Sivuja: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643812 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1710 : 29.05.2008 11:03:47 »

Huomenta! smitten
Mukava päivä tosiaan tulossa!
ONNEA MIRELLE !!! Cheesy
Ja Tirgulle hauskaa pöpipäivää! Grin
Mä lähden kohtapuolin  skorpioni kaverini kanssa tallille hoitamaan
heppoja ja juoksuttamaan koiria.Otan varmaan kameran mukaan niin saa koirista hienoja kuvia!
(tai vois saada... mun ottamista kuvistä jää yleensä se kaikki oleellinen pois,ja joku häntä vilahtaa vaan
jossain Wink)
Mua ei enää niin harmitakaan ne siskon yo-juhlat,ihan kivaa kun tulee ainakin kaikki sisarukset
paikalle ja saa hyvää ruokaa ja ja ja...  Smiley
Toivottavasti olis tosiaan lauantaina hyvä ilma,ettei jää mun hienot kukkaistutukset ihmisiltä näkemättä!
Mutta nyt,hyvää päivänjatkoa kaikille!

Elwyn: Mäkin mietin aina tähän aikaan että "oonpa jo aikaisin ylhäällä"  2funny
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1711 : 29.05.2008 12:54:43 »

...
Ens yöksi meen sinne neuron osastolle, heh.
Kun ei oo hajuakaan millanen paikka se on ja mitä siellä niinkun tehdään yöllä..
Nukutaan?  Grin

...
Oli muuten harvinaisen kiireinen yövuoro.
Kiertoo kierron perään ja koko aika kellot soi..
Tuli vähän kiirus lopussa...
Pari levotonta potilasta, joista toinen repi tipan irti heti alkuunsa..
Sitten tehostetussa valvonnassa yksi "vesivahinko", koko sänky lainehti..
Yhessä huoneessa yks teki kuolemaa ja sillä oli elvytyskielto,
joten piti käydä kurkkaamas 15min välein vieläkö hengittää,
jotta saadaan kellonaika ylös..
Sit aamukierrolla mittasin ainakin 15 potilaasta verensokerin ja lämmön
ihan hirveessä kiireessä.. ...

Hei "Tigrinum"

Nyt sitten tiedät mitä neurolla yöllä tehdään  :Smiley

Töitä ja kiireiseen tahtiin.


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1712 : 29.05.2008 13:33:39 »

Ne jättää jälkensä. Joskus mä mietin "kulunko" mä siitä.
Että annan niille jokaiselle hetken. Joskus tuntuu että annan heille omaa energiaani vaikka ei pitäisi.

Potilaana voin kertoa, että se, että hoitaja/lääkäri antaa jotain itsestään, antaa sitä omaa energiaansa, tuntuu erittäin hyvältä. Sitä pitää lekureita ja hoitsuja sellaisina koneina, jotka on tottunu näkemään vähän kaikenlaista ja joita ei vois vähempää kiinnostaa onko se jalka poikki mistä kohtaa kunhan osaa vaan korjata. (En nyt siis osaa sanoa, että miten nuo hoitamasi potilaat eroavat esim. potilaasta, joka on vetänyt puukolla vahingossa ventin käteensä. Mutta yleisesti siis.)
  Ite oon viettäny sairaaloissa aikaa enemmän ku tarpeeksi noiden harratusten takia. Sillon kun mursin polveni ja molemmat nilkat ja jouduin makoilemaan sairaalassa ties kuinka kauan, niin siellä oli sellainen nuori hoitaja, joka oli aina iloinen ja positiivinen. Tuntui, että häntä oikeesti kiinnosti muutenkin kuin työn puolesta, että miltä musta tuntuu ja mihin sattuu.

Uskon, että se saattaa tuntua joskus kuluttavalta/turhauttavalta/ikävältä/raskaalta antaa itsestään jotain vaikkei saisikaan takaisin mitään. Mut usko vaan, kyllä ne potilaat sua arvostaa vaikkeivat sitä näytä tai sano. Mut riittääkö se pelkkä arvostus ja kiittäminen, sehän on asia erikseen..  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
mirka222
Vieras
« Vastaus #1713 : 29.05.2008 17:47:14 »

Tigru meitä yhdistää näköjään aika monet asiat: miesten ja elämäntilanteiden lisäksi myös veriryhmät Grin Toivottavasti ne sit suostuu ottamaan mun verta: en tiiä, mitkä asiat siihen vaikuttaa? Lääkityksiä ei oo säännöllisiä kuin astma- ja allergialääkkeet, painan yli 50 kg:tä, enkä oo ainakaa nyt flunssassa...Mua ei kyllä enää mitkään casanova-yritykset innosta, ku tietää että ei oo pysyvää/aitoa, tänäänkin kävi ilmi se sama toimettomuus ja aloitteettomuus, kun jouduin kirjottamaan monen kohdan listan ukolle, että mitä pitää tehdä muutettaessa ja mitä paperihommia täytyy hoitaa, oon lopen kyllästynyt Angry Haluan repästä itteni irti kaikesta ahdistavasta ja elää vaan itselleni..Jännä, että mua ei kauheena ees innosta nuo sinkkuuden tuomat "vapaudetkaan", vaikka aattelin, että olisin heti bilestämässä..Töitä oon tehnyt, liikkunut ja järjestellyt nuita muuttoasioita..Musta taitaa tulla vanha piika, ku ei enää miehet kiinnosta :coolsmiley:Heh, huomasin, että  uranus aspect_squ uranus transiittiohituksia on meneillään kaksin kappalein Cheesy En tiiä miten mahollista, mutta niin tuo planeettasohituskartta näyttää...

Tuo on muuten totta, että jatkuva työpaikan ja ihmisten vaihtuminen stressaa ja vie voimia suunnattomasti..Olin viime talvena ihan poikki, kun olin myyjänä pienessä kioskissa ja ihmiset utelivat todella törkeästikin yksityisasioita ym...Nykyään osaan olla tuossa työssä aika "viileä" tai "etäinen" olematta kuitenkaan töykeä..Silloin tällöin ja hauska jäädä kuitenkin juttelemaan jollekin mukavalle asiakkaalle, yleensä he ovat jotain keski-iän ylittäneitä naisia...Oon huomannut jännän jutun, että en osaa puhua miehille iästä riippumatta luontevasti tai olla rentona, mistähän sekin johtuu..Oon tainnut aina olla "piilofeministi" Wink

Mun ystävä opiskelee sairaanhoitajaksi ja siltä saa kyllä kuulla vaikka minkälaista juttua Shocked Saatte olla kyllä mukana vaikka minkälaisissa tilanteissa..Välillä oon ihan kateellinen hänelle, kun joka päivä on haastavia ja vaarallisia tilanteita edessä..Lisäksi tapaa satoja erilaisia tyyppejä...Joo, mutta nyt jorinat sikseen ja pakkaamaan kamoja..Miten mulla voikaan olla nuin paljon tavaraa?!?!Oon säästänyt jotain ala-asteelta asti olevia vaatteita, kun en halua heittää hukkaan...Pakko olla jotain   kuu harka ja  askendentti neitsyt vaikutusta...Toisaalta saatan saada joskus harvoin hirveän raivausvimman, jolloin lähtee roskiin ehkä liikaakin tavaraa aurinko oinas
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1714 : 29.05.2008 18:55:44 »

Mulla soi päässä se kappale että "must on tullu urheiluhullu,must on tullu urheiluhullu..." Mutta vaan
eri sanoilla,että must on tullu SIIVOUSHULLU,must on tullu SIIVOUSHULLU. Cheesy
Ollaan siskonkans pesty ja siivottu takapihan terassi,pesty etupihan portaikko,
laitellu pöytiä ja tuolia järjestykseen ynnä muuta siivousta!
Vielä omasta huoneesta pitää pyyhkiä pölyt.
Nyt pitää mennä jatkamaan,mua huudetaan jo! idiot2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1715 : 29.05.2008 19:00:43 »

hullua tollanen siivoaminen  Shocked tää kämppä kaipais kyl siivoamista taas vaihteeks, mut ei ny..  :Smiley

ei oo tullu juotua teetä nyt oikeen ku on näin lämpöstä. aamutee kuitenki on ja pysyy  smitten

..enää huominen ja sit alkaa mun kesäloma  smitten voi että oon oottanu!! ihan hirvittävästi.. en tiiä pukkaako tampereen reissua heti alkuun vai mitä tehään. kutsu tuli kyl.. ehkä sen näkee sit lauantaina..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1716 : 29.05.2008 19:02:44 »

Huh,noniin,jos nyt sais hetken levähtää ja syödä jotain. smitten
On kyllä mennyt päivä äkkiä kun touhunnut paljon kaikenlaista!
Huomenna sama rumba vaan jatkuu...
Olis jo lauantai. buck2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1717 : 29.05.2008 20:00:49 »

N222 -otetaan O- verta vastaan sinä missä muitakin veriryhmiä, mutta ei minulta  Wink On sen verran reipas anemia, että laihaa teetä kulkee suonissa ja pienikin hukka saa aikaan huippausta  Huh

Hieno, Mire  smitten
Ja upeaa Jinxs, noista syntyy muistoja... muistoista voi laskea elämän pituuden  smitten

Tervehdys vaan kaikille myös tasapuolisesti  coolsmiley Täällä se reipas opiskelija "opiskelee"  2funny 2funny Ei vaan nyt on niin patteri lopussa, että ei taitais päähän upota vaikka lukisikin  buck2 Rankka päivä ollut, vaikkakin kiva ja hieno  Smiley Nukkumaan vois ajatella menevänsä, suihkun kautta totta kait  police
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1718 : 29.05.2008 20:12:19 »

Korjaus edelliseen; ei näköjään olekaan saturnus ja jupiter enää samoissa..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1719 : 29.05.2008 20:19:35 »

Oletko Tigris (tai muut) katsonut tarkkaan suhteesi alku/lopputransiitteja? Itse ihmettelen, miten minulla ja hralla on jatkuvasti samoja planeettoja samoissa huoneissa transitoivina, toki vähän eri aspektein. Sekös tässä siis on Se juttu. Kun tavattiin, esim, kummallakin 4-huoneessa  kuunsolmu  neptunus  chiron  ja 5-huoneessa  uranus (hänellä tr merc ja venus , neliö kuu mikä näkyy jatkuvan koko ajan, outoa; minulla uranus tr mars, sext merc ja opp saturnus, eli kaksi helppoa, yksi vaikea kummallakin);  kuu  seiskassa, hänellä tr mars, saturn, minulla con Aur, ilmeisesti selittää salamaihastuksen; nyt vasta alkaa oppia tietämään millainen toinen on, vetovoima on, mutta alkaa tulla käsitys persoonasta, mikä siinä on häilyvää ja mikä pysyvää tai miellyttävää. Pohdiskelen tässä vaan, ei niin että koko ajan nähtäis, mutta jos transiitit ja ap jutut ja komposiittikartta sisältävät paljon samaa (siis ratkaisevaa ei ole vain karttojen aspektit keskenään, vaan henk koht transiitit.. no niin).. oliko teillä?

Tuohon lisätäkseni; miten voi olla että ap kartoilla on jotain muuta kuin nuo transiitit= Esim pluto, jupiter?? Kai se on niin että 18 kk on tietty ap kartta ja silti transiitit vaikuttaa radix karttaan?

Iltatee ja sleep.
« Viimeksi muokattu: 29.05.2008 20:44:24 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1720 : 29.05.2008 22:53:22 »

Voi tigris. Cry
Itseänikin pistää sydämestä kun luin tuon sun viestin.
Voin niin samaistua sun tunteeseen mikä viiltää aikansa,välillä niin tuskaisesti että luulee kuolevansa.
Sun haava on vielä ihan auki,anna sen rauhassa arpeutua,
mutta koskaan arpi ei kokonaan mee näkymättömäks,vaan jättää meihin jäljen.
Joskus sitä räävitään tahallaan arpea auki uudelleen ja uudelleen,
jolloin se paranee hitaammin.
Se on vaikea tunne,kun rakastaa jotain ihmistä mutta tietää ettei siitä jutusta vaan
enää voi tulla mitään,eikä kuitenkaan haluais sisimmässään päästää irti.
Miten päästää irti jostain,jota kaipaa kokoajan ja joka on mielessä joka aamu,joka ilta
ja kokoajan.
Ja yhteiset muistot ja kaikki,ei niitä noin vaan pois heitetä.
Sydämeen ne ainakin jää. smitten
Joskus kun suurin tuska ja ikävä menee ohi,
luulen,että elämä tuntuu taas kevyeltä ja ihminen pystyy taas rakastumaan uudelleen.

Noh.. innostuinpas selittää.Koskettaa vaan itseänikin kun luen tigrun juttuja kun tiedän
miltä susta tuntuu,MITEN EPÄTOIVOINEN olo joskus on. Cry

Käytiin siskojen kans ABC:llä juomassa kahvit,itse otin kyllä hampurilaisaterian. Tongue
Ne nauro vähän mulle ku kävelin rikkinäisissä farkuissa,isossa hupparissa ja korkokengissä
menemään siellä. Grin
En oikeen löytänyt vaatteita enkä kenkiä niin laitoin sit mitä sattuu päälle,
oli varmaan hauskan näköinen yhdistelmä. Cheesy

Nyt pikkuhiljaa nukkumaan,hyvää yötä kaikille. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1721 : 30.05.2008 07:54:05 »

suosittelee analyyttistä tarkkailua.. itse en onneksi ole ihan siinä vaiheessa vielä että kaikki olisi loppunut, vaikka välillä se Pluto kai saa siltä tuntumaan.. olen kait ihan iloinen, että joku herättää jotain tunteita, sitä seuraavaa odotellessa.. heh. enemmänkin voisi saada irti, pallo=hänellä- no mut hauskaa pv jatkoa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1722 : 30.05.2008 12:41:04 »

Päivää. Smiley
Käytiin kaupungilla,meni parisen tuntia... hirveet ruokaostokset sun muut.
Mä sain kahdet kesäkengät,toiset ihan sellaiset kivat sandaalit joissa on kimaltelevaa kultaa
ja toiset sellaiset ihan perus ballerina tyyppiset kengät. Kiss
Mulla onkin aina pulaa kengistä!
Pitäs mekko silittää jossain vaiheessa ja miettiä miten laitan hiukset yms huomenna. angel

Mutta nyt syömään jotain!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1723 : 30.05.2008 13:43:26 »

Kengu, minunkin pitäis miettiä kampausta huomiseks.. Kumminki peruskoulun päättäjäiset ni pitäs olla nättinä  Grin Pirskatti kun pitää laittaa mekko.. Mä kun en näitten hameiden ja mekkojen suurkuluttaja oikeen ole, kolme neljä kertaa vuodessa jos joutuu laittamaan niin alkaa jo ahdistaa  Cheesy

Keksittekös mitään kampausvinkkejä? (hiukset on kerrostetut ja ylettyvät hieman yli olkapäiden..) Miten yleensä laitatte hiukset juhliin?

Mutjoo, mä painun kaitsemaan noita kakaroita.. Päivänjatkot teille  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1724 : 30.05.2008 14:25:29 »

L O M A smitten  smitten  smitten

tosin en oo vielä purkautunu pois työvaatteista, mutta teen sen pian ku pitää suihkun kautta kuitenkin mennä.. kävin jo hakemassa 2 pokkaria suomalaisesta lomalukemiseks ja 3 lomapulloa alkosta  Cheesy Wink nii ja löysin torilta suomalaisia mantsikoita  smitten

matkaa pitäs jatkaa vielä ruokakauppaan, sieltäkin lähtee mukaan enemmän herkkuja ja juomaa ku oikeaa ruokaa Cheesy nii ja jäätelöä!! pitää olla paljon jäätelöä!!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: