Sivuja: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643561 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #1650 : 25.05.2008 09:58:49 »

Huomenta!

Onpas täällä muuttunut sivuston ulkonäkö.. on kiva  Smiley
En taaskaan ehdi kauan olla, mutta oli pakko tulla "leuhkimaan"
kun olen ollut 7 päivää polttamatta ja yllättävän helppoa ollut (vielä ainakin)
ja ilman laastareita/purkkaa tms. Päätös ja toteutus! ..ja "hiukan" itsekuria  coolsmiley

Aurinkoista ja mukavaa päivää kaikille tasapuolisesti  smitten

Tarjolla juuri keitettyä kahvia   Smiley  ps.parasta nautittuna ulkona kera sämpylän 
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1651 : 25.05.2008 10:05:40 »

Elwyn, eikö ole aika rankka olettamus ettet asuisi samassa kaupungissa
kenenkään kiinnostavan miehen kanssa?  idiot2
Näetkö sen päälle päin niistä ihmisistä että tuo ei ole kiinnostava eikä tuo..? Miksi olla niin valikoiva?
Tai no siis, jos asut tosi pienessä kaupungissa
ja tunnet kaikki about ikäisesi niin sitten voit kyllä sanoakin noin..
Toisaalta tutuistakin ihmisistä voi löytyä..

No joo, mutta kuitenkin, ymmärrän siltikin mitä tarkoitat.  Grin

Mä toivon elämääni seuraavaks jotain hyvin henkistä tyyppiä..
Ja uskon että se tulla tupsahtaa ihan ittestään mun elämään joku päivä. En ota paineita.  Smiley Wink


Sissis!! Onneksi olkoon paljon, eikö olekkin upea tunne.. Smiley Smiley Smiley
Nyt sietääkin olla sitten ylpeä itsestään! Cheesy
Mäkin olen ollut nyt 1kk+viikon polttamatta tai jotain sinne päin.
Ihan on uus elämä kun on niin hyvä hengittää!

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1652 : 25.05.2008 11:34:33 »

Elwyn, eikö ole aika rankka olettamus ettet asuisi samassa kaupungissa
kenenkään kiinnostavan miehen kanssa?

Vastaan puolestani, että minulle tuo on arkea.. muuten, tapahtumia on tänä viikonloppuna niin hirveästi että on runsaudenpulaa. Jos ei kattonut viisuja, niin oli valtaisa kyläjuhla ja tänään olisi toisia juttuja, en tiedä menenkö. Maailmankylä, jossa kävin - kun en nyt just halua tietoa koko maailmasta, vaan miettiä omia fiiliksiä. Tuli vihdoin tavattua yhden hassulaisen kanssa, ja sen voin sanoa että taas kerran, satojen ja tuhansien joukosta vain häneen vetoa, ja silti tietää että sielukumppanuuden lisäksi, suhde ei ole mikään lopullinen. Sain puhuttua jotain.. alustavaa. Kommunikaatio, sanoi Atha; hän on kyllä hassu veijari ja hyvin herkkä. Ei voi pakottaa mihinkään.. samalla mietin kun oli yleisötilaisuus ja hän oli vain yksi siellä, että mistä olen keksinyt mielessäni keskittyä häneen. Onko se sitten nuoruus ja ei-kyynisyys, urheilullisuus vai mikä. Selosti taas pakolliset urheilujutut, minulle kun on ihan sama mikä maa voittaa missäkin kisassa vrt viisut.. noh. Olispa kumma aina hurrata Suomen puolesta joka asiassa, kun en rajoita ajattelua yhteen maahan.. ehkä tuotakin asiaa tulee nyt ajateltua.

Voi olla että kun ennen usein suhteet veivät kaiken tunteen mukanaan, tämä on helpompaa mutta toisaalta arvaamattomampaa.
Ja sai mies suoraan sanottua, että ei ole kiinnost. meditaatiosta, kun ei tiedä mitä hyötyä siitä olisi. Eli joku yhteys meillä todella on, en tiedä johtuuko se sattumasta, ajoituksesta vai menneistä elämistä. Vaikka hirveesti kaikkia olisi eilenkin liikuskellut, edellisiä tapauksia mukaan lukien. Joku joka oli kuin ei oltais tunnettu, joo.. anti olla, kaikkein hedelmällisin kysymys ei ole, mistä tunneside ja sielun side syntyy, toistaiseksi en osaa sanoa järkevää vastausta.. viinituvassa illalla oli aika huuruinen tunnelma, kovin usein ei sellaista jaksaisi. Jotkut vielä koettivat puhua jostain ruokatapahtumista ja sain yhteystietoja, mutta siis hmm..



WS;lle! smitten
Millaista rakkautta sinä tarkoitit näitten sielunkumppanien kanssa?

Nämä jotka vaikuttavat jollain tasolla,vain ikään kuin tulevat jostain äkisti.

*Chandra, tarkoitin sitä että kun.. jos minä olen olevinaan vanhempi sielu ja hän nuorempi, niin onhan minun katseltava paljon hänen hölmöilyjään ymmärrettävästi. Esim vielä eilen hän sanoi mitä tyhmyyksiä oli tehnyt (ei kuitenkaan usein). Sallisinko sellaista "oikealta elämänkumppanilta"? Mitenkään satuttava hän ei ole, hänessä on sellainen jännä valo, kumpikin pitää silmiään auki vaikka minua rauhoittaa se, että on edes hän. En tiedä jaksaisinko nyt mitään vakavaa ja kaikennielevää. Ehkä hänestä tulee uusi esimerkki siihen millaista haluaisin; ettei olla koko ajan liimaantuneena, pidetään hauskaa ja on syvällistäkin. Yksi asia tuli mieleen. Mieluummin hyväsydäminen  "normaali" mies kuin "psyykkisillä kyvyillä" varustettu kylmä kala. Eli oikeastaan, ei ole edes olennaista että mies on kauhean "henkinen".

Tarkoitin että kun suhde muuttuu niin, ettei voisi olla mitään intiimiä (ts alussahan tapahtuu tietty sulautuminen, joka on vaikea noin vaan unhoittaa, tunnen vielä samaa yhteyttä henkisestikin), kannanko huolta hänestä.. ei kai.. saako tehdä tyhmyyksiä.. ohjaanko, opastanko.. pikku yksityiskohta, hän oli kans ollut viikon polttamatta ja ihan minun käskemättä, ja oli tullut kuulema hyvä olo..

Tosi, ne jotka vaikuttavat vaan ilmestyvät jostain. Onneksi ei liian usein kuitenkaan, ja siinäkin mietin luonko itse sen "vaikuttavuuden" heihin? Onko kukaan muuta kuin mitä heistä teen? Eilenkin yksi tuttu radiotoimittaja, ei kyl lainkaan..
Hieman levottomasti hän kulki konsertissa, silti aina yhdessä mentiin vaikka viinitupaan tai tuliesityksiä katsomaan. Onhan se kiinnostava kysymys, että miksi joku sitten kolahtaa. Vaikken taaskaan saanut edes matkakuvia näytettyä..!
« Viimeksi muokattu: 25.05.2008 12:02:33 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1653 : 25.05.2008 12:02:09 »

...
En taaskaan ehdi kauan olla, mutta oli pakko tulla "leuhkimaan"
kun olen ollut 7 päivää polttamatta ja yllättävän helppoa ollut (vielä ainakin)
ja ilman laastareita/purkkaa tms. Päätös ja toteutus! ..ja "hiukan" itsekuria   

Hei "Sissis"

Hieno päätös.
Uskomalla itseesi, onnistut.


http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=19853.0
tupakan vieroitusoireet

Tsemmppiä!


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1654 : 25.05.2008 12:06:53 »

...

Mäkin olen ollut nyt 1kk+viikon polttamatta tai jotain sinne päin.
Ihan on uus elämä kun on niin hyvä hengittää!


Hei "Tigrinum"

Onnittelut savuttomista päivistä
- jatka vain samaan malliin



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1655 : 25.05.2008 12:09:15 »

Lisäänpä vielä, että jos sattumalla on kuitenkin roolinsa suhteiden muodostumisessa. Niin ehkä oli sattumaa että tapasimme joogakoululla, kun hän ei kuitenkaan ole sellaisesta kiinnostunut, vaan todella toisesta urheilusta (josta minä en, eli siinä olis vähän dead end keskustelulle); kuitenkin pidän JOKAISTA ikuisena sieluna matkalla, ja tajuan kaiken takana olevan ykseyden. Että olisi päätetty jokaisen suhteen muodostuminen ennen syntymää, onhan se yksi mahdollisuus. Tuntisin itseni hieman yksinäisemmäksi ilman jotakuta tällaista; myöhemmin hän kieltäytyi rommista vaikka tarjosi minulle siiderit. Katselen koko ajan että miten paljon vielä siedän "rellestämistä".

Kaikilla miehillä on hieman erilainen tapa toimia, kuitenkin. Ehkä tämä on vaihtelua siihen, että pitää mennä kamalan tosissaan yhteen ja olla kauheasti henkisiä tavoitteita ja periaatteita, joista kuitenkin voi tulla riita, kuten ennen tuli henkien taisto, tai sitten, se ei takaa mukavaa persoonaa.

Jep.

Olisihan se tylsää jos kukaan ei vaikuttaisi erityiseltä. Taisin unohtaa puolet asioista mitä piti sanoa, esim sekin maratoonitapahtuma..  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1656 : 25.05.2008 13:45:45 »

Voi Jaspis sun mies-rukkaa, jokos ehdit häntä jo halimaan?  Smiley Wink
Jotta hetihän me siinä hetki vietettiin, vaikka meinas suusta tulla moinen sammakko... jos hellyydelle ei ole aikaa, niin mikä sitten on tärkeää?  :Smiley Sama homma on lasten kanssa, jos tahtovat hellyyttä...  smitten
...kastike kyllä meinas palaa pohjaan ja tuli lakanasta tuplalitteä  2funny
Olen pahoillani, jos mieleesi nousi mustaa.... Se ei ollut tarkoituksena, vaan lähinnä kirjoittaa kuinka hupsu taas meinasin olla. Tämä nykyaika myrkyttää mielemme näennäisellä kiireellä ja jalkoihin jää paljon todella tärkeää  police
Nuo jutut ovat niin normia, etten aina hahmota sitä kuinka hieno mies vierelläni on  Smiley Taidampa mennä halimaan ja kertomaan sen hänelle...  angel
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1657 : 25.05.2008 16:34:05 »

Iltapäivää tupaan..

Voiko astrologian ottaa liian vakavasti? Missä menee astrologisten kuvausten ja ihmisen oman persoonan raja?

Nämä kysymykset siksi, koska mä tunnen olevani nyt ihan hukassa.
En ennen tiennyt tarkkaa syntymäaikaani, ja laitoin siksi noihin tietoihin 12:00. Nousumerkkini oli tällöin vaaka, joka sopi melkein täydellisesti. Muutenkin kartta (mitä nyt itse osasin tulkita ja parin muunkin henkilön tulkinnan mukaan) sopi kuin nenä päähän. Tänään sitten sain kuulla täydellisen syntymäaikani ja kartalla vaihtui mm. nousumerkki ja muutenkin tuntui kuin olis kattonu vieraan ihmisen karttaa..

Mietinkin nyt sitten, että kannattaako mun lopettaa kokonaan tämän elämän selitysten hakeminen astrologiasta, jos masennun kun kartallani pari planeettaa hyppää eri huoneisiin? Otanko mä tän liian vakavasti vai innostuinko kenties vain vähän liikaa? Totuinko/uskoinko mä vaan niin sokeesti siihen 'edelliseen' karttaan, että tää uus ja oikee vain tuntuu vieraalta? Huoh..  Embarrassed
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1658 : 25.05.2008 16:57:38 »

^ hehe, et kai sää sitä liian vakavasti ota? kyl se mustakin oudolta tuntuis jos en oliskaan yhtäkkiä nousuvaaka vaan jotain ihan muuta. mikä oot nyt sitten oikeasti?

mä en oo syventyny tarpeeks tähän, että pystysin ottamaan ihan hirrrrrrveän vakavasti. mut.. enpä tiiä sit..

äh, mullon pää pipi ja lämpöä taas vähän. ei jaksa ajatella eikä tehä mitään. vaikka tekemistä kyllä olis.. teetä tekee mieli  smitten

eilen oltiin häissä ja laulettiin siionin virsiä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1659 : 25.05.2008 17:03:37 »

marix, sehän siinä just onkin, kun olen niinku opetellut tätä astrologiaa just mun sen "edellisen" kartan kanssa ja nyt oonki ihan pihalla.. Pitäisköhä ihan huolettomasti vaan alkaa käyttää sitä vanhaa karttaa ja unohtaa tää oikee? Halusinko mä vaan nähdä itteni niinku se vanha kartta kertoi?

Liikaa kysymyksiä mun pienelle päälleni..  buck2 Nyt painun radalle, jos sitä vaikka löytäis ittensä uudestaan  Wink

EDIT: niin siis nyt olisin nousujouskari..  idiot2 Not me.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1660 : 25.05.2008 18:10:43 »

Lionheart: Ei kannata ottaa tosiaankaan liian vakavasti! Niinkuin ei muutakaan elämässä. angel
Kyllä sä siihen ajatukseenkin vielä totut että oot nousevajousimies,ja eihän se sua mitenkään ihmisenä muuta
vaikka jotkut planeetat tms sun kartalla vähän muuttui,muista pienellä leikkimielellä tutkia
astrologiaakin,ei se oo niin justiinsa. coolsmiley
Sinuna en jäisi roikkumaan vanhassa kartassa jos se on kerta väärä,
ehkä vaan satut olemaan tosi vaakamainen nousujouskari,ja voi olla että tulevaisuudessa huomaatkin
muistuttavasti nousujouskaria aika paljon. Wink
Oot kuitenkin aika nuori vielä.

Mä tein sen!!!! Nimittäin filosofian tehtävät!! Joita oon niin kauan siirtänyt ja siirtänyt ja keksinyt tekosyitä
etten tekisi... nytpä tein! Cheesy Huomenna onkin viimeinen mahdollisuus ne palauttaa että oli ikään kuin tavallaan pakkokin... Myös ruotsin koe huomenna,en oo vielä jaksanut lukea yhtään,ehkä yöllä,tai huomenna päivällä.
Sellainen kutina on että pääsen kokeesta joka tapauksessa heittämällä läpi. uglystupid2
Iltaa olisi tarkoitus lähteä viettämään  leijona kaverille. Smiley
Hyvää illan jatkoa  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #1661 : 25.05.2008 18:19:00 »

  coolsmiley  Tigrinum

Kiitos paljon ja ON hieno/upea tunne, kun huomaa itsekuria olevan
olemassa vielä..  Smiley  Smiley
   Ollaan ylpeitä itsestämme ja toisistamme!!  Cheesy  smitten

tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #1662 : 25.05.2008 18:24:34 »

Hei "Sissis"

Hieno päätös.
Uskomalla itseesi, onnistut.

Hei Elämänilo,

 kiitos sinullekin.. olet jaksanut aina kannustaa kun olen yrittänyt
 lopettaa.  Smiley Nyt on kaikki jotenkin toisin, ei ole ongelma olla polttamatta.
 Iltaisin kun poju menee unille, niin on pieni hetki jolloin tulee mieleen, mutta
 omenalla, porkkanalla tai vesimelonilla häädän mieliteon.
Cheesy
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1663 : 25.05.2008 18:55:42 »

mistä tietää minkä näkönen joku ihminen on? Cheesy tai et jos laittasin kuvani tähän niin näkisitte heti oonko jousimiehen näkönen? Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1664 : 25.05.2008 19:22:08 »

At first I was afraid, I was petrified
Kept thinkin' I could never live without you by my side
But then I spent so many nights
Thinkin' how you did me wrong
And I grew strong,
and I learned how to get along

And so you're back, from outer space
I just walked in to find you here with that sad look upon your face
I should have changed that stupid lock
I should have made you leave your key
If I'd've known for just one second you'd be back to bother me

Go on now go, walk out the door
Just turn around now
'cause you're not welcome anymore
Weren't you the one who tried to hurt me with goodbye
Did I crumble
Did you think I'd lay down and die?

Oh no not I, I will survive
Oh as long as I know how to love I know I'll stay alive
I've got all my life to live
I've got all my love to give, and I'll survive
I will survive
. Hey hey.


It took all the strength I had not to fall apart
Kept trying' hard to mend the pieces of my broken heart
And I spent oh so many nights
Just feeling sorry for myself, I used to cry
But now I hold my head up high
And you see me, somebody new
I'm not that chained up little person still in love with you
And so you felt like droppin' in
And just expect me to be free
Now I'm savin' all my lovin' for someone who's lovin' me

Go on now go, walk out the door......



 Smiley Smiley angel smitten Smiley Smiley Smiley

Wow mikä meininki täällä, kun fiilistelen...
On silleen jotenkin niin vahva olo.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: