Sivuja: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643915 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1500 : 16.05.2008 20:43:18 »



Hei Ystäväin

Tänään kävin hammaslääkärissä
- nyt on takahammas taas kunnossa


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1501 : 16.05.2008 21:57:30 »

Iltaa tupaan.
Lätkän huumaa ilmassa, ainakin täällä. Mites muilla?
Nuo tuossa kiroo ja huutaa ku Venäjä vie ja hyvin viekin. Plääh. Mä olen kyllä siitä iloinen, tapana kun on ollut vetoa lyödä pikku summista. Pistin femman Venäjän puolesta ja kakkosen luvuille 3-1. Saas nähä miten käy, tilannehan on tällä hetkellä se 2-0 Venäjälle.
  Hih, nuo on kyllä oikeesti huvittavan näkösiä kun hyppivät ylös sohvalta ja ovat niin satayksprosenttisesti mukana pelissä (voisi jopa sanoa, että enemmän ovat nää meijän pojat mukana kuin itse leijona-joukkue..)  Grin

Tänään on ollut leppoisa ja tavallaan historiallinen päivä, peruskoulun viiminen koe suoritettu. Nyt sitten letkeesti seuraavat kaks viikkoa.

Elämä hymyilee ja minä hymyilen takaisin.  smitten

Nyt lähen pienelle ilta-ajelulle.
Lionheart keulii auringonlaskuuuuun.. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1502 : 17.05.2008 00:45:58 »

Elwyn! Cheesy

Sinähän olet aivan saman näköinen,kuin tuossa avattaressasikin. Cheesy smitten

Ja upeasti sopii sinulle tuo tukka! Smiley
Ei katota kiekkoa täällä! Grin
Mieskin meni lähikapakkaan kavereitten kanssa katsomaan,koska tietää etten pidä niin kovasta huudosta.
Ja mitäs iloa minun kanssani olisikaan sitä katsoa?
Veisin ilon häneltäkin.

Elämäniloko se on tansseihin menossa,kun noin sievä mekko päällä? Cheesy
Ja Lionheart ajaa kohti auringonlaskua. smitten
Tosin mikäli meno vielä jatkuu,niin kuun siltaa pitkin ja kirkkaan tähtitaivaan alla. smitten

Voi miten moni teistä oli mukana metsässä tänään. smitten
Kuka tuli laulusta mieleen,kuka muuten vain.Jännä miten sitä ajattelee,että kunpa se ihminen foorumilla näkisi tämän ym.
Mutta siitä taidan myöhemmin kirjoittaa toiseen ketjuun.
Olisi kait jo nukkuma aika. Undecided
Hetken vielä valvon ja sitten kun oikein kunnolla leuka venyy,niin petiin pehmeän peitteen alle. angel smitten
tallennettu

marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1503 : 17.05.2008 09:33:44 »

huomenta tupaan! mantsikkateetä vieläkin  smitten

materia painaa kyllä nyt mieltä, ku eka ajatus la-aamuna on et jes kello on noin vähän, kerkeen hyvin kiertään kaupunkia!! joten täällä sitä istutaan jo farkut jalassa.. kuhan vaan ton teen saa juotua..

mua vaivaa yks laukku, jonka oon jättäny yhteen kauppaan vielä, kun sillä on hintaa ihan liikaa Tongue mut se on ihan mun näkönen..

aattelin käyä jossain kirppareilla, jos löytys vaikka just semmoset verhot ku tahtosin tohon olkkariin!

nostin tälle päivälle jopa kortinkin, mut se sano vaan että pitää sopia vanhat riiat ni on parempi elää.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1504 : 17.05.2008 11:36:13 »

Huomenia vaan tupaan! smitten

Tai johan tässä on jalkeilla oltu yhdeksästä asti.
Uni alkaa uudelleen hiipiä silmään ja ajattelin juuri,että lenkille,vai nukkumaan? Grin
Taidan valita lenkin,koska iltapäiväksi on luvattu sadetta.
Sitten ehtii nukkua taas.

Jokohan taas alkaa jokin energianpuukkauskausi,kun jälleen pyyhkäisee väsymyksen aaltoja yli? Huh
Viimeksi kun täällä kaikki valitimme selittämätöntä unen tarvetta,niin johan Aaviisuinen toi kanavoinnin foorumille,jossa tätä väsymystä käsiteltiin. Cheesy

Nyt alkaa aurinko uhkaavasti piiloutua pilvien taakse,joten vaatteet ylle ja ulos!
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1505 : 17.05.2008 12:07:30 »

...
Elämäniloko se on tansseihin menossa,kun noin sievä mekko päällä? Cheesy

Hei "Chanda"

Kuva on otettu helteisenä äitienpäivänä,
kun olin tyttäreni luona
- hänellä on uusi kamera
ja minä vähän hulluttelin kameran edessä


Tanssi-kengät ostin eilen,
joten kukapa tietää milloin niitä tarvitsen.
- kengät tupsahtivat vain eteeni


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1506 : 17.05.2008 13:25:28 »

Huomenta. Smiley
Tulipa nukuttua heti 12tuntia ja nähtyä paljon mielenkiintoisia unia. angel
Väsyttää silti jotenkin edelleen... mieli jotenkin ihan "maassa",ei huvittais
kuin nukkua koko päivä,tai ainakin vaan olla omassa rauhassa YKSIN.
Mutta kaveri "pakottaa" lenkille rannalle... (tai mikä pakko mun olis mennä,mutta kun ollaan sovittu jo etukäteen niin ei viittis enää alkaa perumaan..kiltteydestä saa aina kärsiä  idiot2)
no voihan se toisaalta piristääkin,mutta en ainakaan jaksa hymyillä
ja nauraa jos ei kertakaikkiaan ole sellainen olo,
että siinäpähän ollaan sitten suu mutrussa siellä. Angry  Grin
Kouluhommiakin olis ihan riittävästi.
No,nyt suihkuun ja syömään jotain,jospa se päivä tästä alkais
sujumaan omalla painollaan.

marix: Haluaisitko kokeilla nostaa mulle kortin? Ihan vaan yleisesti. smitten
« Viimeksi muokattu: 17.05.2008 13:31:16 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1507 : 17.05.2008 14:11:18 »

 knuppel2  knuppel2  knuppel2  knuppel2  knuppel2  knuppel2  tickedoff  tickedoff  tickedoff  tickedoff  tickedoff  tickedoff  police  police  police  police  police  police  police

Tulin lenkiltä,,,,ja poliisilaitokselta.Jo eilen piti kirjoittamani aiheesta.
Tullessani metsästä,kolme nuorta,joista yksi oli kyllä vielä lapsi,ehkä 10 vuotias,menivät metsään teltta mukanaan. buck2

Nyt sitten kiersin pururataa ensin haahoillen siellä täällä ja ihastelin Sepelkyyhkyä,jonka ensimmäistä kertaa näin noin kahden metrin päästä.Otin siitä kuvankin.
Kävelin reitin toistamiseen ja sitten ajattelin pujahtaa metsään ihastelemaan mitä uutta siellä on.
Kyyhky tepasteli pururadalla edelleen uusintakierroksella.

Ja voi  buck2  knuppel2  tickedoff  tickedoff  tickedoff
Teltta siellä nökötti keskellä pusikkoa.Vieressä suuri hiiltynyt,mutta vielä lämmin iso pölli.Alla valtava tuhkakasa.
Vieressä olutlaatikoita ja rikkoutunut mp3-soitin.
Huusin kiukuissani ensin,että onko siellä joku? Angry
Eipä tullut vastausta ja avasin oviaukon.Yövytty oli koska pari makuupussia.Kiukuissani vedin kaikki tapit ylös ja kaadoin teltan.
Sieltä alta löytyikin sitten tätä iltaa varten säästyneet täydet neljä tölkkiä.
Otin sen soittimen ja tölkit ja laitoin ne makuupussin pussiin.Kävelin kiukuissani kotiin päin ja mietin mitä teen?Jätänkö sen kytevän pölkyn nyt herran huomaan,vai mitä?
Sitten muistin kyyhkyn.Rauhanomainen ratkaisu. smitten
Otin fillarini ja vein tavarat poliisilaitokselle ja ilmoitin samalla ympäri metsää kyhätyistä majoista ja tulisijoista.
Pyysin tehostettua valvontaa alueelle viikonloppuisin,tai meillä ei ole enää tuota keidasta. Cry
Lupasivat toimia ja käydä katsastamassa vielä pitääkö käydä sammutustöissä.

Jotta tällainen retki taas tällä kertaa,,,
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1508 : 17.05.2008 16:53:48 »

...
Tulin lenkiltä,,,,ja poliisilaitokselta.Jo eilen piti kirjoittamani aiheesta.
Tullessani metsästä,kolme nuorta,joista yksi oli kyllä vielä lapsi,ehkä 10 vuotias,menivät metsään teltta mukanaan.
...
Teltta siellä nökötti keskellä pusikkoa.Vieressä suuri hiiltynyt,mutta vielä lämmin iso pölli.Alla valtava tuhkakasa.
Vieressä olutlaatikoita ja rikkoutunut mp3-soitin.
Huusin kiukuissani ensin,että onko siellä joku?
Eipä tullut vastausta ja avasin oviaukon.Yövytty oli koska pari makuupussia.Kiukuissani vedin kaikki tapit ylös ja kaadoin teltan.
Sieltä alta löytyikin sitten tätä iltaa varten säästyneet täydet neljä tölkkiä.
Otin sen soittimen ja tölkit ja laitoin ne makuupussin pussiin.Kävelin kiukuissani kotiin päin ja mietin mitä teen?Jätänkö sen kytevän pölkyn nyt herran huomaan,vai mitä?
...
Otin fillarini ja vein tavarat poliisilaitokselle ja ilmoitin samalla ympäri metsää kyhätyistä majoista ja tulisijoista.
Pyysin tehostettua valvontaa alueelle viikonloppuisin,tai meillä ei ole enää tuota keidasta.
Lupasivat toimia ja käydä katsastamassa vielä pitääkö käydä sammutustöissä. ...


Hei "Chandra"


Melkoisen rohkean teon teit
- olisin toiminut varmaan samalla tavalla,
vaikka vaara uhkaisi, silläkin uhalla

Sinusta on tullut alueen
paloturvallisuuspäällikkö

smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 17.05.2008 16:59:57 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1509 : 17.05.2008 21:06:29 »

Niin Elämänilo,,,

Ehken olisi saanut suuttua niin kovin,mutta tuo alue on niin vanhaa ja sellainen virkistyskeidas,jossa ovat säilyneet hyvin vanhat puut ja taloista on jäljellä enää ikivanhat pihakasvit ja pensaat.
Kasvillisuus on hyvin monipuolinen ja pelkään vain sitä näkymää,että parvekkeeltani näkyisi vain hiiltyneitä puunrunkoja.

Katsoin Kotkan meripäiviltä vuonna 2007 esitettyä konserttia,jossa Junnu Vainion lauluja tulkitsi mm iki-ihana Samuli Edelman. smitten
Kaikessa vähäeleisyydessään hän tulkitsee esityksensä suoraan sydämeen.
Laulu "Sellaista elämä on",on aina koskettanut sydäntäni ja tulkinta oli ihanan koskettava.
"Sinä kulkija 16-vuotias,mikä särki sun sisimpäsi,,,
,,,Sinä usko et nyt,mutta lupaan sen,vielä unelmoi myös nelikymppinen,,,"
Koko tuo laulu,toi mieleeni nuo eiliset pojat ja sen pienen,vielä lapsen ja mietin,että joskus minun työni on ollut olla kuulijana ja pääsi itku kaikkien nuorten puolesta.

Mietin tässä itsekseni,miten voisin olla vielä se kuulija,jolla edes muutama lohduttava sana,ilman etten mene enää niin täysin siihen mukaan,että masennun kaikesta näkemästäni ja kuulemastani.
En tiedä.Ehkä sen vielä keksin.
Viimeisenä Samuli lauloi myös omalla tavallaan hyvin surumielisen laulun "Kotkan poikii",,,
Jäi jotenkin raskas olo.
Elämä,jossa nuoruuden haaveet eivät toteutuneet. Cry

Mutta ei siihen tunnelmaan voi,enkä haluakkaan jäädä.Silti nuo laulut eivät lakkaa koskettamasta minua.
Paljon muistoja,ihaniakin on juuri Kotkan meripäiviltä. smitten
Mutta ne rakkaat ystävät,keiden kanssa siellä olin,,,
Kaksi niistä on hyvin alkoholisoituneita nykyisin.
Toinen soittaa minulle vielä silloin tällöin.
Vielä me menemme sinne!Vielä me menemme Porin yyteriin,,,
Minä tiedän,ettemme me enää mene,mutta annan hänen haaveilla.

Olisipa ihanaa,jos hänen haaveensa joskus täyttyisivät ja me todella vielä voisimme mennä sinne! smitten
Aika näyttää,mutta nyt menen ja soitan hänelle.On hän sitten missä kunnossa tahansa.
Hänellä on suuri sydän! smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1510 : 17.05.2008 21:16:48 »

Chandra  Kiss Cheesy
Miekin katsoin ja kuuntelin ihka sydän syrjälläni, sen konserttitaltioinnin " Yleisessä Saunassa" ... upeita sovituksia ja sooloesityksiä myös orkesterin taholta  Kiss Kiss Kiss ..Kotkan poikii ja Kymenlaakson tyttöi  ilman siipii maailman myrskyt kuljettaa ... minussa näissä sanoissa soi sieltä ä sanojen takaa vahva sinnikkyys ja kuitenkin luottamus ja kokemus siitä että E L Ä M Ä  parhaimmillaan ON ... yksi suosikkejani on Yksinäinen Saarnipuu ... kyllä J.Vainio  kirjasi ne aidot syvät puhtaat  kymenlaakson(kin) laulut smitten

Ah ja pian pääsee jännäämään vielä "viimeisen matsin" Den glider in mål igen ... sano suomalainen  2funny
 

niin ja ihanaa ruusunpunaista rakkausiltaa kaikillen t.Aaviisunen

« Viimeksi muokattu: 17.05.2008 21:22:17 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1511 : 17.05.2008 22:48:41 »

Voi KIITOS Rakas Viisuiseni taas noista lauluista! angel smitten

Eikä yksin noista,vaan mennä viiletin monta laulua peräkkäin.
Barbara Streisand-Women in love ja siitä tuli niin mieleen Rakkauden Valo! smitten
Sitten samaisen esittäjän Memory,koska ilmiselvästi käyn nyt läpi elämäni kaikki tilanteet.
Niitä ei vain anneta enää uinua unohduksessa,vaan nousevat vahvasti käsittelyyn ja irrottautumiseen.Tämä on voimakasta aikaa.
Sitten löysin Streisandin ja Celine Dionin yhteisen laulun,jota en ollut ennen kuullutkaan;Tell him. Grin
Ja siitä tuli niin vahvasti tämä meidän kaikkien yhteinen pohdinta noissa rakkaus asioissa.Naiset keskenään,,,Toinen antaa neuvoja toiselle ja vahva ystävyys välissä.
Lopulta päädyin kruunaamaan kaiken eri esittäjien versioilla rakkaasta Ave Mariasta. angel smitten
Yllätyksekseni Bonokin esitti sen!

Annoit minulle sellaisen elämyshetken taas Viisuinen (lauluinen  Grin ).
Ja juuri sinut minä muistan metsässä aina silloin,kun sydän rinnassa on pakahtua kaikesta kauneudesta ja mielessä alkaa soimaan "WHAT A WONDERFUL WORLD!" smitten smitten smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1512 : 18.05.2008 10:35:25 »

Ukot voisi sanoa, että naiset rakastaa juoruta.

Naiset sanoo, hoidan ihmissuhteita.

Naisella on ihmissuhde, mies panee.

Jos ukko alkaa oikutella, naiset juoruaa miehistä ja muusta.

Analogia?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1513 : 18.05.2008 10:50:00 »

Viitaten edelliseen viestiini, juuri näin. Mistäpä naiset muusta juoruaisi kuin miehistä. Grin

Hmm.. minulla ei taida olla edes "hirveä ikävä", kunhan tarkkailen.

Onko kivempaa tarkkailla coolisti vai elää joka siunaaman suhde sydänverellä? Kannattaako jälkimmäinen? Meillä ei silti kummal- lakaan taida olla toista.

Ikävä on mielenkiintoinen ilmiö. Missä ja miten se syntyy? Sie- lussa, kehossa, tunteessa? Voihan senkin halutessaan katkaista. 
« Viimeksi muokattu: 18.05.2008 10:54:03 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1514 : 18.05.2008 10:56:12 »

NDWalsch muuten sanoo, oikeastaan kukaan ei tarvitse ketään, mutta ilman toista ihminen ei.. mitä? Voi kokea - mitä? Jokin ironinen heitto.

Rakastuneiden parien ongelma on itsekkyys; nähdään vain toisensa. Vasta sitten kun tulee ongelmia jossain osa-alueella, syntyy myötätunto muille. Automatico, vai mitä.. nämä elämän opit.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: