Sivuja: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643831 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1965 : 20.06.2008 22:04:56 »

Pitää vielä uudelleen kirjoittaa että niin niin söpö kissa. Voi pieni mikä pallero! Niin vauva kuin olla ja voi! Mikä piiperohäntä ja mustat tuikkivat silmät.. Ja niin pieni ja pehmonen ja ihana!  smitten
Tosin myös itse alleviivaisin tuota kohtaa mikä tuolla kommenteissa, ettei pentua kannata opettaa leikkimään kädellä.... Mutta sehän ei ole kissan vika vaan ihmisen, jos se on aikuisenakin niittikone.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1966 : 20.06.2008 23:42:57 »


Vaikka miehet pitävät naisellisista naisista, huomaan usein että heitä ällöttää liiallinen hienous
ja ovat melkein ylpeitä kun oma tyttöystävä röyhtäisee miehekkäästi heidän kavereidensa kuullen..
Kyllä tytöstä pitää löytyä vähän äijää..

Olen samaa huomanut, tai sitten pyörin saman tyyppisten äijien seassa  Wink
Munaa pitää olla pistää vaikka härskin juttu kehiin, kun ukot innostuu sovinistisiksi... oma ukko myhäilee sitten kauempana, kun laittelet jauhoja kurkkuun tavalla tai toisella  :Smiley Grin
Kukas se muuten laulaa sen kipaleen, missä jotenkin sanottiin että on niin nätti, että mahtaako käydä edes p*****lla  2funny
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1967 : 21.06.2008 08:53:45 »

Huomenta tänne tupaan! Cheesy smitten

Aatto on sitten mennyt ja tänään varsinainen Juhannuspäivä. smitten
Sain eilen aamulla "meedioltani" (en omista häntä  Smiley ) tämän kauniin viestin;

         Kesätuoksuja täynnä on maa,
         yötä saavu ei ollenkaan.
         Siis elä ja nauti tunnelmasta,
         juhannustaioista,makkarasta.
         Ole ilomielellä juhlana jussin.

Kyllä olinkin.Ja voi miten taianomaista oli. angel smitten
Mutta siitä kirjoitan myöhemmin henkimaailmaosuuteen.Sulhoa ei eilen,vaan vietin rauhaisaa jussia yksin ja taikoja tehden. Wink
Kortit aamulla näytittivätkin niin osuvasti,että tänään on se päivä. smitten
Ja niinpä soitteli,että tänään jos lähdettäisiin ajelulle ja kohde on vallan ihana!Luonnonhelmaan! smitten
Työnsä vuoksi ei voi olla paljoa poissa kotoa,joten päiväretki tästä tulee,mutta uskon kyllä että mahtava sellainen! Cheesy

Kaupunki oli eilen kuin evakuoitu. Grin Saipa olla rauhassa autojen pörinältä ja muulta örvellykseltä.
Toivottav asti teillä kaikilla oli yhtä rauhaisa aattoilta. angel smitten
         
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1968 : 21.06.2008 09:25:54 »

Huomenta Chandra  smitten

Kyllä oli rentouttava ja antoisa aatto, päivästä näyttää tulevan yhtä hyvä.
Minäkin vietän kaupungissa pyhät  ja kerrankin täällä tosiaan on hiljaista.  Smiley
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1969 : 21.06.2008 10:22:52 »

Huomenta Neela, Chandra ja muut!

Tänään onkin sitten iltavuoro, eikä muuten mikään paha palkka!
Huomennakin on tuplapalkka ja menen aamuun..
Kyllä olen nyt pelannut juhannuskorttini taloudellisesti... Grin

Syön vesimelonia aamiaiseksi..

Eilen tosiaan, kun kävin kaupungilla niin siellä oli tosi hiljaista, ihan spooky!
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1970 : 21.06.2008 10:30:33 »

Huomenta minunkin puolesta  smitten
Ihanalta näyttävä päivä tulossa... pihahommat taas kutsuu  Wink
Työniloa sinulle, Kaylee
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1971 : 21.06.2008 12:14:21 »

Ai helv... mun pää..  buck2

Huomenta vaan kaikille. Meen kattoo tunnistanko enää itteeni peilistä.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1972 : 21.06.2008 16:37:14 »

Eilinen sateinen juhannusaatto tuli vietettyä rauhallisesti kotona rakkaani, lasteni, vanhempieni ja toisen siskoni kanssa. Perinteistä grillausta ja saunomista ihanassa seurassa.  smitten Tänään kävin sitten pyörälenkillä tyttöjeni kanssa ja ah ihanaa näin jälleen kerran haukan. Kyllä se on vain tällä hetkellä selkeästi elämässäni vaikuttavin voimaeläimeni. Tuolla lailla minulle näyttäytyy vähän väliä jokapaikassa...  smitten angel

P.S. Unohdin mainita, että varisparvi jahtasi ja hätisteli tuota haukkaa. Taitaapa olla lintujen pesimäaikaa...  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.06.2008 16:39:28 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1973 : 21.06.2008 22:04:33 »

Heip, jokos täällä tuvassa ollaan toivuttu juhannuksesta? Huomenna sunnuntai ja viikko alkaa vähitellen häämöttää... Tosin joillakin alkaa loma.

Minun mieltäni kaihertaa nyt jo loppukesä ja Ankkarock... KUN... meinasi mennä kaffet väärään kurkkuun lukiessani, että HIM esiintyy siellä kuten myös moni muu loistava suomalainen bändi. Kaverini, jonka kanssa asiasta oli puhuttu ja hänellä on siellä suunnalla tuttuja, joiden luo olisi voinut majoittua ei pääsekään lähtemään toisen kaverin häiden takia.

Minulla kun tämä "ystäväpiiri" ei ole järin laaja mietin, että kenenkä saisin kaveriksi tuonne ja mihin voisi majoittua kohtuullisella hinnalla kun en kauheasti tunne helsingistä ketään ja serkkua ei viitsisi aina häiritä samalla asialla.  Embarrassed Hmph. harmittaa.  Cry

Onkohan täältä kukaan menossa tuonne elokuussa ja kaipaisi festariseuraa? *haaveilee taas*  Cheesy Wink
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1974 : 21.06.2008 22:46:17 »

Oi että elämä on ihanaa..  smitten
Piti tulla tarkistamaan mitä tänne kuuluu..
Heip, jokos täällä tuvassa ollaan toivuttu juhannuksesta? Huomenna sunnuntai ja viikko alkaa vähitellen häämöttää... Tosin joillakin alkaa loma.

Minun mieltäni kaihertaa nyt jo loppukesä ja Ankkarock... KUN... meinasi mennä kaffet väärään kurkkuun lukiessani, että HIM esiintyy siellä kuten myös moni muu loistava suomalainen bändi. Kaverini, jonka kanssa asiasta oli puhuttu ja hänellä on siellä suunnalla tuttuja, joiden luo olisi voinut majoittua ei pääsekään lähtemään toisen kaverin häiden takia.

Minulla kun tämä "ystäväpiiri" ei ole järin laaja mietin, että kenenkä saisin kaveriksi tuonne ja mihin voisi majoittua kohtuullisella hinnalla kun en kauheasti tunne helsingistä ketään ja serkkua ei viitsisi aina häiritä samalla asialla.  Embarrassed Hmph. harmittaa.  Cry

Onkohan täältä kukaan menossa tuonne elokuussa ja kaipaisi festariseuraa? *haaveilee taas*  Cheesy Wink
Meitsi on ainakin näillä näkymin menossa molempina päivinä. Lauantain W.A.S.P, Amorphis, Kotiteollisuus ja Mokoma olis aika kiva nähä ja sunnuntain EHDOTTOMAT ykköset Opeth ja 

S  O  I  L  W  O  R  K

ruotsinmaalta on nähtävä.  coolsmiley
Asunkin melkeen vieressä ni son homma sil selvä.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1975 : 22.06.2008 13:24:48 »

Minä aina nautin, kun juhannuksena kaupunki tyhjenee, kaupat ja ravintolat sulkevat ovensa. Muutaman päivän, kun tätä on kestänyt otan maalta, festareilta ja mökeiltä palaajat takaisin kuin muuttolinnut keväällä. Siis intoa ja iloa täynnä. Nautin taas väenpaljoudesta ja kaupungin äänistä ympärilläni.
Tämä kai se mittaa, että olen ehdottomasti kaupunkieläjä.  Cheesy
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1976 : 22.06.2008 15:32:02 »

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=25094.new#new
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1977 : 22.06.2008 18:18:10 »

Huhhuh. Koko päivän ukkostanu ja satanu, välillä kirkasta ja aurinko porottanu ja sitten taas vettä ja salamoita. Lenkille haluais, mutta uskaltaako lähteä, jos taas ukkoskuuro iskee.. Noh, onneks oon rohkee tyttö!  coolsmiley Grin
  Mun jellona on ihan mahdoton!  Cheesy Koko ajan kiehnäämässä ja halailemassa yms.. Ja kiva kun tuossa äsken ruokapöydässä, kun syötiin yhdessä sen perheen kanssa, niin aivan jatkuvasti se heitti sellasta kaksmielistä läppää ja vihjailua! Yritä nyt siinä syödä sitten punastellen ja pokkaa pidellen.. Onneks sen vanhemmat on hyviä tyyppejä, eikä sen 11v. sisko (toivottavasti) tajunnu niitä juttuja..
  Mutta nythän mä keksin! Jellona saa lähtee mukaan sinne lenkille, jotta rauhottuu!  Grin Sitten voidaan harkita uudelleen niitä halailuja sun muita..  Wink

Päivän.. ellei jopa illanjatkot teille kaikille  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1978 : 22.06.2008 18:41:53 »

Hmm..

vaikea olla henkiolentona.. täällä maan päällä.. kai se kokko tuli katsottua ja sukulaiset, mutta tunnen kaikki hieman etäisiksi.. pitkä kesäautoretki. En tiedä mitä tuo sielukumppani aikoo, jos haluaa todella paussia jutusta, senkin voisi sanoa. Olin ajatellut asiat vähän toisinpäin, että oltaisi enemmän yhdessä ja nautittaisiin toistemme seurasta, mutta onkin siis tuota työtä kun hän on vaiti. No sitten loma, matka meren taa pitäisi vahvistaa.

Pitää vähän hengähtää ja miettiä asioita, tunteita.

Oli se melkein rauhallinen juhannus, sain kutsun toiseenkin paikkaan, sade taisi haitata menoa monialla, mietin taas tätä todellisuutta, onko se totta vai illuusiota..

olin paikkakunnalla josta aiempi pomoni oli ja mietin, miten uuden työn pitäisi taas loksahtaa, kun sen aika tulee.. oltava hauskaa.. olen liian vakava nyt.

voikaa hyvin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1979 : 22.06.2008 19:11:56 »

..en tiiä voisko tosta juhannuksesta sanoa et oli hauskaa.. to ja pe jaksoin ryypätä, mut eilen olin ainoa puolivuotiaan pojan lisäks selvinpäin.. maha vihotteli.. mut oliko tuo ny kumma. grilliruokaa monta päivää putkeen ja kaikkea muuta kakkaa.

tänään oon jonku verran valmistautunu huomiseen työhaastatteluun, mut kaikkea en oo vielä tehny. en oo kattonu vaatteita esimerkiks, en ees tiiä millasta ilmaa se on luvannu. en mä hameella silti mee, vaikka omistaisin kyl yhen siistin ja tilaisuuteen sopivan. kaikista ärsyttävintä koko huomisessa hommassa on tunnin junamatka ennen itse h-hetkeä Cheesy ehtii ajattelemaan liikaa itekseen Tongue

ja jos mä sen työn saan niin sitä se sitten olis, kulkemista. mut kyl sen kestäis  smitten
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: