teitäsi silloin,kuin huvittaa mennä kapakkaan kavereita katsomaan.Ei se minua häiritse,kunhan et pyydä minua mukaan.
Minä saan mennä omiin "hörhöjuttuihini" ja pidetään vain yhdestä asiasta kiinni.AVOIMUUS ja toisesta,housun vetskarit kiinni. Grin
En halua elää missään tautien pelossa ja tiedän kyllä,ettei tuo mies nyt ole irtosuhteitakaan enää harrastellut.
Pyysin että jos sinulle käy niin,että johonkuhun ihastut,niin kerro minulle,kestän sen ennemmin kuin valheellisuuden ja saman lupasin hänelle.
Ja tässä nyt onnellisena taas muutaman vuoden eron jälkeen ollaan.

Minä miettisin sinuna vielä Rakkauden Valo.En usko että hän ymmärsi,miten ero sinusta häneen vaikuttaa ennen kuin koki sen.
En myöskään usko,ettei voi muuttua,jos HALUAA,koska olen itse tuon muutoksen läpi käynyt.
Jos uskot kestäväsi senkin että hän vielä pettäisi,niin häviätkö enemmän kokemalla sen tuskan toistamiseen,vai teidän rakkautenne ikuisen menettämisen myötä?
Voithan antaa koeajan,jos siltä tuntuu ja nähdä kun tytöt ovat isällään ensi alkuun.
Jotenkin vaan tuntuu ja onhan joku sen sanonutkin  :Smiley,että sinä olet parasta mitä hänelle on sattunut. angel smitten
Jotenkin vaan tunnen nyt niin.
Nyt nukkumaan,jos tältä sekopäiseltä huumaltani unta saan. Grin
tallennettu

marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2676 : 30.07.2008 15:08:28 »

mussa ei oo yhtään hyvää vibaa tänäänkään. onneks teillä muilla menee paaaaaljon paremmin! luulin et olo ois jo paree, mut jouduin kuitenkin ilmottaa sit töihin et en mä huomennakaan tuu. hoitsu kysy puhelimessa, että onko se hammas ollu vielä kipee ja vastasin et ei se ny tänään enää niin ni samantien puhelun jälkeen aivan järjetön särky!!  crazy2

huono omatunto ku on niin vähästen asioitten takia pois töistä, mut ei sitä fyysistä työtä vaan oikeasti voi tehä puolikuntosena.. jos on yhtään sellanen väsy ku tänään ni..

haluisin käyä kaupassa, mut ei jaksa. se kertoo jo aika paljon mun terveydestä Cheesy koska kaupassa oottais karkkihyllyt, mutta ei vaan kykene hinaamaan itteään sinne. matkaakaan ei olis ku ehkä 500 metriä. ruokaa teen nyt ku mies lähtee pelaan futista illalla, mutta ton jälkeen aion sit mennä sohvalle asumaan. haluun parantua!! voi olla et illalla jos on paree olo ni käyn siellä kaupassa, mut nyt ei kyl pysty Tongue
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2677 : 30.07.2008 16:22:31 »

Ohhoh, Chandralla pyyhkii lujaa  Cheesy Wink smitten

Elwyn, jos sulla ei oo niille rahoille mitään erikoisempaa käyttöä niin mä voin ottaa ne.  :Smiley angel Tuhlasin äsken (näin pikaisesti laskemalla) 230€.  idiot2 Heh.. Puolet jellonan rahoja..  :Smiley Mukaan lähti huppari, kolme t-paitaa, farkut, housut, kengät ja hiusväri + käytiin mäkis ja bensat päälle. Noh, oon tyytyväinen ettei menny sen enempää.. Niin ja puolustukseksi bensa on kallista! Mitä mä selittelen..  Embarrassed

Nyt uimaaaaaannnn.. Cheesy Jos tää kesä vois jatkua loputtomiin niin olis kiva.. :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
mirka222
Vieras
« Vastaus #2678 : 30.07.2008 16:33:28 »

Huoh, tulin muutama tunti sitten sieltä FB:n luota yökylästä Cool Hän oli ostanut minulle lempi kanafileitä ja vihanneksia, tämän lisäksi hän oli hakenut erään leffan, josta olin vain ohimennen maininnut joskus muutama päivä sitten, olin aika yllättynyt coolsmiley. lisäksi minuun iski karkkihimo, niin lähdettiin sitten autolla lähi bensa-asemalle hakemaan mulle se tietty karkkipussi Grin Oon tänään lähössä kavereiden kans "pitkästä" aikaa (muutaman päviän väli:D) Bilettämään niin äijähän sano, että voi tulla hakemaan mut ihan milloin vain baarista hänen luokseen yötä vaikka hänellä työpäivä seuraavana päivänä..Tuntui, että hän vähän mösähti tästä baariin lähdöstäni...Joo-o, onkohan tämä se rakkauden valon ennustama romanssi sitten Wink Toisaalta järkeni sanoo  askendentti neitsytkuu harkavenus harka, että tämä auervaara tekee tätä miellyttämishommaa kaikille naisille, toisaalta jos hän tekee tätä kaikille niin se kyllä tietää kovaa rahanmenoa Wink Hmm, oon miettinyt, että mikähän meitä sitten yhdistää astrologisesti? Mietin tuota  venus, joka on hänellä  skorpioni ja mulla  harka, lisäksi mulla  oinas  aurinko ja hänellä  vaaka, eli vastamerkit vetävät puoleensa? Kummallakin  askendentti neitsyt...Kummallakin  mars  kauris ja  neptunus 4.huoneessa, lisäksi  pluto skorpioni 2.huoneessa ja  uranus jousimies, kummallakin  kuunsolmu  harka, hänellä 9 ja mulla muistaakseni 8.huoneessa....PIKKASEN kyllä mietityttää tuo hänen  kuu kaksoset 9. huoneessa Grin Hitto oon taas kuin joku pahanenkin teini, höpötän 24/7 pojista coolsmiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2679 : 30.07.2008 17:17:59 »

Onnea Chandralle... smitten

Ja N222, heeetkinen! Äläs nyt mieti liikaa.... Smiley Tai mikä mä olen neuvomaan, varsinkaan mies-asioissa..
Jokainen toimii tavallaan, etenee omaan tahtiinsa, luottaa sen verran kuin haluaa, tunteilee tai järkeilee tapansa mukaan... Eivät kaikki ole niin sokeita kuin minä, mutta minä kyllä tällä huonolla näölläni näen sinne asti ilman kaukoputkea että se mies on nyt vähintään ihastunut sinuun hyvin paljon - tiedäthän sen nyt itsekin, hyvänen aika, kaipaat vaan jonkun sanomaan sen ääneen niin minä sanon sen.  Grin smitten

Drakula krapula-silmät mulla, kun oon niin väsynyt, punottaa ihan tolkuttomasti mutta en vaan malta nukkua päivällä, en sitten koskaan, ellen ole niin sairas etten kykene liikkumaan.. Olis jo yö niin vois nukkua hieman..
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2680 : 30.07.2008 17:48:02 »

kipee olo mut kuumemittari ei näytä ku 36,8 Tongue
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mirka222
Vieras
« Vastaus #2681 : 30.07.2008 18:31:37 »

Juu, Elwyn ja Kaylee olen epäluulonen, analysoiva ja kyyninen ku mikä Grin Oon vaan jotenkin niin pitkälle hyötynäkökulmia ja tulevaisuutta katseleva pessimisti (realistinen) ihminen ja kyseinen auervaara on sanonut, että kyllästyy ihmisiin helposti, mutta nautitaan nyt tästä yltäkylläisestä elämästä niin kauan kuin sitä kestääkin, kaikin puolin Kiss smitten Meikään ei vaan tehoa nuo perinteiset liehittely-yritykset, vaan aattelen aina, että tekee samaa kaikille  askendentti neitsyt...Tajusin just, että mun kanssa on varmaan helppo elää, ei kelpaa mikään 2funny Elwyn, niinpä, ehkä se auervaarakin saattaa olla jopa parempi kuin peräkammarin poika Grin varsinkin, jos ite sattuu olemaan niin perhanan kovatahtonen ja itsepäinen tyyppi, saa ainakin vähän haastetta..

Kyllä ihailen tuota Kayleen piirrettä tarttua hetkeen ja olla miettimättä liikaa, sitenhän se elämä pitäiskin elää, turhia pelkäämättä ja varmistelematta Smiley Ja sullakin kuitenkin riittää nuita miesehdokkaita vaikka muille jakaa Wink
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2682 : 30.07.2008 19:19:00 »

Tervehdys tupahan  smitten
Pikainen piipahdus ja heitänpä tänne myös omalta maalta kerättyjä luomu sokeriherneitä pöytään samalla. Katsokaa ensin mitä suuhun laitatte, tänä vuonna on epämukavan paljon matoja herneissä, myrkyttämättömiä kun ovat  idiot2

Täällä puhutaan rakkaudesta, kas kummaa... itse voisin vaikka pistää kiertoradalle koko luomakunnan nimeltä mies  tickedoff Ärsyttäviä olioita ja niin kertakaikkisen... MIEHIÄ  tickedoff tickedoff tickedoff
ARG!

Menen pihiseen takas ryytimaalleni, saapa p***aruohot kyytiä  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2683 : 30.07.2008 19:33:59 »

Hihii.. Japsis on hauska kun se aina välillä kiehahtaa... Cheesy smitten
Ja muutenkin kyllä hauskat jutut.  Smiley

N222, joo tänks.  Smiley Itse en suosittele tätä tyyliä kellekään joka haluaa pysyä tasaisessa tyyneydessä.

Mutta ei mulla kyllä tällä hetkellä ole ketään varteenotettavaa ehdokasta..
Tosin heti perään kerron yhdestä kaksos-miehestä (niin, eikös olekkin kamalan järkkyä, se tosiaan on  kaksoset eikä mulla ole mitään aiempaa kokemusta kyseisestä merkistä..öö noin miehen kannalta)

Juu, me tuossa juteltiin siitä että minkälaisia me ollaan ja kaikkeen "aijaa, niin mäkin!" "ai säkin oot tollanen" "joo, sama juttu!" "oot kyllä pelottavan samaa miesltä tuostakin asiasta"... Jos yhdenmukaisuus on näin suurta niin tähän tyyppiin en todellakaan tule ihastumaan.. Vaikuttaa onnettoman päämäärättömältä liihottelijalta joka elää hetkessä, ei siedä aikatauluja ja tulee kaikkien kanssa toimeen, muttei oikeen osaa kuvailla luonnettaan koska kokee sen olevan melko muuttuva...
uglystupid2

Luulen että tuo saisi minut kihisemään raivosta sarkastisilla kommenteillaan ja nokkeluudellaan...
Sellanen jonka kanssa vois olla tosi lapsellisia väittelyitä.. Ei.. uglystupid2
Mutta täähän vois olla se mun kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni...
Jos mä ehdotan sille että se ois mun kaksonen niin mä oisin sen.  Wink
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2684 : 30.07.2008 20:17:03 »

nonii, nyt on sit yli 37! ku en oo ottanu buranaa tänään.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: