Sivuja: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643783 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2115 : 01.07.2008 15:29:31 »

Lauantaina lähtö kiertämään Suomea.. Saas nähä mitä siitäkin touhusta tulee  Grin Viikko olis tarkotus olla reissussa.. Muuten ei tule kyllä kesällä lähettyä, kun kerta kotonakin on lämmin ja valoa..  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #2116 : 01.07.2008 15:50:40 »

Kahvilla, ihan ekaa kertaa täällä  Grin

Heinäkuista Suomea en malta jättää, vaikka aina on polte liikkeelle ja pois. Jos vaikka ihan vaan mökille tai johonkin pieneen rannikkokaupunkiin reissaisin. Tammisaari on ihana kesällä  smitten

tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2117 : 01.07.2008 20:46:44 »

Ah, sulla on ihana varvas.

Pirskatti kun mulla on taas päässä vähän vikaa  uglystupid2 Oon nauranu koko päivän tälle:

http://www.youtube.com/watch?v=UoiErp2kWew

Ei päätä, ei häntää. Eli just mun juttu!  Grin

"Kuka suomalainen vanha juoppo haaveilee jostain turpakylvystä tai vakuutusjumpasta?"
"Ja miks sä oot niin ihmeen maan matonen?"
"Siis maksaa nyt viis euroo siitä, et joku juoppo hivelee sua taikavarvulla."

(Jos siis oikein muistan!!) Kaylee on sanonu kommunikoivansa siskonsa kanssa Simpsoneiden repliikeillä, niin mäpäs puhun broidin kanssa näillä salkkari remix -reploilla  Grin Cheesy Ei meitä moni ymmärrä. Tyttö nyt hiljaa! Joo anteeks.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2118 : 02.07.2008 09:18:13 »

Huomenta taas... näyttää tulevan tavaksi  nauttua aamupala täällä :Smiley

Huomenta
Ja koirakin oli päässyt söpöliinien joukkoon.. Voi pientä rupikonnaa... Grin

Todellakin  Grin Tuossa eilen putsasin sitä aluetta, kun yks läskipää oli potkinut ruven irti ja verta/visvaa oli taas sitten joka puolla. Oli pakko käydä asioilla ja poissa olin kai 2h, niin siinä sitten, kun oli tylsää  tickedoff Mitä ihmettä teen, kun pe pitäs olla koko päivä töissä?  Undecided
No, mutta kun putsasin niin, todellakin... se p***a otti koko kyynärvarren suuhunsa ja ölähti  Shocked Ilmeisesti sattu, mutta silti TUPLA  Shocked Ei koira purru, mutta varoitti ihan selvästi  police
Arvatkaa... ukko oli jonkin matkan päässä tekemässä vihtaa ja kun tuli takas, kysy mitä oli tapahtanut, kun perkeleitä lensi sinne asti  2funny
Sillä hetkellä, kun hampaat koski nahkaa... tempasin koiran takajaloille pannasta ja kirosin (Ei-sanan totaali vahva muoto meillä on perkele  Lips Sealed) "viu" meinas koira ja laskin alas, jatkoin touhamista haavan kanssa kuin ei mitään ja sitten hommaan päälle sai neiti kokonaisen lätyn  smitten

Jälkeenpäin, sitten tuumasin jotta jos ois purru purru  Sad no, mitä koirasta se ois joutunut "täydennyskoulutukseen" palautuksen jälkeen, mutta miun käsi  Cry
Ei voi, kun päivitellä ihmisen hitautta refleksien suhteen... en ehtinyt tajuamaan, kun sen kun hampaat koski nahkan. Ja ei voi kuin surra, ihmisen heikkoutta fyysisesti... jos miulla olisi tuollainen läpi päässä... apua! Ihmisen vahvuus on vain ja ainoastaan mentaalipuolla  angel Joillakin ei edes siellä...

muoks. Mikä riipivä ala-asteen limudiskonostalgia.... :Smiley
Ei, kun yläasteen pussikaljanostalgia  buck2 kaameaa...  2funny hävettää...  2funny
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2119 : 02.07.2008 11:20:18 »

Päivää tupaan

Muutettu ollaan, tavarn määrä vaan hirvittää (ainakin tässä purkuvaiheessa) pakkauskin kesti 4 pvää, tässä olotilassa kun hankalaa oli muutenkin. Maha kasvaa sellasta vauhtia että oksat pois vaikka puol vuotta tars sitä viä isontaa.

Kaverit teki oharit loppusiivouksen suhteen ja selkä kipeänä sitä sitten yksin väänsin 12h  tickedoff

Mitäs uutta tänne?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #2120 : 02.07.2008 12:13:33 »

Hei I-Ronia!  Cheesy Onnea uuteen kotiin! smitten
Aah...! Cheesy Kasvatahan sitä masuasi rakkaudella äläkä raadannalla. smiley6600

Jätä ne raskaimmat jutut ihan huoletta muille, ei ne työt tekemättöminä
kuitenkaan mihinkään karkaa, vaikka niitä ei heti tekisikään. Tongue Cheesy
...siis tämä aitoa Sashismia, eikä mitään oikeaa asiaa tietenkään. Grin 2funny

Milloinkas uusi tulokas on aikeissa putkahtaa
tassuttelemaan pikku varpaillaan Tellustamme? Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2121 : 02.07.2008 12:54:35 »

Olen samaa mieltä Sashan kanssa, nyt jos koskaan sinulla I-Ronia on oikeus olla kuin ellun kana  smitten
Itse psyykkasin tuossa tilassa itseäni, jotta ei ne työt tekemällä lopu ja ehdin sitten joskus -silmät kii, valoverhot ikkunoihin ja ukolle rätti käteen tai tulee ongelmia  Grin

Mitäs täällä... täällä notkutaan, vaikka pitäis ikkunoita pestä  2funny
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #2122 : 02.07.2008 15:56:43 »


Terkkuja Roomasta ! lämmintä vaivaiset 42 astetta VARJOSSA buck2
Enyway ,kiertelin Colosseumin, Vatikaanin, Espanjalaiset portaat, mitä vielä
shoppailin ,ehkä vähän liikaakin (lasku tulee myöhemmin) Wink.
vaaka saa hetken kylpyhuoneessa odottaa, en uskaltaudu vielä punnitukseen.
eikä tässä vielä kaikki, nähtävyyksiä kiertelin paljon tässä kulttuurin kehdossa
suosittelen

-Helen-
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2123 : 02.07.2008 16:49:32 »

Oi että mä olen kateellinen sinulle Helen!  Cheesy Kuulostaa aivan ihanalta..

Mä kävin tänään kiertelemässä Helsinkiä KÄVELLEN (!!!). Kauppatorilla kirsikoita mutustaessani katselin kun lapsiperheet lähtivät "Vispilällä" (son se vene) Korkeasaareen ja mietin, että milloinkahan sitä on viimeksi tullut sielläkään käytyä? Ja kun ei tullu mieleen ni asia piti korjata.  Wink Kuudella eurolla pääsin moikkaamaan sukulaisiani. Ne leijonat vaan makoili siellä ja poseerasivat kameroille. Karhut söi vesimeloneja, paviaanit painiskeli, norpilla oli tosi vähän vettä ja nalletikkarit oli yhtä hyviä kuin muistin.
  Tuntu hassulta olla siellä yksin. Tai siis yksin satojen joukossa. Menin rantakiville istumaan ja katselin joutsenen puuhia poikasensa kanssa, aurinko paistoi ja vaikka mä olin yksin ni musta ei tuntunu pahalta.
  Lähtiessä siinä laiturilla istuessani joku pikkutyttö tuli siihen viereen veljensä ja mummonsa kanssa. Se tyttö katto mua pitkään ja mun oli pakko hymyillä sille. "Mummo, kun mä olen iso niin mä haluan tollaset hiukset kun tolla tytöllä!" Se oli söpö ja ehkä kivoin kommentti mitä oon kuullu pitkään aikaan.. Ainakin vilpittömin  smitten
  Kauppatorille palatessa piti taas sortua ostamaan vähän herkkuja. Mukaan lähti lisää kirsikoita ja tosi makeita herneitä. Niitäpä tarjoan teille, armaat kahvitupalaiset ja lähden itse uimaan. Ihanaa kesää  smitten Cool
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2124 : 02.07.2008 17:16:36 »

Niin ja muuten piti kommentoimani Lionheartin reissuun: voi miten ihanaa! Et tiedä miten paljon olen haaveillut reissusta eläinpuistoon viimeiset pari vuotta!

Näitkö tamariineja? Niitä ihan minimini puoliapinoita jotka on ihan huippu-suloisia?  smitten smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2125 : 02.07.2008 21:25:19 »

dawnchild: juu, ne lasten kommentit piristää aina. Varsinkin kun jossain hieman kireässä tilanteessa joku ipana lohkasee taas pari totuutta ja pelastaa päivän  Grin

Kaylee: en oo varma oliko ne juuri niitä tamariineja, mutta siellä oli kyllä jotain pieniä söpöjä apinoita  Grin

Elwyn: Now I wonder, onkohan se uus Narnia ekaa parempi? Muhunkin yleensä uppoo tuollaset fantasiaelokuvat, mutta se eka Narnia oli jotenkin.. tylsähkö? Eli leffa-arvostelua odotellessa..  Smiley

Jahas.. Hmm.. Vai joku keppostelun haluinen.. *evil laughWink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2126 : 02.07.2008 22:12:07 »

Aika karmee temppu.. Sinänsä kun miettii.. Äh.

Mun ainoita yleisiä "rötöksiä" on ollut lurauttaa pari pulloa saippuaa johonkin ulkosuihkulähteeseen ja sitten satoi vaahtoa.. Ja niistä muista vähän isommista ei sitten puhutakaan. Mut eihän ihmistä rikosrekisterin avulla mitata, eihän?  No tuomitaan kyllä mutta..  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2127 : 02.07.2008 22:14:05 »

Tuollainen kammotus roikkuu Jyväskylässä sillan alla ja sitä kai sanotaan täällä taiteeksi.  uglystupid2

YÄK! Oikeesti katsoin aika pitkään, että  Shocked
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2128 : 02.07.2008 22:26:51 »

Sen verran tutulta kuulosti, että saattaisi hyvin olla sama  uglystupid2 nykytaiteilija kyseessä.

En voi taiteen rakastajana hyväksyä sitä mitä nykyään taiteen nimissä tehdään.

Ei todellakaan tuollainen taide kohota kenenkään tunnelmaa, joka mielestäni on taiteen ensisijainen tehtävä ja rikkaus ja sulous.  smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2129 : 02.07.2008 22:34:42 »

Juu ja eikun vaan virkkaamaan!  laugh

Ja muuten.. Kun siinä musiikki ketjussa niitä LoG lyriikoita pohdin, niin tässä sen taas näkee.. Maailma muuttuu, eikä pysytä perässä. Niin ja tämä muistuttaa siitä poloisesta koirasta, joka näännytettiin taiteen nimissä kuoliaaksi  Cry Tuntuu, että taiteen nimissä kaikki on nykyisin sallittua. Taiteilijan vapaus.. Sadistiset muka-luovat kusipäät tekee jotain ja piiloutuu sanan "taide" taakse, ettei tarvis vastata seurauksista.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: