Sivuja: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648138 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2430 : 21.07.2008 22:21:03 »

Oijoi, nyt on hirvee inspiraatio... Tekstiä tulee vaan ihan solkenaan, mitä enemmän, sitä parempi, nyt ei ole väliä vaikka tulis täyttä sontaakin väliin, kunhan tulee helmeäkin.. coolsmiley Sitten kun inspiraatiopäivät loppuvat niin otan kaikki tekstit käsittelyyn, karsin kaiken ontuvan ja kummallisen pois ja työstän ja sovittelen paremmiksi.. Smiley

Nyt mulla on jo jälleen muutama lause päässä soimassa, kunhan keksin niihin riimejä.. Ja nää ei voi tulla samaan biisiin keskenään, koska toisesta biisistä tulee vähän ironisempi kun toinen on taas herkempi..
"jos sydäntäsi särkee, ota aspiriinia" (tää on pakko saada tungettua johonkin!)
"otin tänään tatuoinnin sieluuni ja siinä lukee että rakastan sinua" (ehkä vähän lässy.. mut joo niin oon mäkin)
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2431 : 22.07.2008 10:14:32 »

Huomanta taas... aamukammassa pikit väheneee  Cheesy
(millä kiskon itseni ylös aamuyöstä ens vk.lla?!)

Sainpa eilen pestyä ikkunat ja kerättyä 20L mansikoita, tuossa olkaa hyvä. Perattuna ja pestynä, luomutavaraa  smitten
Nämä menee ihan suuhun, pakkasessa on ne ensimmäiset ja makoisimmat  :Smiley Vadelma alkaa myös kypsyä, pari dl. napsin mukaani eilen Brita kakun väliin  Smiley
Joko joku on käynyt metsässä sieniä katsastamassa? Torilla kun myydään jo kanttarelleja...

Me ei olla päästy koiran kanssa sen taudin jälkeen kunnolla lenkille, kun se ei saanyt yhtään kastua  Sad Tassutkin täytyy kuivata, kun tulee pihapissalta  Tongue Alkaa luupää oleen hieman kypsää kamaa, kun ei pääse kunnolla juokseen ja metsän tuoksuja nuuskiiin.
TAIKOKAA TOI SADE POIS!  :Smiley Cheesy angel
Kuka osaa sen antisadetanssin?  knuppel2
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2432 : 22.07.2008 10:27:29 »

Huomenta  Smiley

Mmmmh.. Mansikoita, nams! Mutsi läks just vadelmia keräämään kun tulin himaan, kanttarellejä ei vielä näkynyt kun Romeon kanssa eilen käytiin lenkillä metsässä.

Tuntuu hassulta tää ravaaminen paikasta A paikkaan B. Oma koti on ihan ku vieras paikka. Ainut mesta missä voi vähän rauhottua on jellonan sänky, jossa saa vihdoin nukahtaa kiireisen päivän jälkeen, plussana toki se jellona siinä vieressä..  :Smiley

Hmm.. Koskahan dawnchild palailee reissultaan? Lionheart ikävöi..  Cry   Wink  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2433 : 22.07.2008 10:50:16 »

Jaa´a... sivulla 202. on päiväys 15.7. jossa sanoo just lähtevänsä... pari vk. kai on normia reissuaika?  idiot2

Se on muuten jännä tunne, todella. Kun oma "koti" muuttuu vieraaksi  :Smiley Merkki siitä, että siivet alkaa kantaa ja oman pesän kaipuu kasvaa...
Paitsi jos tarkoittaa tätä;
http://www.youtube.com/watch?v=Jq45cR5cgAA&feature=related
 Cry
« Viimeksi muokattu: 22.07.2008 10:52:19 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2434 : 22.07.2008 11:03:57 »

huomenta! Cheesy
Kiitos jaspis mansikoista  Kiss smitten maistuu hyvälle!
Mulla on jännä olo,ihan ihmeellinen... levoton... kuin tietäisin jotain tapahtuvaksi
lähiaikoina mun elämässä  idiot2
Korteistakin nousi että "uuden alku on aivan lähellä"  Huh
Ei muuta kuin odotellaan mitä tapahtuu...

"sisälläni" on jo muutos tapahtunut kun päästin irti yhdestä asiasta mikä
jarrutti elämääni ja vei vaan turhaan energioitani.
Antaa uusien tuulien puhaltaa! angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2435 : 22.07.2008 11:06:27 »

Niin..

Heh, tuossa biisissä kun lauletaan että "Anna mun mennä" niin mun sanotukset taitas mennä suunnilleen tyyliä "Älä anna mun mennä".. Mut se siitä, turha yrittää enää.

Kengu, hienoa kun heittäydyt uusien tuulien vietäväksi  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2436 : 22.07.2008 11:21:12 »

Jep. Tilasin äsken itselleni Diana Cooperin Valon Enkelit -kortit. smitten Kiss
Olen jo pitemmän aikaa mietiskellyt niiden hankkimista,ja nyt sitten vihdoin tilasin,
ihanaaaa  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2437 : 22.07.2008 12:58:30 »

^ sit ku saat ne kortit ni testaa muhun! Wink

mä kävin tänään viemässä yhen työhakemuksen.. ei olis laskentatoimea se vaan myyntiä, mut ei sen väliä. sit lähetin vielä yhen ku tulin kotiin ku oli ilmestyny paikka mollin sivuille. hitto!! jos tänä syksynä ei onnaa työnhaku ni ei sit ikinä?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mirka222
Vieras
« Vastaus #2438 : 22.07.2008 13:02:20 »

Tuli tässä vaan mieleeni, että täytyy olla varovainen mitä toivoo/haluaa tarkemmin miettimättä, koska sen yleensä saa, mitä toivoo Grin Itse halusin sillon pentuna niin kovasti rakentaa pesää jonkun kanssa ja sittenhän mä löysinkin sen mun exän ja heti kodin perustamishommiin mitään tarkemmin miettimättä...Nyt tuo fb, selitin kavereille kuinka helppoa olisi, jos olisi sellainen ilman sitoumuksia yms... Grin Enpäs ole sitten vain osannut ajatella pidemmälle nuita asioita..Lisäksi tuo jumalaton hätiköinti ja kärsimättömyys on koitua aina kohtalokseni..Ennen suhteen perustamistakin olisi voinut muutaman kerran miettiä kohtaavatko elämän arvot ja kiinnostuksen kohteet yms...Samoin tuon fbn kohdalla oisin voinut miettiä kenen kanssa rupeaa hommiin...Näköjään saan aina näennäisesti kaiken, mitä oon toivonutkin, mutta niihin sisältyy aina joku hitonmoinen opetus Grin

=KAIKKI MULLE HETI NYT! Tongue
« Viimeksi muokattu: 22.07.2008 13:05:40 kirjoittanut N222 » tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2439 : 22.07.2008 13:52:57 »

^ sit ku saat ne kortit ni testaa muhun! Wink


Joo testaan testaan. coolsmiley Lähetän paljon positiivista energiaa että saisit töitä!!! knuppel2 smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2440 : 22.07.2008 15:35:19 »


TAIKOKAA TOI SADE POIS!  :Smiley Cheesy angel
Kuka osaa sen antisadetanssin?  knuppel2

Joo, ole hyvä, tanssein...tuli ihan hiki päähän. Kiitos mansikoista, hyviä ovat. smitten
Mä tarjoan kofeiinittomat kahvit, fazerin sinistä ja vihreitä, kivettömiä viinirypäleitä, olkaatten hyvät ja käykää kiinni!  Wink

Puhisen suuren unelmani kanssa, että uskallanko... oma hevonen, aah ja plääh...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2441 : 22.07.2008 15:46:27 »

Oijoijoi! Nams! kiitokset herkuista indiima  smitten

Vai että oma hevonen.. USKALLA TOKI!  Wink Jos taitoa ja tietoa löytyy, jos aika ja paikka on sopivat ja sydämessä olis paikka vapaana yhdelle kauramoottorille niin what's the problem? Sitoutumistahan siinä on kerrakseen, siksipä ei minulle sitä ponia koskaan tullut.. Valitsin tän "villi ja vapaa" -vaihtoehdon kun faijan kanssa sitä hevosen hankintaa suunniteltiin. Vaihdoin hevoset hevosvoimiin ja sain uuden, ison crossipyörän  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2442 : 22.07.2008 15:56:58 »

Crossipyörä ei taidakaan olla niin vaativa kaveri kuin heppa. Ei ainakaan vedä kilareita postilaatikoista ja traktoreista  Grin
Hevosunelma heittää koko elämäni erilaiseksi, ja toisaalta minulla ei ole nytkään mitään sellaista, josta ehdottomasti pitäisi sen vuoksi luopua tai pitää... Puolensa ja puolensa... maalle vai kaupungissa, freenä vai kahleissa? hevonen vai iloinen(?) iltaelämä? kaverit vai suku? *laulaen* "Mieleni jakaa elon tahtia,voi tätä unelman jahtia, voisin kai mä vahtia, kun odottelen kohtalon mahtia, et se veis mut eteenpäin, ja siellä mä tulevaisuuden näin" Pim pom, ja taas liitelen jossain pääskysten kanssa!  crazy2 idiot2 smitten
Huomaan, kun kirjoitan auki mitä ajattelen, ettei mun tarvitse kaksijakoistaa elämää... nuori pää ja sydän tää, ei voi kaikkee ymmärtää.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2443 : 22.07.2008 16:09:25 »

Ei vedä kilareita ei  Grin Ja jos pyörä lähtee käsistä niin on sanomattakin selvää että vika on kuskissa, ja jos ei käynnisty niin on paljon helpompi todeta vika pienen purkamisen jälkeen. Hevosten kanssa tätä vianselvitystä on joskus hitusen vaikeampi tehrä  :Smiley
  Tuli noista kilareista mieleen.. Mulla oli pari vuotta sitten kesän hoidossa yks suokki, joka sai järjettömiä kohtauksia kun näki vesilätäköitä hiekkatiellä mentäessä. Noh, aikansa tanssittuaan se kokos ittensä ja päästiin niitten lätäköitten ohi. Tuumasin tietty heti, että tää pelkäs vettä, mutta kappas kun pojasta oli niin mukavaa käydä helteillä vähän vilvoittelemassa laitsan viereisessä joessa.. kaatu se vesipelko-teoria siihen. Noh, se oli persoonallinen polle  Grin

Mutta en mä siis sitä tarkoittanut, ettäkö hevonen tallissa estäis sun muuta elämää  Smiley Bailaat yöt ja ridaat päivät. Vähänkö olis rentoo elämää sellanen  Cheesy Nojoo, vaatiihan ne aikaa ja rajoittaa matkustelua, mutta josset pk-seudulta kovin kaukana asu niin voin tulla pitään huolta siitä pollesta kun tekee mieles maailmalle  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2444 : 22.07.2008 16:18:39 »


Mutta en mä siis sitä tarkoittanut, ettäkö hevonen tallissa estäis sun muuta elämää  Smiley Bailaat yöt ja ridaat päivät. Vähänkö olis rentoo elämää sellanen  Cheesy Nojoo, vaatiihan ne aikaa ja rajoittaa matkustelua, mutta josset pk-seudulta kovin kaukana asu niin voin tulla pitään huolta siitä pollesta kun tekee mieles maailmalle  Grin

En mää sitä tarkottanutkaan, että oisit sellaista vihjannut, nää on mun jotain ihme omia pelkoja, että siihen loppus sit e-l-ä-m-ä. Weird, ha? Nyt pullistelen näitä pään yläpuolella roikkuvia kultaisia pilviä. Aah, käydä aamusella ratsastuslenkillä (tykkään myös saderatsastuksesta ja talvesta ja loskasta...) heitellä vähän talikkoa, ja sitten suhaista koneelle ja ruveta hakkaamaan tekstiä esiin. Sen jälkeen kokkailla jotain omia kivoja, vähän ulkoilla ja ehkä vähän maalata. Rakastan suunnitella ja ohjata projekteja ja kursseja, niitä sitten voisi siellä väkäistä. Eniten arastuttaa se, että lähdin muinoin (ihan niin kuin siitä olisi kauhean kauan) landelta sillä mielellä, että v****, nyt haluan nähdä maailmaa ja uusia ihmisiä, enkä kestänyt sitä, että ihmiset tuntuivat kovin ahdasmielisiltä. Toisaalta silloin kun saan itse olla työnantaja-johtaja puikoissa mua ei paljon paina, mitä ihmiset ajattelevat musta tai eksentrisyydestäni, vaan silloin tehdään, eikä meinata  Wink
Joo-o, suunnitelmanäpit hypistelevät täällä ajatusten soosia.
Laitan Lionheart korvan taakse tän sun auttavat-kädet ehdotuksen.  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: