Sivuja: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643798 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1905 : 16.06.2008 09:04:08 »

Ketä täällä on hereillä?
Mä sain kutsun äsken nukkumaan jonkun kainaloon, mutten mennyt.
Oisin saanut olla lähellä, mutten siis vaan mennyt.....
Eikä ollut exä. .... .


Hei "Kaylee"


Hyvän päätöksen olet tuossa tilanteessa tehnyt.
- uusi oikea rakkaus tulee,
kun sinä olet siihen henkisesti valmis
- exäsi esti sinua kasvamasta henkisellä tasolla

Sinua opetetaan olemaan tarkkaavaisempi
miesten suhteen, joihin ihastut

Kaikkea Hyvää Sinulle

Hyvää Juhannuksen odotusta



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1906 : 16.06.2008 09:58:05 »

Hyvää huomenta! Keitin vahingossa kahvia - vanhan tottumuksen mukaan,
vaikken sitä oikein enää juo kun se ei enää sovi mulle..
Eli saa ottaa.  Smiley

Kiitos Elmänilo, asiahan menee juuri niin että siinä suhteessa ollessani minulla ei ollut
tilaa olla se mitä olen ja kehittyä siihen suuntaan kuin haluan.
Minun mielipidettäni ei kunnioitettu eikä yksityisyyteni rajoja.
Hän sai kutsua meille ketä vain, milloin vain,
vaikka minulla oli joku tärkeä kouluprojekti kesken niin bileet vaan pystyyn..

Emme osanneet edes keskustella asioista.

En syytä itseäni enkä häntä,
koska varmastikin olimme ihan oikeista syistä yhdessä.
Vaikka en kaipaa hetkeäkään siihen takaisin,
koska se on opettanut jo kaiken tarpeellisen,
niin voin sanoa että siinä oli paljon rakkauttakin.

Luulen pystyväni hyväksymään ja antamaan kaiken anteeksi.
En ihan vielä mutta teen töitä asian kanssa.


Tiedän että ansaitsen niin paljon parempaa kohtelua,
ja tiedän että maailmassa on monta
fiksua, syvällistä, toiset huomioon ottavaa,
hauskaa ja kaikin tavoin kivaa miestä.  Wink Cheesy
Enkä mä niitä ole lähtenyt etsimään tai aiokkaan lähteä,
kai se joku osuu sitten kohdalle aikanaan.  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1907 : 16.06.2008 14:22:39 »


Hei kaikille tasapuolisesti! Kiss smitten

Pikaisesti käyn hörppäsemässä kahvit ja luin kuulumisianne. Cheesy
Tosin nikit ovat vaihtuneet osalla,enkä kiireessä nyt katsellut kuka on kuka.

JOTAIN TOOOOSI ILAHDUTTAVAA HUOMIOIN! Cheesy smitten
ELÄMÄNILO ON LÖYTÄNYT KUMPPANIN!
IHANAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SINULLE TOIVON ONNEA RUTKASTI MATKAAN JA RAKKAUTTA NIIN,JOTTA MELKEIN PAKAHTUU. Cheesy

Kiva oli huomata,että tuvassa käy vilske ja kaikille halauksen lähetän.
Oikein kaappaan ja tiukasti rutistan. smitten
ILOISTA KESÄN JATKOA! Cheesy
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #1908 : 16.06.2008 14:34:53 »

Kaylee tuosta yksinäisyydestä: mulla oli viimeinen vuosi exäni kanssa tuota yksinäisyyteen ja omaan rauhaan hakeutumista, elämän pohtimista yleensä..Monet "ystävät" sitten suutahtivat, kun en ollutkaan enää se heidän hauskuuttaja ja bilettäjä, en jaksanut enkä halunnut lähtä minnekään huuruiseen baariin...Olin aika järkyttynyt, koska luulin, että saisin tukea ja ymmärrystä juuri niinä pahimpina kausina..Toisaalta ihan yllättäviltä tahoilta sitä tukea puolestaan sain, en jäänyt yksin smitten Samaan kasvuprosessiin pasahti sitten rankin opiskeluvuosi tähän astisista, tutkielman ja raporttien tekoa..Yritäppä siinä sitten vielä pakertaa näitä opiskeluhommia..Nyt oon pystynyt jo katsomaan asiaa huumorin näkökulmasta: kaikki paska tulee kerralla, harva olisi varmaan edes jaksanut tehdä tutkielmaa mun tilanteessa..Ehkä tämä itse konkreettinen muutto oli sitten helpompaa, koska olin vuoden jo käsitellyt asiaa..Harmittavaa, että exä näyttää vasta nyt aloittaneen asian käsittelyn, eilen pukkasi taas leffailta ehdotteluja yms..oli pakko kieltäytyä kohteliaasti kutsusta, koska en halua herättää turhia toiveita..Mulla oli juuri tuo vaihe ihan alussa, menettämisen pelko ja asioiden kieltäminen, jolloin tarrauduin yhä tiukemmin vanhaan tuttuun..Nyt en edes pysty ajattelemaan paluuta vanhaan, vaikka monet asiat ovat ulkopuolisten ihmisten silmissä "näennäisesti" rempallaan on silti jotenkin turvallinen ja ehkä jopa onnellinenkin olo angel
Heh, mulla näyttää menevän nuo muutokset noin 2-5 vuoden sykleissä, olen tapellut aina viimeiseen asti vastaan, enkä ole tajunnut, että muutos vois olla hyvästä..Toisaalta sitten kun itse muutos on tapahtunut, olen päässyt yleensä nopeasti jaloilleni..Pitäis just osata oppia ottamaan vastaan uusia asioita ja luopumaan niin ehkä elämäkin vois olla "hivenen" helpompaa Grin Sen oon ainakin oppinut, että elämän ei tarvi olla ainaista kärsimystä ja vastatuulta, vaan siitä saa myös nauttia..Sasha on oiva esimerkki elämän ilojen nauttijasta Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1909 : 16.06.2008 16:55:53 »


Hei kaikille tasapuolisesti! Kiss smitten

 smitten angel Ihanaa "nähdä" sinua taas.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1910 : 16.06.2008 17:42:00 »

 Cheesy  Chandra hali sullekin
ja iloista kesää   smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1911 : 16.06.2008 18:28:58 »

Tähän väliin kysymys: Mitä tehdä kun joku täysin randomi kissa tulee ihan pokkana ovesta sisään ja on kuin olis kotonansa?  Shocked Mää pidän ton katin pirskatti..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #1912 : 16.06.2008 20:22:32 »

Voi ei...! Undecided
Nyt sitten sitä perääntyvää Merkuriusta! Cry

Vaaka tuli vanhimman, murrosiän kynnyksellä olevan poikansa kanssa yllätys käynnille asuntooni
-kahdesti! Cry

He ovat menossa katsomaan Itävalta-Saksa ottelua ja ensin he tulivat
checkaamaan Vaa'an tapaamiset koneeltani
ja sitten toisen kerran, noin tuntia myöhemmin,
vaihtamaan vaatteet ottelua varten minun luokse!

No yllätys käynneissä ei ole mitään vikaa, mutta... Undecided
Päätin tänään aloittaa suur projectini, eli sen prkleen pukeutumihuoneen siivouksen tickedoff
ja... Cry kaikki on ihan hujan hajan ja kamalan näköistä! Cry

Lisäksi kaikki Vaa'an ja minun seksilelut ja eikä vain ne dildot, vaan myös ne kinkymmät jutut Embarrassed
lojuivat pitkin makuuhuoneen pöytiä ja...  Cry 

...Vaaka on tuonut minulle koko pyykki vuorensa, jota on todella paljon+oma pyykkini
ja... Cry olin lajitellut ne kylppärin lattialle väreittäin odottelemaan pesuvuoroaan!  buck2

Ja eikä siinä kaikki! Cry
Avasin ensimmäisellä kerralla oven alasti, pelkät pikku pöksyt jalassa,
koska kuvittelin Vaa'an tulevan yksin! Cry

Ja Vaa'an murrosikäinen poika on kovasti äitinsä poika
ja nyt se kertoo sille, kuinka asuntoni on ihan kauheassa siivossa,
seksileluja joka paikassa ja avaan oven keskellä iltapäivää alasti! Embarrassed Undecided Cry buck2

Olemme sopineet aikaisemmin, että jos Vaa'alla on lapset mukanaan,
niin hän soittaa ensin, niin ehdin piilottaa kaikki, mikä ei ole sopivaa lasten silmille,
mutta... tickedoff ...voi miksi hän ei voinut tehdä sitä soittoa..? Cry

Lapsi parka on varmasti kovasti järkyttynyt. Cry

Oloni on ihan kamala ja itkettää! Cry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1913 : 16.06.2008 20:52:23 »


Ai että oli ihana kävelylenkki. Kävelin reilut 2 tuntia tuolla ihanassa metsässä ja hengitin ihanan raikasta sateen puhdistamaa ilmaa.. Joka puolelta tuli nenään eri kasvien makeita tuoksuja.. Ahhh... angel angel

Sitten kävin ostamassa rasiallisen mansikoita ja olen nyt popsinut ne kaikki
ja olo on hyvä...

Olen pitkästä aikaa elänyt päivän, joka ei edennyt tajuttoman hitaasti,
ja olen siitä kiitollinen.
Ehkäpä olen nyt päässyt pahimman yli.  Smiley

Huomenna on sitten tiedossa nojatuolin ja pyykkikoneen haku ja tietokonepöydän kokoaminen..
Tästä kämpästä tulee enemmän asunnon näkönen.
Askel kerrallaan... Smiley
Alan säästään nyt rahaa sohvaan.
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #1914 : 16.06.2008 21:25:11 »

Otan osaa Sasha  Wink Mä en voi sietää jos mulle tulee yllärivieraita ja en oo siivonnu.  Mulla on kans vaatteet hujan hajan välillä..
Mä täällä kanssa vetäny mansikoita ihan hullunu, miten ne voikin olla niin sairaan hyviä !
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1915 : 16.06.2008 21:37:26 »

Olinkin ajatellut, että ehkä JOKIN Sashankin menon vielä pysäyttää.. mikäs muu kuin viaton lapsi. Tuhmaa, Sasha.. ei meilläpäin vaan..

no nyt täytyy hymyillä ekaa kertaa pitkään aikaan. 

Onneksi Merkkari oikenee pian ja ehkä minäkin saan Jotain elonmerkkejä kuulla.. ja yhtäkkiä ajatus vapautui muillekin mahiksille, onpas.. joku sanoikin tuosta..
:Smiley


Verratkaas:

Kaksoset

Kaksosten elämässä tämänkertainen kesäkuu on lennokasta ja romanttista aikaa Venuksen, Auringon ja Merkuriuksen vaikuttaessa merkissäsi. Alkukuusta perääntyvän Merkuriuksen aiheuttamat hankaluudet hidastavat hiukan vauhtiasi, mutta Juhannuksen lähetessä vapautuvat energiasi mahtavaan lentoon.

Jousimies

Pluto palaa viimeisen kerran merkkiisi nyt kesäkuun aikana ja ottaa samalla vastaan Auringon ja Venuksen oppositiota. Jotkut elämäsi osa-alueet tulevat olemaan kovan muutospaineen alaisina juuri Juhannuksen aikoihin. Hermosi ovat varmasti hiukan pinnalla, olitpa sitten lomalla tai töissä. Sinulla on käytössäsi hurja määrä energiaa, jonka suuntaaminen on nyt ainoa ongelmasi.
« Viimeksi muokattu: 16.06.2008 21:46:31 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #1916 : 16.06.2008 22:14:10 »

Otan osaa Sasha  Wink Mä en voi sietää jos mulle tulee yllärivieraita ja en oo siivonnu.  Mulla on kans vaatteet hujan hajan välillä..
Mä täällä kanssa vetäny mansikoita ihan hullunu, miten ne voikin olla niin sairaan hyviä !

Thx...
Vaaka vain nauroi hämmenykselleni ja sanoi, ettei se nyt ollut mitään epänormaalia
ja olen ihan tavattoman ylivarovainen. Lasten äidin kotona on hirvittävät pyykkivuoret
kylppärissä, onhan siellä 2 poikaa, joilla paljon harrastuksia,
eikä tavarat aina ole paikoillaan.

Hän sanoi, että heillä on ollut sellainen periaate ex-vaimon kanssa,
että ei tarvitse turhia ujostella ja opettaa lapsia häpeämään alastomuutta tai seksuaalisuutta,
koska ne oppii sen joka tapauksessa koulunsa kautta.

Mutta minä vain en ole tottunut olemaan ilkosillani teini-ikäisen pojan edessä,
enkä minä halua ylläri käyntejä keskelle suur siivousta! Undecided

No.. Vaaka ja hänen poikansa tulevat yöksi minun luo ottelun jälkeen, joten...
...siivosin sen pahimman ja painelen nyt lenkille päästelemään loput höyryt ulos.
tallennettu
pagan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #1917 : 16.06.2008 23:20:47 »

 Grin  Heeheee

Olipa Sashalla hauska kirjoitus, vaikka ei tainnut itselle niin kivaa olla. Älä välitä, muistan kun itse murrosikäisenä, niin kaverit kertoi kuinka niiden iskän ja naisystävän yöpöydältä löytyi hunajapurkkia ja millon mitäkin, eikä se nyt sen kummempia traumoja aiheuttanut.   Wink

Kyllä ne on ihan muut asiat kun täällä maailmassa lapsille ja nuorille niitä traumoja aiheuttaa...
tallennettu

"Suojelemme vain sitä, mitä rakastamme.
Rakastamme vain sitä, minkä ymmärrämme.
Ymmärrämme vain sen, mitä meille opetetaan."
                         Robert Dione, luonnonsuojelija
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1918 : 16.06.2008 23:37:52 »

Aivan kuin pagan kirjoitti, niitä traumoja tulee ihan muista asioista..

Oi että on silmät kierossa kun oon koodannu varmaan tunnin. Mielessä pyörii vaan kaikenlaiset komennot.. b:section class='main' id='main' showaddelement='no'..  buck2 No mutta oli sen arvoista, nyt pelaa sivut entistä paremmin. Lopputulos: Kiitettävä.

Huomenna on sellainen päivä, etten aio tehdä mitään, mitä en halua. En nouse sängystä ennen kahtatoista tai ollenkaan, ellen halua. En hae postia, ellen halua. En ole hiljaa, ellen halua. En tee ruokaa vaikka käskettäisiin, ellen halua. En pue päälleni, ellen halua. En harjaa hiuksia,ellen halua. En hae postia, ellen halua. En siivoa, ellen halua. En puhu, ellen halua. En mene ulos, ellen halua. En meikkaa, ellen halua. En vastaa puhelimeen, ellen halua. En lähde kaupunkiin, ellen halua. En tee mitään, ellen halua.
  Huomenna siis rentoudun oikein kunnolla. Olen nyt lomaillut kaksi viikkoa enkä vielä yhtäkään päivää ole kuluttanut kunnolla ja antaumuksella rentoutuen. Mites te muut, mitä aiotte tai ette aio tehdä huomenna?  coolsmiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #1919 : 17.06.2008 00:08:06 »

Grin  Heeheee

Olipa Sashalla hauska kirjoitus, vaikka ei tainnut itselle niin kivaa olla. Älä välitä, muistan kun itse murrosikäisenä, niin kaverit kertoi kuinka niiden iskän ja naisystävän yöpöydältä löytyi hunajapurkkia ja millon mitäkin, eikä se nyt sen kummempia traumoja aiheuttanut.   Wink

Kyllä ne on ihan muut asiat kun täällä maailmassa lapsille ja nuorille niitä traumoja aiheuttaa...

 :Smiley Tongue

No enköhän tästä ylitse pääse.  :Smiley
Kai sitä on vain totuttava siihen, että sitä tosiaan nyt
on intiimiä perhe-sisäpiiriä, eikä villi sinkkutyttö tiettyine salaisuuksineen.. :Smiley
Pojat ovat tulossa yöksi, kunhan ruuhkalta selviävät.
Itävalta hävisi, joten ei biletyksiä tänään, vaan nukuskelemaan. Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: